HARD ROCK HOTEL 4*

Centrinė Pataja, Pataja ir Koh Čiang sala, Tailandas

Viešbutis: 127 km iki Bankoko oro uosto, Patajos miesto centre, 20 m iki paplūdimio (per kelią). Viešbutis pastatytas 2001 metais, pilnai atnaujintas 2011 metais. Viešbučio teritorijoje yra naktinis klubas Hard Rock Cafe. Viešbutyje yra 323 numeriai: 108 Deluxe City view tipo numeriai (maks. 2+1 asm., 27 kv.m), 158 Deluxe Sea view tipo numeriai (maks. 2+1 asm., 32 kv.m), 20 King’s club City view tipo numerių (maks. 2+1 asm., 27 kv.m), King’s club sea view, šeimyniniai Suite tipo numeriai, Composer suite, Producer suite, King suite tipo numeriai. Viešbutyje yra numerių pritaikytų žmonėms su negalia.

Numeriuose:

• vonia/dušas
  • mini baras (už papildomą mokestį)
  • seifas
  • balkonas (ne visuose numeriuose)

• 2 restoranai
  • 2 barai
  • atviras baseinas (su vandens kalneliais)
  • SPA centras

• vandens sporto priemonės
    • biliardas

• vandens kalneliai
  • vaikų klubas (už papildomą mokestį)

Paplūdimys: miesto, smėlio. Skėčiai, gultai - už papildomą mokestį. Prie baseino: skėčiai, gultai, rankšluosčiai - nemokamai.

Tel. +(66 38) 428 755
Faksas +(66 38) 421 673
Internetinė svetainė http://www.hardrockhotels.net/

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę HARD ROCK HOTEL 4*

Rūta
2011-08-28
Tai buvo mūsų antrasis apsilankymas šiame viešbutyje. Mums pavyko užsisakyti neseniai atnaujintą kambarį su vaizdu į jūrą. Kambarys buvo labai didelis, baldau nauji ir puikūs. Žinoma, viešbutis vis dar buvo remontuojamas, bet tai nesukėlę, jokių problemų. Viešbučio darbuotojai, kaip ir praeitą vasarą, nuostabūs. Apie maitinimą –nieko blogo pasakyti negalime, viskas buvo puikiai paruošta ir skanu. Manau, jog viešbutis taps mūsų nuolatine atostogų vieta.
Monika
2011-08-28
Atostogavome rugpjūčio pradžioje. Viešbutis mums pasirodė visai neblogas. Visi darbuotojai paslaugūs ir draugiški. Kambarys buvo pakankamai didelis, norėjome su vaizdu į jūrą, tačiau labai nenusiminėme, kad jo negavome. Vonios kambarys buvo visai neblogas, nors turėjome šiek tiek problemų dėl karšto vandens... patiko tai, jog viešbučio restorane nuolatos grojo gyva muzika, be to maisto kainos pasirodė visai priimtinos. Pusryčiai taip pat buvo visai neblogi – mums patiko. Vienintelis minusas, jog padavėjos dirbo ganėtinai lėtai. Nepaisant nedidelių trūkumų, atostogos paliko labai gerą įspūdį. Rekomenduojame.
Haroldas
2011-08-28
Pirmiausiai reikėtų pasakyti, jog visi darbuotojai – nuostabūs (tiek kambarinė, tiek registratūros ir restorano). Bet tai bene didžiausias šio viešbučio pliusas. Baseinas buvo nemažas, tačiau labai paprastas, jokių kalnelių ar krioklių. Paplūdimys taip pat ne pats švariausias. Labiausiai nepatiko kambarys. Nepatogiai išdėstyti baldai, bet labiausiai nuvylė vonios kambarys. Nepatogus slenkstis, į kurį visą laiką nusimušdavome pirštus. Šviesa vonioje labai blanki, todėl sunku pasidažyti ar nusiskusti. Dar nepatiko, jog nebuvo nemokamo interneto paslaugos. Vienu žodžiu tai tikrai nebuvo pats maloniausias apsilankymas.
Laura
2011-08-28
Viešbutyje buvome apsistoję 8 dienas. Dalis viešbučio buvo remontuojama (liepos mėn), bet tai mūsų per daug netrikdė. Nepaisant to, viešbučio darbuotojai buvo nuostabūs. Nors naujų rankšluosčių laukėme ilgai (apie 25 min). bene vieninteliu viešbučio minusu galėčiau laikyti brangų belaidžio interneto ryšį ( už savaitę mokėjome 1500 Baht.). negana to interneto ryšys buvo labai lėtas ir dažnai užstrigdavo. Visa kita viešbutyje buvo tikrai gerai: maistas, švara, vieta, darbuotojai ir kambarys. Manau, jog mielai čia sugrįžtumėm dar kartą.
Gediminas
2011-08-28
Atostogavome gegužės mėnesį. Viešbučio apsauga puiki. Apsauginiai stovi prie liftų ir prie išėjimo. Į paplūdimį galėjome patekti perėję gatvę. Viešbučio kavinėje maistas- superinis. Viskas paruošta iš šviežių produktų. Mūsų kambarys pilnai tenkino visus poreikius. Žinoma, turime ir šiek tiek nusiskundimų, pavyzdžiui vonios kambario durys sunkiai užsidarydavo. Ir šiaip aplinkui girdėjome daug nemalonių garsų (viešbutyje vyko renovacija). Darbuotojai pasirodė draugiški, labai maloniai padėjo su visomis mus dominusiomis atostogomis. Apskritai viešbutis labai geras, tikiuosi, kad ir kitais metais( po renovacijos) pavyks čia sugrįžti.