MERSOY ORIENTAL SUITES 4*

Marmaris, Turkija

Vieta: 90 km iki Dalamano oro uosto, 10 km iki Marmario miesto centro, Ičmelero gyvenvietėje, 200 m iki miesto paplūdimio (per kelią).

Viešbutis: Pastatytas 1996 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2009 metais. 5-ių aukštų viešbučio pastate yra: 53 standartiniai numeriai (maks. 3 asm., 26 kv.m), 1 numeris pritaikytas žmonėms su negalia. Viešbučio kategorija šalyje – 4*

• dušas
  • mini baras(už papildomą mokestį)
  • seifas (už papildomą mokestį)
  • balkonas/terasa

• 2 restoranai (1 a la carte)
  • baras
  • atviras baseinas (Mersoy Bella Vista Suites viešbutyje)
  • uždaras baseinas (Mersoy Bella Vista Suites viešbutyje)
  • SPA centras (Mersoy Bella Vista Suites viešbutyje)
  • drabužių skalbimo paslaugos

• Nemokamai:
    • treniruoklių salė (Mersoy Bellavista Suites viešbutyje)
    • pramoginiai renginiai
  • Už papildomą mokestį:
    • pirtis (Mersoy Bellavista Suites viešbutyje)
    • masažas (Mersoy Bellavista Suites viešbutyje)
    • sūkurinė vonia (Mersoy Bellavista Suites viešbutyje)
    • biliardas
    • internetas

Paplūdimys: miesto, smėlio/žvyro. Skėčiai, gultai, čiužiniai – už papildomą mokestį. Prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai – nemokamai.

Mūsų komentaras: Tylus ir jaukus viešbutis, turintis nedidelę teritoriją, švarius numerius. Kaina atitinka kokybę. Didžioji dalis paslaugų ir pramogų yra viešbutyje Mersoy Bella Vista Suites. Vaikų iki 16 m. nepriima. Tinka poroms, šeimoms be vaikų.

Tel. +90 (252) 455 35 52/53
Faksas +90 (252) 455 29 28
Internetinė svetainė
www.mersoy.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę MERSOY ORIENTAL SUITES 4*

Šarūnė
2011-07-11
Turėjome gyventi Mersoy Exclusive, bet kadangi ten nebuvo laisvų vietų, todėl buvome perkelti į Oriental. Atsibude ryte pamatėme, kad kambarys buvo labai erdvus ir panašu, kad neseniai renovuotas, gyvenome 405 kambaryje su baseino ir kalnų vaizdu, puikus reginys ;) Kambarys, vieta ir viešbučio vidus vertas 4*, bet maistas nepasakyčiau. Dažnai valgydavome kur nors kitur, tik gėrimais prie baseino mėgaudavausi dažnai :) Personalas dirba labai rimtai, mūsų maži norai būdavo labai greitai išpildomi. Kambariai tvarkomi kiekvieną dieną. Grįščiau čia dar vienoms atostogoms, bet iš miasto imčiau tik pusryčius.
Sandra
2011-07-11
Pasišaipymas. Kad nieko gero nebus buvo matyti jau nuo pirmų minučių. Turėjome gyventi Mersoy Exlusive. Atvykome šešiese 4 ryto, tačiau mums pasakė, kad mums kambarių nėra. Jie tikėjosi, kad atvyksime 4-ą po pietų. Mums pasiūlė iki tol apsistoti viešbutyje kitoje gatvės pusėje, bet pareikalavo už tai susimokėti. Palikome daiktus kambaryje ir gavome pažadą, kad kambariai bus paruošti 2 valandą. Visą rytą pragulėjome ant gultų prie baseino, o 2 valandą mums pasakė, kad kambariai dar neparuošti. Mus perkėlė į kitą viešbutį. Buvome 24 valandas be miego ir jau pikti. Ir dar mus išskyrė 2iem dienoms, 2 apgyvendino šiame viešbutyje, 4 kitur. Daug kas po mūsų taip pat turėjo tą pačią problemą. Niekas į mūsų problemas nekreipė dėmesio. Maistas buvo labai blogas. Dažniausiai eidavome valgyti kitur. Kambariuose taip tamsu, kad šviesą reikia užsidegti net dieną. Kambarys prie baseino, o už jo dideli kalnai, todėl kambary tikrai tamsu. Išsimiegoti taip pat sunku, nes po kambariu buvo restoranas. Nebevažiuočiau čia net jei kas pasiūlytų nemokamai.
Irmantas
2011-07-11
Atostogavome su šeima, su dviem mažais vaikais. Gyvenome dideliuose, erdviuose kambariuose su gražiu kalnų ir sodų vaizdu. Pastatas yra 2 minutes pėsčiomis ramiu keliuku nuo pagrindinės gatvės, kurioje daug parduotuvių ir restoranų. Iki paplūdimio - 5 minutės. Ideali vieta visiems, kas naktimis nori gerai išsimiegoti, nesigirdi jokių girtų riksmų. Kambariai labai švarūs, kambarinės dirba labai šauniai. Darbuotojai visada draugiški ir pasiruošę padėti. Ačiū virtuvės darbuotojams už mano omletą kiekvieną dieną ir visą kitą puikų maistą, kuris tiko visiems. Vyksime ten dar kartą, tik šį kartą be vaikų, viešbutis labiau tinka suaugusiems.
Samanta
2011-07-11
Kai parvykome iš šitų atostogų jautėmės kaip grįžę iš pragaro. Atostogavome su šeima. Nesuprantu, kaip šitas viešbutis gali turėti 4*, sakyčiau, vertas 2-jų*. Kambariai tamsūs, purvini, o vietoje normalios dvigulės lovos mes su vyru gavome išlankstomą sofą. Papildomai mokėjome už šeimyninius apartamentus, bet negavome to, ką turėjome. Jie neturėjo vaikiškos lovytės mano 10 mėnesių vaikui, o vietoj jos davė kažkokią neaiškią, purviną, skylėtą ir nesaugią lovelę. Kalbant apie higieną, sąlygos buvo tikrai nepakenčiamos. Maistas yra atvežamas neuždengtas iš kitos vietos, kur jis yra gaminamas. Todėl maiste galima buvo rasti visko, ir kažkokių vapsvų ir skruzdžių. Mini klubas buvo neprižiūrimas, jis buvo nesaugus, purvinas. Žodžiu, labai daug blogų dalykų.
Karolina
2011-07-11
Gyvenome Mersoy Oriental 2 savaites ir tai buvo vienos iš geriausiai praleistų atostogų. Viešbutis stovi priešais kalnus, turi nuostabius sodus ir kerinčius vaizdus. Mes užsirezervavome 2 apartamentus, abu buvo labai švarūs ir erdvūs, iš jų atsiveria nuostabūs vaizdai į kalnus ir sodus. Viešbutis įsikūręs šiek tiek atokiau pagrindinio kelio, pora minučių kelio. Degintis galima arba soduose, arba prie baseino. Ten buvo labai ramu ir puiki vieta atsipalaiduoti :) Jokių blogų žodžių apie maistą, labai didelis pasirinkimas. Personalas labai draugiškas ir paslaugus. Tikrai siūlome šį viešbutį visiems, kas vyksta į Icmelerą. Iki paplūdimio tik 10 minučių kelio. Taip pat už poros minučių kelio daug parduotuvių, barų ir restoranų. Labai šaunios atostogos :)

Turkija, Antalijos regionas 2025 Balandis - Lapkritis JAU PASILEIDO IŠANKSTINIAI 2025m. VASAROS PARDAVIMAI
Turkija, Antalijos regionas 2024 Spalis - 2025 Lapkritis JAU PASILEIDO IŠANKSTINIAI 2025m. VASAROS PARDAVIMAI
Turkija, Antalijos regionas 2024 Spalis - 2025 Rugpjūtis JAU PASILEIDO IŠANKSTINIAI 2025m. VASAROS PARDAVIMAI