A-ONE ROYAL CRUISE 4*

Centrinė Pataja, Pataja ir Koh Čiang sala, Tailandas

Vieta: įsikūręs Pataja kurorte, iki paplūdimio 5 min kelio, iki viešojo transporto sustojimo 1 km.

Viešbutis: viešbutyje yra 465 kambariai. Kambarių tipai: dvivietis kambarys, geresnis dvivietis kambarys, geresnis vienvietis kambarys, geresnis dvivietis kambarys (su dvigule arba su dviem viengulėmis lovomis), mini apartamentai. Viešbučio kategorija šalyje – 4*

• Vonia/dušas

• Oro kondicionierius

• Sauna
  • Sveikatingumo centras
  • Golfo kursai (ne toliau kaip 3 km atstumu)
  • Žaidimų kambariai
  • Dviračių sportas
  • Turkiška/garinė pirtis
  • Nardymas
  • Lauko baseinas (visus metus)

• vaikų žaidimų aikštelė

Paplūdimys: nuosavas, smėlio/smulkaus žvyro.

Adresas: 499 North Pattaya Beach Road Road, 20150 Pataja

Telefonas: (662) 718 1030-43, 318 5560-2

Interneto svetainė: www.a-onehotel.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę A-ONE ROYAL CRUISE 4*

Kamiljana
2011-08-25
A-One yra vienas geriausių ir labiausiai lankomų viešbučių Patajoje. Viešbutis tiesiogiai priešais paplūdimį. Aš specialiai užsisakiau kambarį naujajame pastate, kad viskas būtų naujai sutvarkyta. Senojo bloko pastatas yra kruizinio laivo formos. Interjeras ir apskritai atmosfera geri. Žmogui, keliaujančiam vienam, šis viešbutis gali būti kiek per brangus, nes aplink yra pigesnių ir su panašiais pat lankomumo reitingais. Bet visi viešbučio patogumai perspjauna kainos dydį. Nors kita vertus, baseinas galėtų būti tame pačiame pastate, mano vaikams teko eiti į pastatą esantį kitoje gatvės pusėje. Bet kadangi viešbutis šalia pliažo, tai to baseino nelabai ir reikia. Taip pat netoli parduotuvės, ir kitos įstaigos, kai sedėti viešbutyje atsibosta ar norisi kažko naujo, galima tiesiog pasivaikščioti po apylinkes. Gavome gerą kokybę už nedidelę kainą.
Domas
2011-08-25
Geriausias dalykas šiam viešbutyje yra vieta. Buvome apgyvendinti superior tipo kambaryje, naujajame sparne, kuriame nebuvo vaizdo į vndenyną, na bet pats vandenynas vos perėjus gatvę. Galima užsiiminėti įvairiomis vandens sporto šakomis. Šalia galima užsisayti indiško maisto už labai nedidelę kainą. Viešbučio kambariai (bent jau tas kuriame gyvenome mes) tikrai dideli. Pusryčiai buvo skanūs ir geri, vegetariški taip pat. Be to, kiekvieną vakarą paruošiamas stalas su jūros gėrybėmis. Kambarinės puikiai atlieka savo darbą. Aš buvau labai nustebęs, nes čia pardavinėjami vandens buteliai yra stikliniai, vienas dievas žino kodėl jie taip daro, na nebent gal juos panaudoja dar kartą. Man tai buvo labai keista. Personalas buvo grubus ir nemandagus. Jie nemoka lankščiai išsisukti iš kėblių situacijų. Mes paprašėme, ar galėtumėm pabūti kambaryje nei įprastai reikia išsiregistruoti, nes mūsų lėktuvas buvo kiek vėliau. Bet mums atšovė, kad už tai reikės sumokėti 1500 THB.
Benjaminas
2011-08-25
Iš pradžių buvo šiokių tokių nesusipratimų dėl kambarių vietos, nesupratome, kuriame main wing ar new wing bloke mūsų kambariai yra. New wing bloko kambariai yra be vaizdo į jūrą. Kai atvykome mums pasiūlė pasivaišinti gėrimais. Kol viešbučio darbuotojas sprendė problemą su mano agentu (aš norėjau kamario į jūrą, bet negavau), aš papietavau viešbučio Maritime restorane. Pietūs buvo nuostabūs, padavėjai nuolat šypsojosi, maloniai aptarnavo, užtikrino mus, kad gausime būtent tokį vegetarišką patiekalą kokį užsisakėme (šiek tiek makaronų). Kambariai- buvome užsisakę Superior kambarius mani wing bloke, 8 aukšte. Kambariai dideli, patogūs, užtenka vietos viskam, balkonas su skalbinių džiovykle, ir nedideliu vaizdeliu į jūrą, tai nebuvo tiesioginis vaizdas ir vonios kambarys su patogia vonia. Mes viešėjome čia 3 šeimos ir visos gavome kambarius vieną šalia kito. Lifte yra besišypsantis vyrukas, bet durys užsidaro labai greitai vidun ir lauk turi įsmukti itin greitai, būkite atsargūs dėl to su vaikais. Pusryčiai Maritime restorane buvo labai skanūs, bet įspėju, jog vegetarams reikia iškart paprašyti padavėjos, kad ji susitartų su šefu, kad jis jums pagamintų ko norite. Indams, už viešbučio ribų, nėra jokių kavinių kur galėtų pavalgyti. Viešbutyje taip pat yra jūros gėrybių baras prie baseino, jūros gėrybių mėgėjams jis patiks. Vieta praktiškai tobula, per kelią paplūdimys, iš čia daugybė laivų plaukia į Coral salą. Šalia prekybos centrai, parduotuvės, restoranai, gali vaikščioti pėsčiomis, arba galima už 10 batų žmogui užsisakyti Tuktuką, nuveš jus iki tokių prekybos centrų kaip: Central, Ripley‘s, Walking street ir t.t. Vienintelė problema kuri buvo kilusi, kad kur laikiau purvinus skalbinus, ten buvo pilna skruzdėlių, raudonųjų skruzdėlių, visus drabužius teko preplauti, nes nenorėjau jų vežtis namo, tarp kitų drabužių. Ką gi, besišypsantis personalas, kelios problemos su anglų kalba, greita registracija ir geri kambariai...
Rolanda
2011-08-25
Viešėjau A-one royal cruise viešbutyje 2011 gegužės mėnesį 2 naktis, tai buvo tarsi mano medaus mėnesio dalis. Perskaičiau visus atsiliepimus apie viešbutį, daug neigiamų neradau, todėk drąsiai čia apsistojau. Nuotraukos, kurios buvo viešbučio internetiniame puslapyje buvo lygiai tokios pat kaip ir viešbutis. Jie neapgaudinėja, kaip mėgėjai kiti viešbučiai. Nuostabi vieta, darbuotojų svetingumas, visas viešbutis puikiai prižiūrėtas ir švarus. Aš buvau apgyvendinta Old Wing bloke. Netoli viešbučio galima gauti indiškos virtuvės patiekalų. Šalia yra spa, ten tiesiog fantastiška. Po ilgo pasivaikščiojimo Patajos paplūdimiu, iki pilnos laimės tetrūkdavo atpalaiduojančio pėdų masažo, čia jis daromas idealiai, po jo jautiesi taip lyg visą dieną būtum ne vaikščiojęs o gulėjęs. Šis viešbutis vertas daug daugiau nei mes sumokėjome.
Gustė
2011-08-25
Viešėjome šiame viešbutyje 2 naktis, viešbutis puikiai tinka atostogoms su šeima. Priešais jūra, iki jos tereikia eiti vos keletą minučių. Kambariai buvo valomi kiekvieną dieną ir atrodo tarsi laivo kajutė. Restoranai buvo labai švarūs ir gražūs, maistas skanus ir geros kokybės. Vienintelė problema, su kuria susidūrėme buvo ta, kad čia labai ne daug kas kalba angliškai, bet personalas stengėsi paaiškinti ką jie nori pasakyti ir suprasti ką mes sakome. Lauke yra ne vienas baseinas, juose gan šiltas vanduo, o be to, kitame pastate buvo ir spa. Šiaip personalas labai malonus ir draugiškas, visi nuolat šypsosi ir linkčioja galvą kas kart mus pamačius. Kambarys buvo pakankamai erdvus ir švarus. Rekomenduoju apsistoti pagrindiniame bloke, vietoje naujo bloko, nes čia kambariai yra į jūros pusę.