SEKE TUR HOTEL 3*

Fetija, Marmaris, Turkija

Vieta: 50 km iki Dalamano oro uosto, 5 km iki Fetijos miesto, ant jūros kranto.

Viešbutis: Pastatytas 1975 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2007 metais. Viešbučio trijų aukštų pastatų komplekse yra: 61 standartinis numeris (maks. 3 asm., 25 kv. m), 11 dviejų kambarių šeimyninių numerių (maks. 4+1 asm., 34 kv. m). Viešbučio kategorija šalyje - 3*.

• vonia/dušas
  • balkonas/terasa

• 2 restoranai (1 a la carte)
  • baras
  • atviras baseinas
  • seifas (registratūroje - už papildomą mokestį)

• papildomą mokestį:
    • vandens sporto priemonės

• baseinas (skyrius atvirame baseine)

Paplūdimys: miesto, smėlio/žvyro. Skėčiai, gultai, čiužiniai - už papildomą mokestį. Prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai - nemokamai.

Tel. (252) 622 08 90
Faksas (252) 622 11 45
Internetinė svetainė
www.seketurhotel.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę SEKE TUR HOTEL 3*

Arūnas
2014-07-11
Įspūdžiai patys geriausi grįžus iš šio viešbučio, kadangi jis atitiko visus lūkesčius. Viešbutis-kaip buvo nurodyta aprašyme- ekonominės klasės, švarus, tvarkingas, netriukšmingas. Maistas - įvairus, skanus ir didelis pasirinkimas. Puikus baseinas. Svarbiausia - jūra praktiškai už durų. Pasakiški vaizdai ir oras, jūra. Susisiekimas su centru, turgumi, parduotuvėmis paprastas ir įvairus. Maršrutiniai autobusėliai, vandens taksi, taksi. Vienu žodziu—rekomenduoju.
Joana
2011-07-04
Irgi važiavau čia jau antrą kartą, Puikus viešbutis, labai geros kainos. Nuostabus baseinas, nepamirštamas jūros vaizdas iš restorano. Na o žmonės... geriausi iš geriausių! Šaunesnių nerasite niekur :) Jie padarys viską, kad tik jūs būtūmėt laimingi. Manau bus ir trečia mano kelionė čia :)
Rūta
2011-07-04
antras vizitas šiame viešbutyje ir dar kartą puikios atostogos. Nauji baldai kambariuose tik pridėjo dar daugiau komforto. moderni dušo kabina, turkiški baldai. Labai maloniai nustebome. Personalas kaip visada labai malonus. Atrodo, kad jie tikrai mėgsta savo darbą :) Šį kartą ėmėme tiktai pusryčius, todėl turėjome progą išbandyti puikių mažų restoranėlių palei jūrą. Viešbučio pusryčiai buvo įvairūs, ką valgyti atrastų visų skonių ir pomėgių žmonės :) personalas vėlgi labai paslaugus. Viešbučio vieta puiki, arčiau jūros jau turbūt negalėtų būti :) Baras viešbučio sode grojo smagią, įvairią muziką, kuri nesitęsdavo ilgiau vidurnakčio. Patariu apsilankyti :)
Laura
2011-07-04
Seketure praleidome puikią savaitę. Žmonės labai draugiški ir paslaugūs. Gyvenome naujai apstatytame kambaryje, oro kondicionierius įėjo į kainą. Lovos nebuvo ypač patogios, bet išmiegoti galima :) kambariai tvarkomi kiekvieną dieną, rankšluosčiai keičiami kas antrą. Puiki vieta, visai šalia paplūdimio, pirmoje viešbučių linijoje. Vienintelis erzinantis dalykas - baras prie viešbučio (Sim bar). Kiek žinau jis nepriklauso viešbučiui, o ten dirbanti amerikietė moteris nenori nieko girdėti dėl garsios muzikos ir triukšmo. O viskas tesiasi iki 2-3 val. nakties ir garsas pasiekia visus viešbučio kambarius. Puikus maisto pasirinkimas tik kartais, kai visi braunasi prie maisto, viskas šiek tiek primena beprotnamį. Vakarienė vienam žmogui kainuoja 17,5 lyros, į kainą įeina ir alus, tikrai verta :)
Andrius
2011-07-04
Praleidau šiame viešbutyje atostogas su žmona ir jaunėle dukra. Pirma kartą aplankėme Turkiją ir įspūdžiai geriausi. Viešbučio vieta - nuostabi, iš kart paplūdimio promenadoj. Aplinkui nevažinėja automobiliai, todėl atsigulęs vakare gali ramiai klausytis jūros ošimo. Mūsų kambarys buvo priestate, į jūros pusę, vaizdas - labai geras. Kambarys paprastas, bet švarus. Labai patogios lovos ir super galingas kondicionierius, kartais naktį ten tekdavo jį išjungti nes darydavosi vėsu. Kambarinės puikiai dirba savo darbą, patalynė ir rankšluosčiai atnaujinami beveik kiekvieną dieną. Be to, jos net darė skulpturėles ir rankšluosčių :) Muzika iš baro kartais girdėdavosi ir kambaryje, tačiau tai nebuvo baisus triukšmas. Mums priklausė pusryčiai ir vakarienė viešbutyje ir ten mes valgydavome kažkur 60% laiko, tiesiog mūsų šeima mėgsta užsukti pavalgyti ir į kitas vietas. Vakarienei pateikiamas didelis pirmųjų patiekalų ir salotų pasirinkimas ir vienas karštas patiekalas. Maistas tikrai patiko. Pusryčiai - turkiški. salotos, mėsos ir sūrio gabaliukai, bet buvo ir dribsnių, skrebučių, jogurto. Kai valgydavome mieste taip pat nebuvo vietos, kur būtų neskanu. Viešbutis turi puikų ir gerai prižiūrimą baseiną, vanduo švarus. Viešbutyje veikia bevielis internetas, jis nemokamas. Apskritai, beveik kiekvienas viešbutis ir restoranas promenadoje teikė nemokamą ryšį, tereikia paklausto kodo. Jūra graži ir šilta, tačiau gana greitai gilėjanti. Paplūdimyje pilna gultų ir jie nėra brangūs. Tiesa, paplūdimiui praverstų nedidelis apsitvarkymas, kai kur mėtose nemažai šiukšlių. Viešbutyje apsistoja įvairaus amžiaus ir įvairių tautybių žmonės, nėra taip, kad aplinkui vien pensininkai. Vienu žodžiu, puikios atostogos, darbuotojai be išimčių puikūs, visuomet padeda bet kokiais klausimais.
Arvydas
2011-07-04
Šaunus viešbutis, senoji jo dalis buvo neseniai atnaujinta ir atrodo puikiai. Vienintelis trūkumas - jų baras tiesiai po kambarių langais, kuris veikia tol, kol išeina paskutinis klientas. Todėl triukšmo pakanka. Kai turi gulėti atmerktom akim iki 3 val ryto ir laukti kol triukšmas baigsis, tai nėra gerai. Ir mes buvome ne vieninteliai, kuriems tai trukdė. Bandėme skųstis, bet tik atsakydavo, kad žmonės linksminasi. Sutinku, tačiau ne iki paryčių... Šiaip jau viešbutis patiko, tačiau dėl viso to triukšmo daugiau čia negrįšiu.
Indrė
2011-07-04
Tik ką grįžome iš atostogų šiame viešbutyje, kur praleidome 2 savaites. Šauniausia tai, kad viešbutis yra labai arti paplūdimio. Gyvenome naujai įrengtame kambaryje, o tiesiai iš balkono atsivėrė jūros vaizdas. Kambariuose palaikoma ideali švara, karšto vandens niekada nepritrūksta. Tuo metu, kai buvome čia apsistoję, 3-4 kartus per savaitę vyko įvairūs pramoginiai renginiai. Visi jie pasibaigdavo apie 11 val. vakaro, todėl nesuprantu, kodėl kai kurie žmonės skundėsi, kad triukšmas netilo iki 2-3 val. ryto. Viešbučio baras tikrai puikus, įsikūręs sode ir kartais ten būna labai daug žmonių ir veiksmo, tačiau juk viešbutis darosi iš to pelną... Baras dirba iki tol, kol jame būna žmonių ir galima girdėti žmonių kalbas, tačiau mums tai nebuvo problema, dažniausiai jie visi išsiskirstydavo apie vidurnaktį. Personalas labai draugiškas. Mums labai patiko viešnagė šiame viešbutyje ir jei bus galimybė būtinai grįšime.

Turkija, Antalijos regionas 2025 Balandis - Lapkritis JAU PASILEIDO IŠANKSTINIAI 2025m. VASAROS PARDAVIMAI
Turkija, Antalijos regionas 2024 Spalis - 2025 Lapkritis JAU PASILEIDO IŠANKSTINIAI 2025m. VASAROS PARDAVIMAI
Turkija, Antalijos regionas 2024 Spalis - 2025 Rugpjūtis JAU PASILEIDO IŠANKSTINIAI 2025m. VASAROS PARDAVIMAI