CLUB ARMAR 4*

Marmaris, Turkija

Vieta: 95 km iki Dalamano oro uosto, apie 3 km iki Marmario miesto centro, apie 750 m iki nuosavo paplūdimio.

Viešbutis: Pastatytas 1988 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2010 metais. Pastatytas 1988 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2010 metais. Viešbučio pastatuose yra: 149 standartiniai numeriai (maks. 3 asm., 18 kv.m) iš jų 1 numeris žmonėms su negalia, 45 šeimyniniai numeriai (maks. 4+1 asm., 32 kv.m). Viešbučio kategorija šalyje – 4*.

• dušas/vonia
  • mini baras (už papildomą mokestį)
  • balkonas

• 3 restoranai (2 a la carte)
  • 2 barai
  • kirpykla
  • internetas
  • parduotuvės
  • seifas registratūroje (už papildomą mokestį)
  • konferencijų salė (iki 350 asm.)

• Nemokamai:
    • biliardas
    • vandens sporto priemonės

• 2 baseinai
  • vaikų klubas (nuo 4 iki 12 metų)

Paplūdimys: nuosavas, smėlio. Iki paplūdimio veža nemokamas autobusas. Skėčiai, gultai, čiužiniai – nemokamai. Prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai – nemokamai.

Tel. +90 (252) 417 28 08
Faksas +90 (252) 417 27 83
Internetinė svetainė
www.clubarmar.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę CLUB ARMAR 4*

Laurynas
2013-05-23
Buvome savaitę, kambario be 14 h kai prasideda viešbučio para tikrai negausi, o atvykus su Teztour lėktuvu ryte tenka ilgokai palaukti, bet tai ne bėda. Mes turėjome family room + extra bed, tai kambarys buvo toks "tipo" butas, įeini iškart koridorius vienam gale kambarys didysis su dvigule lova, jame ir extra bed pastatė, kitam gale vonios kambarys ir mažesnis miegamasis su dviem atskirom lovom, abu kambariai turėjo balkonus, tik bėda buvo, kad gyvenome ne pagrindiniame pastate o Bougenville A patate, kuriame nėra lifto ir reikia lipti laiptais tokiais mažais ir suktais, nežinau kaip Rose pastate, bet pagrindiniam tikrai erdvu, liftai ir t.t. kondicionierius pas mus buvo abiejuos kambariuos ir veikė gerai. Valė kas dieną, rankšluosčius taip pat keisdavo kai palikdavai juos ant grindų (tokios taisyklės viešbučio). Triukšmo iš gatvės tikrai nėra, laaabai ramu, programa lauke baigiasi apie pusę pirmos tai tikrai nėra, kad neitų užmigti. Viešbutyje keturi baseinai, mažasis, didysis+vaikų, uždaras ir prie čiuožyklų, 3 barai. Iki paplūdimio tikrai 800 m, nueini per 10-15 min, bet ryte 9.40 ir 10.40 veža autobusiukas į viešbučio paplūdimį ir į Ičmelero paplūdimį, grįžta 17 h. Maisto pasirinkimas normalus, bet pats maistas buvo joks, visiškai be druskos ir pipirų, tik kelios žolelės užmestos ir viskas, bet kartais buvo tikrai labai skanu. Vieta nėra prasta, aplink daug kavinių tikrai, biški paėjus (~4 min) prasideda ir parduotuvės ir barai ir turgus, einant link jūros yra miesto centras jame daug turkiškų parduotuvių ir vienas didelis prekybos centras su kino teatru ir t.t. Viešbučio paplūdimys labai siauras, bet visa Marmario pakrantė tokia. Šaligatvis, penkios eilės gultų ir vanduo iškart. Už tokią kainą kokią mes gavom (mažiau nei 1500 Lt žmogui) važiuočiau vėl tikrai. Jei daugiau nei 1700 Lt pagalvočiau, bet manau, kad taip :)
Aleksandras
2013-05-23
Buvome savaite,labai ilgai vyko apgyvendinimas atvykus,kambaryje 2 dienas neveike kondencionierius,kambarius vale tik du kartus,ranksluosciu nekeite nei karto-mums tai nusispiaut turejom ir savo,bet kaip keturiu zvaigzdziu ....reklamuoja,kad su seima gerai,taciau triuksmas is gatves ir restoranu iki 5val ryto trukdo ilsetis,dauguma seimyniniu kambariu i gatves puse.Baseinai ir ciuozyklos gerai,taciau iki papludimio toloka,issikovojom autobuseli 2 k-nuvaziuoti gerai,o grizta tik vakare,taigi pietu ba ba.Maistu ir barais patenkinti.Tiesa,laukneseli ,kad idejo tai jau nei suo neede .(sausa bandele su desros ir surio gabaliukais pro mikroskopa nesimato) Animacija silpnoka kaip ir nera.Del vaziavimo kita karta i si viesbuti labai labai pagalvociau.Manau ,kad ne
MARIJA
2011-10-10
Viešbutis visai neatitinka 4*.Maitinimas daugiausiai vištiena ir kiaušiniais.Labai daug žmoniu,triukšminga.Juokiu diskoteku viešbutije nera,yra labai prasta animacija.Labai nekiančia rusakalbiu,net nenori aptarnauti.Reikia kalbeti angliškai arba vokiškai.Iki paplūdimio reikia eiti peščiomis 20-30min.Autobusas veža tik 1 karta-ryte ir tik i viena puse.Kambariuose nešvaru,suplešitos užuolaidos.

Turkija, Antalijos regionas 2025 Balandis - Lapkritis JAU PASILEIDO IŠANKSTINIAI 2025m. VASAROS PARDAVIMAI
Turkija, Antalijos regionas 2024 Spalis - 2025 Lapkritis JAU PASILEIDO IŠANKSTINIAI 2025m. VASAROS PARDAVIMAI
Turkija, Antalijos regionas 2024 Spalis - 2025 Rugpjūtis JAU PASILEIDO IŠANKSTINIAI 2025m. VASAROS PARDAVIMAI