CLUB PINETA 3*

Marmaris, Turkija

Viešbutis: 85 km iki Dalamano oro uosto, 3 km iki Marmario miesto, 500 m iki paplūdimio. Pastatytas 1988 m, bendras teritorijos plotas – 18 000 kv. m, paskutinį kartą atnaujintas 2002 m. Viešbučio penkių ir šešių aukštų pastatuose: 475 standartiniai numeriai (maks. 3+1 asm., 17–21 kv. m), 21 šeimyninis numeris (maks. 4 asm., 25 kv. m), 5 numeriai neįgaliesiems (maks. 2+1 asm., 21 kv.m).

• vonia arba dušas
  • vietinis oro kondicionierius
  • mini baras (tuščias)
  • seifas (numeryje – už papildomą mokestį)
  • kiliminė grindų danga
  • balkonas
  • numeriai tvarkomi kiekvieną dieną
  • patalynė keičiama 3 kartus per savaitę

• parduotuvės
  • automobilių stovėjimo aikštelė
  • TV salė
  • 2 konferencijų salės (maks. iki 600 asm.)

• Nemokamai:

• pirtis (nustatytomis valandomis)
    • sauna (nustatytomis valandomis)
    • aerobika

• stalo tenisas
    • žaidimų automatai
    • teniso kortų apšvietimas
    • teniso kamuoliukų ir rakečių nuoma
    • nardymo kursai
    • vandens sportas paplūdimyje

• lovelės
  • mini klubas (nuo 4 iki 6 metų)
  • maxi klubas (nuo 6 iki 12 metų)
  • auklės paslaugos (už papildomą mokestį)

Paplūdimys: miesto, smėlio/smulkaus žvyro. Skėčiai, gultai, čiužiniai – už papildomą mokestį. Paplūdimio rankšluosčių – nėra. Prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai – nemokamai.

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę CLUB PINETA 3*

Henrika
2014-08-07
Laba diena, kelione labai patenkinti, gyvenome S'illot mieste Colombo viešbutyje penktame aukšte, buvo balkonas, kondicionierius, ventiliatorius. Maitinimas viešbutyje europietiškas, labai įvairus, skanus maistas. Mūsų maitinimo tipas buvo "viskas įskaičiuota" , tai bare galėjome visokius alkoholinius gėrimus, kokteilius, alų gerti kiek panorėjus, aišku buvo tokių, kur neatsitraukdavo nuo baro. Paplūdimiai puikus, baltas smėliukas, vanduo skaidrus, šiltas, nesinorėjo išlipti. Viešbutis teikia paslaugą nuomotis automobilius, mes pasinaudojome jų paslaugą, ir visą dieną važinėjomės po salą. Patys aplankėme Jumaica tropical park, Jardin Botanic, Cuevas de Arta grįžome pilni įspūdžių, ypač dėl dviejų pastarųjų. Tai buvo sena sodyba su savais gyventojais, kaktusų karalyste, bei stalaktitų ir stalagmitų karalyste (urvai). Dėl kitų kelionių, yra turistų informaciniai punktai, kur gali nueiti ir nusipirkti sau kokia tik nori kelionę. Mes pasinaudojome jų paslaugą ir pirkome Special Sea Odyssey, tai 3-valandų kelionę laivu aplink dalį salos. Važiavome į Safari-Zoo Sa Comoje, netoli mūsų gyvenamos vietos, tai autobusas veža nemokamai, labai įspūdingą, nes vežioja atidengtais vagonėliais tarp laukinių žvėrių: visokios antilopės, raganosis, begemotai, žirafos, flamingai, stručiai. O tai pat galėjome stebėti žvėrys narvuose: liūtai, tigrai, leopardai, drambliai, daug paukščių ir t.t. Buvome užsakę kelionę Island Tour visai dienai su gidu. Važiavome autobusu serpantininiais keliais, traukinukais kalnų tuneliais, plaukėme laivu. Kai kurias vietas serpantininio kelio sėdėjau užsimerkus. Gidas kalbėjo trim kalbom: anglu, vokiečiu, prancūzu. Vykdami į salą, turėkite omeny, kad rusiškai ten nešneka ir nesupranta. Mūsų viešbutyje buvo rusakalbę šeima, tai jie su kompu, translate pagalba vertė kažką viešbučio administratorei, o ta tik klapsėjo akimis, nieko nesuprasdama.
Julija
2014-08-06
Viešbutis šiaip sau... Tik atvykus teko ilgokai laukti kambarių. Kambariuose kondicionieriai triukšmingi, klozeto dangtis sulūžęs ( tiesa, paprašius, sutaisytas), kriauklė suskilusi, langas neužsidaro... Vieno kambario durys labai sunkiai atsidarinėjo, dar sunkiau rakinosi, taip ir nepavyko prisiprašyti, kad sutaisytų, tai palikdavom atrakintą. Niekas nedingo, o tai jau pliusas :) Viešbutis yra tolokai nuo jūros, neturi savo paplūdimio. Tik antrą dieną suradom vietelę prie jūros, iš kur mūsų - su Pinetos apyrankėmis - nevaikė. Liepos gale viešbutis perpildytas. Tiesiog minia poilsiautojų. Ramybės jokios nei dieną, nei naktį. Ypač naktį... Riksmai aprimdavo tik apie 5 val. Gultai prie baseinų, panašu, kad užimami iš vakaro, nes 7 ryto pavykdavo nustverti beveik paskutinius. Vienintelis neblogas dalykas - maistas. Pakankamai skanu ir daug, gal tik vaisių įvairesnių pasigedom. Na bet ta masė žmonių! Tekdavo pastovėti eilėje prie skanesnių patiekalų, prie arbūzo. Žodžiu, niekam nerekomenduočiau šio viešbučio. Bent jau ne liepos mėn. Netgi tiems, kas neguli prie baseino, norisi naktį nors kažkiek pamiegoti, prie jūros nesijausti nelegalais, ir valgykloje nesistumdyti eilėse.
Tina
2014-06-25
Šis viešbutis pilnai atitinka trijų žvaigždučių kategoriją. Puikiai tinkantis neišrankiems, prabangos nereikalaujantiems poilsiautojams.
Marijona
2013-11-10
Pirmas ispudis-tragiškas.Nuvede i kambari be langu,kazkokioje "skyleje".Kai pareiskeme kad ten negyvensime,po 2 valandu perveze parai i kita viesbuti.Kai grįzome po paros,tada apgyvendino "ant stogo",tokiame trikampio formos kambaryje. Kondicionierius neveike,dusas siaubingas,nusiprausus reikejo semti vandeni ranksluosciais nuo grindu. Tik baldai buvo nauji(spinta,spinteles) Ranksluoscius tai prasydavome kiekviena diena kad pakeistu,nes jaisbalas"dziovinome" Kiekviena ryta girdejome ju saukima maldoms,nes mecete buvo netoli. Maistas tai mums patiko:buvo is ko rinktis.Kadangi mes ne guleti viesbutyje atvaziave buvome,tai nesinervavome-isgyvenome. Pamateme graziu vietu-keliavome. Aplink viesbuti teritorija didele,gulinciu ant gultu ir ant ranksluosciu-pilna. Pats Marmaris grazus,apylinkes taippat grazios.Draugams sio viesbucio tikrai nerekomenduociau. Labai nuostabi gide GIEDRUTE su mumis bendravo.Jai tai tikrai esame labai dekingos.
Laima
2012-09-04
Tai viešbutis labai gražioje vietoje, Marmario miesto pakraštyje, pro kambario langus gėrėjomės kalnais, apie 3 min. kelio iki jūros, palei kurią į abi puses driekiasi ilgas, sutvarkytas pėščiųjų takas. Verta nuvažiuoti iki Ichmelero, kur viešbutis turi savo paplūdimį, tai atokiau nuo miesto šurmulio nuostabus gamtos kampelis, kur rytais veža viešbučio transportas. Atgal galima grįžti pėščiomis gražiu taku palei jūrą - apie 1,5 val. kelio, galima važiuoti tuo pačiu autobusėliu. Prie jūros mieste nemokamai naudojomės Dora Beach viešbučio gultais bei skėčiais. Kambario tvarkai ir švarai palaikyti visada stengdavomės numesti rankšluosčius ant grindų, tik tada jie buvo keičiami :) Maistas buvo skanus, visada šviežias, įvairus, visad pakankamai vaisių, skanus alus, baltas-raudonas vynas. Didelė viešbučio teritorija išsiskyrė iš kitų mieste esančių viešbučių. Šauniai pailsėjome už padorią, 3* viešbutį atitinkančią, kainą. Rekomenduoju :)

Turkija, Antalijos regionas 2025 Balandis - Lapkritis JAU PASILEIDO IŠANKSTINIAI 2025m. VASAROS PARDAVIMAI
Turkija, Antalijos regionas 2024 Spalis - 2025 Lapkritis JAU PASILEIDO IŠANKSTINIAI 2025m. VASAROS PARDAVIMAI
Turkija, Antalijos regionas 2024 Spalis - 2025 Rugpjūtis JAU PASILEIDO IŠANKSTINIAI 2025m. VASAROS PARDAVIMAI