EVI HOTEL 3*

Falirakis, Rodo sala, Graikija

Svečių kambariuose siūlomi patogumai, tokie kaip šaldytuvas ir oro kondicionierius, o svečiai gali prisijungti prie interneto naudodamiesi viešbučio siūlomu belaidžiu internetu. Kad jūsų viešnagė būtų dar malonesnė, viešbutyje taip pat yra baseinas ir nemokami pusryčiai. Rekomenduojame poroms.

Orientacinis mažiausios kainos žmogui grafikas: Turkija, Antalijos regionas, 7n. , keliaujant 2 suaugusiems
Rezultatai pagal paiešką:
Viešbutis EVI HOTEL 3* 3*,
Parinkome datą, kuria, mūsų turimais duomenimis, viešbutis turi mažiausią kainą.

16 km iki Rodo oro uosto, 14 km iki Rodo miesto, Filarakio miestelyje, 1km iki centro, 850 m iki Filarakio paplūdimio.

Pastatytas 1982 metais, renovuotas 1995. Viešbučio kompleksą sudaro 274 kambariai. Kambarių tipai:

• Dviviečiai (maks. 2asm.)
  • Triviečiai (maks.2+1 asm.)
  • Apartamentai (maks.2+2 asm.)

Viešbučio kategorija šalyje: 3*.

• Vonia/dušas
  • Plaukų džiovintuvas
  • Oro kondicionierius
  • Balkonas/terasa
  • Virtuvės reikmenys (ne visuose kambariuose)
  • Belaidis internetas

Tel.: +302241085586

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę EVI HOTEL 3*

Eksperto komentaras

Realiai skirtas tik pernakvoti. Netvarkingas. Reikia remonto ir kambariams ir teritorijai.
Monika
2016-05-20
Reiskia taip. Vaziavau su seima. Su mama, tevu ir broliu. Atskridome be problemu, taciau kai autobusas isveziojo zmones po viesbucius, mes buvome paskutiniai ir gal valanda vazinejome. Kai atvykome, buvome nustebinti tuo kad beveik visas personalas kalba lenkiskai. Tad problemu su bendravimu nebuvo. Viesbutis turi daug pastatu. Ir mes buvome apgyvendinti tolimiausiame. Nuo jo iki pagrindinio pastato, kur buvo restoranas ir t.t., reikejo eiti gal 5min. Taciau per pirmas dienas pripratom. Pliusas tas, kad prie to pastato buvo atskiras baseinas ir baras. Tad mums tai netrukde. Kambarys buvo kuklus, bet tai nesvarbu, nes laiko ten beveik neleidome. Blogiausia buvo tai, kad gal 3 nakti palikome atidaryta langa ir mus sukandziojo uodai. Tad nekartokite musu klaidu.Maistas skanus, pasirinkimo pakanka, visada yra desertu, vaisiu, gerimu, salotu ir ko tik nori. Net vegetarai ramiai surastu, ka suvalgyti. Pagrindinis baseinas didelis, kiti mazesni. Vietos plaukiojimui per akis. Barai dirba visada. Iki pietu galima suvalgyti sumustiniu (mes tuo metu vaiksciodavome prie juros tad taip ir neparagavom), po pietu baruose galima pasiimti ledu. Gerimai yra visada. Gultai prie viesbucio nemokami, bet juos geriau is anksto uzimti, pliaze reikia moketi. Didelis minusas buvo atstumas iki juros. Ten reikedavo gan toli zygiuoti, gal kokias 10min. Bet uztat, kol nueidavai iki viesbucio, jau budavo sausa galva:). Mus i viesbuti vezusi moteris labai fainai pasakojo, patardavo, padedavo, siulydavo savo pagalba, jei kazkas viesbutyje butu ne taip. Pas ja uzsisakem ekskursija po sala visai dienai, kuria pravede tokia pat faina jos padejeja. (Pas jas net ta pati kalbejimo maniera). Papusryciavome, isvaziavome ir grize dar spejome i vakariene. Ekskursija tikrai labai gera, gide visa laika pasakojo (rusu kalba). Tikrai daug suzinojome ir pamateme. Man buvo 14 metu ir man labai patiko. Tiesa, nepamenu moteru vardu, bet viena tokia neauksta, vidutinio sudejimo moteris, kita irgi neauksta, smulkute, sviesiais, visada i kuoda suristais plaukais. Manau viena ju visada veza lietuvius i viesbucius. Pailsejome gerai, kiek nusibodo uodai, vaiksciojimai iki pagrindinio pastato ir juros. Ekskursija nuostabi. Siulau tiek viesbuti, tiek ekskursija, tiek pacia Rodo sala, ten labai grazu ir idomu.

Graikija, Rodo sala 2024 Spalis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Lapkritis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai