Hurgada , Egiptas

2019-12-07 ir daugiau datų
Viskas įskaičiuota

Datos ir kainos

Viešbutis pastatytas marokietišku stiliumi. Graži, žalia teritorija ir jaukūs, erdvūs numeriai, didelis paslaugų pasirinkimas. Rekomenduojamas jaunimui ir šeimoms.Pastaba: Sport Area Standard ROH=Promo room numerio tipas yra toliausiai nutolęs nuo jūros (apie 500 m iki registratūros).

Geriausios kainos atostogoms

Rezervuok kelionę į SERENITY MAKADI HEIGHTS
2 suaugę, 7n., 2020-01-21 Keisti
SERENITY MAKADI HEIGHTS

Viešbučio vieta: Apie 34 km iki Hurgados oro uosto, apie 40 km iki Hurgados miesto centro, Makadi Bei įlankoje, ant jūros kranto.

Viešbutis: Atidarytas 2007 metais. Viešbutį sudaro pagrindinis 3-jų aukštų pastatas ir 2-jų bei 3-jų aukštų pastatų kompleksas, kuriuose yra 551 numeris:
355 Standard room tipo numeriai (back view, maks. 2+2 arba 3+1 asm., 35–47 kv. m, įskaitant balkoną/terasą ir vonios kambarį),
30 Family room tipo numerių (Sea/Pool view, maks. 3+1 asm., 57 kv. m, įskaitant balkoną/terasą ir vonios kambarį),
58 Deluxe room tipo numeriai (Sea side/Pool/Garden view, maks 2+2 asm., 47 kv. m, įskaitant balkoną/terasą ir vonios kambarį),
8 Executive Suite tipo numeriai (Sea/Pool view, maks. 2+1 asm., atskiras miegamasis, svetainė, 75 kv. m, įskaitant balkoną ir vonios kambarį),
96 Premium room tipo numeriai (Pool/Sea side view, maks. 2+2 asm., 47 kv. m, įskaitant balkoną ir vonios kambarį).
Taip pat yra Villa tipo vilos, Connected rooms tipo numeriai ir numeriai nerūkantiems

• Drabužių skalbimo paslaugos (už papildomą mokestį)
  • Interneto kavinė 1
  • Taksi paslaugos
  • Autobusas iki miesto centro (už papildomą mokestį)
  • Kirpykla (už papildomą mokestį)
  • Drabužių valymo paslaugos (už papildomą mokestį)
  • Konferencijų salės: 1 (iki 70 asm., už papildomą mokestį)
  • Barai: 6
  • Bankomatas
  • Restoranai: 8 (3 - už papildomą mokestį)
  • Gydytojo iškvietimas (už papildomą mokestį)
  • Prie baseino: paplūdimio rankšluosčiai nemokamai
  • Baseinai: 5 (1 šildomas žiemos sezonu, 2 su jūros vandeniu)
  • Automobilių stovėjimo aikštelė nemokamai
  • Prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai - nemokamai
  • Parduotuvės

Numeryje:

• Seifas numeryje, nemokamai
  • Patalynės keitimas: 3 kartus per savaitę (pagal atskirą užklausą)
  • Oro kondicionierius: centrinis (tik vėsinimas)
  • Aptarnavimas numeriuose: už papildomą mokestį
  • Grindys: plytelės
  • Numerių tvarkymas: kasdien
  • Plaukų džiovintuvas: numeryje, nemokamai
  • Balkonas/terasa (ne visuose numeriuose)
  • Mini baras 2
  • Televizorius: palydovinė (yra rusiškas kanalas)
  • Dušas

• Sauna už papildomą mokestį
  • Aerobika nemokamai
  • Nardymas už papildomą mokestį
  • Pirtis už papildomą mokestį
  • Mini golfas nemokamai
  • Diskoteka nemokamai (gėrimai už papildomą mokestį)
  • Teniso inventorius už papildomą mokestį
  • Masažas už papildomą mokestį
  • Sūkurinė vonia už papildomą mokestį
  • Teniso korto apšvietimas už papildomą mokestį
  • Biliardas už papildomą mokestį
  • Jodinėjimas kupranugariais už papildomą mokestį
  • Treniruoklių salė nemokamai
  • Vandens polo nemokamai
  • Turkiška pirtis už papildomą mokestį
  • Vandens aerobika nemokamai
  • Paplūdimio tinklinis nemokamai
  • Smiginis nemokamai
  • Stalo futbolas už papildomą mokestį
  • Jodinėjimas žirgais už papildomą mokestį
  • Petankė nemokamai
  • Stalo tenisas nemokamai
  • Gyva muzika nemokamai
  • Teniso kortas nemokamai
  • Mini futbolas nemokamai

• Žaidimų aikštelė
  • Baseinas vaikams: nešildomas
  • Vaikų klubas (nuo 5 iki 12 metų)
  • Auklė pagal atskirą užklausimą, už papildomą mokestį
  • Vaikų kampelis restorane

Vaikai nuo 8 mėn. iki 3 metų:

• Lovelė: pagal atskirą užklausimą, nemokamai
  • Vaikiškos kėdutės restorane yra

• Koralinis
  • Nuosavas (gilėja už 40 m)
  • Rekomenduojama speciali avalynė
  • Paplūdimyje: skėčiai, gultai, čiužiniai nemokamai
  • Paplūdimio rankšluosčiai: nemokamai
  • Pontonas yra

Adresas: Safaga Road 36 Km, Makadi Bay, Hurghada, Red Sea Governorate 84651, Egypt
Telefonas: +20 65 3590960
Internetinė svetainė: http://www.serenity-resorts.com

Atsiliepimai
VILNIUS
Keliautojo komentaras 2016-04-11 15:26
Katik grįžome iš šio viešbučio. Įspūdžiai nuostabūs . Buvome pasirinke viešbutį Serenity Fun City, bet patekome į SERENITY MAKADI HEIGT (priklausanti tam pačiam savininkui), nesusirinko žmonių todėl mus perkėlė. Naudojomės Fun City kalneliais,taip pat dirbo baras. Žmonių buvo mažai. Labai geras
Deimante
Keliautojo komentaras 2016-01-03 17:26
Puikios atostogos visada pateikia gea ispudi, buvome sventini laikotarpi ir tikrai nenusivyleme,aptarnavimas superinis, visi darbuotojai nerealiai mandagus. Pradenant tuo kad atvykome mums teko palaukti 15minuciu iki kambario bet jie pasiule nueiti i bara atsigaivinti ir truputeli luktelti, nepraeju
Valdemaras
Keliautojo komentaras 2015-08-05 12:08
Buvom su suzadetyne. Vaizdas kraupus. Maistas su smeliu, neimanoma valgyti. Aptarnavimas blogiausias koki tik esam mate per savo gyvenima. Kambari tvarko nekaip kartais isvys tik lova uzklodavo. Tikrai nesiulyciau vaziuoti i si viesbuti. Grazu tik isorinis vaizdas, daugiau tikrai nieko gero...
Egle
Keliautojo komentaras 2014-01-04 02:44
Tikrai nepasakyciau, kad tai geras viesbutis... Man asmeniskai, tai tragiskas viesbutis :) Atvykus turejome gal gera valanda laukti kol atsilaisvins kambarys, administracija buvo labai nemandagi, o nusisukus ir nueinant dar izuliai abziurinejo... Daveme pinigu, kad gautume geresnius kambarius, bet k
DALIA
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Teritorija didelė, švaru, labai gražus koralinis rifas. Maistas normalus , jei ne pirmą sykį važiuoji žinai ką valgysi, daržovių pasirinkimas mėsa žuvis nuostabi.Trūko vaisių .Sutikome Naujus metus , tad vakarienė puiki užteko visko iki soties, vakarėlis liuks... Lietuvių sutikom tik vieną porą ,
Vilma
Keliautojo komentaras 2011-08-09 11:20
Atostogavome rugpjūčio pirmą savaitę. Perskaitę komentarus, tikėjomės kur kas geresnio varianto. Pagirti viešbutį galima už žalią, gražiai tvarkomą aplinką. Prie pat viešbučio esantį koralinį rifą ir žuvyčių gausą. Čia panardžius, kitais rifais Raudonojoje jūroje Egipto teritorijoje galite nusiv
lietuvis
Keliautojo komentaras 2011-08-28 18:30
Si viesbuti rekomenduojame rinktis tik norint ramaus poilsio, vakarais nera jokios animacijos suaugusiems, o nuvykti i Hurgada kyla nepatogumu, nes viesbutis yra 32 km nuo miesto. Personalas gana malonus. Kambariai tvarkingi, o palikus doleri kiekviena diena laukdavo siurprizas, kambarinis demonstr
Do
Keliautojo komentaras 2011-08-30 20:39
Vakar gryzom is Serenity Makadi Heights. 5* ten tikrai nekvepia nei kiek :).. visu pirma registraturoje nesiskaito su zmonem (aisku pirma kart kai registruojies tai viskas ok), ateik paklausk ka nors, nusius i kita vieta, tie vel atgal, apsimeta durniukais kad nieko nesupranta ir pan. baisu. Kambari
Valdas
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Sveiki, yra vienas nuiansas jeigu renkatės promp room aišku jis pigesnis ir mes pasiėmėme, nes čia Lietuvoje niekas nieko nesakė kad bus kitame korpuse, tai imkit minimum standartini gausit normalų. Šeip viskas liuks, maisto netrūko, yra 3 restoranai, dažniausiai valgėm Itališkam jį reikia užsisakyt
Julija
sis viesbutis yra visai neblogas kaip apie ji cia rasoma...vyras i pasa idejo 10 zaliu, tai mes gavom kambari su terasa ir salia pagrindinio pastato, kur buvo valgykla. kambarys su veikianciu televizoriu, kondicionierium, saldytuvu. paprasciausiai jei kas netikdavo reikedavo pasakyti reception, ir j
KA
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Kas patiko,tai tik koralinis rifas ir viesbucio teritorija.Maistas prastas,jau trecia diena nusibodo,apsinodijom.Aptarnavimas prastas,visas demesys i rusus ir ukrainiecius,ju ten daugiausiai.Kambariai tvarkomi kiekviena diena.
A
Priklauso kiekvieną dieną vanduo, kurio niekada nebuvo. Valdyti nebuvo ką, apie mėsą ir vaisius galimą pasvajoti, pusė viešbučio svečių praleido ligoninėje po lašalinėmis, nes kas nukrenta ant grindų yra pakeliama ir dedama vėl į puodą ar ant stalo, o sakė rankas reikia plauti, jeigu maistas nuo gri
Vilma
Lotus
Keista,kad apie si viesbuti tokie atsiliepimai.Tikrai esu daug maciusi ir keliavusi ir tikrai turiu su kuo sulyginti.Viskas cia puiku.Kambariai nuostabus-dideli ir erdvus,teritorija pasakisko grozio-daug grazesne nei agenturos reklaminese foto.Visur nuostabus gelynai,graziai tvarkoma ir priziurima
Rasa
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Nuvykome, kai viesbutis buvo apytustis. Taciau tautieciams vis tiek dave kambarius i statybu puse, po to uz atitinkama mokesti pakeite. Teritorija puikiai sutvarkyta, visur daug zydinciu geliu, kambariai dideli, tvarkomi kasdien. Tik nuvykus, nuejome pavalgyti i uzkandziu bara. Pasibaisejome, kad v
Jolanta
Katik grįžome iš šio viešbučio. Įspūdžiai nuostabūs. Puikiai pailsėjome. Šio viešbučio papludimys nuostabus dėl koralinio rifo - nereikia jokių papildomų ekskursijų, kad pasigrožėtum Raudonosios jūros flora ir fauna. Važiavome su atitinkamu pozityviu nusiteikimu bei įsivaizdavimu, ka reiskia 5 žvai
jonas
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
vieta ispudinga ,jura labai faina rifas ir daug spalvotu zuvų.na o apie viežbuti tai gal kokios3 zvagzdutes .tezturo pasirupinimas savo turistais 0. kai atvyksi uzraso telefono nr. ir tu pac galvok kur eiti ka veikti .ir dar kai mes buvom tai visus ,,ekspres 5* '' ten kiso no pagrindinio pastato uz
Indre
Pries kelias dienas grizau is ten, nepalikti atsiliepimo negaliu, nes viskas buvo kaip pasakoje. Patiko viskas ir maistas buvo skanus bei ivairus (tik i kinieciu restorana geriauneiti), ir jura skaidri (nardant matosi ivairios zuvys, neapsakomo grozio koralu rifai), ir aplinka (visur zydi geles, bai
Daiva
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Sveiki, Vykome į šį viešbutį spalio mėn. pabaigoje. Kadangi vykau į Egiptą antrą kartą,pirmą kartą buvau Šarm al Šeiche, tai šį kartą norėjosi pabuvoti išgirtąjame Makadi Bei...tačiau nusivyliau. Pirmiausia,tai gavome kambarį, kur už lango vyko statybos iki 1 val. nakties.Sekančią dieną pakeitė, n
Sigute
vakar tik gryzome,puiku,viskas patiko,tiesa ispradziu maistas suzavejo,bet kokias 4d,po to tas pats,mazai vaisiu,geri kokteiliai.Nusipirkus UAI standart 19h rojal bare nemokami importiniai gerimai,sv spaustos sultys,loby bare-yra pupeliu kavos.Siap tai labbbbbbbbbbbbbbai daug rusu,net bloga nuo ju s
Edita
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Viesbutis geras,tiesiog super , o del juros, tai ji be galo ispudinga matosi zvaigzdes,koralai eziai zuvys, mes net matem juru gyvate maistas ivairus ,skanus .
Paulius
Dabar pradesiu koliotis. Zinot, paskaicius tautieciu atsiliepimus, susidaro vaizdas, kad viesbutis yra sveciu namu lygio. Taciau pries kelias valandas grizus is ten susidaro kitas vaizdas- turbut tie, kam nepatiko sis viesbutis, savo namu saldytuve teturi raugintu kopustu ir sonines, o gyvena bendra
Ieva
Keliautojo komentaras 2010-07-16 15:26
Viesbucio pakrante - koralinis rifas, todel viesbutis yra idealus ketinantiems uziimti pavirsiniu nardymu. viesbucio teritorija svari ir sutvarkyta. svarbiausia uzsisakyti kambari pagrindineje viesbucio dalyje, o ne sports dalyje, nes teks iki papludimio ir maitimo istaigu vaziuoti vietiniu viesbuci
ana
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
keliauju 15 metu po 3kartus metuose,buvau visam sviete.arabiskus krastus labai megstu,cia palyginimui...egipte 8kart bet dar tokiam sude atsiprasant nebuvom.niekada netikekit gerais atsiliepimais apie jy,pyrma kart gyvenome teko sitaip nusivylt !!!
Lina
Sveiki, važiavome dviese: aš ir 1,3m. sūnelis. Pavargę nuo vis neįsibėgėjančio pavasario. Mano nuomone šis viešbutis labai tinka šeimoms su mažais vaikais. Teritorija labai didelė ir žalia. Maniškis nuo ryto iki vakaro buvo lauke. Kambarį gavome pirmame aukšte prie pat jūros, toliau nuo centrinio
jurgita
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
ka tik gryzome is sio viesbucio.daug keliauju egipte trecia kart .viesbutis labai toli nuo civilizacijos,kaip atvaziuoji atrodo viskas labai super;grazi teritorija,pastatu dizainas,registraturos prabanga,baseinai,bet viskas tuo ir pasibaigia.visur jauciamas taupymas,vienas mazytis baseinas syldomas
Laima
Šį viešbutį pasirinkome dėl to , kad galėtume nardyti, ir tikrai jis neapvylė daug povandeninių gyventojų , morenų,vėžlių, labai geras aptarnavimas , animacija kaip ir visur , maistas labai skanus ne nubuodus , daug paukštienos patiekalų, mes esame pastovūs Egipto lankytojai tai kas liečia dėl maist
mada
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Puikus viesbutis. Bet jeigu butu dar krantas geresnis isvis butu rojus.