Jeigu norite įsigyti kelionę arba tiesiog turite klausimų, susisiekite su mumis telefonu, atsiųskite užklausą arba tiesiog užsukite pas mus į biurą. Atsakymą į elektroninę užklausą pateiksime per 1-2 darbo dienas, o paskambinus ar užsukus – atsakysime iš karto.
Mūsų specialistų patirtis ir profesinės žinios padės įgyvendinti Jūsų norus. Mes atsakysime į visus Jums rūpimus klausimus ir pasiūlysime geriausius kelionių variantus, kurie atitiks Jūsų skonį ir biudžetą.
Jūsų specialistas atidžiai paruoš Jūsų kelionės programą, kurią gausite el. paštu, atsakys į visus klausimus ir pasiūlys korekcijas, kad kelionė visiškai atitiktų Jūsų norus.
Išsirinkus kelionę Jums liks tik pasirašyti sutartį ir sumokėti avansą arba visą sumą priklausomai nuo užsakymo sąlygų. Užsisakyti kelionę galite tiek internetu, tiek atvykus į mūsų agentūrą.
Jeigu turite klausimų ar pageidavimų prieš kelionę, kelionės metu ar po kelionės - nedvejodami kreipkitės į savo kelionių specialistą ir mes operatyviai pateiksime visus atsakymus.
Įsigydami kelionę pasitikslinkite, ar vykstant į šalį nereikalinga viza. Jei viza reikalinga, aptarkite su vadybininku šiuos dalykus: kokie dokumentai reikalingi vizai gauti, kaip ir kada jie bus paimti ir atiduoti vizai daryti, kiek viza kainuos. Dėmesio: ne Lietuvos piliečiams vizų neforminame, todėl ne Lietuvos piliečiams galime tik patarti, kur ieškoti tikslesnės informacijos apie reikalingas vizas.
Pasirašydami sutartį atidžiai patikrinkite, ar joje įrašyta teisinga kelionės data. Iki kelionės pradžios likus 1 darbo dienai, paskambinkite į agentūrą žemiau nurodytais telefonais ir pasitikslinkite dėl tikslios išvykimo vietos bei laiko. Sutarties pasirašymo metu nurodyti preliminarūs išvykimo laikai bei išvykimo vieta gali pasikeisti.
Į kelionę pasiimkite popierinį pasą, kuris galioja ne trumpiau kaip 6 mėnesius po kelionės pabaigos. Asmens tapatybės kortelę galima pasiimti tik tiksliai žinant, kad kelionėje popierinio paso neprireiks. Informaciją apie LR asmens tapatybės kortelės pripažinimą užsienio šalyse galite rasti www.urm.lt prie konsulinės informacijos patarimų keliaujantiesiems. Taipogi ją galite pasitikslinti agentūroje. Jei Jums buvo pateikti kiti kelionės dokumentai – lėktuvo bilietai, viešbučio ar ekskursijų dokumentai – juos taip pat privalote pasiimti į kelionę.
Jeigu nesate tikri, kas įskaičiuota į Jūsų kelionės kainą – pasitikslinkite tai agentūroje. Jeigu užsisakėte maitinimo tipą „viskas įskaičiuota“, atvykę į viešbutį būtinai pasitikslinkite, kas Jums priklauso nemokamai, o už ką turėsite papildomai mokėti.
Standartinėmis sąlygomis užsakant autobusinę kelionę arba poilsinę kelionę užsakomaisiais reisais reikia mokėti 20% kainos, o likusią sumą likus ne mažiau kaip 21 d. iki kelionės pradžios. Perkant keliones vykstant akcijoms, perkant egzotines keliones, slidinėjimo keliones, keliones grupėms ar švenčių metu gali tekti atsiskaityti anksčiau. Atsiskaitymo sąlygų teiraukitės agentūroje.
Jeigu tarp šių dažniausiai užduodamų klausimų neradote reikiamų atsakymų patikrinkite Kelionės atmintinę.
IŠVYKIMO INFORMACIJA
Išvykimo vietos. Į kelionę išvykstame iš šių pagrindinių vietų:
Vilniaus nuo Geležinio Vilko g. 6A (ERGO stovėjimo aikštelė). Kauno nuo Pilies aikštelės. Alytaus arba Marijampolės – išvykimo miestas priklauso nuo to, kuriame mieste pageidauja įlipti daugiau turistų. Paėmimas iš nurodytų miestų garantuojamas esant ne mažiau kaip 4 turistams. Turistų paėmimas / pervežimas tvirtinamas arba netvirtinamas likus trims dienoms iki išvykimo. Garantuojame išvykimą ir grįžimą iš miestų, esančių šalia greitkelio Vilnius - Kaunas (Grigiškės, Vievis, Elektrėnai, Žiežmariai, Rumšiškės).
Grįžimas:
iš kelionių grįžtama maršrutu Marijampolė arba Alytus - Kaunas - miestai esantys šalia greitkelio (Rumšiškės, Žiežmariai, Elektrėnai, Vievis, Grigiškės) - Vilnius.
Svarbu:
Išvykimo miestą būtina pasirinkti kelionės užsakymo metu. Išvykimo miestą galite keisti likus ne mažiau kaip 3 dienoms iki išvykimo. Dažniausiai į kelionę išvykstame šiuo maršrutu: Vilnius – Kaunas – Alytus/Marijampolė. Tačiau išvykimo miestų eiliškumas gali keistis. Tikslų išvykimo laiką ir vietas bei kelionių organizatoriaus atstovo kontaktinę informaciją rasite mūsų interneto svetainėje likus 2-3 dienoms iki kelionės. Išvykimo informaciją gausite SMS žinute Jūsų nurodytu telefono numeriu likus 1 dienai iki kelionės. Į išvykimo vietą prašome atvykti likus 10-15 min. iki nurodyto išvykimo laiko ir nevėluoti. Kelionių organizatorius neatsako už turistų vėlavimą atvykti į išvykimo vietą ir neįsipareigoja jų laukti.
Pervežimai ir automobilių saugojimo paslaugos. Už papildomą mokestį organizuojame pervežimus iš Klaipėdos, Kryžkalnio, Šiaulių ir Panevėžio. Turistams, kurie į Kauną ar Vilnių savo automobiliu atvyksta iš kitų miestų, rekomenduojame iš anksto savarankiškai užsisakyti automobilio saugojimo paslaugą. Išsamią informaciją apie pervežimų sąlygas ir kainas bei automobilių saugojimo paslaugas rasite interneto svetainėje https://www.guliveriokeliones.lt/isvykimo_laikai_ir_vietos
KELIONĖS DOKUMENTAI
Vykstant į kelionę privaloma turėti Lietuvos Respublikos piliečio PASĄ arba ASMENS TAPATYBĖS KORTELĘ, galiojančius visos kelionės metu. Jei paso ar asmens tapatybės kortelės galiojimo laikas baigiasi kelionės metu, jie laikomi negaliojančiais. Rekomenduojame į kelionę vykti su asmens dokumentu, kuris galioja bent 3 mėnesius po kelionės pabaigos. Rekomenduojame į kelionę pasiimti ir asmens dokumento kopiją.
Dėl informacijos apie sienų kirtimo ir pasų kontrolės tvarką ne Lietuvos Respublikos piliečiams prašome kreiptis į Migracijos departamentą arba Užsienio reikalų ministeriją.
VAIKŲ IŠVYKIMO Į UŽSIENIO VALSTYBES TVARKA
Į kelionę vykstantiems vaikams, kaip ir suaugusiems, privaloma turėti asmens dokumentą, nurodytą skiltyje "Kelionės dokumentai". Gimimo liudijimas nėra kelionės dokumentas.
Vaikams iki 18 metų, į šią kelionę vykstantiems be tėvų ar su vaiką lydėti įgaliotais asmenimis, raštiško vieno iš tėvų sutikimo nereikia.
Už vykstančių į keliones vaikų iki 18 metų sveikatą, gyvybę, priežiūrą atsako tėvai, globėjai arba vaiką lydėti įgalioti asmenys.
Informaciją apie nepilnamečių vaikų keliavimą į užsienio valstybes galite pasitikslinti Užsienio reikalų ministerijos internetinėje svetainėje http://keliauk.urm.lt/lt/keliaujantiems/pries-pradedant-kelione/nepilnameciu-vykimas
PINIGAI
Austrijos valiuta: euras (EUR).
Čekijos valiuta: Čekijos krona (CZK); 1 EUR ~ 25 CZK. Čekijos kronų galite įsigyti Lietuvoje arba kelionės metu išsikeisti iš eurų.
Lenkijos valiuta: Lenkijos zlotas (PLN); 1 EUR ~ 4,8 PLN. Prieš kelionę Lenkijos zlotų rekomenduojame įsigyti Lietuvoje.
MOKAMI OBJEKTAI
Žemiau pateiktos mokamų objektų bilietų kainos gali keistis. Tikslių mokamų objektų kainų teiraukitės kelionės vadovo kelionės metu. Perkant GRUPINIUS bilietus į lankomus mokamus objektus, kortele atsiskaityti nėra galimybės. Kai kuriuose miestuose ar objektuose gali būti užsakomi vietiniai gidai (VIETINIŲ GIDŲ PASLAUGOS UŽSIENYJE NE LIETUVIŲ KALBA) ir ausinukai (kaina priklauso nuo grupės dydžio).
Su grupe vykstantis kelionės vadovas ekskursijas veda ir bendrauja lietuvių kalba.
Vietinių gidų paslaugos ir ausinukų nuoma ~20 EUR:
REKOMENDUOJAME TURĖTI pledą, nedidelę pagalvėlę kelionei autobusu; patogią avalynę, patogius drabužius pagal sezoną, galvos apdangalą, akinius nuo saulės, šiltesnių drabužių; nedidelę kuprinę išvykoms ir ekskursijoms; skėtį arba apsiaustą nuo lietaus; apsauginį kremą nuo saulės; higienos priemones, plaukų džiovintuvą, jei kelionės metu jis jums būtinas; medikamentų, kuriuos pastoviai vartojate (kelionės metu ligos gali paūmėti); vaistų nuo skausmo, peršalimo, vidurių užkietėjimo, virškinamojo trakto sutrikimų; pleistrų, kojų sąnarių tinimą ir skausmą malšinančio tepalo. DRAUDIMAS
Vykstantiems į kelionę rekomenduojame turėti medicininių išlaidų draudimą, garantuojantį būtinosios medicinos pagalbos užsienyje ir papildomų išlaidų, susidariusių dėl draudiminio įvykio, apmokėjimą. Tokį draudimą galite įsigyti kelionių agentūrose, draudimo bendrovių atstovybėse arba pirkdami kelionę mūsų biuruose ar internetu. Mūsų partneris – ADB „Gjensidige“ (www.gjensidige.lt). Užsisakę mūsų siūlomą draudimą būsite apdrausti būtinosios medicinos pagalbos ir repatriacijos išlaidų draudimu (100 000 EUR). Perkant kelionę draudimą įsigijusių turistų draudimo polisą kelionės metu turi kelionės vadovas.
Nuo 2021 m. liepos 27 dienos ADB „Gjensidige“ į kelionių draudimą įtraukė papildomą apsaugą nuo COVID-19, kuri užtikrina galimų medicininių išlaidų atlyginimą.
Susirgus COVID-19, bus apmokamos būtinosios medicinos pagalbos gydymo įstaigoje išlaidos, gydytojo paskirti vaistai, transportavimas iki gydymo įstaigos ir atgal, medicininio repatrijavimo, lydinčio asmens kelionės, be priežiūros likusių nepilnamečių vaikų iki 16 m. parvežimo išlaidos.
Išsamų draudžiamųjų įvykių sąrašą rasite Kelionių draudimo sąlygose Nr. 061, punktuose 44–53.
Atkreipiame dėmesį, kad COVID-19 testo, kai jo rezultatas neigiamas, išlaidos neatlyginamos. Taip pat draudimas neatlygins antigenų testų ir saviizoliacijos išlaidų.
Vykstant į kelionę rekomenduojame turėti ir Europos sveikatos draudimo kortelę. Ši kortelė leidžia lengviau naudotis valstybinių ligoninių paslaugomis ir užtikrina, kad už medicinos pagalbos paslaugas mokėsite tą pačią kainą kaip ir vietiniai gyventojai. Kortelė neužtikrina nemokamų paslaugų, negalioja sveikatos priežiūros paslaugoms privačiose įstaigose ar repatriacijos išlaidoms dengti, pvz., jei turite grįžti namo greitosios pagalbos oro transportu. Kortelė galioja tik šiose Europos valstybėse – Airija, Austrija, Belgija, Bulgarija, Čekija, Danija, Estija, Graikija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Kipras, Latvija, Lenkija, Liuksemburgas, Malta, Olandija, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Vengrija, Vokietija, Kroatija, Lichtenšteinas, Islandija, Norvegija, Šveicarijos Konfederacija. Kitose šalyse ESDK negalioja. Daugiau informacijos: http://www.vlk.lt/duk/Puslapiai/apieesdk.aspx
Rekomenduojame apsidrausti neįvykusios kelionės draudimu, kuris padės išvengti nuostolių, susijusių su keliautojo negalėjimu išvykti į kelionę arba jai nutrūkus dėl nuo keliautojo nepriklausančių aplinkybių. Neįvykusios kelionės draudimas apima pagrindines rizikas, dėl kurių keliautojas negali išvykti į kelionę arba turi nutraukti kelionę: paties asmens ar artimo giminaičio mirtis arba netikėta sunki, gyvybei pavojinga liga ar trauma prieš pat kelionę ar kelionės metu; prieš pat kelionę ar kelionės metu prarastas turtas; vykstant į kelionės išvykimo vietą įvykęs eismo įvykis ir kt. Apsidrausti ADB „Gjensidige“ neįvykusios kelionės draudimu galima likus ne trumpesniam kaip 14 kalendorinių dienų laikotarpiui iki kelionės pradžios. Jei kelionė rezervuota likus trumpesniam kaip 14 kalendorinių dienų laikotarpiui iki kelionės pradžios, tai neįvykusios kelionės draudimo sutartis gali būti pasirašyta per 2 darbo dienas nuo kelionės rezervavimo datos, jei nesutarta kitaip. Laikotarpis iki kelionės pradžios, kai galima sudaryti neįvykusios kelionės draudimo sutartį, negali būti trumpesnis nei 7 dienos.
Įsigydami kelionės draudimą kelionių agentūrose prašykite, kad darbuotojai supažindintų su draudimo taisyklėmis. Draudimo taisyklės: https://www.gjensidige.lt/taisykles
AUTOBUSAS
Į keliones vykstame 28-70 vietų turistinės klasės autobusais, kuriuose yra vaizdo ir garso grotuvai, oro vėdinimo sistema, tualetas. Autobusuose neteikiamos WiFi ir telefonų įkrovimo paslaugos, netiekiamas karštas vanduo.
Vieta autobuse Užsakydami kelionę galite pasirinkti pageidaujamą sėdėjimo vietą autobuse pagal pateiktą standartinį autobuso planą. Jei į kelionę vykstate vienas, sėdėjimo vieta Jums parenkama automatiškai. Plane vietos žymimos skaičiais ir raidėmis: skaičius nurodo sėdynių eilės numerį, o raidė – konkrečią vietą toje eilėje (A, B – vairuotojo pusėje; C, D – kelionės vadovo pusėje). Visuose autobusuose vietos sunumeruotos skirtingai, tad likus 1 dienai iki išvykimo į kelionę gausite SMS žinutę, kurioje bus nurodytas Jūsų pasirinktos vietos numeris konkrečiame autobuse (pvz., 5A vieta gali būti 17 vieta). Jei į kelionę vyksta autobusas, kurio sėdynių planas nestandartinis, kelionių organizatorius gali pakeisti Jūsų pasirinktą vietą.
Papildomą vietą autobuse galite užsakyti už papildomą mokestį (kainos teiraukitės užsakydami kelionę). Papildomai parduodamų vietų skaičius ribotas.
Taisyklės keliaujantiems autobusu:
Pagal galiojančias ES taisykles autobusuose, kuriuose įrengti saugos diržai, keleiviai privalo važiuoti juos prisisegę. Autobusui judant griežtai draudžiama vaikščioti ir stovėti autobuso salone. Autobuse griežtai draudžiama rūkyti ir gerti alkoholinius gėrimus. Tualetu autobuse prašome naudotis tik ekstra atveju, nes tualeto talpa yra ribota. Autobuso salone keliose vietose prie lango yra įrengti avariniai plaktukai, skirti avariniam stiklo išdaužimui. Kelionės metu, išskyrus avarijos atvejus, griežtai draudžiama juos liesti. Pageidautina, kad kelionės autobusu bagažo svoris asmeniui neviršytų 25 kg. Bagažas kelionės metu laikomas autobuso bagažinėje. Su savimi į autobuso saloną pasiimkite tik būtiniausius daiktus. Nepalikite be priežiūros vertingų daiktų autobuse. Turto vagystės ar sunaikinimo dėl nusikalstamos trečiųjų asmenų veiklos atveju nei kelionės organizatorius, nei transporto paslaugų teikėjas atsakomybės neprisiima. KELIONĖS EIGA
Į kelionę iš pagrindinių išvykimo vietų (Vilniaus, Kauno) išvykstame anksti ryte, dažniausiai tarp 3:00 ir 06:00. Į viešbučius nakvynei atvykstame 20:00-00:00. Rytais iš viešbučių išvykstame 07:00-09:00 (po pusryčių). Kelionės programoje nurodytas planuojamas grįžimo iš kelionės laikas: „vakare“ – 18:00-22:00; „vėlai vakare“ – 22:00-00:00; „naktį“ – 00:00-04:00. Atvykimo į viešbučius ir grįžimo iš kelionės laikas gali keistis dėl įvairių priežasčių (transporto kamščių, kelių remonto darbų, meteorologinių sąlygų), kurių neįmanoma numatyti iš anksto.
Kelionės metu kas 2,5-3,5 val. numatyti trumpi sustojimai poilsiui (~20 min). Visos kelionės metu bus sudaryta galimybė papietauti ir pavakarieniauti arba įsigyti maisto.
APGYVENDINIMAS
Kelionių autobusu metu būsite apgyvendinti turistinės klasės viešbučiuose, pensionuose, svečių namuose. Kambariai – vienviečiai, dviviečiai, dviviečiai su pristatomomis lovomis, triviečiai. Kai kuriuose mažaaukščiuose viešbučiuose gali nebūti lifto. Viešbučio administracija savo nuožiūra apgyvendina grupę laisvuose užsakyto tipo kambariuose. Prašymai gyventi konkrečiame aukšte, gretimuose kambariuose neįpareigoja kelionių organizatoriaus ir viešbučio, ir yra tenkinami tik esant galimybei. Jei dėl viešbučio lokacijos autobusas negali privažiuoti prie pat viešbučio, gali tekti kelis šimtus metrų iki viešbučio eiti pėsčiomis. Viešbučių, kuriuose būsite apgyvendinti kelionės metu, pavadinimus galite sužinoti iš kelionių pardavimo agento ne anksčiau nei likus 3 dienoms iki išvykimo.
Dviviečiai kambariai Standartiniame dviviečiame kambaryje gali būti viena dvigulė arba dvi atskiros lovos. Ne visi viešbučiai yra įrengę triviečius kambarius, todėl užsakius vietą trečiam asmeniui, dviviečiame kambaryje gali būti pastatoma papildoma lova, sofa, sulankstoma lova arba sulankstomas fotelis.
Jei į kelionę vykstate vienas Jei pageidaujate gyventi vienviečiame kambaryje, turėsite mokėti prie kelionės kainos nurodytą vienviečio kambario priemoką. Jei nenorite mokėti vienviečio kambario priemokos, būsite apgyvendinti dviviečiame, triviečiame arba dviviečiame su pristatoma lova kambaryje kartu su kitais turistais.
PRETENZIJOS
Jeigu kelionės metu iškilo nepasitenkinimas dėl kelionės sutartyje nurodytų paslaugų nevykdymo ar netinkamo jų vykdymo, pretenzijos turi būti pateikiamos kelionės vadovui arba atstovui kelionės metu, nes vietoje galima greičiausiai išspręsti ir pašalinti iškilusius nesklandumus. Nepavykus išspręsti žodinių pretenzijų, jos turi būti pateikiamos vietoje raštu. Nepavykus išspręsti nesklandumų kelionės metu, pretenzijas galima pareikšti kelionių organizatoriui raštu per 15 darbo dienų nuo kelionės pabaigos. Kelionių organizatorius į pretenzijas privalo atsakyti raštu per 15 darbo dienų nuo pretenzijų gavimo dienos. Kelionių organizatorius neprisiima atsakomybės dėl sutarties nevykdymo, kilusių dėl force majeure aplinkybių, kurių nebuvo galima išvengti kelionės metu. Ginčai sprendžiami derybų keliu, o nepavykus susitarti – Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka.
Palikti daiktai Jei viešbutyje ar autobuse palikote asmeninius daiktus, prašome pranešti kuo skubiau (kelionės metu arba iškart po kelionės). Kelionių organizatorius neprisiima atsakomybės už paliktus daiktus ir negarantuoja, kad daiktai bus surasti.
LINKIME GERAI PASIRUOŠTI KELIONEI!
Jei ruošiantis kelionei kiltų daugiau klausimų, kviečiame peržiūrėti dažniausiai užduodamus klausimus mūsų interneto svetainėje: https://www.guliveriokeliones.lt/duk
Į Jums iškilusius klausimus taip pat visada atsakys Jūsų kelionių agentas. O kai grįšite iš kelionės, labai lauksime Jūsų įspūdžių, kuriuos visada galite parašyti čia: https://www.guliveriokeliones.lt/atsiliepimas
Geros kelionės!
Pastraipa apie kelionę. Pastraipa apie kelionę. Pastraipa apie kelionę.
Pastraipa apie kelionę. Pastraipa apie kelionę. Pastraipa apie kelionę.
Pastraipa apie kelionę. Pastraipa apie kelionę. Pastraipa apie kelionę.
Pastraipa apie kelionę. Pastraipa apie kelionę. Pastraipa apie kelionę.
* Pasirinkite keliese norėsite keliauti
* Pasirinkite periodą, kuriuo labiausiai norėtumėte keliauti
* Pasirinkite keliavimo kryptį
* Prašome pasirinkti kaip dažnai norėtumėte gauti pasiūlymus
Įsiminta
Šiuo pasiūlymu šiandien jau domėjosi 11 žmonių
Šiuo metu pasiūlymu domisi dar 1 žmogus
Naudojame slapukus, kad galėtume suasmeninti turinį bei skelbimus, teikti visuomeninės medijos funkcijas ir analizuoti srautą. Be to, svetainės naudojimo informaciją bendriname su visuomeninės medijos, reklamavimo ir analizės partneriais, kurie gali ją pridėti prie kitos jūsų pateiktos arba naudojant paslaugas surinktos informacijos. Jei norite sužinoti daugiau, spauskite čia.