BLUE BAY SEASIDE RESORT COMPLEX 3*

Ialyssos Beach/Ixia, Rodo sala, Graikija

Vieta: 11 km iki oro uosto, 4 km iki Rodo miesto, ant jūros kranto.

Viešbutis: „Blue Sea Beach Resort“ įsikūręs Faliraki paplūdimyje. Kurorte yra uždari ir lauko baseinai suaugusiems ir vaikams. Viešbutis pastatytas vakarinėje pakrantės pusėje, todėl tai ideali vieta kaitintis ir maudytis. Ši vieta nuostabi vieta šeimai. Viešbutyje yra 300 kambarių. Viešbučio kategorija šalyje – 3*.

• vonia/dušas

• vandens sportas
  • sporto salė
  • skvošo aikštelė
  • yra daugyba sezoninių pramogų, kurias siūlo viešbutis

Paplūdimys: Smėlio. Skėčiai, gultai - nemokamai. Prie baseino: Skėčiai, gultai - nemokamai.

Tel. 00302.241091131
Adresas: LEOFOROS LALYSSOU, Rhodes, GREECE

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę BLUE BAY SEASIDE RESORT COMPLEX 3*

Danguolė
2011-07-31
Aš ir mano antroji pusė apsilankėme šiame viešbutyje 2010 metais. Tai buvo pirmos mano atostogos praleistos užsienyje. Keliavome užsisakę viskas įskaičiuota paketą. Po 8 valandoms atidėto skrydžio Rodo salą pasiekėme tik 2 valandą nakties. Pirmas įspūdis, kai įžengi į viešbutį, yra VAU, viešbutis labai gražus ir švarus, tačiau maistas viešbutyje yra šlykštus, tas pats meniu kiekvieną dieną, o gerdamas alkoholį jauti lyg gertum vandenį. Tai nėra visiškai tai ką norėtum matyti sumokėjęs už viešbutį. Daugybę kartų ėjome pusryčiauti ir aplink mus būdavo tarakonų, o personalui tai buvo nemotais. Jei norėjai, kad jų nebūtų turėjai užmušti juos pats. Nors ženklas prie baseino kabo, kad ant gultų nepalikinėti rankšluosčių, tačiau niekam tai nemotais. Didžioji dalis gultų jau būna užimti 6 ryto ir norėdamas pailsėti prie baseino tu to negali padaryti. Viešbutyje susiradome labai mielą porelę ir su ja visada keliaudavome į Rodo miestą, mėgavomės nuostabiu maistu ir miesto naktiniu gyvenimu. Šis viešbutis yra gan geras nepaisant šių kelių nusiskundimų.
Martynas
2011-07-31
Šis viešbutis yra Rodo salos šiaurės vakaruose, viduryje nieko, šalia akmenuoto paplūdimio, kuris yra labai vėjuotas, todėl puikiai tinka tiems kurie užsiiminėja burlenčių sportu ir jėgos aitvarų sportu. Pagrindinis šio viešbučio trūkumas yra tai, kad sunkiai gali miegoti (nebent 4 ryto) dėl to, jog prie pat viešbučio yra kelias. Dar vienas viešbučio trūkumas – restorano dydis, jis tikrai per mažas, dėl šios priežasties visi žmonės aptarnaujami ne iš karto, o pasiskirsto aptarnavimo laikas maždaug per 1.5 valandos. Valgiaraštis yra labai įvairus, bet tikrai ne viskas įskaičiuota paketas, turi mokėti už gultus ir daugumą gėrimų. Vakarinis pasirodymas pavadinimu „Graikija“ už 18 eurų yra labai linksmas ir geras, man tai labai patiko.
Agnė
2011-07-28
Šiame viešbutyje apsistojome 2010 metų rugsėjį su mano vyru ir 2 vaikais, kurių amžius 8 ir 5, galiu pasakyti, kad praleidom nuostabias atostogas. Viešbučio personalas nuostabus, maistas puikus, vaikai niekada nenuobodžiavo visada turėjo ką veikti, labai švaru, kambarinė ateidavo kiekviena dieną išskyrus sekmadieniais, laukia nėra labai ką veikti, reguliariai praskrenda lėktuvai, bet greitai prie to pripranti, o mano 5 metų berniukas manė, kad tai yra nuostabu. Bet pasisaugokite viešbutis yra sudarytas iš daugybės skirtingų dalių ir nors mes turėjome leidimus vaikščioti visose viešbučio dalyse, bet galite būti apgyvendinti kitame viešbutyje, kuris yra prastesnis tik 2 žvaigždučių, bet priskiriamas kaip tas pat viešbutis.

Graikija, Rodo sala 2024 Spalis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Lapkritis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai