XAINE PARK 3*

Kosta Brava, Barselonos pakrantė, Ispanija

„Xaine Park"  apartamentai yra patogioje Lloret de Mar centro vietoje, vos 200 metrų nuo paplūdimio ir pagrindinių paslaugų bei sporto įrenginių. Tai puikus pasirinkimas tiek atostogoms, tiek sporto renginiams, nepriklausomai nuo to, ar keliaujate su šeima, ar su draugais. Čia jums atsivers visas Lloret de Mar miesto grožis. Viešbutyje „Xaine Park“ rasite įvairių pramogų, pradedant baseinu ir sūkurine vonia ir baigiant panoraminės terasos baru su kokteiliais. Poilsio erdvėje su pramogine programa galėsite pasimėgauti atsipalaiduojančiu vakaru. Tai vieta, kur susijungia puikus aptarnavimas, komfortas ir puiki atmosfera.

Vieta: 90 km iki Barselonos oro uosto, 30 km iki Žironos oro uosto, Loret de Maro mieste, apie 300 m iki paplūdimio.

Viešbutis: Pastatytas 1964 metais, renovuotas 2003 metais. Viešbučio 7-ių aukštų pastate yra 180 standartinių dviviečių numerių (maks. 4 asm., 15 kv.m). Viešbučio kategorija šalyje – 3*.

• vonia/dušas
  • seifas (už papildomą mokestį)
  • balkonas

• restoranas
  • baras
  • atviras baseinas
  • valiutos keitykla
  • automobilių nuoma
  • gydytojo paslaugos
  • automobilių stovėjimo aikštelė
  • konferencijų salė (iki 20 asm.)

• Nemokamai:
    • pramoginiai renginiai
    • treniruoklių salė
  • Už papildomą mokestį:
    • biliardas
    • smiginis
    • internetas

• vaikų klubas (nuo 5 iki 12 metų)

Paplūdimys: miesto, smėlio (Playa de Lloret). Skėčiai, gultai, čiužiniai – už papildomą mokestį. Prie baseino: skėčiai. gultai – nemokamai.

Tel.: +34 972 364 250
Adresas: Av. Just Marles, 41, E-17310 Lloret de Mar.

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę XAINE PARK 3*

Svajūnė
Iš kart perspėju, kad šis viešbutis tikrai netinka atostogoms su vaikais. Išsimiegojome prastai, nes triukšmas ir muzika neleido to padaryti iki pat 5 valandos ryto. Man atrodo, tai nuostabi vieta jauniems, norintiems pasilinksminti žmonėms. Užmigti būdavo įmanoma tik uždarius balkono duris, bet tada būdavo per karšta. Registratūroje už oro kondicionierių liepė sumokėti 6 eurus dienai. Jokių pramogų nebuvo, tik diskoteka, kuri beje, skambėjo lyg foninė muzika. Kambarinės buvo malonios, restorano darbuotojai taip pat, bet kas dėl bare dirbančiųjų ir administracijoje, tai jie buvo arogantiški ir kart kartėmis mus ignoravo. Baseinas yra tikrai per mažas kaip tokiam dideliam viešbučiui. Mes negalėjome leisti savo vaikų į baseiną, dėl kažkokių jaunų merginų, kurios mėtėsi kamuoliu, arba mėtydavo viena kitą į baseiną. Maistas mano nuomone, daugiausiai skirtas vokiečiams arba prancūzams, bet tikrai ne anglams. Na tikiuos, mano atsiliepimas neatgrasys jūsų nuo Lloret de Maro, nes ši vieta puiki, paplūdimys švarus, apylinkės pilnos parduotuvių ir barų.
Renaldas
Praleidome savaitę Xaine park viešbutyje. Kambariai buvo geri, tik vienintelė problema buvo, kad jie mums davė kambarį į pagrindinės gatvės pusę, kur įvairios diskotekos yra atidarytos iki vidurnakčio, iš ten sklinda didelis triukšmas. Kai paprašėme, kitą dieną jie mums pakeitė kambarį, bet šis buvo kampinis ir jame buvo šalta (504 kambarys). Maistas buvo gan skanus, pasirinkimas ne itin didelis, salotos, vaisiai, mėsos ir t.t. Kas man labiausiai nepatiko, kad kažkur 10 žmonių galėjo patys sugalvoti ko norėjo ir jiems tai pagamindavo, kol kiti turėjo tenkintis tuo kas yra jau pagaminta ir nieko negalėjo užsisakinėti kito. Aplink viešbutį daug parduotuvių, įvairių užkandinių ir barų. Mes radome du mažus barus, kur dirbo labai malonūs žmonės, vieno iš jų valdytojas buvo ispanas, bet puikiai kalbėjo angliškai. Gėrimai buvo geros kokybės, kainos nelabai didelės. O kitame bare dirbo dvi moterys, jos buvo irgi draugiškos, nors nelabai gerai kalbėjo angliškai, bet išėjo šiaip ne taip paplepėti
Eva
Buvome apsistoję čia savaitgaliui, na pinigų išleidome nedaug, bet šiaip tai nieko ypatingo. Viešbučio vieta gera, bet jei jūsų kambarys, taip pat kaip buvo mūsų, į pagrindinės gatvės pusę, tai naktimis čia gan triukšminga. Mums tai netrukdė, nes mes patys grįždavome vėlai vakare iš klubų, bet senyvo amžiaus žmonėms tai gali būti problema. Kambariai visai geri, kiekvieną dieną valomi, bet mes savajame praleidome ne daug laiko. Pie baseino buvo gražu, man atrodo, labiau įvasarojus čia būtų perpildyta žmonių, bet gerai, kad paplūdimys tik už 5 minučių kelio pėsčiomis (taip pat ir iki traukinių stoties). Personalas buvo 50/50, vieni labai draugiški ir paslaugūs, kiti nelabai, bet tiesą sakant, mes pasirinkome šį viešbutį vien dėl jo vietos. Turiu pasakyti, pusryčiai buvo patys prasčiausi, kokius kada nors esu kur nors valgiusi. Pietų nevalgėme, bet vakarienei patiekiamas maistas buvo daug skanesnis ir geresnės kokybės, didesnis pasirinkimas. Mums viešnagė patiko, rekomenduojam ir kitiems.
Silvija
2011-08-09
Kambariai erdvūs ir gražūs, su dideliu balkonu, oro kondicionieriumi, bet deja, be šaldytuvo. Pusryčiai buvo patiekiami bufeto stiliumi, platus pasirinkimas, duona, skrebučiai, džemai, jogurtai, dešros, sūriai, dribsniai ir t.t. Pietums irgi didelis pasirinkimas: mėsos, ryžiai, bulvės, spagečiai, vaisiai, salotos, ledai, pyragai, sriubos, net išrankiausias tikrai kažką išsirinks. Vieta patogi, šalia klubai, vyksta naktinis gyvenimas, netoli paplūdimys (2 minutės pėsčiomis). Priekinėje viešbučio pusėje esančiuose kambariuose kartais girdisi triukšmas iš barų, bet mums netrukdė. Paplūdimyje galima buvo užsiimti vandens sportu, paplaukioti valtimis. Be to, netoli viešbučio yra maža kelionių agentūra kuri organizuoja pigias ir patogias išvykas į Barseloną. Patariu būti itin atsargiems, nes vietiniai pavogė iš mano draugės piniginės pinigų, jai net nepajutus! Na nepaisant to, buvo malonios atostogos.

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai