THE RESIDENCE HOTEL

Jalysos, Rodo sala, Graikija

Viešbutis yra pačiame miesto centre, pramogų ir parduotuvių gatvėje, Rodo salos Ialyssos įlankoje, šalia smėlio paplūdimio. Jo patogumai idealiai tinka atostogoms su šeima ar draugų grupe: dideli, jaukūs apartamentai, lauko baseinas, skanus maistas.

Orientacinis mažiausios kainos žmogui grafikas: Turkija, Antalijos regionas, 7n. , keliaujant 2 suaugusiems
Rezultatai pagal paiešką:
Viešbutis THE RESIDENCE HOTEL 4*,
Parinkome datą, kuria, mūsų turimais duomenimis, viešbutis turi mažiausią kainą.

6 km iki tarptautinio oro uosto. Rodo miests centras už 8 km. 100 m iki smėlio paplūdimio.

Atnaujintas 2007 m. Viešbutyje iš viso yra 142 kambariai. Kambarių tipai:

• Standard room (maks. 4 asm., 40 k.v)
  • Superior room (maks. 3 asm., 38-42 k.v)

Viešbučio kategorija šalyje – 4*.

• Oro kondicionierius

• Baras
  • Baseinas
  • Baseino baras
  • Visą parą dirbanti dirbanti registratūra
  • Bagažo saugykla
  • Liftas
  • Valiutos keitykla
  • Televizijos kambarys
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių stovėjimo aikštelė (mokama)
  • Prie baseino: skėčiai ir gultai
  • Paplūdimyje: skėčiai ir gultai (mokama)
  • Sodas

Netvarkingas prastas, nešvarus.
Paulius
2011-08-19
Rinkdamiesi viešbutį ieškojome ko nors šalia paplūdimio arba su baseinu. Kambariai buvo ganėtinai paprasti, tačiau gerai prižiūrimi, vienintelis trūkumas, jog rankšluosčius keitė ne kiekvieną dieną. Viešbučio restorane didelis tiek gėrimų, tiek patiekalų pasirinkimas: salotų, mėsos, vegetariškų patiekalų ir t.t. Gaila, jog vaikiškas meniu buvo gerokai skurdesnis. Baseinas didelis – aplinkui stovėjo nemažai gultų, stalų ir kėdžių, tačiau užkandžiai prie baro – neskanūs. Darbuotojai draugiški. Vieta taip pat gera. Vienu žodžiu viešbutis mums patiko.
Lukas
2011-08-19
Atostogavome rugpjūčio mėnesį. Pirmiausiai kambariai pasirodė pakankamai tvarkingi ir neblogai įrengti. Viešbutyje taip pat buvo baseinas, kuris mums labai patiko. Viešbutis buvo pustuštis, todėl nekilo jokių problemų susirandant laisvą gultą. Reikėtų paminėti, jog viešbutyje nėra jokių pramogų nei dienos metu, nei vakare. Apie restoraną taip pat nieko gero pasakyti negaliu – patiekalai labiau priminė mokyklos valgyklą negu gerą restoraną. Viešbutis gal ir neblogas, tačiau pramogų pasigedome.
Vaida
2011-08-19
Viešbutis mums visiškai nepatiko – tik viename restorane maistą galėčiau pavadinti valgomu. Visi patiekalai šalti ir neskanūs, be to pasigedome vaikiško meniu, gėrimai – nežmoniškai brangūs. Viešbutyje nebuvo jokių pramogų, todėl vakarais buvo labai nuobodu, vėliau susidraugavome su kitais poilsiautojais ir taip skaidrindavome savo dienas. Viešbutyje yra tik vienas baseinas, prie kurio neypatingai daug vietos. Pats Rodas mums labai patiko, tačiau apie sugrįžimą į šį viešbutį negali būti net kalbos.
Agata
2011-08-19
Viešbutis mums visai patiko. Pirmas įspūdis buvo labai geras. Kambariai pakankamai dideli, tvarkingi, su gražiu vonios kambariu ir balkonu. Turėjome šiek tiek problemų su oro kondicionieriumi, bet viešbučio vadybininkas greitai jį sutaisė. Prie baseino visuomet rasdavome pakankamai gultų ir staliukų. Maitas taip pat patiko, viskas padaryta iš šviežių produktų ir pakankamai skanu. Viešbučio vieta – gera. Tik kelios minutės iki restoranų ir barų, iki paplūdimio apie 5 min. viešbutyje praleidome fantastiškas atostogas, vienintelis viešbučio trūkumas – pramogų stoka, tačiau didesnių nepatogumų dėl to nepatyrėme.

Graikija, Rodo sala 2024 Spalis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Lapkritis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai