SPORTING CLUB (CEFALU)

Cefalu, Sicilija, Italija

Atostogos su maitinimo sistema „Viskas įskaičiuota“. Nuo ryto iki vakaro viešbučio svečiai gali save lepinti viešbučio virtuvės teikiamu maistu, įskaičiuojant ir užkandžiais prie baseino ar diskotekos metu. Dienos bėgyje rengiamos įvairios sportinės pramogos. Galima pasirinkti pramogas grupėje arba atsiskirti ir ramiai pailsėti paplūdimyje, terasoje su vaizdu į jūra arba pasimėgauti sodo teikiamu pavėsiu.

Viešbučio vieta: Vakarinėje Sicilijos salos pakrantėje, apie 5 km iki Čefalu miesto, apie 65 km iki Palermo, apie 300 m iki smėlio paplūdimio su vaizdu į Čefalu miestelį. Autobusų stotelė šalia viešbučio. Apie 160 km iki Katanijos oro uosto.

Viešbutis: Pastatytas 1980 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2010 metais.
Viešbutis yra sudarytas iš devynių 2-jų aukštų pastatų. Pastatai nėra tarpusavyje sujungti ir yra išsidėstę didelėje teritorijoje apsupti pušų, alyvmedžių ir kitos Viduržemio jūros regiono augmenijos.
Viešbutyje yra 174 numeriai:
DBL Standard tipo numeriai (maks. 2-4 asm., 15-25 kv.m).

Numeryje:

• Televizijos salė
  • Parduotuvė

Prie baseino:

• Paplūdimio rankšluosčiai už papildomą mokestį
  • Skėčiai, gultai - nemokamai

• Paplūdimyje: skėčiai, gultai nemokamai
  • Paplūdimio rankšluosčiai: už papildomą mokestį

• Žaidimų aikštelė
  • Vaikų klubai: 2 (Mini-club (nuo 4 iki 11 metų) ir Junior-club (nuo 12 iki 16 metų) dirba nuo 9:00 iki 19:00)

Аdresas: Contrada Mazzaforno, 90015 Cefalù PA, Italija
Telefonas: +39 0921 931137
Internetinė svetainė: www.aeroviaggi.it

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę SPORTING CLUB (CEFALU)

Mantas
2021-08-28
Mums labai patiko apartamentų vieta, tiesioginis išėjimas į paplūdimį ir didelis baseinas. Be to, animacijos komanda ir fotografas buvo neįtikėtini. Jie buvo tokie profesionalūs ir malonūs su mumis.
Renata
2021-05-21
Mano patirtis buvo puiki, man visiškai patiko viešbutis, įskaitant du baseinus, teniso kortą, Viduržemio jūros atmosferą ir augmeniją, vaikų parką ir dar daugiau. Turėjome galimybę du kartus per dieną nueiti į paplūdimį, apsigyventi labai gražiame bendrame bute. Pirmame aukšte du kambariai, virtuvė, tualetas, 4 lovos. Pirmame aukšte dvigulė lova ir tualetas. Antrasis sprendimas puikiai tiks poroms, kurioms nereikia virtuvės.
Olga
2018-09-18
Su trimis draugėmis Sporting Club viešbutyje apsistojome 14 dienų. Pirmą kartą atvykę į Siciliją nudžiugome viešnage išskirtiniame ir gražiame Sporting Club viešbutyje. Kokia nuostabi viešnagė! Daug keliavau ir apsistojau prabangiuose viešbučiuose su įspūdingais paplūdimiais ir supratau, kad ne penkios žvaigždės mus džiugina, o svarbiausia yra žmonės ir jų energija. Tai patrauklus viešbutis, kuris harmoningai įsilieja į kraštovaizdį. Vaizdas į jūrą įspūdingas, smėlėtas paplūdimys labai jaukus, ten galėjome atsipalaiduoti ir patirti nepamirštamų akimirkų su animatoriaus darbuotojais, kurie dieną padarė nuostabią ir tingią. Mūsų kambarys buvo netoliese, su nuostabiu vaizdu į kalną. Darbuotojai labai mandagūs ir profesionalūs, labai svetingi ir šilti, ypatingai dėkoju Stellai, kuri su malonumu išpildė bet kurį mūsų norą – ji nuostabi šeimininkė ir nepaprastai paslaugi. Mūsų kambarys buvo valomas kasdien, man patinka, kad rankšluosčiai buvo tikrai švieži ir balti - ačiū valytojoms! Kambarys su oro kondicionieriumi buvo geras. Restoranas buvo vieta, kur susirinkdavo žmonės, su kuriais susipažinome ir draugavome. Ten jautėmės kaip viena didelė šeima, maistas ir vynmedis buvo skanus ir naminis (įsimylėjom makaronus)). Virtuvės darbuotojai buvo labai draugiški ir paslaugūs, visada mus pasitikdavo su šypsenomis. Labai ačiū Franko - jis yra dėmesingas restorano vadovas! O dabar apie kažką tikrai ypatingo: ANIMACIJOS KOMANDA! Jie tikrai mūsų atostogas padarė ypatingomis. Elisa, Fabio, Pietro, Elena, Leo, Sharon ir King Kong! Animacijos komanda buvo puiki, ypač nakties metu! Jie nekuria animacijos, o daro tikrai profesionalų šou. Kai eidavom naktį į amfiteatrą, jie stebino savo pasirodymu. Jie tokie profesionalūs ir džiaugiamės, kad tokią komandą galėjomi pamatyti per savo atostogas, taip pat ir dienos metu su šia komanda niekada nenuobodžiavom. Labai ačiū už viską. Radome būtent tai, ko ieškojome! Personalas - puikus! Pramogos (animacijos komanda) – fantastiška! Aptarnavimas - puikus! Paplūdimys - labai gražus! Apskritai, praleidome nepamirštamą laiką ir geriausias atostogas!