Carana Beach

Seišeliai, Seišeliai

Anse Etoile miestelyje įsikūrusiame viešbutyje „Carana Beach“, iš kurio atsiveria fantastiški vandenyno vaizdai, yra prabangus lauko baseinas ir tiesioginis išėjimas į paplūdimį. Svečiai gali pavalgyti restorane ar pagurkšnoti gėrimų bare. Viešnagės metu galėsite nemokamai naudotis belaidžiu internetu ir privačia automobilių stovėjimo aikštele. Viešbutyje yra privatus paplūdimys ir teikiamos automobilių nuomos paslaugos. Viktorija yra už 8,4 km nuo „CaranaBeach“, o La Digue – už 48 km. Artimiausias, Seišelių tarptautinis, oro uostas įsikūręs už 13 km. Šis viešbutis puikiai tinka keliaujant poromis.

Viešbučio vieta

Šiaurinėje Mahės salos pakrantėje.

Pervežimas: 25 min. kelio automobiliu iki tarptautinio Mahės oro uosto.

Viešbutis

Viešbutį sudaro 40 kambarių:

Ocean View Chalet tipo numeriai (maks. 2+1 asm., miegamasis, vonios kambarys su dušu, terasa su gultais, vaizdas į vandenyną);

Ocean View Pool Chalet tipo numeriai (maks. 2+1 asm., miegamasis, vonios kambarys su dušu, terasa su gultais, vaizdas į vandenyną, Nespresso kavos aparatas, privatus baseinas terasoje).

Teritorijoje

• baseinai: 1
  • skalbimo paslaugos: už papildomą mokestį
  • SPA centras

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę Carana Beach

Jonas
2022-02-10
Vasario pradžioje apsistojome 9 naktis. Turėjome gražų kambarį, su nuostabiu vaizdu į paplūdimį ir jūrą. Visas personalas buvo malonus ir draugiškas. Tačiau labai nuvylė vakarienės aptarnavimas. Jis ganėtinai buvo lėtas. Pusryčiai buvo aukščiausios klasės. Nepaisant restorano problemų, mes puikiai praleidome laiką viešbutyje ir panaudojome jį kaip pagrindą apžiūrėti likusią salos dalį.
Rosita
2021-09-15
Viešbutis buvo be galo gražus, viskas buvo taip tobula, vienintelė problema buvo spalva, nes užsisakėme kiek kitokią, mums nepatiko vakarienės kokybė, bet pusryčiai buvo nuostabūs ir labai skanūs!
Paulina
2021-08-12
Tai puiki vieta apsistoti Mahėje! Carana paplūdimio viešbutis yra tarsi prabangus nedidelis boutique viešbutis, pasižymintis asmeniškumu, sąžiningu iš Mahės turistinės ir painios vietovės. Modernus viešbutis su nuostabiu paplūdimiu, bet su paslaptingu vandeniu (būkite atsargūs). Kiekvienas kambarys tai tam tikras jūros kambarys. O maistas a la carte labai geras ir skanus. Džiaugiuosi, žadu vėl ten apsistoti!
Zita
2021-06-10
Mano šeima, kurią sudaro 4 asmenys (2 suaugusieji ir 2 vaikai nuo 11 ir 8 metų), apsigyveno šiame viešbutyje 2 naktis. Iš viešbučių vilų atsiverdavo nuostabūs vaizdai į vandenyną. Kambariai nepriekaištingi ir patogūs. Visa vieta buvo labai rami ir atpalaiduojanti, puikiai tinka ramiam pabėgimui nuo visų. Personalas labai draugiškas, paslaugus ir bendraujantis. Pusryčiai buvo skanūs!
Rita
2020-10-21
Medaus mėnesio pabaigoje apsistojome Carana paplūdimyje. Buvome nepaprastai patenkinti, nes išgirdome, kad viešbutis puikus, taip pat gavome atnaujinimą. Nedraugiškas registratūros personalas ir pagrindiniai pusryčiai. Vakarienė buvo puiki, o aptarnavimas vakarienės metu buvo puikus. Nedidelis begalybės baseinas mūsų balkone buvo tiesiog nepalyginamas.
Saulė
2020-04-16
Prabuvome čia 8 dienas ir puikiai praleidome laiką. Nameliai buvo erdvūs ir švarūs. Personalas buvo puikus ir stengdavosi mus priimti. Mūsų vestuvių diena tapo ypatinga ir įsimintina. Virėja Zane gamino mums skanų maistą ir buvo labai draugiška. Caitlyn, kuri mus priregistravo, buvo nepaprastai nuostabi visos viešnagės metu. Melanas ir Deividas mus prižiūrėjo šypsodamiesi ir visada stengėsi mums padėti. Bernadeta buvo tokia miela ir draugiška. Nuoširdžiai puikiai praleidome laiką ir norime artimiausiu metu sugrįžti. Patiko šis kurortas ir personalas. Rekomenduočiau visiems!