Corifo Village

Korfu, Graikija

Acharavi senamiesčio centre įsikūręs viešbutis , savo svečiams gali pasiūlyti, lauko baseiną, viešbutyje veikiantį restoraną, ir naują barą kuriame smagiai praleisite laiką, bei galėsite išmėginti modernius kokteilius. Vaikams viešbutis turi žaidimų aikštelę ir baseiną. Norintys apsilankyti paplūdimyje jį pasieks vos už 5min pėsčiomis ir užtruks tik 2min. kelio norint nueiti iki artimiausios parduotuvės ar autobusų stoties.

Korfu sala, Graikija, Acharavi kurorte, iki Ioannis Kapodistrias oro uosto – apie 20 km.

Viešbutyje yra 45 numeriai. Svečiams siūloma apsistoti apartamentuose.
Viešbučio kategorija šalyje – 2*.

• Dušas

• Drabužių valymo paslaugos
  • Bagažo saugykla
  • Lauko terasa

• Kavinės, parduotuvės, barai (netoliese)
  • Vandens sportas paplūdimyje

• Akmenukų. Gultai ir skėčiai – už papildomą mokestį.

Prie baseino:

• Gultai ir skėčiai nemokami

Adresas: Acharavi 49081, Greece
Telefonas:  +30 2663 064318

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę Corifo Village

Kazys
2022-09-14
Paprastas graikiškas, bet švarus viešbutis. Personalas malonus. Atvykome čia 11 val. ir mums jau patiekė maisto pavalgyti. Baseinas buvo švarus, puikus tualetas bei dušas.
Justė
2022-05-18
Apgyvendinimas buvo paprastas, kaip ir tikėtasi, bet labai švarus. Susanna mus priėmė 2.00 val. su vandens buteliu ir leido mums įsiregistruoti kitą rytą. Baseinas buvo geras. Vienas minusas toks, kad išsiregistravimas buvo 11 val. o autobusas į oro uostą buvo 19 val. tad neturėjome, kur pasidėti lagaminų ir turėjome palikti tiesiog atviroje vietoje.
Erikas
2022-04-24
Mes su broliu ką tik grįžome iš Corifo. Atvykę 1.30 val. gavome labai šiltą priėmimą iš Suzanos. Apartamentai yra švarūs ir patogūs, juose yra viskas, ko jums reikia. Tikrai čia dar apsistosiu, rekomenduoju.
Nijolė
2021-10-22
Nuo tos akimirkos, kai atvykome, mus pasitiko miela ponia, vardu Suzanne, ji buvo labai paslaugi. Apartmentas buvo paprastas, bet švarus ir jame buvo viskas, ko mums reikėjo mūsų viešnagei. Baro zona buvo puiki ir mes turėjome nuostabių vakarų dainuodami kartu su kitais viešbučio svečiais. Maistas irgi buvo nuostabus.

Graikija, Rodo sala 2024 Spalis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Lapkritis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai