VALSAMIS APARTHOTEL 4*

Kremasti, Rodo sala, Graikija

Vieta: 6 km iki oro uosto, 7 km iki Rodo gyvenvietės, 150 m iki jūros.

Viešbutis: Viešbutis yra pastatytas Rodo salo viduryje, todėl šis viešbutis puiki vieta tiems, kurie nori tiesiog išsinuomoti mašiną ir tyrinėti salą. Pagrindiniame pastate galėsite mėgautis graikiškais valgiais. Taip pat galėsite puikiai atsipalaiduoti prie baseino ir mėgautis atgaivinančiais gėrimais. Viešbučio kategorija šalyje – 4*.

• vonia/dušas

• 24 valandas dirbanti registratūra
  • automobilių nuoma

• žaidimų kambarys

Paplūdimys: Smėlio. Skėčiai, gultai - už papildomą kainą. Prie baseino: Skėčiai, gultai - nemokamai.

Tel. (+30) 22410 98084
Adresas: Kremasti 85104 Rhodes Greece
www.valsami.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę VALSAMIS APARTHOTEL 4*

Raimundas
2011-08-19
Viešbutis geras, vertas kiekvieno išleisto lito. Kambariai paprasti, tačiau patogūs ir tvarkingi. Baseinas didelis, tačiau labai šaltas, jūra šiek tiek šiltesnė, todėl rekomenduoju ten ir maudytis. Maistas viešbučio restorane skanus. Rekomenduoju aplankyti vandens pramogų parką – nepasigailėsite, be to Rodo sala yra graži, ypatingai senamiestis. Tikrai gerai pailsėjome rekomenduoju apsilankyti visiems.
Saulė
2011-08-19
Mano manymu, tai puikus apartamentų viešbutis. Stovi ganėtinai tylioje vietoje, todėl rekomenduoju išsinuomoti automobilį arba dviračius – taip bus žymiai patogiau. Nors aplinkui viešbutį ir skraidė lėktuvai mes jų beveik negirdėdavome, matyt per dieną taip pavargdavome, jog miegojom kaip kūdikiai. Apie kambarį nieko blogo pasakyti negalime, kadangi ten pareidavome tik nusiprausti ir pernakvoti. Viešbutyje taip pat buvo neblogas baseinas. Kambarį valė ir rankšluosčius keitė kiekvieną dieną. Apskritai viešbutis mums patiko, mielai čia apsilankytumėm dar kartą.
Haroldas
2011-08-19
Atostogavome 2 savaites. Apartamentai pasirodė labai tvarkingi, nors švarius rankšluosčius gaudavome kas 3 dienas. Šiaip viešbučio aplinka puikiai prižiūrima. Baseinas taip pat gražus, pakankamai didelis, tačiau nešildomas. Viešbučio restoranas neblogas, bet mes ten valgėme tik porą kartų. Aplink Valsami stovėjo keli kiti viešbučiai, parduotuvės, barai ir restoranai. Iki paplūdimio apie 300 metrų, iki miesto centro apie 10-15 min kelio, bet miestas niekuo neypatingas. Apibendrindamas galėčiau pasakyti, jog viešbutis tikrai geras , įkurtas tylioje ir jaukioje vietovėje – rekomenduoju aplankyti.
Daina
2011-08-19
Viešbutis geras vien dėl neblogos kainos. Aplinka gerai sutvarkyta, viešbutyje yra vienas didelis baseinas ir vaikiškas baseinas, jie abu kruopščiai prižiūrimi ir ypatingai tvarkingo. Prie baseinų trūko tik dušo, kad galėtumėm nusiplauti visą chlorą ir pan. labai nepatiko, jog už oro kondicionierių teko mokėti papildomai, už vieną naktį 8 eurai – tikras apiplėšimas! Negana to , sumokėję milžiniškus pinigus negalėjome normaliai juo naudotis, kambaryje vis tiek buvo per karšta.... kitas viešbučio minusas – triukšmas. Lėktuvai pradeda skraidyti 6:30 ir atrodo, kad jie leidžiasi ant viešbučio stogo. Viešbučio pliusas - darbuotojai, jie buvo labai draugiški ir paslaugūs, kambarinės puikiai atliko savo darbą. Negana to atvykome į Graikiją būtent tuo metu kai vyko taksistų streikas, todėl niekai negalėjome nuvažiuoti į oro uostą, galiausiai vaikinas, dirbęs registratūroje mus nuvežė savo asmeniniu automobiliu (apie 5 km). nepaisant to , nemanau, jog į viešbutį sugrįšime dar kartą, vien dėl blogos miego kokybės....

Graikija, Rodo sala 2024 Spalis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Lapkritis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai