IALYSSOS BAY 4*

Ialyssos Beach/Ixia, Rodo sala, Graikija

Vieta: 3 km iki oro uosto, 8 km iki Rodo miesto, ant jūros kranto.

Viešbutis: Šis viešbutis idealiai tinka šeimoms ir įsimilėjaliems. Busit sužavėti nuostabiu viešbučiu ir graikišku svetingumu. Viešbutis susideda iš pagrindinio pastato ir 5 vieno aukšto namų. Viešbutyje yra 197 elegantiškai įrengti dviviečiai kambariai su vaizdu į jūrą arba baseiną/sodą (galima pristatyti 3 lovą) ir 35 keturviečiai kambariai su vaizdu į sodą. Viešbučio kategorija šalyje – 4*.

• vonia/dušas

• Už papildomą mokestį:
    • biliardas
    • teniso kortai

Paplūdimys: Smėlio. Skėčiai, gultai - už papildomą mokestį. Prie baseino: Skėčiai, gultai - nemokamai.

Tel. +30 22410-91841
Adresas: Ialyssos Bay Hotel Complex 1
www.ialyssosbay.gr

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę IALYSSOS BAY 4*

Daiva
2012-06-10
Sveiki, Mes taip pat išmėginome šį viežbutį. Visumoje viežbutis geras, tvarkinga aplinka, malonus aptarnavimas, ypač einant valgyti pasitinka nuostabi moteriškė labai maloni visada su šypsena, su ja puikiai pabendravome ir iš tikrųjų nugailėjome vien dėl jos, kad taip greit išvykstame :) Kas liečia maistą tai pasisgedome vaisių, labai netgi. Tebuvo obuoliai, apelsinai ir abrikosai, norėjosi nors kartais kitokių. Pats pusryčių, pietų ir vakarienės meniu kartojasi ir jau ketvirtą dieną pradeda atsibosti, tai dvi paskutines dienas mitau tik feta salotomis :) Dėl vakarų tai labai trūksta poilsiautojų užimtumo, ne kokie vedantieji pasitaikė :) O viskas kitkas super, ypač šeimoms, kurie keliauja su vaikučiais, yra ir baseiniukas ir žaidimų aikštelė. Tai tiek :)
Vida
2011-08-03
Praleidome nuostabias atostogas šiame puikiame viešbutyje. Kambariai labai jaukūs, o ir maistas labai geras. Animacinė komanda Tomas, Desmondas ir Džordžina buvo labai entuziastingi ir sugalvodavo daugybę pramogų. Mes susiradome labai daug draugų iš Lenkijos, Rusijos ir kitų šalių ir tikrai vėl sugrįšime čia. Sofia, restorano vadybininkė, yra labai gera ir visą laiką stengiasi patenkinti kiekvieną individualų poreikį. Tikrai šį viešbutį rekomenduoju visiems aplankyti.
Anželika
2011-08-03
Mes ką tik grįžome iš šio viešbučio kur praleidome savaitę ir mums čia labai patiko. Viešbutyje buvo nepriekaištinga švara, personalas labai draugiškas, ypatingai Sofia, restorano vadybininkė, kuri vadovauja visiems restorano darbuotojams, jos personalas labai atidus, paslaugus ir rūpestingas. Prie baro dirba taip pat labai geri žmonės, net kaip prie baro labai daug žmonių jie vis tiek randa laiko draugiškai pasišnekučiuoti. Nuostabios paslaugos, mes registratūroje paprašėme daugiau pakabų ir nuėjome į savo kambarį (mūsų kambarys buvo pirmas išlipus iš lifto), kai mes priėjome prie kambario kambarinė jau stovėjo prie mūsų durų su papildomomis pakabom. Restorane yra puikus maisto pasirinkimas, kuris visą laiką buvo šviežias ir aukštos kokybės. Kambarys buvo valomas kiekvieną dieną, taip pat keičiami rankšluosčiai. Šis viešbutis nuostabus ir rekomenduoju visiems savo draugams ir pažįstamiems.
Rasa
2011-08-03
Tai jau 2 kartas kaip lankomės šiame nuostabiame viešbutyje. Aptarnavimas išliko toks pats nuostabus, kaip ir ankščiau. Viešbutis švarus ir kambarys kiekvieną dieną nepriekaištingai sutvarkomas. Personalas draugiškas ir profesionalus, o restoranas yra nuostabus ypatingai jo vadybininkė. Ji labai paprasta, nuostabi ir labai atidi. Maistas, ypatingai tradicinis, labai skanus ir visą laiką jo buvo pakankamai. Viešbutyje visą laiką organizuojami įvairiausi užsiėmimai visiems tiek jauniems, tiek ir seniems. Nekantraujame sugrįžti kitais metais, čia mums labai patinka.
Robertas
2011-08-03
Praleidau nuostabią savaitę su savo panele. Viešbutis švarus ir personalas labai darbštus. Visą savaitę buvo geras oras ir aplink viešbutį yra labai gražių restoranų vos paėjus 10 minučių. Maistas pačiame viešbutyje geras, kartais pasikartojantis, bet skanus. Menki nusiskundimai dėl kasdieninių kovų dėl gultų prie baseino (nusistatykite žadintuvą 5.30). Taip pat 12 valandą vyksta išsiregistravimas iš viešbučio ir jeigu nori pabūti iki 6 turi primokėti 30 eurų. Taip pat kambariai man pasirodė panašūs į bunkerį. Viską sudėjus sakyčiau puikiai praleista savaitė. Šis viešbutis mums patiko, mes praleidome nuostabias atostogas ir tikrai norėčiau sugrįžti čia dar kartą.
Arnoldas
2011-08-03
Šis viešbutis labai švarus, kambariai valomi kiekvieną dieną, baras ir visos viešbučio vietos labai gražiai papuoštos ir apstatytos gražiais baldais, valgomasis taip pat labai švarus ir tai tikrai pamatysite patys, galima pačiam įsipilti vyno ar alaus ir valgant nereikia laukti padavėjo kol prieis ir atneš jūsų gėrimus. Restorane visą laiką buvo kažkas kuo buvo galima pasimėgauti ir niekada neišėjome alkani, o viešbučio suteikiamos pramogos buvo nuostabios, labai linksmos. Atostogos nekainuoja labai jau daug ir gauni viską už ką moki, visą dieną yra ką veikt: žaist futbolą, tinklinį, užsiiminėti vandens sportu, vandens šokiais ir t.t. Gėrimai patiekiami iki 22.45, o tada už gėrimus reikia mokėti ar eiti į parduotuvę, kuri yra netoli baro. Mes buvome išsinuomoję dviračius ir praleidome nuostabią dieną važinėdamiesi aplink Rodo salą. Nerekomenduočiau važiuoti taksi, iki Rodo miesto nuvažiuoti kainuoja 12 eurų, o kaip važiuojant autobusu tik 2.20 eurų. Autobusų stotelė yra visai netoli paėjus nuo viešbučio. Manau, kad čia yra puiki vieta lyginant su kainą, kurią reikia mokėti, ir nemanau, kad galima tikėtis geresnių atostogų, nebent norite mokėti milžiniškus pinigus. Šį viešbutį būtinai aplankysime dar kartą.
Gediminas
2011-08-03
Vienas iš švariausių viešbučių, kuriuose esu tik buvęs ir visi darbuotojai labai malonūs. Maistas buvo geras, galėjo būti šiek tiek įvairesnis, taip pat galėjo būti į valgiaraštį įtraukti patiekalai iš aštuonkojų. Taip pat nepakenktų vegetariški patiekalai, kaip vegetariška lazanija ir panašiai. Tai tik labai mažos smulkmenos. Viešbutis gerai prižiūrimas, kambariai valomi kiekvieną dieną ir tai daroma tikrai labai gerai. Prie baseino vietos nedaug, tampa labai sausakimša ir karšta. Galėtų įrengti kitą barą, kur tiektų arbatą ir pyragėlius, ne bare prie baseino. Jeigu neini dieną prie baseino, tada nesužinai kokios ir kada yra dieninės pramogos, gal pagelbėtų sąrašas pakabintas registratūroje, kas kada bus. Šis viešbutis yra labai geroje vietoje ir tai labai geras viešbutis kainos atžvilgiu. Personalas prie baro labai draugiškas, bet praverstų antras baras vakarais tiems kurie žiūri vakarinius pasirodymus, nes jei nori gėrimo turi grįžti į pagrindinį barą. Labai smagu praleisti čia savaitę, praleidžiant 2 gali tapti šiek tiek nuobodu, nes viskas kartojasi. Praleidau nuostabias atostogas ir visiems šį viešbutį rekomenduoju.

Graikija, Rodo sala 2024 Spalis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Lapkritis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai