Anse Soleil Beachcomber

Seišeliai, Seišeliai

Puikioje vietoje, šalia nuostabaus paplūdimio, įsikūręs viešbutis. Erdvūs ir gerai įrengti kambariai su oro kondicionieriais, ventiliatoriais bei terasomis, iš kurių atsiveria gražus vaizdas į vandenyną.

Šis viešbutis neturi kainų pardavimui internetu.

Atsiųskite mums užklausą ir mes operatyviai pasiūlysime šį ar kitą viešbutį Jūsų atostogoms arba rinkitės iš aktualių pasiūlymų.

Aktualūs pasiūlymai

JAV, JAV 2024 Gruodis

19 km iki Seišelių oro uosto, 2,2 km iki Bė Lazarės kurorto centro, ant vandenyno kranto.

Viešbutyje yra 14 kambarių. Kambarių tipai:

• Standard Room (maks. 2+1 asm., 34 kv. m)
  • Superior Room (maks. 2+2 asm., 54 kv. m)
  • Premier Room (maks. 2+2 asm., 63 kv. m)

Viešbučio kategorija šalyje - 2*

• Mini šaldytuvas
  • Seifas
  • Terasa

• Restoranas (už papildomą mokestį)
  • Baras (už papildomą mokestį)
  • TV holas
  • Bevielis internetas (tam tikrose patalpose)
  • Automobilių stovėjimo aikštelė
  • Automobilių nuoma (pagal atskirą užklausimą, už papildomą mokestį)

• Paviršinio nardymo įranga

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę Anse Soleil Beachcomber

Alisa
2022-01-13
Fantastiška vieta su puikiu aptarnavimu! Nuostabus paplūdimys 20 metrų iki viešbučio (vienas geriausių Mahe)! Labai skanus maistas! Viešbučio darbuotojai mandagūs ir linksmi! Mes šventėme naujus metus čia ir labai rekomenduojame šią vietą! Net lietaus sezono metu šioje salos dalyje ne taip lietinga, mes kasdien maudėmės fantastiškame ir šiltame Indijos vandenyne! Grįšime į Anse Soleil Beachcomber!
Ričardas
2021-04-07
Viešbutis strategiškai patogioje vietoje, netoli kai kurių nuošaliausių ir gražiausių salos paplūdimių. Iš kambarių atsiveria vaizdas į nuostabų Anse Soleil, nepaliestą paplūdimį, kuriame yra nesugadintas turkio spalvos vanduo. Kiekvienas kambarys buvo erdvus, su vaizdu į jūrą, geru belaidžiu internetu, šviesiais vonios kambariais, jaukia veranda, kurioje galėjome atsipalaiduoti, jaukus sodas, skanūs pusryčiai su kiaušiniais ir šviežiais vaisiais. Ir viso personalo svetingumas. Grįšime !
Elijus
2017-01-05
Keturias naktis apsistojome šios įstaigos namelyje su galimybe ruošti patiems maistą. Nameliai labai gerai prižiūrimi. Namelio virtuvė buvo gerai įrengta. Viešbutyje taip pat siūlomi buvo pusryčiai ir vakarienė, bet mes nebandėme. Visai šalia registratūros buvo patogus automobilių nuomos punktas. Vienas geriausių kreolų restoranų (labai žemiška vieta su gerais kariais), visai šalia viešbučio paplūdimyje. Tai, kas mums ypač įsiminė, tai personalas – ačiū Annielle ir Priscilla už jūsų pagalbą ir šypsenas!
Jonas
2016-10-13
Pasibaigus kelionei po Seišelius apsistojome 5 naktis šiame viešbutyje. Mūsų kambarys buvo nr.10, privatus su nuostabiu vaizdu iš nedidelio balkono. Kambarys buvo labai didelis ir paprastai įrengtas, tačiau jame buvo viskas, ko reikia. Oro kondicionierius, šaldytuvas, televizorius, didelis vonios kambarys su įvairiais higienos reikmenimis. Visur buvo labai švaru. Pusryčiai buvo geri ir visada galėjoms rasti pakankamai pasirinkimų. Bandėme išgerti bare su kitais svečiais po valgio, bet turėjome paskubėti, nes baras užsidaro 21.00 val. Personalas buvo malonus, tačiau ypatinga padėka turi būti skirta Charlene, savininko dukrai Priscilai. Mėgaukitės nuostabiu paplūdimiu, izoliacija ir tiesiog atsipalaiduokite!
Melita
2014-10-15
Rugsėjo mėnesį 3 naktis apsistojome viešbutyje „Beachcomber“ su savo 14 mėnesių sūnumi ir galiu jį rekomenduoti visiems, kurie renkasi nedidelį, žavų viešbutį. Personalas buvo labai draugiškas ir paslaugus, o vaizdas į paplūdimį buvo fantastiškas. Kambarys ir terasa buvo dideli ir puikiai tinkantys mūsų mažajam tyrinėtojui. Sugrįžime tikrai !