Atsiliepimai

Bendras įvertinimas: 9.1 iš 10 (19854 vertinimų)
Guoda
2022-08-16
8
CRETAN BLUE BEACH HOTEL
Kambarius tvarko kasdien, keičia rankšluosčius, patalynę keičia vieną kartą per savaitę. Su švara kambariuose tikrai viskas super. Ir šiaip kambariai tikrai gražūs, taip kaip nuotraukose. Pagalvės labai didelės, tai gali kitiems būti nepatogu miegoti. Baseinas ant stogo nedidelis (neveikia vadinami “kriokliai”), yra gultų, sėdmaišių bei šiaip kėdžių su staliukais. Žmonių nebūdavo daug, manau vistiek dauguma renkasi eiti prie jūros. Viešbutis turi du pastatus, kadangi turi nedaug kambarių, tai standart land view dauguma kambarių yra antrajame pastate už pagrindinio pastato. Dėl jūros - šalia yra nedidelis paplūdimys su gultais (komplektas 10e). Paėjus nuo viešbučio į vieną ar kitą pusę tikrai yra daugiau paplūdimių, bet kam tingisi eit ras ir šalia viešbučio. Registratūra visada tuščia, tai reikia skambint numeriu arba eiti į Glaros viešbutį. Maistas - dviprasmiška nuomonė. Mano nuomone, geriausia būtų išvis be maitinimo šis variantas, bet kadangi duoda pusryčius ir vakarienę, tai aptarsiu. Kol nepamiršau, indai dažnai būna blogai išplauti. Visų pirma, viešbutis turi ir bufetą ir restoraną, tai darbuotojai dirba ir ten ir ten, to pasekoje, nukenčia viešbučio gyventojai, nes maistas nebūna papildytas, stalai nurinkti ir pan. Gražiai tariant, darbuotojams svarbiau restorano svečiai nei viešbučio gyventojai. Viešbučiui reiktų paskirstyti darbuotojus, kad nereikėtų mėtytis per dvi vietas. Pats maistas skanus, jo nėra daug (~5 marmitai), vakarienei: vienos rušies žuvis, garintos daržovės, mėsytė, makaronai su padažu, bulvės, ryžiai, karštas koks kepinys, sriuba. Iš šaltų užkandžių yra 3 ar 4 rūšių užtepėlės, tzatziki, daržovės, kartais alyvuogių ir fetos sūrio. Būna vaisių - arbūzo, obuolių, slyvų, persikų. Desertų irgi yra, tačiau atėjus po 20h (vakarienė nuo 18:30h) desertai vangiai papildomi, tai jeigu norite visko išragauti teks ir ateiti 18:30;) Yra ledų, kurių pats dediesi. Pusryčiai irgi paprasti (kaip ir visur dešrytės, sūriai, daržovės, virti ir kepti kiaušiniai, omletas, blynai, dažnai būna keptas pomidoras su feta, pupelės, šoninė, kruasanai, vaisiai, dribsniai) bet galėčiau sakyti, kad vakarienė maisto prasme geresnė. Maisto reziumė: maistas skanus, galima sakyti, kad pasikartojantis, bet kiekvieną dieną būna naujas patiekalas. Tikrai niekas nemirs badu ir ras ką pavalgyti, bet jau jūros gėrybių nereikėtų tikėtis. Beje, du kartus valgėme Glaros viešbutyje (vieni lietuviai , beje iš mūsų pirko kelionę!!, visada ten eidavo valgyti, niekas netikrina, tai kodėl gi ne, taspats tinklas
Gražina
2022-08-15
7
NUMA KONAKTEPE HOTEL
Katastrofiškas, pagal parašymą niekas neatitinka. Maistas žiaurus, tvarka taip pat, paplūdimys už 1,2km. Internetas 1d. nemokamas, toliau reikia mokėti. Rankšluosčiai paplūdimio dieną nemokamai, jeigu nori pasikeisti, mokėk po du eur.už kiekvieną keitimą. Aplink šiukšlynas. Šis viešbutis atitinka max. 2žvaigždes, jei ne 1.Nesiūlykite šio viešbučio žmonėm, nes kaina neatitinka tikrovės.
Daiva
2022-08-15
9
SENZA GRAND SANTANA
Į Turkiją vykome pirmą kartą. Norėjome pasyvaus poilsio. Lūkesčius atitiko. Susipažinome su puikiu viešbučio darbuotoju Kamranu. Jis puikiai atliko savo darbą, atstovavo Tez tour. Paslaugus ir sąžiningas žmogus, į kurį galima kreiptis įvairiais klausimais. Viešbučio sąlygos tenkino. Pliaže pavojinga maudytis, nes jūros dugnas nuklotais didžiuliais akmens luitais, apaugusiais slidžiu žolių kilimu. Išduodami pliažo rankšluosčiai labai skylėti, nusidėvėję.
Aušra
2022-08-14
10
SHERWOOD GREENWOOD RESORT HOTEL
Kelionės oranizatorių darbas puikus, operatyviai atsakydavo. Viešbutis patiko, tik likus 2 dienoms iki išvykimo iš kambario nuo stalo buvo pavogtas mano mobilus telefonas, įeita per balkono duris, kurios gerai neužsidarydavo. Informavau apsaugą, bet tuo ir baigėsi.
Virginijus
2022-08-13
7
GRAND HOTEL DERIN (buvęs SUNMERRY)
Tai purvinas su prastos kokybės maistu, be alkoholio (išskyrus pamazginį alų ir vyno actą) nedaugiau 2 žvaigždučių viešbutis. Pliažas baisus (nuotraukose rodo kito viešbučio pliažą). laikomos valtys , įlipti ėjom per kito viešbučio tiltelį. Mano apsilankymo metu visi čiaudėjo , kosėjo, slogavo - žodžiu su covid simptomais. Grįžes pasidariau testą sau ir žmonai - abu teigiami. Jeigu turit bent truputį sveiko proto rinkitės kitą viešbutį. Tikrai nesu išrankus.
Keliautoja
2022-08-13
8
Portugalija. Poilsis ir kultūra
Grįžome iš šios kelionės. Iškart pasakysiu - jei būtume iš anksto, o ne prieš 3 dienas sužinoję, kad kelionę organizuoja rusiška kelionių agentūra, tokios kelionės atsisakytume. Konkrečiai dėl aiškiai juntamo prorusiškumo, atsainaus, net nulinio požiūrio į klientą, amžinai piktą gidą bei pinigėlio lupimo ant kiekvieno kampo. Neišvengiamai bus skersokų aplinkinių žvilgsnių, nes ekskursinė programa rusų kalba. Nors pamatėme (beveik) visus numatytus objektus, beje, su pakeista programos eiga, tačiau lėkimas buvo nenormalus, kelios min. nuotraukoms, nekalbant apie objektų apžiūrą. Tiesa, vieną dieną galima isvis išmesti į šiukslidę - 'laisva diena' Lisabonoje, nevaldant žemėlapių ar nerizikuojant savarankiškai bandyti važiuoti į miesto centrą, reiškia prarastą laiką miesto užkampyje. Programoje siūlytos mokamos ekskursijos nebuvo. Nors kitądien parodė visa tai, kuo laisvą dieną už savo lėšas savarankiškai užpildė keliautojai. Ekskursijoms išleisti planuokite kur kas daugiau, nei aprašyta lietuviškoje programoje. Kainos ir kokybės santykis neatitinka realybės - pvz. portveino degustacija kainavo 12 € ir degustacija čia per skambus pavadinimas - prilašinta 2 rūšių rašaliuko. Užsakyti pietūs liūdni, ko gero reikėjo savarankiškai ieškotis kur ir ką pavalgyti. Atvirai sakant, mūsų grupė palikdavo tik paragautą maistą. Tiek dėl jo kokybės, tiek dėl skonio, tiek dėl serviso lygio (pvz. tame pačiame restorane kitiems duodamos medžiaginės servetėlės, o mums popierinės, pas kitus lūžta stalai, pas mus - 1 lėkštė salotų lapų 6 žmonėms. Smulkmena, žinoma, bet pastebima).Viešbučiai neblogi tik Porto ir Estorilyje, palyginus su Lisabonos pasiūla. Pastarojoje vietoje labai prastai. Verta nusiteikti, kad visur būsite skubinami, programa ir jos laikai bus keičiami be perspėjimo, o jei pakliūsite kelyje į kamščius, šis laikas bus atimtas iš ekskursijos laiko, be jokios kompensacijos. Turėkite omenyje, kad pusę dienos bėgsite tekini, o ekskursinė programa baigsis popiet, kai viskas bus uždaryta iki vakaro, o jūs patys palikti tvarkytis likusios dienos be jokių vertingų nuorodų, patarimų ar pan. dalykų. Norint kažką pasitikslinti ar suderinti, vietinio organizatoriaus tel. bus atjungti arba jais niekas neatsilieps. Žodžiu, daugybė nesklandumų, nesusipratimų ir neapleidžiantis antrarūšiskumo pojūtis, nors kelionės finansinės išlaidos toli gražu ne biudžetinio tipo. Pačiai 'Kelionių akademijai' pretenzijų neturime, nes suprantame, kad kelionei buvo atrasti tokį turą siūlantys partneriai. Deja, pastarieji sumenkino prisiminimus apie tokią įspūdingą šalį.
Dalia
2022-08-13
8
ROYAL BAY ELENITE
Pro viešbučio langus matosi jūra, arti pliažas, skanus maistas, užkandžiai, barmenai daro pakankamai stiprius kokteilius, vakarais nėra triukšmo. Viešbutyje trūko didesnio kambario tvarkymo. Per savaitę 1 kartą pasisiūlė tik išluoti ☹️
Edita
2022-08-13
8
Iberostar Herceg Novi
Savo nuomone. Viešbutis labai geras.. Personalo aptarnavimas geras.,maistas skanus, tvarkingas..
Ugnė
2022-08-13
10
THRONE BEACH RESORT & SPA
Viskas puikiai
Jurgita
2022-08-13
10
PALLADIUM COSTA DEL SOL
Jokiu pretenzijų ar pastabų. Aptarnaviimas- puikus.