Hurgada , Egiptas

2019-11-28 ir daugiau datų
Viskas įskaičiuota

Datos ir kainos

Viešbutis priklausantis Hilton viešbučių tinklui. Įsikūręs atokiau nuo Hurgados miesto centro, turi labai didelę teritoriją bei jaukius numerius. Rekomenduojamas šeimoms bei ramiam poilsiui.

Geriausios kainos atostogoms

Rezervuok kelionę į HILTON LONG BEACH RESORT
2 suaugę, 7n., 2020-01-21 Keisti
HILTON LONG BEACH RESORT

Viešbučio vieta: Apie 14 km iki Hurgados oro uosto, apie 22 km iki Hurgados miesto centro, ant jūros kranto.

Viešbutis: Atidarytas 2003 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2011 metais. Viešbutį sudaro 2-jų ir 3-jų aukštų pastatų kompleksas, kuriame yra 912 numerių:
Standard room tipo numerių (Pool/Garden view, maks. 2+2 asm., 38 kv. m),
Hilton Guest  room tipo numeris (Pool view/Sea view, pagrindiniame pastate, 2 vienvietės lovos, maks. 2+2 asm., 34 kv. m įskaitant vonios kambarį ir balkoną/terasą),
Family room tipo numerių (Pool/Garden view, 2 miegamieji atskirti durimis, maks. 2+2 asm., 54 kv. m įskainat 2 vonios kambarius ir balkoną),
Villa room tipo numeriai (Sea View, maks. 2+2 asm., 38 kv. m įskaitant vonios kambarį ir balkoną/terasą).
Taip pat yra Connected rooms tipo numeriai, numeriai nerūkantiems ir 3 numeriai pritaikyti asmenims su negalia.

• Drabužių skalbimo paslaugos (už papildomą mokestį)
  • Interneto kavinė 1
  • Taksi paslaugos
  • Drabužių valymo paslaugos (už papildomą mokestį)
  • Kirpykla (už papildomą mokestį)
  • Barai: 4
  • Konferencijų salės: 1
  • Restoranai: 3 (1 - už papildomą mokestį)
  • Bankomatas
  • Prie baseino: paplūdimio rankšluosčiai nemokamai
  • Gydytojo iškvietimas (už papildomą mokestį)
  • Automobilių stovėjimo aikštelė nemokamai
  • Baseinai: 6 (2 šildomi žiemos sezonu)
  • Prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai - nemokamai
  • Parduotuvės

Numeryje:

• Seifas numeryje, nemokamai
  • Patalynės keitimas: 3 kartus per savaitę
  • Oro kondicionierius: centrinis (vėsinimas, šildymas yra tik Villa tipo numeriuose)
  • Vonia
  • Grindys: plytelės
  • Numerių tvarkymas: kasdien
  • Plaukų džiovintuvas: numeryje, nemokamai
  • Balkonas/terasa (ne visuose numeriuose)
  • Mini baras 2
  • Televizorius: palydovinė (yra rusiškas kanalas)

• Sauna už papildomą mokestį
  • Pirtis už papildomą mokestį
  • Aerobika nemokamai
  • Skvošas nemokamai
  • Mini golfas nemokamai
  • Diskoteka nemokamai (gėrimai už papildomą mokestį)
  • Nardymas už papildomą mokestį
  • Teniso inventorius už papildomą mokestį
  • Katamaranas už papildomą mokestį
  • Sūkurinė vonia už papildomą mokestį (Sveikatingumo centre; baseinuose - nemokamai)
  • Masažas už papildomą mokestį
  • Teniso korto apšvietimas už papildomą mokestį
  • Biliardas nemokamai
  • Jodinėjimas kupranugariais už papildomą mokestį
  • Treniruoklių salė nemokamai
  • Vandens polo nemokamai
  • Vandens aerobika nemokamai
  • Paplūdimio tinklinis nemokamai
  • Smiginis nemokamai
  • Burlenčių sportas už papildomą mokestį
  • Stalo futbolas nemokamai
  • Petankė nemokamai
  • Stalo tenisas nemokamai
  • Gyva muzika nemokamai
  • Mini futbolas nemokamai
  • Teniso kortas nemokamai

• Žaidimų aikštelė
  • Skyrius vaikams pagrindiniame baseine (dviejuose baseinuose, šildomuose žiemos metu)
  • Vaikų klubas (nuo 4 iki 12 metų)
  • Auklė pagal atskirą užklausimą, už papildomą mokestį

Vaikai nuo 8 mėn. iki 3 metų:

• Lovelė: pagal atskirą užklausimą, nemokamai
  • Vaikiškos kėdutės restorane yra

• Smėlio
  • Yra koralų
  • Nuosavas (gilėja už 200 m)
  • Paplūdimyje: skėčiai, gultai, čiužiniai nemokamai
  • Prieplauka
  • Paplūdimio rankšluosčiai: nemokamai

Adresas: SAHL HASHISH ROAD, HURGHADA, EGYPT
Telefonas: +20-65-3461500
Internetinė svetainė: http://www3.hilton.com/en/hotels/egypt/hilton-hurghada-long-beach-resort-HRGLBHI/index.html

Atsiliepimai
Agnė
Eksperto komentaras 2017-10-31 19:22
Likome tikrai patenkinti, tiek tez tour darbu, tiek merginos priemusios mūsų kelionės užsakymą vardu Laura, ypač gavome iš jos daug informacijos, tad važiuojant tikrai daug sužinojome. Šiai merginai +10 balų. Kelionės įspudžiai iš 10 balų 9. Viešbučio teritorija didelė, prižiūrėta, tikrai graži.
Kristina
Eksperto komentaras 2017-10-02 09:16
Man visa kelionė sekėsi labai gerai. Buvo tiesiog nuostabi pasaka, kuri greitai baigėsi. Džiaugiuosi pasirinkusi būtent kelionę į Egiptą (Afriką), nes norėjau plačiau susipažinti su ta šalimi ir pamatyti daugiau egzotikos. Mano pačios savijauta buvo nuostabi. Labai maloniai Hurgados (Egipte) aerouo
Algis
Keliautojo komentaras 2015-11-20 21:05
Viešbutis mums patiko. Žinoma kam ko reikia ir kas ką vertina. Kambariai ir maistas pakankamas, kad netrukdytų ilsėtis ir patenkintų vidutinius poreikius. Taisytina aptarnavimo kokybė, bet bijau, kad tai neįmanoma. Egiptiečiai, o ypač daugiau matę "atsipalaidavusių" kitataučių jų paprasčiausiai neve
Vidunas
Keliautojo komentaras 2015-05-14 10:03
Jei atvirai,tai kiek kartu keliavom i Egipta,sis viesbutis buvo vienas is prasciausiu.cia be sarkazmo. Argumentuoti galime tuo, kad labai prastas papludimys, tiksliau jo kaip ir visai nebuvo, kadangi vanduo buvo nusekes, tai visa pakrante vien dumblais nuseta buvo, maistas is viso ne koks, vaisiu be
Sandra
Keliautojo komentaras 2015-03-23 12:33
Sveiki, siandiena gryzome i lietinga Vilniu is Hilton Hurghada Long Beach viezbucio. JI rekomendavo Novaturo atstove Ruta. Esame begalo patenkintos, nes gavome daug daugiau nei tikejomes. VIEZBUTIS: tvarkingas, prabangus, daug erdves, parduotuviu, restoranai, barai, taxi paslaugos, visalaika besisyp
LINUTĖ
Keliautojo komentaras 2015-04-06 15:21
ese patenkinta šiuo viešbučiu.Gavome kambarį pagrindiniam pastate,todėl nereikėjo eiti per lauką,davėm 10 dolerių registratorei,neemė,sakę,jei patiks kambarys tik tada.labai patiko,pajūrys,didelis yra ką veikti,koralai šalia,tai nereikia niekur plaukti,jei nori paviršinio nardymo.nustebino švara res
Tomas
Keliautojo komentaras 2015-04-13 12:19
Kelionė patiko, viskas ganėtinai gerai, tik keli niuansai, kurių nežinojom: vietiniai praktiškai visi rusakalbiai (gidai taip pat), todėl kas moka pagrinde anglų - būtų sunkumų, šiuo atveju man dėl to problemų nebuvo, nes moka abi kalbas. Toliau – viešbutis, didelis, tikrai neblogas, tik jau reikėt
Jolanta
Keliautojo komentaras 2014-04-10 13:04
Pilnai pritariu savo bendravardei parašiusiai prieš tai. Lyginant su ankstesniais apsilankymais šioje šalyje, viskas atrodė labai blankiai. Aptarnavimas prastas, maistas siaubingas (labai skurdus asortimentas), viena tik puiki saulė, tačiau tai jau ne viešbučio nuopelnas. Pirmą kartą buvau 4* viešbu
Keliautojo komentaras 2014-02-16 12:18
naujas atsiliepimas 2014 m. Ka tik sugrizom is sito viesbucio , 10 galima butu pastatyti tik uz teritorija prie baseino ir uz kambariu tvarkyma . Viesbutis visai neatitinka 4* ,maistas tragiskas ,pasirinkimo jokio,sultys pokeliuose galima atsigerti tik viename bare ir tai tik nuo 10.30 iki 18 h.
Ieva
Keliautojo komentaras 2014-02-13 21:24
Katik grizome is sio viesbucio. Nedaugzodziaujant - teritorija milziniska, baiseinu galybe, niekda netruksta gultu, kartais pritruksta ranksluosciu korteliu juos atiduodant vakare, bet ne beda, uzsiraso kambario nr, ir kita ryta isduoda, uz doleri kambarys ne tik sutvarkytas ir papuostas bet batai
Kristina
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Viskas labai patiko. Kambari gavom pagrindiniame pastate su vaizdu i jura. Svaru, patogu, nieko netruko, svara irgi gera. Baldai irgi nenutrinti. Tik kadangi musu kambarys buvo tiesiai virs vestibiulio vakarais iki kokiu 23h-24h girdedavosi triuksmas is apacios, bet po aktyvios dienos uzmigdavome gr
dalia
Keliautojo komentaras 2012-05-19 23:14
Viešbučio aplinka puiki. Teritorija didelė, tačiau mums tai buvo privalumas - buvo kur pasivaikščioti, poilsiautojai netrukdė vieni kitiems. Kambariai šiek tiek jau "panešioti", tačiau švarūs, ypač jei palieki dolerį. Jokių problemų dėl paplūdimio rankšluosčių, gultų, čiužinių: nereikėjo nei vietų u
poilsiautoja
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Viesbutis tikrai labai geras, kas nori ramaus poilsio.Kad ir didelis,bet tikrai niekur nera eiliu ir spusties.Maitinimas normalus.Labai patiko,kad svieziai spaustos sultys ieina i AI, o siaip sultis pilsto is pokeliu ir jos yra tirstos ir skanios.Aptarnaujantis personalas labai malonus ir neikirus,j
Livita
Viskas šiame viešbutyje puiku. Du restoranai, iš kurių vienas lyg ir valgyklos tipo, tačiau taip pat nieko. Daug baseinų, malonus aptarnaujantis personalas. Egipte yra taip - kaip tu su jais, taip ir jie su tavimi. Registruojantis į pasą įdėti 20 USD labai padėjo, net paklausė, kokio kambario norėtu
anatolij
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Viskas labai patiko. Maistas normalus: jei kiekviena diena pasirinkti viena patekala o ne daryti kaip kiau..es mesraine is visu patekalu is kart - tai ir maistas bus skanus ir meniu skirtingas :) Del svaros : teritorija svari, kambariukai svarus, jaukus ir tvarkomos kiek viena dena. Manau kad servi
Aušra
Vakar grįžom iš šio viešbučio, taigi šviežiausi įspūdžiai : Paskaitinėjus komentarus kiek baiminausi dėl savo pasirinkimo, tačiau veltui. Viešbutis toli nuo centro, tačiau susiekimas su miestu puikus: važinėja tokie kaip mūsų mikriukai ir taxi. Kelionė apsipirkimui mieste pakankamai pigi - mikr
as
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Prieš kelias dienas grizome is sito viesbucio. Siaip pats viesbutis neblogas, tik kambariai, baldai ......jau reikia keisti, apsitryne. Aptarnavimas labai geras, paplūdimys didžiulis, tik trūksta animacijos, visai nuline, gal del to kad, dar mazai turistu buvo, nes viesbutis skirtas apie 2000zmoniu,
saule
nieko gero tame viesbutyje .Maistas tragiskas .Tikrai daugiau nevaziuociau,kartojasi tas pats per ta pati .TRAGEDIJA.
Sigita
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Mes keliavome į šį viešbutį su šeima. Jau buvome nebepirma karta Egipte, bet tikrai juo nenusivylėme. Gyvenome villa room, kambarys tvarkingas, švarus. Kasdien buvo tvarkomas, visada paklausiama ar nieko netrūksta. Maistas gal nebuvo tokio plataus pasirinkimo, kaip kituose viešbučiuose kuriuose tek
Bitė Bitututė
Tai tikrai nera 4 zvaigzduciu viesbutis. Hurgados centras tolokai (deja, negaliu patikslinti kilometrais). Aptarnavimas - kaip kada. Ir irankiu valgymui, ir ranksluosciu, ir gerimu reikia palaukti (jie sako, kad 20 min.) Kambariai (gyvenome tame paciame viesbutyje 3 skirtinguose kambariuose vieno ap
Akvilė
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Patiko! Kaina atitinka kokybę. Didelė teritorija, daug baseinų, platus paplūdimys. Maistas skanus; niekas iš kartu atostogavusių neapsinuodijo ir t.t. Net nekilo mintis kažkurių patiekalų nevalgyti. Itališkame restorane maistas tikrai labai labai skanus tiekiamas. A la carte restoranas, savaime supr
RIMAS
VIEŠBUTIS PATIKO.LABAI DIDELĖ IR GRAŽI TERITORIJA,DIDELIS PAPLŪDIMYS.YPAČ REKOMENDUOJU MĖGSTANTIEMS PANARDYTI IR PASIGROŽĖTI POVANDENINIU PASAULIU,NES YRA LABAI DIDELIS KORALINIS RIFAS.
Laima
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Rekomenduojame rinktis šį viešbutį, nes mums jis patiko ir tikrai nesigailime jį pasirinkę. Paplūdimys labai didelis, vietos prie baseinų taip pat labai daug, tad gultą susirasti galima be jokių problemų kada tik nori - ryte ar net po pietų :) Koralinis rifas maždaug už 400 metrų nuo kranto, jį pe
Milda
Viesbutis tiesiog nuostabus. Bet jaunimui kurie nori gerai pasilinksminti - jame nelabai yra ka veikti, nes miestas su normaliais klubais toli, o viesbucio naktinis klubas nevertas demesio. Bet visumoj pailsejau puikiai. Maistas superinis, aptarnavimas taip pat. O apie teritorijos dydi ir grozi isvi
Prastas
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Sis viesbutis tikrai neatitinka 4 * na nesuprantu kaip kitiems poilsiautojams patiko.... nes maistas prastas ir tas pats vis laika... papludimys labai dedelis ir ranksluosciu tekdavo ilgai laukti. Na tik kambariai normalus ir tvarkingi.
Giedrius
Viešbutis labai patiko. Didelė teritodija, aptarnaujantis personalas nuostabus. Su maistu viskas gerai, papludimys didelis ir geras, yra rifai. Gultų netrųko, Žodžiu tikrai rkomenduoju šį viešbutį
Monika
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Sekmadienį grįžom iš Egipto tai tikrai esu labai patenkinta šiuo viešbučiu. Aptarnavimas labai geras, personalas labai draugiškas ir geras, tik truputį buvo problemų su maistu, nes neviską skrandis priėmė. Jūra nuostabi, šalia yra rifas, daug žuvyčių, medūzų ir jūros ežių ( rifuose, kur giliau). Tai
Kastytis
Zinoma, negalima lyginti su analogiskais europietiskais viesbuciais, bet kaip Egipte, tikrai neblogas viesbutis. Maistas skanus ir jokiu "antibakteriniu" skysciu, kaip degtine, ar pan. neprireike, nors ilsejomes 11 nakvyniu. Aisku, patiekalai kartojasi, bet bent, jau kas trecia diena, gali surasti k
Vilma
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Geras maistas, kokybiskos paslaugos. Sildomas baseinas ypac tinka keliaujant su vaikais.
Rita
tik gryzome is sio viezbucio.atostogavome 5asmenys,visi likome patenkinti.maistas labai geras,kambarius gavome superinius su vaizdu i jura.aptarnaujantis personalas paslaugus,visada linksmas.tikrai rekomenduoju si viezbuti.
rimante
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
viskas patiko .gultu tikrai uzteko ir prie baseino ir pleze nereikia is anksto uzsiimt vietu. indu restoranuose truksta. maitinimas geresnis aldente restorane.didele teritorija turi nemazai ir pliusu.animacija silpna.personalas paslaugus ,bet neikyrus,bet doleri paima mielai.is tikruju poilsis siam
Almantas
Ilsejausi siame viebutyje vasario viduryje.Egipte mes jau 5karta,si karta nelabai pavyko,jausmas ,kad esi ne Egipte ,bet kokiame nors Rusijos kurorte.Aisku tenka susitaikiti su sia ziauria realybe,ir su didziuju kaimynu poilsiavimo iprociais. Bendrai viesbutis nera blogas,nors virtuve labai jau vi
Diana
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Vis prisimenu, kaip iš gausybės viešbučių rinkomės tokį, kuriame norėtume ilsėtis. Kreipėme dėmesį į viešbučio nuotraukas ir turistų atsiliepimus. Dabar, grįžusi iš ten, galiu tvirtinti, kad šiame viešbutyje mūsų nenuvylė nei viešbučio aplinka, nei aptarnaujantis personalas, nei švara, nei maistas.
Ligita
Viešbutis tikrai neblogas.... tik šiek, man asmeniškai, per didelė teritorija... Žmonių šurmulys pastoviai. Maitinimas labai geras, tik reiketu nesiveluoti labai, nes gali nebegauti i ką įsipilti gėrimų, ar pritrūkti lekščių, bet po kažkiek laiko ši bėda išsisprendžia :) Lygiai taip pat su rankšluos

Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Kas kitur Egipte nebuvo, tiems turėtų patikti. Pliusai: atokūs namukai, didelis paplūdymys, geras rifas, šildomi baseinai. Trūkumai: prastas maistas (mažai žuvies, vaisių, skiestos apelsinų sultys rytais), pleže išsidirbinėja, kad "neturi taurių, bokalų, baigėsi alus" ir t.t. ledus deda gailėdami
Rasa
Džiaugiamės, pasirinkę šį viešbutį. Važiavome su vaikais. Tiesa mes pasikeitėme kambarį, primokėję priemoką 70 Eu, nes norejom turėt gražų vaizdą. Pirmą kart buvome šioje šalyje, tai reikia turėt smulkių arbatpinigiams, mėgsta dolerius egiptiečiai, kasdien palikdavome po dolerį, tai tikrai super ger
Jurgita
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Hiltone ilsėjomės lapkričio viduryje. Gyvenome viloje,turėjome terasą, nemažą kiemelį ir vaizdą į jūrą ir visišką ramybę. Gyvenę pagrindiniame pastate ir family building sakė, kad vakarais triukšminga, nors ten irgi savi privalumai- pro langą matomas baseinų kompleksas bei vakariniai koncertėliai. V
Loreta
Viskas buvo super, bet labai įkirėjo vietinis berniukas, važinejantis alkoholinius gerimus, ir neperspėjęs, kad tai mokama, labai bandė žmonių kantrybę. Maisto pasirinkimas gal ir ne pats geriausias, bet va sulčių kokteiliai, tai nerealūs! Vienintelis, deja, nemalonus dalykas, tai TezTuro gidas Gi
Turistė
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Viešbučio pliusai: didelė teritorija, skanūs ledai, kokteiliai baruose. Minusai: amžinai trūksta indų, stiklinių per vakarienes geriau net neduot paimt, o piltis į savo vieną, nes paskui negausi išvis, vaisių beveik nebuvo, maistas tas pats. Valgydavom lotus restorane, nes ten neva kasdien skirtinga
gabija
Mums labai patiko, skonio reikalas, bet i si viesbuti butinai grisime.... Buvome kelis kartus Egipte, bet sis viesbutis vienintelis, kuris atitiko kainos ir norimo rezultato santyki. jokiu pretenziju neturim, REKOMENDUOJAM.................
turiste
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
geras viezbutis,mums su seima labai patiko,rekomenduoju seimoms su vaikais,ir jaunimui.
renata
patiko,pliazas super, vaikams irgi ok ,vanduo vaikams basiine karstas,del koralu - daug.mum patiko.P.S. tik prasikit kad butu pastatas pagrindinis,jajgu kambaris netinka galima deretis.Mum patiko
Rasa
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Kas buvote, parasykite, ar geras koralinis rifas, ar tli iki jo ir ar yra pontonas. Aciu
Inga
Keliautojo komentaras 2010-07-21 16:30
Geras viešbutis atostogauti su mažais vaikais. Maisto asortimentas didelis, teritorija labai gerai sutvarkyta ir švari. Trūkumas - prasti animatoriai ir vakarais truputi liūdna( reikia ieškoti papildomų pramogų). Tik atvykus reikia prašyti( ir primokėti oficialiai apie 100 Eur) kad kambarį duotų pag
Evgenij
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Del koralu-zmones ,sitame vesbutija koralinis rifas PATS GERIAUSIAS HURGADOI!!! jis tesesi iki 2 kilometru nuo vezbucio ir gylis ten apie15 metru. megejams ponarditi-jums tik tai cia! buvome jau 2 kartus ir dar vaziosime.
rimantas
Viskas būtų neblogai, jeigu ne rusų turistai, kurie naktį geria, o dieną pagirioja. Geria gretimame kambaryje ir net gretimame namelyje, o įspūdžiais dalijasi balkone iki paryčių, todėl poilsis labai ne koks. Buvau ketvirtą kartą, bet kainos ir kokybės santykio mačiau ir geresnio.
indre
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Viesbutis labai saunus, vykome visa seima, vaikai skirtingo amziaus (8 ir 1m), su maistu problemu jokiu, trintas sriubytes valge net mazylis. Kambariai labai dideli, lovos placios ir patogios, vonios kambarys taip pat labai erdvus. Kas svarbiausia vykstant su vaikais, kad baseinas buvo sildomas dien
Aiste
puikus viesbutukas ypac jaunimui. tolokai nuo centro taciau labai puikiai irengtas, jaukus, patogios lovos, super aplinka! jei vaziuciau ir trecia karta tai vel rinkciausi si viesbutuka.
valera
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
superinis viezbutis diskonai iki paryciu as jame gyvenciau jai lietuvoi namu netureciau