La Pirogue

Mauricijus, Mauricijus

Prie Flic en Flac balto smėlio paplūdimio įsikūrusiame poilsio komplekse „La Pirogue“ įrengta treniruoklių salė ir didelis lauko baseinas. Aplink kompleksą žaliuoja didžiuliai atogrąžų sodai. Dviejuose restoranuose patiekiami įvairūs tarptautiniai valgiai. Viešnagės metu galėsite atsipalaiduoti paplūdimyje ar prie baseino ir apsilankyti gretimo poilsio komplekso SPA centre. Svečiams taip pat siūloma žaisti tenisą, buriuoti bei plaukioti baidarėmis ir burlentėmis.

Vieta: Sir Seewoosagur Ramgoolam oro uostas – 48 km, 150 m iki paplūdimio. Ant jūros kranto.

Viešbutis: Atidarytas 1976 metais, renovuotas 2016 metais, turintis 248 numerius. Erdviuose numeriuose yra oro kondicionieriai, plokščiaekraniai LCD televizoriai ir kavos bei arbatos ruošimo rinkiniai. Atskiruose vonios kambariuose rasite atskiras vonias ir dušus. Viešbutis prieinamas neįgaliesiems.

• Garden Bungalows (25 m2) su privačia terasa;
  • Garden Family Bungalows (50 m2) šeimoms tinkantys numeriai;
  • Premium Garden Bungalows (25 m2) su terasa ir vaizdu į jūrą;
  • Beach Pavilions (35 m2) arti paplūdimio;
  • Deluxe Beach Family Pavilions (70 m2) šeimoms tinkantys numeriai, arti paplūdimio;
  • Senior Suite Pavilions (78 m2) privati pavėsinė paplūdimyje.

Viešbučio kategorija šalyje – 4*

Numeriuose:

• belaidis internetas
  • baldais apstatyta terasa
  • vonios kambarys su vonia ir atskiru dušu
  • kavos/arbatos virimo aparatas

• vaikiškas meniu
  • žaidimų kambarys
  • auklės paslaugos

Paplūdimys: Nuosavas, smėlio. Skėčiai nuo saulės, saulės gultai, paplūdimio kėdės, baseino/paplūdimio rankšluoščiai – nemokamai. Baras paplūdimyje – yra.

Adresas: Coastal Road Wolmar, Flic En Flac, Mauritius

Telefonas: +230 403 3900

Internetinė svetainė: www.lapirogue.com/en

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę La Pirogue

Kastytis
2024-03-29
informacija apie kelionę, viešbučių pasiūlymai, kelionės dokumentai, bendravimas, nepriekaištingi :) pervežimai iš oro uosto, vieta ir pats viešbutis, aplinka, paplūdimys, maitinimas, viskas puikiai. Blogybė viena: į viešbutį, numatytu laiku, neatvyko vietinė gidė. Tai mums sukėlė papildomų rūpesčių, nes norėjome pasirinkti kelionių po salą. Labai blogas atstovas vietoje.
Adomas
2022-02-16
Viešbutis buvo visiškai tobulas! Jis buvo įsikūręs gražaus atogrąžų sodo viduryje, vasarnamiai buvo labai specifiniai, tačiau jų patogumas prilygo viešbučio kambariui. Pusryčiai ir vakarienė buvo tokie skanūs su įvairiu maistu, kiekvieną vakarą buvo skirtingos šalies temos. Personalas buvo labai malonus ir paslaugus. Plaukimo baseinai buvo nuostabūs su nuostabiu vaizdu į ilgą balto smėlio paplūdimį ir krištolo skaidrumo vandenyną. Tikrai rekomenduojame čia apsistoti!
Anastasija
2022-01-19
Rekomenduoju „La Pirogue“ viešbutį. Prabuvome ten 2,5 savaites su šeima (3 kartos) ir kiekvienam iš mūsų tai labai patiko! Maistas buvo puikus, vasarnamiai žavūs ir gražiai atnaujinti, paplūdimys nuostabus, vanduo šiltas ir skaidrus – ko dar galima norėti? Buvo siūloma daug užsiėmimų, buriavimas, nardymas, vandens sportas, SPA poilsiui, treniruoklių salė ir vandens aerobika sportuojantiems, vaikų klubas, baseinas ir mini golfas mažiesiems buvo didelis hitas. Mano vaikai ir aš dievinome tenisą. Mums trūko laiko Mauricijuje ir tikimės sugrįžti ateityje!
Aurimas
2021-12-15
Mes išbuvome La Pirogue 8 dienas ir padarėme bendrą išvadą: tiesiog nuostabu! La Pirogue komanda surengė mums romantišką vakarienę tiesiog paplūdimyje ypatingai progai. Aplinka buvo graži su meilės detalėms ir atrodė fantastiškai. Maistas buvo tiesiog nuostabus.
Katerina
2021-11-24
Puikus aptarnavimas, kambarys jaukus, švarus ir tvarkingas. Restoranai gražūs, maistas skanus... Tikrai rekomenduojame čia apsistoti. Personalas buvo labai draugiškas ir paslaugus.
Paulius
2021-11-18
Puikus kurortas nuostabiame Maurice regione. Puikios paslaugos pusryčių ir vakarienės metu. Nuostabus parkas ir paplūdimys bei daug žuvų vandenyje. Mums patinko šis viešbutis ir apsilankysime dar kartą!

SKRYDIS IŠ VILNIAUS ĮSKAIČIUOTAS! Kuba, Varaderas 2024 Rugpjūtis
SKRYDIS IŠ VILNIAUS ĮSKAIČIUOTAS! Kuba, Varaderas 2024 Spalis
SKRYDIS IŠ VILNIAUS ĮSKAIČIUOTAS! Kuba, Varaderas 2024 Spalis Per rudens vaikų atostogas!