ARMAR SEA SIDE 3*

Marmaris, Turkija

Vieta: 95 km iki Dalamano oro uosto, 1 km iki Marmario miesto centro, 20 m iki paplūdimio.

Viešbutis: Pastatytas 1997 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2010 metais. 6-ių aukštų viešbučio pastate yra 78 standartiniai numeriai (maks. 3 arba 2+2 asm., 18 kv.m). Viešbučio kategorija šalyje – 3*.

• dušas
  • seifas (už papildomą mokestį)
  • balkonas

• 2 restoranai (1 a la carte)
  • baras

• stalo tenisas
  • Už papildomą mokestį:
    • vandens sporto priemonės

Paplūdimys: miesto, smulkaus žvyro/smėlio. Skėčiai, gultai, čiužiniai – už papildomą mokestį. Paplūdimio rankšluosčių nėra. Prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai – nemokamai.

Tel. +90 (252) 412 38 62
Faksas +90 (252) 413 58 95
Internetinė svetainė
www.hotelmert.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę ARMAR SEA SIDE 3*

Elvyra
2013-05-23
Sveiki, kazkam cia buvo labai skanu? Keista... bandau isivaizduoti, kiek LT kainuotu is tirpinto popieriaus pagaminta "desra", jei net pavyktu tokios rasti. Na, pusryciams galima vartoti ne tik kiausinius, buna sausu pusryciu, pieno, tiesa, ne visada:) apskritai, personalas apsnudes, gal visa nakti nemiega, todel ryte vos dulina susirauke, uzsimerke :) Vakarienei karstas patiekalas, porcijos mikroskopiskai mazos. As megztu zuvi, bet per 10 dienu tik viena karta gavau paragauti mazutelyyyti gabaliuka :) Na, darzoviu galima pavalgyti sociau, as tik jas ir tevalgiau, nes sunus darzoviu nevalgo, taigi vargsa karstaji patiekala tekdavo jam atiduoti, kad badu nenumirtu :) Labai stebejausi savo santykiais su kambariu tvarkytoja, ji jautesi esanti mano drauge, bande bendrauti, sypsojosi, bet kambario tvarkymas apsiribodavo siuksliu isnesimu. Ant stalo paliktus trupinius ar dulkes sekmingai rasdavome ir po "tvarkymo", nepaisant to, kad kasdien palikdavome arbatpinigiu... Apskritai, jei pasirinksite sita viesbuti, tada jau geriau ilsekites aktyviai, vaziuokite i ekskursijas, nes viesbutyje prie baseino sededami greitai bankrutuosite (alaus ar vandens stikline 10 litu, o atsinesti savo gerimu neleidzia), jura zinoma arti, bet papludimys ne smelio, o kazkokios pilkos zemes... Keliones pirkome is vietines agenturos, esancios priesais viesbuti, ir jums prisieis ta daryti, jus tiesiog privers :) Isgirtuoju turku meilumu nusivyliau, apskritai, tai labai nekulturinga, necivilizuota tauta, prekeiviai, restoranu savininkai grubus, ikyrus, jei neperki, gali net ir toliau pasiusti. Aisku, keleta zmoniu sutikom ir mandagiu, kulturingu, bet faktas kaip blynas, kad iki ES jiems toli toli....
vilija
2013-05-23
Lankemes pries 2 metus, bet is atsiliepimu matau,kad niekas nepasikeite. Is tiesu uz tokia kaina galima rasti ir 4 zv. viesbutuka su "viskas iskaiciuota". Labai nepatiko kondicionierius, itaisytas tiesiai virs lovos, visa nakti puciantis i galva, isvaziavom sirgdami. Maistas irgi tikrai nesuzavejo, nors rugpjucio men. vakarienei jau gaudavom ne tik obuoliu, bet ir arbuzu.Oro temp. rugpjucio men. buvo 45 laipsn., todel ir mums labai praverte kelioniu agentura, esanti priesais viesbuti: kasdien plaukdavom i kelione laivu, "ant vandens" buvo gaivu. Is Tez Tour pirkom "turkiska pirti'. Nors tai buvo zymiai brangiau, nei is vietines agenturos, bet pirtis buvo superine.
Ramunė
2013-05-23
Mums patiko labai. Vieta - super.Nors rašo iki centro 1km., aš sakyčiau, kad centro pradžioje.Jūra šalia. Maisto nors ir ne per daugiausia, bet kokybiškas. Vakarienei vienas karštas bet labai skanus, salotų kartu su daržovėm apie 18 rūšių (visos viena už kitą skanesnės).Vienintelis trūkumas- saldumynai ir vaisiai.Saldumynas-spurgutė, vaisius- tik obuolys, nors aplink apelsinmedžiai apsikorę gausybe vaisių. Persionalas paslaugus.Dar rekomenduoju kelionių agentūrą, kuri buvo priešais viešbutį MUYARA TOUR (Pasha). Visos ekskursijos buvo labai gerai organizuotos, su tikrais rusais gidais, autobusas geras, laivas, kuriuo plaukėme didelis, 3 aukštų, pietūs laive labai skanūs, turkiška pirtis 4 žvaiždučių viešbuty. Tokios kokybės net nesitikėjau. Tai buvo pačios geriausios mano atostogos.To linkiu ir Jums.
Jolita
2013-05-23
Vieta superinė - tarp jūros ir parduotuvių barų gatvės, pačiam Marmario centre. Šalia yra 2 didelės maisto parduotuvės Migros ir Tansas. Krantine pėsčiomis galima nueiti iki barų gatvės, įlankos su šimtais jachtų. Maistas skanus, karštų buvo po 1 patiekalą, salotų mišrainių daugiau įvairovės. Skurdžiai su desertais: per 7 dienas buvo kiekvieną dieną obuoliai, kitom dienom dar plius spurgytes, kazkas panasaus i saldų kuskusą, kažkokie biskvitukai mirkyti cukraus sirupe. Kam maistas ne pirmoje vietoje, atostogos liuks.
Jurgita
2013-05-23
Sveiki, už tokią kainą, tikrai nerekomenduočiau šio viešbučio. Vienintelis dalykas, kas verta dėmesio, tai vieta. Aptarnavimas labai paprastas, maisto pasirinkimas, ypatingai rytais,tai tik kiaušiniai visais įmanomais pavidalais: keptas, virtas, plaktas, batonas keptas plaktam kiaušinyje, šiemet net Velykų nesinorėjo :) Vakarienei vienas karštas, vaisių ir saldumynų išvis menkai, vieną vakarą vienos rūšies saldumynas, kitą vakarą vienos rūšies vaisiai (likom labai nustebę), gal sezonas kaltas :) tvarka tokia irgi šiaip sau,gal tik ketvirtą atostogų dieną atėjo pirmą kartą tvarkyti kambario. Aišku pernai mokėjom už 10 dienų ~ 1300 Lt, už tokią kainą, toks ir viešbutis,bet šiemet matau brangesnis, tad galiu pasakyt,kad tikrai neverta. Gal šiais metais bus kitaip, bet man įspūdžio nepaliko, aišku gyvent galima, bet manau verta paieškoti už tokią kainą šiek tiek padoresnio viešbutėlio :) gerų atostogų :)
vaidotas
2013-05-23
Jei norite valgyt virtus kiaušinius tai siūlau šį viežbutį
JULIJA
2011-07-03
sveiki, rekomenduociau si viesbuti. po pirmo atsiliepimo praejo nemazai laiko,tai viesbutis totaliai pasikeite. kambarys kuriame gyvenome tikrai labai moderniai irengtas,kondicionierius veike,viskas sutvarkyta tvarkingai,nepriklausomai nuo to ar palikai arbat.ar ne :) pusryciam kiausiniu visada budavo,bet ne tik ju,buvo ir desreliu ir bulviu patiekalai,be galo didelis darzoviu ir salotu pasirinkimas,vaisiu visada budavo padeta:arbuzas,melionas,ale slyvos,obuoliai,apelsinai. saldumynu taip pat buvo pakankamai,gal kokiu 4-5 rusiu,pyragai,pudingai,zele,ir pan. pries vakariene visada budavo uzkandziu metas,kazkur tarp 16-17 val.o pati vakariene 19h...nu zodziu skridom 8-iese,tai visi labai patenkinti likom siuo viesbuciu..

Turkija, Antalijos regionas 2025 Balandis - Lapkritis JAU PASILEIDO IŠANKSTINIAI 2025m. VASAROS PARDAVIMAI
Turkija, Antalijos regionas 2024 Spalis - 2025 Lapkritis JAU PASILEIDO IŠANKSTINIAI 2025m. VASAROS PARDAVIMAI
Turkija, Antalijos regionas 2024 Spalis - 2025 Rugpjūtis JAU PASILEIDO IŠANKSTINIAI 2025m. VASAROS PARDAVIMAI