OASIS 3*

Afandou Beach, Rodo sala, Graikija

Vieta: 32 km iki oro uosto, 20 km iki Rodo miesto, 1 km iki Afandou centro, 800 m iki jūros.

Viešbutis: „Oasis“ supa didelis ir gražus sodas su gėlėmis, bananmedžiais ir palmėmis. „Oasis“ pastatytas pagal tradicinę vietinę architektūrą. Galite atsipalaiduoti prie baseino ar sode ir pasideginti saulėje su gėrimu ar užkandžiais. Bare prie baseino galite paragauti vietinių valgių. Viešbutyje yra 50 kambarių, jū rūšys: vienviečiai, dviviečiai, triviečiai ir apartamentai (daugiausiai 4 asmenims). Viešbučio kategorija šalyje – 3*.

• vonia/dušas
  • balkonas/terasa

• restoranas
  • baras
  • visą parą dirbanti registratūra
  • sodas

• plaukimo baseinas
  • mažas zoologijos sodas

• auklės paslaugos

Paplūdimys: Smėlio. Skėčiai, gultai - už papildomą kainą. Prie baseino: Skėčiai, gultai - nemokamai.

Tel. ( 0030 ) 2241051771
Adresas: Afandou – Rodos 85103 GREECE
www.oasis-hotel.gr

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę OASIS 3*

Aistė
2011-08-07
Ką tik grįžau iš atostogų, kurias praleidau kartu su savo vaikinu, ir mums tikrai čia labai patiko. Kai mes atvykome aš išsigandau, nes viešbutis yra prie labai judrios gatvės, tačiau viešbutyje jokio mašinų triukšmo nesigirdi. Taip pat, jog viešbutis yra prie judrios gatvės labai pravertė, nes tai pagrindinis autobusų kelias į Rodo miestą, todėl labai lengvai galima pasiekti Lindos miestą vos už 3 eurus, taip pat Faliraki miestą už 1.40 eurų ir Rodo miestą vos už 2 eurus. Viešbučio personalas labai draugiškas ir paslaugus, ypatingai vyriškis dirbantis registratūroje. Vakarais valgydavome lauke, prie baseino. Aš ir mano vaikinas mėgavomės viešbučio maistu, labai daug šviežių salotų, žuvis ir įvairios skirtingos mėsos patiekalai. Nors maistas gana pasikartojantis, bet visą laiką buvo kažkas ką norėjau valgyti. Kambaryje labai pravertė nemokamas oro kondicionierius ir kambarinė ateidavo kiekvieną dieną. Mes šiame viešbutyje praleidome nuostabias atostogas ir tikrai grįšime čia dar kartą.
Girvydas
2011-08-07
Šis viešbutis buvo pastatytas 1982 metais ir dar nė karto nebuvo atnaujintas. Aplink viešbutį yra daug gražių augalų, tačiau jie neprižiūrimi. Maistas dažniausiai būna tik šiltas ir visą laiką kartojasi. Viešbučio vieta tiesiog nepakenčiama, jeigu nori pasiekti paplūdimį ar autobusų stotelę reikia pereiti judrią pagrindinę gatvę. Iki miestelio gana sunku nueiti, nes Graikijoje labai kaitri saulė ir tokios kelionės reikalauja daug jėgų. Viešbutyje nėra jokių pramogų. Viskas įskaičiuota paketas labai mažas, tik alus ir vietinis vynas yra nemokami. Netgi arbata ir kava patiekiamos tik per pusryčius ir tik 1 valandą po pietų. Pasirinkite šį viešbutį nebent išsinuomotumėt automobilį ir visą laiką keliautumėt po nuostabią salą.
Ona
2011-08-07
Mes norėjome savaitę pabėgti nuo streso, tai mums ir pavyko. Viešbutis ir kambarys buvo labai paprasti, seni baldai, tačiau valomi kiekvieną dieną taip pat ir keičiami rankšluosčiai. Maisto buvo tikrai pakankamai. Dažniausiai patiekiam žuvis, kiaulienos kepsniai, kumpis, jautiena, visada buvo šviežių vaisių ir daržovių, tikrai jeigu važiuojate į šį viešbutį nebadausite. Personalas labai paslaugus, visada prieis ir paklaus ar viskas gerai. Bare labai geras pasirinkimas gaivinančių gėrimų, vietinis baltas ir raudonas vynai, pusryčiams buvo galima gauti kavos ar arbatos. Graikų šeima, kuri valdo šį viešbutį, buvo labai draugiška ir paslaugi, netgi paskolino man plaukų džiovintuvą. Oro kondicionierius buvo be papildomo mokesčio. Baseinas buvo visą laiką švarus, staltieses ant staliukų esančių viduje galėtų būti keičiamos ir dažniau, tačiau tai nėra didelė problema. Galėčiau pasakyti, kad gavome tai už ką ir mokėjome, kainos atžvilgiu tai labai geras viešbutis. Manau, kad suklydome apsistoję čia 2 savaitėms, nes daug dalykų atsibodo, tiesiog mano patarimas būtų pagalvokite ko norite iš atostogų. Jeigu nori linksmintis kiekvieną dieną ir sutikti daug įvairių žmonių, tada Faliraki miestas labiau tiktų, bet jeigu norite atsipalaiduoti ir pabėgti nuo streso ir grįžti namo su šypsena veide, tada rinkitės šį viešbutį.
Dovilė
2011-08-07
Šis viešbutis buvo labai geras ir mes puikiai praleidome laiką jame bei atsipalaidavome. Šis viešbutis yra gana tradicinis graikiškas viešbutis, tačiau jame labai švaru. Maistas dažniausiai graikiškas, tačiau labai šviežias ir didelis maisto pasirinkimas. Personalas labai draugiškas ir visada nori padėti. Kambaryje buvo oro kondicionierius, šaldytuvas, o vonios kambarys buvo paprastas, tačiau juk visą laiką per atostogas kambaryje nesėdi. Paplūdimys yra vos už 10-15 minučių kelio pėsčiomis ir paplūdimys labai švarus ir tylus. Mes tikrai šiame viešbutyje apsistosime dar kartą, jeigu grįšime į Afandou regioną.

Graikija, Rodo sala 2024 Spalis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Lapkritis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai