EMERALD COVE RESORT 5*

Koh Chang sala, Koh Chang, Tailandas

Viešbutis: Klong Phrao paplūdimyje, ant jūros kranto. Viešbutis atidarytas 2005 m. Viso yra 165 numeriai: 54 Superior tipo numeriai (su vaizdu į kalnus, maks. 2+1 asm., 40 kv.m), 54 Deluxe tipo numeriai (su vaizdu į jūrą, maks. 2+1 asm., 40 kv.m), 7 Suite tipo numeriai (su vaizdu į jūrą, svetainė, uždaras miegamasis, 2 balkonai, maks. 2+1 asm. 106 kv.m).

Tel.: (66 39) 552 000, faksas: (66 39) 552 001.

Internetinė svetainė: www.amari.emeraldcove.com

• vonia ir dušas
  • chalatas, šlepetės
  • vietinis oro kondicionierius
  • balkonas arba terasa
  • DVD grotuvas (tik Deluxe ir Suite tipo numeriuose)
  • mini baras
  • kavos/arbatos rinkinys
  • seifas (numeryje - nemokamai)
  • pietų stalas (tik Suite tipo numeriuose)
  • galimybė prisijungti prie interneto (už papildomą mokestį)
  • aptarnavimas numeriuose 24 val. per parą

• 3 restoranai
  • 2 barai
  • atviras baseinas
  • sūkurinė vonia
  • SPA centras
  • konferencijų salė
  • galimybė prisijungti prie interneto (už papildomą mokestį)
  • parduotuvė

• treniruoklių salė
  • už papildomą mokestį: masažas

• auklės paslaugos (už papildomą mokestį)
  • lovelės (pagal užklausimą)

Paplūdimys

Smėlio, nuosavas; šalia yra koraliniai rifai. Skėčiai, gultai ir paplūdimio rankšluosčiai - nemokamai.

Prie baseino

Skėčiai ir gultai - nemokamai.

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę EMERALD COVE RESORT 5*

Margo
2011-08-26
Mes buvome visiškai patenkinti savo viešnage. Vieta (priešais paplūdimį) tiesiog pritrenkianti, aptarnavimas nuostabus, visi darbuotojai draugiški, bet kartu ir nepersistengia ir netampa įkyrūs. Architektūra ir sodai labai patrauklūs, ir itin gerai prižiūrėti. Mūsų (deluxe) kambarys buvo didelis su patogia, erdvia, modernia vonia, o vaizdas pro langą buvo į kurortą (tolumoje jūra), vyrauja puiki, raminanti atmosfera. Tiesa, o baseinas tai – VAU! Pusryčių bufetas buvo geras, ir vieni pietūs, kuriuos užsisakėme viešbutyje, aukštos kokybės ir skanūs. Apylinkės mums irgi labai patiko, nors dažniausiai būdavome viešbučio teritorijoje, nes norėjome tiesiog tinginiauti. Daugiausiai laiko praleisdavome prie baseino arba paplūdimyje, šiek tiek erzino aplink lakstantys, krykštaujantys vaikai, bet tai jau ne viešbučio kaltė. Ir iš ties manau, šis viešbutis puikiai tinka atostogoms su šeima.
Cezaris
2011-08-26
Šaunus viešbutis. Bet aš buvau nuliūdintas, kad jie stengiasi pasidaryti pinigus praktiškai iš visko. Jaučiausi tarsi visada turiu saugotis nuo pirkimo kokių dalykų ar paslaugų, nes kainos čia daug didesnės... Na nepaisant to, pliusai būtų tokie: personalas nepaprastai draugiškas, viešbutis gražus, baseinas tvarkingas ir švarus, iš visur atsiveria nuostabūs vaizdai. Restoranai geri, maistas skanus ir kokybiškas, už normalią kainą. Minusai: nėra nemokamo interneto kambarių (galima juo naudotis, bet labai brangu, arba nemokamas vestibiulyje kur nėra oro kondicionieriaus, o uodai gali suėsti tave gyvą). Visos kainos yra pateiktos be aptarnavimo (10%) ir VAT (7%) mokesčių. Čia viskas daug brangiau nei iš pirmo žvilgsnio atrodo. Jie pelnosi net taip, kad jei užsisakai picą su nuolaidą, jie nuolaidą padaro nuo pradinės picos kainos, o po to dar prideda abu mokesčius. Taigi, gaunasi ne nuolaida, o apgaulė. Spa paslaugos labai brangios, 10 kartų didesnės nei apskritai Tailande, skalbimo paslaugos taip pat, gėrimai brangūs... Kai atvykome, paprašėme, kad mums pakeistų kambarį į lygiai tokį patį tik su bent kiek geresniu vaizdu, pvz.: baseino o ne kažkokių krūmų. Bet jie užsiplėšė 1000 THB už naktį papildomai, kas yra 30% daugiau nei įprasta viešbučio kaina.
Valda
2011-08-26
Tai vienas geriausių viešbučių, kuriame esu kada nors viešėjusi. Kambarys buvo erdvus, švarus ir gražiai dekoruotas. Vonios kambarys milžiniškas, ir dušas ir pati vonia yra atskirai. Balkonas irgi gražus, nors jame vakarais būdavo neįmanoma sėdėti dėl uodų kiekio. Restoranas viešbutyje šaunus. Pusryčių bufete yra visko ko galėtumei tikėtis ir net daugiau. Po tokių pusryčių, net nesinori valgyti iki pat vakaro. Pietums, terasoje prie baseino yra patiekiami thai virtuvės patiekalai, makaronai, pica ar hamburgeriai. Gera kokybė, už „protingas“ kainas, net jei palygintum su šalia esančiais tradiciniais thai restoranais. Naktį viešbutyje dirba Thai restoranas ir Italų restoranas. Italų restoranas labai geras, bet kainos labai didelės. O thai restorano neišbandžiau. Šalia viešbučio irgi yra keletas mielų restoranų, abu paplūdimyje ir arti viešbučio įėjimo iš pagrindinės gatvės.Teritorija prie baseino tobula, visada buvo galima gauti gultų (netgi ant jo gulint matydavosi jūra). Vienintelis neigiamas dalykas buvo, kad vaikai žaisdavo daugiau pagrindiniame baseine, nei vaikams skirtame ir dušu naudodavosi kaip tualetu! Maniau, kad personalas išspręs šią problemą, bet neišsprendė. Kita vertus, aptarnavimo lygis šiame viešbutyje aukštas. Personalas net išmoksta tavo vardą! Be to, viešbutis suorganizuoja (reikia tai užsakyti iš anksto) kelionę nuo oro uosto, labai patogu, kai nereikia niekur tampytis su lagaminais, tiesiog sėdi vėsiame minivene, gali atsigerti šalto vandens, pasinaudoti rankšluosčiu ir tave paleidžia prie pat viešbučio durų.
Bernardinas
2011-08-26
Praleidau šiame viešbutyje savaitę. Leiskite jums pasakyti, kad ši vieta TOBULA. Privatus, nedidelis paplūdimys, baseinai ir aptarnavimas stulbinantis. Pusryčių bufetas buvo geras, bet tai mums ne per daugiausiai rūpėjo, nes dažnai klaidžiodavome po apylinkes ir valgydavome kokiose užkandinėse ir pan. Nors šiaip viskas išties buvo skanu, nors aš ir esu išrankus. Kas man labiausiai patiko? Lauko baras ir cabana, kur dažniausiai valgydavome pietus. Čia galima nuostabiai atsipalaiduoti, po skanių pietų, paplaukiodavau baseine ir pamiegodavau porą valandų paplūdimyje. Kai pabūni Amari ilgiau išlempi kaip katinas ir visiškai nebesinori grįžti į kasdienę rutiną. Kambariai labai gražiai dekoruoti, modernūs ir aišku kaip dieną, itin švarūs. Viešbutis geroje vietoje, nes viskas kas yra mieste – ranka pasiekiama, kavinės, parduotuvės, barai ir t.t.
Rustė
2011-08-26
Mes praleidome čia 4 dienas ir 3naktis ir mums patiko visa kelionė į Koh Changą. Tai buvo antrasis kartais kai viešėjau šiame viešbutyje, ir vistiek čia buvo keletas su aptarnavimu susijusių problemėlių. Kurias aš perdaviau tiesiai generaliniam viešbučio valdytojui ir jis asmeniškai viską ištaisė. Rekomenduočiau Amari Emerald viešbutį šeimoms, kurios lankosi Koh Change. Viešbutis yra netoli ramaus ir nedidelio paplūdimio, čia yra keletas gražių ir švarių baseinų. Kambariai mums patinka labiausiai, nes jie erdvūs, nepriekaištingai sutvarkyti ir švarūs, kiekvieną dieną kambarinė pakeisdavo rankšluosčius ir patalynę. Restorane maistas irgi geras, didelis pasirinkimas, visi patiekalai visada švieži ir gerai paruošti. Prie baseino yra baras, be to pačiame viešbutyje buvo ir spa, bet už paslaugas reikia papildomai sumokėti.
Izaokas
2011-08-26
Neseniai grįžome iš kelionės, buvome apsistoję Amari Emerald Cove viešbutyje. Kambariai erdvūs. Šaunus didelis baseinas, keli mažesni baseinėliai aplink, jie puikiai tinka vaikams. Galit vadinti mane romantiku, bet jau čia saulėlydžiai tiesiog nepakartojamai gražūs. Vieta patogi, pusryčiai nuostabūs. Personalas stengėsi patenkinti kiekvieną norą, buvo visi draugiški ir mieli. Mano nuomone, tai viena geriausių vietų apsistoti Koh Change. Deluxe kambariai labai gražūs, o vaizdas pro langą į jūrą puikus, bet daugiau nieko ypatinga, gal ir nelabai verta primokėti papildomai. Vis dėl to yra keli dalykai, kurie ne tobuli: 1)maistas viešbutyje brangus, labiau apsimoka valgyti kur nors mieste. 2) Priešais viešbutį paplūdimys nelabai geras, bet kiek toliau yra du gražūs (Nature ir White Sand paplūdimiai), ten nukakti lengva taksi arba mašina, o kelionės nebrangios. Tai vieninteliai minusai, kuriuos aš radau. Rekomenduoju aplankyti krioklius, kurie netoli nuo viešbučio. Jei norite tokio viešbučio kur galėtumėt atsipalaiduoti irk ad jis būtų stilingas Amari Emerald kaip tik toks.

SKRYDIS IŠ VILNIAUS ĮSKAIČIUOTAS! Kuba, Varaderas 2024 Rugpjūtis
SKRYDIS IŠ VILNIAUS ĮSKAIČIUOTAS! Kuba, Varaderas 2024 Spalis
SKRYDIS IŠ VILNIAUS ĮSKAIČIUOTAS! Kuba, Varaderas 2024 Spalis Per rudens vaikų atostogas!