ROYAL ORCHID RESORT 4*

Centrinė Pataja, Pataja ir Koh Čiang sala, Tailandas

Viešbutis: 145 km iki  Bankoko oro uosto, šiaurinėje Patajos kurorto dalyje, 500 m iki paplūdimio, 2 km iki miesto centro. Viešbutis pastatytas 2005 metais, kuriame yra 93 numeriai: 60 Superior studio tipo numerių (maks. 2+1 asm., 32 kv.m), 19 Deluxe studio tipo numerių (maks. 2+1 asm., 36 kv.m), Pool ciew jacuzzi deluxe suite, Pool view jacuzzi  ir šeimyninio tipo numeriai.

Numeriuose:
  • vonia/dušas
  • mini baras
  • seifas
  • balkonas/terasa (ne visuose numeriuose)

• restoranas
  • 2 barai
  • atviras baseinas
  • internetas
  • seifas (registratūroje)
  • konferencijų salė (iki 80 asm.)

• Už papildomą mokestį:
    • masažas

Paplūdimys: smėlio, miesto. Gultai - už papildomą mokestį.  Prie baseino: gultai, skėčiai, rankšluosčiai - nemokamai.

Tel. +(66 38) 371 281
Faksas +(66 38) 370 322
Interneto svetainė www.royalorchidpattaya.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę ROYAL ORCHID RESORT 4*

EIDIS
2011-08-27
Tai buvo antrasis kartas kai aš ir mano mergina apsistojome šiame viešbutyje. Bet tai bus paskutinis kartas. Viešbučio valdytojas siaubingas, tiesą, pasakius, jis buvo vienas grubiausių ir nemaloniausių žmonių, kokį kada nors esu sutikęs. Tik įžengėme į viešbutį iškart prasidėjo problemos. Visų pirma, nebuvo jokio įrašo, kad esu čia užsirezervavęs kambarį. Antra, davė ne tą kambarį. Aš buvau užsakęs kambarį su sūkurine vonia, bet mus nusiuntė į kitą kambarį. Trečia ir pati blogiausia problema, ta kad su mano mergina nemaloniai elgėsi, aš perspėjau darbuotojus, kad ji atvyks kiek vėliau, užrašiau jos vardą ir liepiau, kad jai duotų raktą. Jie sutiko. Po valandos man paskambino ir paprašė, kad nusileisčiau žemyn, kad jie galėtų užregistruoti mano merginą. Aš pasakiau, kad ji jau yra užregistruota užsakymo blanke ir tegul ateina į mano kambarį, bet jie to neleido. Galiausiai nuėjau jos pasitikti. Ir mano mergina pasakė, kad valdytojas liepė jai nejudėti ir lauki kol aš ateisiu gan įsakmiu ir nemaloniu tonu. Jis taip pat paėmė jos tapatybės koretėlę ir atsisakė ją grąžinti. Kortelę jai grąžino tik kai paprašiau, nors ji buvo registruota šio viešbučio gyventoja, su ja elgėsi labai nemaloniai. Praktiškai kas kartą jai praėjus pro administraciją ją sustabdydavo personalo nariai ir klausinėdavo kur ji eina ir kodėl!! Mano mergina dar nei karto nebuvo susidūrusi su tokiais nemandagiais žmonėmis ir jei aš nebūčiau iš anksto sumokėjęs už kambarį bučiau išvykęs po pirmosios valandos. Problemos toliau tęsėsi, mes užsisakėme į kambarį pusryčius, bet jie stengėsi mus įtikinti, kad ateitumėm patys į restoraną, antrą kartą mūsų gėrimus atnešė greitai, bet maisto reikėjo laukti beveik valandą, iki tol į kambarių tarnybą teko skambinti dukart. Be to, man niekas nepaskambino ryte, nors buvau užsisakęs, kad mane pažadintų... Nors šis viešbutis dedasi prabangiu ir puikiu viešbučiu, jis toli gražu toks nėra.
Nobis
2011-08-27
Tai buvo mano antroji kelionė į Patają ir pirmoji viešnagė šiame viešbutyje. Pradėsiu nuo, kad ši viešbgaė buvo tiesiog nuostabi! Užsisakinėjau čia kambarį telefonu iš Singapūro ir moteris, kuri priėmė mano užsakymą buvo labia maloni ir atidžiai išklausė kiekvienos detalės. Čia viešėjau su savo žmona, per mūsų medaus mėnesį ir norėjau, kad viskas būtų tobula. Kai atvykome, pasiūlė gėrimų, man atodo tai buvo citrinų sultys, na žodžiu, mielas gestas. Visa informacija, kurios mums gali prireikti buvo kruopščiai ir greitai išdėstyta. Geriausias dalykas, kad jie turi savo Tuktukų sistemą, jie važinėja pagal grafiką, nuveža į miesto centrą, ar bet kur, tik širdis geidžia. Mano žmona norėjo sužinoti visas vietas kurias būtų verta aplankyti ir registratūros darbuotojas davė mums žemėlapį ir viską išaiškino. Ir buvo keista matyti, kad kartu jis susitvarko ir su visais kitais svečiais, ir su mumis vienu metu. Kambarys buvo erdvus ir švarus, radome ant stalo pintinę su vaisiais, adresuotą mums (jie žinojo, kad mes čia apsistojome medaus mėnesiui). Pusryčiai buvo skanūs, kavos parduotuvėje buvo didelės eilės. Padavėjai greitai nuvalydavo stalus ir buvo paslaugūs. Galiausiai pasakysiu, kad tikrai rekomenduojame šį viešbutį. Visi tokie mieli ir paslaugūs. Puikiai padirbėta!
Liuda
2011-08-27
Viešėjau Royal Orchid viešbutyje su šeima ir draugais, praleidome dvi savaites. Kambariai buvo dideli, bet ne visai mūsų skonio, mums nepatiko dekoras ir kai kurie baldai jau atrodė labai pasenę. Kartais kambarinės nepakeisdavo patalynės, na bet kažką tikrai valydavo, kitu atvėju, ko joms čia eiti. Vieta gera, netoli paplūdimys, bet pats paplūdimys gan prastas, purvinas toks ir vanduo nešvarus. Kiek paėjus yra kavinių, restoranų, parduotuvių, mieste labia triukšminga, bet viešbutyje nieko neisigirdi, įmanoma normaliai išsimiegoti. Viešbučio teritorijoje yra baseinai suaugusiems ir vaikams, spa, tokie kaip sodai aplink. Restorane maistas visai skanus, gerai pagaminta, bet nieko įpatingo. Personalas draugiškas, malonus, kaip ir daugumoje viešbučių nuolatos klausinėja ar nieko netrūksta ir pan. kartais net būdavo įkyrūs.
Norvilas
2011-08-27
Neįsivaizduoju iš kur atkeliavo visi tie atsiliepimai, kur labai rekomenduoja šį viešbutį. Viskas ką mes radome šiame viešbutyje tai buvo labai pasenę ir nebe modernūs kambariai. Ir mes praėjome pro 6 kambarius kol išsirinkome „geriausią“. Mes užsisakinėjome, atsižvelgdami į žmonių atsiliepimus, ir padarėme didelę klaidą, nes arba jie yra suklastoti, arba parašyti aklų žmonių. Na šio viešbučio pliusai: jų karališko dydžio lovos išties didelės, kambariai irgi gan dideli, ir keistai milžiniškas seifas (ten tilpo net mano 15” įstrižainės nešiojamas kompiuteris), arbata, kava kambaryje. Minusai: daugumoje kambarių, gal net visi, jungiasi su kitu kambariu balkonu(vaizdas į gatvę), be to, balkono spyna atrodė labai nesaugiai. Viešbutyje nėra lifto, bet visų blogiausia buvo vonia – rankšluosčiai atrodė kaip skarmalai, kriauklė tekėjo, vonia siaubinga tinkama naudoti vien dušą. Mokamas lėtas internetas.
Ginta
2011-08-27
Buvau apsistojusi šiame viešbutyje su šeima birželio mėnesį. Tai buvo mūsų antroji viešnagė Royal Orchid viešbutyje. Pirmoji buvo gal prieš 4-5 metus, su 3 šeimomis, tada kai tik šis viešbutis buvo katik atidarytas. P to karto visiems draugams rekomenduojam Royal Orchid. Šis kartas irgi buvo daugiau nei nuostabus. Viešbutis švarus ir tvarkingas, o vieta labai patogi. Administracijos darbuotojai buvo mandagūs, draugiški ir visada pasiruošę padėti. Restorane patiekiamas indiškas maistas buvo visai geras, o padavėjos dar geresnės, nes maloniai išklausydavo kiekvieną užsakymą ir pan. Indų kilmės viešbučio valdytojas ponas Džekas buvo mielas, draugiškas, mandagus žmogus, visada paslaugus bet kokiu atveju. Aplinka buvo labai graži ir prižiūrėta, sodininkas puikiai atlikdavo savo darbą. Nors čia buvo labai ramu, bet iki šurmulingo miesto centro vos kelios minutės pėsčiomis. Bendrai, tai buvo malonios atostogos, puikioje vietoje, tarp daug žalumos ir puikių žmonių.