Pietų Korėja ir Japonija – Rytų Azijos žvaigždės (su lietuviškai kalbančiu vadovu)

Šiuo metu visos kelionės datos pasibaigusios

Kelionės akcentai

  • Vyksime į Šiaurės ir Pietų Korėjas skiriančią DMZ zoną
  • Susipažinsime su architektūros, tradicijų ir vietinių turgų kupinu Seulu
  • Išbandysime unikalią patirtį – gyvenimą budistiniame vienuolyne
  • Pasinersime į įvairiaspalvią ir nenuspėjamą Kioto kasdienybę
  • Išmoksime, kaip gaminti tikruosius japoniškus sušius
  • Azijietiškomis tradicijomis mėgausimės arbatos gėrimo ceremonijoje
  • Išvysime aukščiausią Japonijos kalną – Fudžį
  • Viešėsime iš žvejų kaimelio į milžiną išaugusiame Tokijo mieste

Kelionės programa

Pietų Korėja ir Japonija – smalsumą žadinančios Rytų Azijos šalys, keliautojus viliojančios autentiška virtuve, aukščiausio lygio technologijomis ir senovę menančiais architektūriniais paminklais. Kelionės Pietų Korėjoje įspūdžius praturtins neeilinė gyvenimo šventykloje–vienuolyne patirtis, o Japonija Jūsų kelionę praturtins neprilygstamais parkais ir akmenų sodais, romantiškų salų gamta, galimybe pažinti šimtus metų skaičiuojantį žaliosios arbatos gėrimo meną bei perprasti tikrų japoniškų sušių gamybos paslaptis! Pažadame, kad dalelė šių užburiančių šalių turtų namo iškeliaus kartu su Jumis.

Planuojami skrydžių laikai:

Vilnius – Stambulas 11:40 – 14:30 Stambulas – Seulas 20:45 – 12:55 (+1)

Tokijas – Stambulas 21:40 – 03:40 (+1) Stambulas – Vilnius 08:05 – 10:45

1
diena
VILNIUS – STAMBULAS
Skrydis iš Vilniaus į Seulą su persėdimu Stambule. Skrisime su vienomis geriausių Europos oro linijų „Turkish Airlines“, tad kelionė neprailgs ir bus komfortabili. Skrydžio metu galėsime mėgautis įvairiomis pramogomis (muzika, filmais, kompiuteriniais žaidimais) bei lėktuve patiekiamu maitinimu.
2
diena
STAMBULAS – SEULAS
Šiandien nusileisime tarptautiniame Inčono oro uoste, įsikūrusiame netoli Pietų Korėjos sostinės Seulo. Tai didžiausias šalyje oro uostas, kuris net vienuolika metų iš eilės buvo pripažintas geriausiu pasaulyje. Inčono oro uoste mus pasitikus gidui važiuosime į Seulą.

Didžiąją dalį Pietų Korėjos teritorijos užima kalnai, o gausiausiai gyvenami miestai susitelkę netoli pakrančių esančiose lygumose. Vienas iš jų – didžiausias šalies metropolis Seulas, kuriame, įskaitant priemiesčius, įsikūrę daugiau nei pusė visos šalies gyventojų. Atvykę į garsiąją Pietų Korėjos sostinę, lankysimės Seulo „N bokšte“ (N Seoul Tower) – tai vienas iš geriausiai atpažįstamų miesto simbolių. Norintys galės leistis į vaizdingą kruizą Hangango upe ir pavakarieniauti laive*. Nakvynė viešbutyje Seule.

3
diena
SEULAS (pusryčiai, pietūs)
Pietų Korėjos sostinė Seulas – tai vienas svarbiausių visos Rytų Azijos finansų centrų, kontrastų miestas, kuriame budistinės šventyklos stovi greta dangų siekiančių daugiaaukščių.

Šiandien lankysimės Gjongboko rūmuose (Gyeongbokgung Palace), vėliau – Nacionaliniame folkloro muziejuje (National Folk Museum) susipažinsime su kasdienėje korėjiečių buityje naudotais daiktais. Stebėsime karališkosios sargybos pasikeitimo ceremoniją (The Royal Guard Changing Ceremony), kurios metu išvysime puošnias tradicines uniformas ir išdidžiai iškeltus senovinius ginklus. Taip pat lankysimės tradiciniame Bukčono hanokų kaimelyje (Bukchon Hanok Village). Hanokas – tai korėjietiško tipo namas, kuriame gyvendavo kelios giminės kartos.

Vėliau važiuosime (~1 val. 30 min.) prie Hvasongo tvirtovės (Hwaseong Fortress). Šis 1796 m. užbaigtas fortas įtrauktas į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą. Po apsilankymo Hvasongo tvirtovėje, kurią, norėdamas pagerbti savo tėvą, įkūrė vienas iš Čosono dinastijos valdovų, grįšime į viešbutį. Nakvynė viešbutyje Seule.

4
diena
SEULAS – DMZ – SEULAS (pusryčiai, pietūs)
Šiandien vyksime (~1 val. 30 min.) į ekskursiją Demilitarizuotoje Korėjos zonoje (DMZ). Ši griežtai saugoma zona atsirado po Korėjos padalijimo ir 1953 m. pasirašytos sutarties su Jungtinėmis Tautomis. Joje, šalių susitarimu, negalimi jokie kariniai veiksmai. Prieš patekdami į Demilitarizuotą Korėjos zoną lankysimės Imdžingako parke (Imjingak Park), kuriame gausu Korėjos karo laikus menančių eksponatų ir paminklų.

Po to vyksime prie „Susivienijimo tilto“ (Unification Bridge). Demilitarizuotos Korėjos zonos teatro ir parodų salėje susipažinsime su Korėjos padalijimo ir slaptų tunelių, nusidriekusių nuo Šiaurės iki Pietų Korėjos, atsiradimo istorijomis. Leisimės į Trečiąjį infiltracijos tunelį (3rd Infiltration Tunnel), kuriuo pasinaudojant norėta užpulti Pietų Korėjos sostinę Seulą. Lankysimės netoliese įkurtoje Dorasano kalno observatorijoje (Dora Observatory), iš kurios išvysime Šiaurės Korėjos žemes.

Po to vyksime į Dorasano stotį (Dorasan Station), kurioje sustodavo tarp Šiaurės ir Pietų Korėjos kursuojantys traukiniai. Pravažiuosime pro „Susivienijimo kaimą“ (Unification Village), civilių gyvenvietę, įsikūrusią visai šalia Demilitarizuotos Korėjos zonos. Papietausime ir grįšime į Seulą. Šią įspūdžių kupiną dieną palydėsime lankydamiesi viename pagrindinių Seulo prekybos kvartalų – Mjonge (Myeong-dong), kuriame gausu prekybos centrų, restoranų ir kino teatrų. Nakvynė viešbutyje Seule.

5
diena
SEULAS – SORAKSANO NACIONALINIS PARKAS (pusryčiai, pietūs)
Šiandien iš arčiau susipažinsime su nuostabia Pietų Korėjos gamta. Atsisveikinę su šurmuliuojančiu Seulo metropoliu, vyksime (~3 val. 30 min.) į 1970 m. įkurtą Soraksano nacionalinį parką, esantį šalies šiaurės rytuose. Po vaizdingos kelionės papietausime ir lankysimės Soraksano nacionaliniame parke, kur stūkso trečias pagal aukštį Pietų Korėjoje Soraksano kalnas (1708 m). Nuo 1982 m. ši gamtos oazė – vienas iš UNESCO globojamų biosferos rezervatų.

Leisimės į dviejų valandų trukmės žygį pėsčiomis, kurio metu pasieksime „Linguojantį akmenį“ (Rocking Stone). Iš pirmo žvilgsnio atrodo, jog šis akmuo bet kurią akimirką gali nuriedėti žemyn, tačiau jo pajudinti tiesiog neįmanoma. Soraksano nacionaliniame parke augantys tankūs miškai rudenį nusidažo ryškiai raudona ir geltona spalvomis, o vasarą patvinsta gaivinantys kalnų upeliai. Po įspūdžių kupino pasivaikščiojimo gamtoje važiuosime į viešbutį. Metas poilsiui. Nakvynė viešbutyje.

6
diena
SORAKSANO NACIONALINIS PARKAS – ANDONGAS – GJONGDŽU (pusryčiai, pietūs)
Šiandien vyksime (3 val. 30 min.) į Šiaurės Gjongsango provincijos sostinę Andongą. Šis rytinėje šalies dalyje, Nakdongo upės krantuose įsikūręs miestas garsėja kaip senosios Pietų Korėjos kultūros ir tradicijų centras. Be to, tai ir daugelio unikalių korėjietiškų patiekalų kilmės vieta.

Papietausime ir vyksime į netoliese esantį etnografinį Hahės kaimą (Hahoe Folk Village), kuriame iki šiol gyvena senojo Riū klano palikuonys. Šioje UNESCO globojamoje gyvenvietėje išsaugota Čosono dinastijos laikų architektūra ir folklorinės tradicijos, iš čia kilo daug garsių šalies mąstytojų. Gyvenvietę supa vaizdinga Nakdongo upė ir kvapnūs pušų miškai. Hahėje išlikę ne tik tradiciniai gyvenamieji namai, bet ir autentiška konfucionistinė mokykla. Čia vis dar atliekami tradiciniai šamaniški kaukių šokiai.

Po to vyksime (2 val. 30 min.) į Gjongdžu miestą, dar vadinamą „muziejumi be sienų“, buvusią garsiosios Šilos karalystės (57 m. pr. m. e.–935 m.) sostinę. Nakvynė viešbutyje Gjongdžu.

7
diena
GJONGDŽU (pusryčiai, pietūs, vakarienė)
Po pusryčių lankysimės Gjongdžu miesto simboliu tapusioje Bulguksos šventykloje (Bulguksa Temple), nuo 1995 m. globojamoje UNESCO. Bulguksos šventyklos kompleksą sudaro keletas istorinių akmens tiltų, akmeninės pagodos, kuriose saugomos išskirtinės vertės relikvijos, bei Sokguramo grota (Seokguram Grotto). Sokguramo grota – tai budistinė iš granito luitų pastatyta šventykla, kurios viduje stūkso milžiniška Budos statula.

Antroje dienos pusėje laukia ypatinga gyvenimo budistinėje šventykloje–vienuolyne patirtis. Apsistosime Golgulsos šventykloje (Golgulsa Temple), kuri nuo Gjongdžu miesto nutolusi apie 20 km. Tai vienintelė Pietų Korėjoje olose įkurta šventykla–vienuolynas, dar žinoma „Akmeninio Budos“ vardu.

Apsigyvenę Golgulsos šventykloje laikysimės detalios dienotvarkės. 15 val. išvysime sunmudo (korėjietiško budistinio kovos meno) pasirodymą. 16 val. skirsime valandą pagalbiniams bendruomenės darbams, o 17 val. laukia pusvalandžio trukmės orientacinis turas. 17:30 val. vakarieniausime, o 18:30 val. dalyvausime vakariniame budistinių mantrų giedojime. 19 val. išbandysime savo jėgas sunmudo treniruotės metu. Šis autentiškas korėjiečių kovos menas buvo atgaivintas tik 20 a. 8 deš., iki tol jo vietą užėmė dzenbudistiniai kovos menai. 22 val. vakaro – metas poilsiui. Nakvynė Golgulsos šventykloje (atskiruose vyrų ir moterų kambariuose).

8
diena
GJONGDŽU – BUSANAS – FUKUOKA (pusryčiai, pietūs)
Šiandien, laikydamiesi vienuoliško gyvenimo būdo dienotvarkės, kelsimės 5 val. ryto. Po pusvalandžio dalyvausime rytiniame budistinių mantrų giedojime, kurį 6 val. pakeis pusės valandos trukmės vaikščiojimo meditacija. 6:30 val. pusryčiausime ir turėsime šiek tiek laisvo laiko. 9 val. klausysimės vienuolio aiškinamų budistinių mokymų ir gardžiuosimės arbata. 10 val., sunmudo treniruotės metu, prisiminsime vakar išmoktas pamokas. 11:30 val. mūsų laukia ankstyvi pietūs, o 13 val. išvyksime iš šventyklos.

Važiuosime (~1 val. 30 min.) į antrąjį pagal dydį šalies miestą Busaną, kuris garsėja vienu judriausių pasaulyje jūrų uostu. Svečiuosimės kultūriniame Gamčono kaimelyje (Gamcheon Cultural Village), kuriame išvysime kalno šlaituose vienas virš kito iškilusius, milžiniškus laiptus primenančius namus. Būtent dėl to Gamčonas dar vadinamas „Busano Maču Pikču“.

Vėliau lankysimės tradicinėje prekyvietėje ir Džagalčio jūros gėrybių turguje (Jagalchi Fish Market), įsikūrusiame jūrų uosto pakraštyje. Tai pats didžiausias Pietų Korėjoje jūros gėrybių turgus, kuriame galima įsigyti ne tik šviežiai sugautos, bet ir džiovintos žuvies, bei paragauti žuvies kepsnelių ar sriubos čia išsibarsčiusiuose gatvės maisto prekystaliuose. Pervežimas į Busano jūrų uosto tarptautinį terminalą, kuriame laukia naktinis keltas į Fukuoką (Japonija). Nakvynė kelte.

9
diena
FUKUOKA – HIROŠIMA
Ryte keltu pasieksime Fukuokos jūrų uostą, kuriame mus pasitiks vietinis gidas. Persėsime į autobusą ir pradėsime ekskursiją Fukuokos mieste, įsikūrusiame šiaurinėje Kiūšiū salos pakrantėje.

Lankysimės šintoistinėje Dadzaifu Tenmangū šventykloje (Dazaifu Tenmangū) – tai didžiausia tokio tipo šventykla visoje Fukuokos prefektūroje. Vėliau užsuksime į netoliese esančią dzenbudistinę Komiodzendži šventyklą (Komyozenji Temple), kuri buvo įkurta dar 1273 m. Ją puošia du kruopščiai prižiūrimi akmenų sodai.

Šios dienos pažintį su Fukuokos miestu užbaigsime Kavabatos prekybos pasaže (Kawabata Shopping Arcade). Čia įsikūrę daugiau nei 130 parduotuvėlių, viliojančių išskirtiniais suvenyrais bei daugybė maisto prekystalių ir restoranų. Tai seniausia iki šiol veikianti prekybos vieta visame Hakatos rajone. Vėliau išvyksime į Hirošimą. Nakvynė viešbutyje Hirošimoje.

10
diena
HIROŠIMA – ICUKU SALA – HIROŠIMA (pusryčiai)
Po pusryčių viešbutyje susitiksime su vietiniu gidu ir išvyksime į ekskursiją Hirošimos mieste bei Icuku saloje. Visų pirma lankysimės automobilių gamykloje įkurtame „MAZDA“ muziejuje (Mazda Museum). Hirošima – šio žymaus automobilių gamintojo gimtinė. Muziejuje susipažinsime su šio ženklo automobilių istorija, gamyboje naudojamomis technologijomis, ateities modeliais, bei išvysime gausią automobilių ekspoziciją.

Po to vyksime į Hirošimos taikos memorialinį parką ir muziejų (Peace Memorial Park & Museum), įsikūrusius pačiame miesto centre. Ši vieta skirta nukentėjusiųjų per 1945 rugpjūčio 6 d. įvykusią tragediją, kurios metu ant Hirošimos miesto buvo numesta atominė bomba, atminimui.

Vėliau važiuosime į laivų terminalą ir persikelsime į Icuku salą – tai viena vaizdingiausių Japonijos vietų. Svečiuodamiesi romantiškojoje Icuku galėsime įsitikinti, jog ji ne veltui vadinama „dievų sala“. Nuo pat seniausių ji negi garbinta kaip dievybė. Čia, apsupta vandenų, stūkso įspūdinga Icukušimos šventykla (Itsukushima Shrine), kurios istorija siekia daugiau nei 1,4 tūkst. metų. Atėjus vakarui, sugrįšime į Hirošimą. Nakvynė viešbutyje Hirošimoje.

11
diena
HIROŠIMA – KIOTAS (pusryčiai)
Pusryčiai viešbutyje. (Svarbu: pasiruoškite nedidelį krepšį vienai nakvynei Kiote, likusieji Jūsų lagaminai bus pervežti tiesiai į Tokiją). Kartu su vietiniu gidu išvyksime į Hirošimos traukinių stotį. Greituoju traukiniu išvažiuosime į Kiotą. Atvykus, laukia ekskursija Kioto mieste (viešuoju transportu).

Lankysimės Rioandži šventykloje (Ryoanji Temple), globojamoje UNESCO. Ši 15 a. šventykla garsėja vienu gražiausių akmenų sodu. Be to, joje įkurti ir arbatos namai. Vėliau vyksime į dzenbudistinę Kinkakudži šventyklą (Kinkakuji Temple), pastatytą šalia nuostabaus tvenkinio (1398 m). Jame atsispindi ne tik pačios šventyklos, bet ir už jos plytinčių miškingų kalvų vaizdai.

Pasigrožėjus Kioto šventovėmis mūsų laukia tradicinė arbatos ceremonija. Tai ilgus šimtmečius skaičiuojantis žaliosios arbatos ruošimo ir ragavimo ritualas, paprastai atliekamas specialiuose arbatos namuose. Šios dienos pažintį su Kioto miestu užbaigsime istoriniame Giono rajone (Gion District), kurį puošia tradicinio stiliaus mediniai pirklių namai. Tai netoli Kamo upės įsikūręs Kioto rajonas, kuriame galima išvysti gražiąsias geišas. Nakvynė viešbutyje Kiote.

12
diena
KIOTAS – NARA – TOKIJAS (pusryčiai)
Po pusryčių viešbutyje kartu su vietiniu gidu išvyksime į Narą, istorinę šalies sostinę, įsikūrusią Kansajo regione. Naroje yra daugiausiai pastatų įtrauktų į Japonijos nacionalinių vertybių sąrašą. Lankysimės Didžiojoje Kasugos šventykloje (Kasuga Shrine), įkurtoje tuo pačiu metu kaip ir pats Naros miestas.

Lankysimės netoliese plytinčiame Elnių parke (Deer Park), kuriame susitelkusi didžioji dalis Naros miesto monumentų. Be to, čia ganosi gausūs žaismingų elnių būriai. Išvysime Todaidži šventyklą (Todaiji Temple), kurioje saugoma milžiniška Didžiojo Budos statula, antroji pagal dydį visoje šalyje.

Vėliau grįšime atgal į Kiotą. Dieną tęsime lankydamiesi Fušimio Inari šventykloje (Fushimi Inari Shrine) – tai šintoistinė ant kalno stūksanti šventovė, įsikūrusi pietinėje Kioto dalyje. Po to važiuosime į Kioto traukinių stotį ir greituoju traukiniu pasieksime Tokiją. Nakvynė viešbutyje Tokijuje.

13
diena
TOKIJAS (pusryčiai, pietūs)
Po pusryčių susitiksime su vietiniu gidu ir pradėsime ekskursiją viešuoju transportu Japonijos sostinėje. Tokijas išsiskiria ne tik milžinišku gyventojų skaičiumi (apie 37 mln.), bet ir kraštovaizdžio įvairove. Vakarinę Tokijo dalį puošia kalnai, o miesto pietuose plyti subtropinės salos.

Ekskursiją pradėsime budistinėje Sensodži šventykloje (Sensō-ji/Asakusa Kannon Temple) – tai didžiausia Asakusos rajono šventykla, viena populiariausių ir seniausių Tokijuje (7 a.). Ne paslaptis, jog Japoniją supančiuose vandenyse gausu jūros gėrybių, o šalies laukuose puikiai dera ryžiai – šiandien mūsų laukia sušių ruošimo pamoka

Po to vyksime pasigrožėti miesto panorama nuo aukščiausio Japonijos pastato – Tokijo televizijos ir apžvalgos bokšto (Tokyo Skytree). Vėliau važiuosime į Tokijo imperatoriškuosius rūmus (Tokyo Imperial Palace), puošiančius patį miesto centrą. Juos supa tvenkiniai ir vaizdingas parkas. Netoliese plyti prestižiškiausias šalyje verslo rajonas – Marunoučis (Marunouchi District). Čia gausu dangoraižių, prekybos centrų ir restoranų, didelę rajono dalį užima „Mitsubishi“ kompanijai priklausantys pastatai.

Taip pat lankysimės prekybiniame Gindzos rajone (Ginza District), kurį puošia žymiausių prekių ženklai, čia gausu nišinių parduotuvėlių, meno galerijų, restoranų, kavinių ir naktinių klubų. Nakvynė viešbutyje Tokijuje.

14
diena
TOKIJAS (pusryčiai)
Po pusryčių kartu su vietiniu gidu viešuoju transportu išvyksime susipažinti su dar keletu nepaprastų Tokijo vietų. Važiuosime į Meidži šventyklą (Meiji Jingu Shrine), kuri yra skirta 122-ojo Japonijos imperatoriaus Meidži ir jo žmonos atminimui. Vėliau vyksime į netoliese išsidėsčiusį spalvingąjį Haradžiuku rajoną (Harajuku Area), kuriame gimsta pačios naujausios paauglių mados tendencijos. Tai tikra Japonijos populiariosios kultūros oazė. Omotesando gatvėje (Omotesando Street), kurią puošia medžių alėja, išvysime kiek kitokį jaunimo mados veidą. Tai puiki vieta prisėsti puodeliui kavos, bei laisvam laikui fotografijoms.

Vėliau turėsime galimybę apsilankyti „Honda“ parodų centre (Honda Welcome Plaza Aoyama), įsikūrusiame Aojamos rajone. Čia nustebins ne tik įspūdingos automobilių ir motociklų ekspozicijos, bet ir neįtikėtinai pažangūs robotai. Išvysime žymiojo žmogaus dydžio roboto Asimo pasirodymą.

Dieną užbaigsime ikoniniu Tokijo reginiu – išvysime Šibujos perėją (Shibuya Crossing). Tai pati pati intensyviausia pėsčiųjų perėja pasaulyje, vietinių gyventojų vadinama „miesto širdimi“. Nakvynė viešbutyje Tokijuje.

15
diena
TOKIJAS – FUDŽIO KALNAS – HAKONĖ (pusryčiai, vakarienė)
Po pusryčių viešbutyje sėsime į autobusą ir išvyksime Fudžio kalno link. Šis, aukščiausias Japonijoje (3776 m), kalnas stūkso Honšiū saloje, į vakarus nuo Tokijo. Pasiekę Fudžio kalną, užkilsime į 5-ąją stotį (Mt. Fuji 5th Station), kuri yra 2300 m aukštyje. Iš jos atsiveria kvapą gniaužianti Hakonės nacionalinio parko ir ežerų panorama.

Po tokios nepakartojamos dienos pradžios tęsime kelionę Hakonės nacionaliniame parke. Visų pirma, leisimės į kruizą Ašio ežere, kuris tyvuliuoja išilgai pietrytinės Hakonės vulkano kalderos sienos. Kruizo metu taip pat galėsime pasigrožėti Fudžio kalno vaizdais. Vėliau išvysime šias užburiančias vietoves iš paukščio skrydžio – leisimės į nuotykį keltuvu. Taip pat pasigrožėsime Ovakudanio slėniu (Owakudani Valley), plytinčiu šalia Hakonės ugnikalnio. Šioje vietoje gausu karštųjų versmių, šiltomis srovėmis pulsuojančių upių, kunkuliuojančių baseinėlių, iš žemės gelmių kylančių garų debesų.

Po puikiai praleistos dienos gamtos apsuptyje užsiregistruosime viešbutyje. Norintys galės pasimėgauti karštosiomis versmėmis (Onsen)*. Nakvynė viešbutyje Hakonėje.

16
diena
HAKONĖ – TOKIJAS – STAMBULAS (pusryčiai)
Po pusryčių lauks laisvas laikas, o vėliau išvyksime į tarptautinį Naritos oro uostą. Skrydis į Vilnių.
17
diena
STAMBULAS – VILNIUS
Grįžimas namo.

Apie Japoniją

Japonija - Rytų Azijos šalis, esanti salyne tarp Ramiojo vandenyno ir Japonijos jūros, Korėjos pusiasalio rytų. Į vakarus nuo šalies įsikūrusios Kinija, Korėja ir Rusija. Japonijos archipelagą sudaro 6852 salos. Didžiausios salos, Hokaidas, Honšiū, Šikoku ir Kiūšiū, ir sudaro 97 % visos žemyninės Japonijos teritorijos. Daugumos salų paviršius kalnuotas, nemaža dalis turi ugnikalnių. Aukščiausia Japonijos viršūnė, Fudzija

Į kainą įskaičiuota:

  • Lietuviškai kalbančio kelionės vadovo paslaugos;
  • Apgyvendinimas viešbučiuose (14 nakvynių: 3 nakvynės Seule, 1 nakvynė nacionalinimae parke, 1 nakvynė Gjongdžu, 1 nakvynė Golgulsos šventykloje, 1 nakvynė kelte (keturviečiame kambaryje), 2 nakvynės Hirošimoje, 1 nakvynė Kiote, 3 nakvynės Tokijuje, 1 nakvynė Hakonėje);
  • Programoje nurodytas maitinimas (13 pusryčių, 7 pietūs, 2 vakarienės);
  • Vietinio gido paslaugos;
  • Programoje nurodyti pervežimai;
  • Įėjimo bilietai į programoje nurodytus lankomus objektus.

Į kainą neįskaičiuota:

  • Lėktuvo bilietai Vilnus – Seulas, Tokijas – Vilnius (nuo 625 EUR);
  • Pusryčiai kelte;
  • Medicininių išlaidų draudimas užsienyje (~24 EUR BTA draudimas);
  • Papildomos ekskursijos, pramogos ir paslaugos, nepaminėtos programoje arba pažymėtos* (kruizas Seule – 80 USD);
  • Priemoka už vienvietį kambarį – 600 EUR;
  • Arbatpinigiai vietiniams gidams ir vairuotojams (40 EUR/asm.), kuriuos kelionės pradžioje surinks kelionės vadovas;
  • Asmeninės išlaidos.

Pastabos

  • Keičiantis avilinijų tvarkaraščiams skrydžio laikai gali keistis, jei taip atsitiktų - vadybininkas iš karto informuos.
  • Minimalus keliautojų skaičius  – 12.
  • Už papildomą priemoką galima užsisakyti dviviečius kambarius kelte iš Busano į Fukuoką. Kainos teirautis agentūroje.
  • Kelionės vadovas pasitiks vietoje.
  • Kelionės tipas: egzotinė pažintinė kelionė su lietuviškai kalbančiu vadovu.
Pasitark su specialistu!
Živilė
Susisiek su Japonijos specialiste ir susikurk kelionę pagal savo poreikius:

Panašios kelionės