Vartotojų teisių gynimas

Vartotojų teisių gynimas

Jei Jūsų netenkina UAB "Kelionių akademija" ir/arba UAB "Aza tours" pateiktas atsakymas į Jūsų rašytinį prašymą/skundą dėl internetu įsigytos kelionės, galite pateikti pretenziją Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai.

Ginčai dėl sutarties netinkamo vykdymo arba nevykdymo ne teisme nagrinėjami Lietuvos Respublikos vartotojų teisių pasaugos įstatymo numatyta tvarka Vartotojų teisių  apsaugos tarnyboje, adresu A. Goštauto g. 12, 01108 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. +370 5 262 6760, interneto svetainėje https://vvtat.lrv.lt 

Atkreipiame dėmesį, kad įgyvendinant Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo (AGS) bei Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo (EGS), Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo (EGS) platformą, kurioje galite užpildyti prašymo forma EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.

 

Nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymo sąlygos

Remiantis Civilinio kodekso 6.22810 staipsnio 12 punktu Vartotojui užsakius kelionę, o kelionės organizatoriui vykdant visas sutarties sąlygas, vartotojas neturi teisės atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, nes sutartis sudaroma dėl apgyvendinimo ir laisvalaikio paslaugų, o sutartyje nustatytos konkrečio paslaugų teikimo datos. Sutarties atsisakymas galimas tik pagal sutarties sąlygas.

Šis punktas galioja UAB "Aza Tours" ir kitų UAB "Kelionių akademija" pardavinėjamų kelionės organizatorių kelionėms