SALOU PARK 4*

Salou, Barselonos pakrantė, Ispanija

Vieta: Salou. Apie 100 m iki smėlio paplūdimio, apie 150 m iki kurorto centro, apie 200 m iki artimiausios autobusų stotelės, apie100 km iki Barselonos oro uosto.

Viešbutis: Viešbutyje yra 218 kambarių, jų rūšys: standartiniai kambariai (apie 18 kv. m). Kambarys su balkonu - už papildomą mokestį. Kambarys su langais į jūros pusę - už paplidlomą mokestį. Junior Suite tipo kambarys sudarytas iš svetainės ir miegamojo. Likusi įranga kaip standartiniame kambaryje. Gali gyventi iki 4 asmenų. Viešbučio kategorija šalyje – 4*.

Kambariai:

• vonia ir dušas (yra plaukų džiovintuvas)
  • tualetas
  • oro kondicionierius (centrinis, veikia periodiškai)
  • radijas
  • mini baras - už papildomą mokestį
  • seifas - už papildomą mokestį
  • šaldytuvas - už papildomą mokestį
  • kambarys su balkonu - už papildomą mokestį
  • kambarys su langais į jūros pusę - už paplidlomą mokestį

• restoranas

• pramoginiai renginiai

• mini klubas
  • žaidimų kambarys
  • lovelės kūdikiams - už papildomą mokestį
  • periodiškai vyksta pramoginiai renginiai vaikams

Paplūdimys: Smėlio. Skėčiai, gultai,čiužiniai - už papildomą kainą. Prie baseino: Skėčiai, gultai - nemokamai.

Tel. +34 977 351 873
Adresas: C/ Amposta, 2 43840 Salou (Tarragona) Spain
www.saloupark.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę SALOU PARK 4*

Klementina
2011-08-01
Labai gražus viešbutis. Galėčiau pasakyti, jog tai tikrai nebuvo 5 žvaigždučių prabanga, bet darbuotojai pasirodė draugiški, kambariai švarūs ir pakankamai dideli, taigi mums nieko netrūko. Kambarys patogus, turėjome savo balkoną, gerai veikiantį oro kondicionierių ir puikiai įrengtą vonios kambarį. Rekomenduočiau neužsisakinėti paketo su pilnu maitinimu, nes patiekalai pradeda kartotis ir galiausiai nebenorėsite į juos net pasižiūrėti. Be to viešbučio gėrimai – brangūs. Nepaisant to, viešbutis labai patiko. Iki paplūdimio tik keli žingsniai, be to viešbutis įsikūręs Salou centre. Atostogaudami radome nemažai gerų naktinių klubų bei barų. Apskritai viešbutis geras, nors ir galėtų padirbėti su maitinimu.
Inga
2011-08-01
Keliavome į Ispaniją savarankiškai. Viešbutį išsirinkome beveik nieko apie jį nežinodami. Kai tik atvykome viešbutis mus maloniai nustebino. Palyginus su Prancūzijos ir Anglijos viešbučiais, šis viešbutis pasirodė nebrangus ir gerai įrengtas. Kambarys buvo su vaizdu į jūrą, erdvus, vonios kambarys – milžiniškas ir su visomis reikalingiausiomis priemonėmis. Aptarnaujantis personalas – draugiškas ir mandagus. Maistas taip pat skanus, lyginant su panašiais viešbučiais. Didžioji dalis poilsiautojų buvo prancūzai, kurie pasirodė mandagūs, todėl neteko stumdytis eilėse prie maisto ar kovoti dėl vietos prie baseino. dar ir dabar gyvename atostogų prisiminimais, net nedvejodama sugrįžčiau čia dar kartą.
Domas
2011-08-01
Kalbant atvirai teko atostogauti daug geresniuose viešbučiuose. Gyvenome virš registratūros. Kambarys buvo nemažas ir tvarkingas. Didžiausių priekaištų turime nuolatiniam triukšmui, negana to, jog iš gatvės nuolat sklinda nemalonūs garsai, dar ir registratūroje nuolat kas nors triukšmauja. Viešbučio baseinas taip pat nepaliko geriausio įspūdžio, jis pasirodė mažas ir labai šaltas, gerai bent tiek, kad iki paplūdimio tik keli žingsniai, todėl beveik visą laiką ten ir praleidome. Maistas – vidutiniškas. Neradome nieko ypatingo, žinoma, pasirinkimas didelis, tačiau patiekalai labai monotoniški. Viešbutis geras, jeigu jums reikia naktinių pasilinksminimų, tačiau mes čia neplanuojame sugrįžti.
Lilija
2011-08-01
Atostogavome balandžio mėnesį. Keliavome su šeima. Viešbutis tikrai nepaliko geriausio įspūdžio. Kambarys pasirodė tvarkingas, tačiau, mano manymu, mažokas. Jame radome visus reikalingiausius baldus, labiausiai nepatiko – lova, kuri buvo labai kieta (su vyru vos galėdavome užmigti). Turbūt vienintelis viešbučio pliusas, jog prie pat viešbučio yra paplūdimys. Viešbutyje taip pat yra ir baseinas, bet jis pasirodė per mažas. Viešbučio maistas ne pats geriausias (patiekalai patiko pirmas dvi dienas). Bet turbūt didžiausias viešbučio minusas – triukšmas!!! Nuolatos groja muzika, didžioji dalis poilsiautojų jauni žmonės. Apskritai, viešbutis mums nepatiko, jis tikrai nėra pritaikytas šeimyninėms atostogoms.
Vilius
2011-08-01
Viešbutis mums visai patiko. Gal jo ir negalėčiau pavadinti pačiu geriausiu, bet tai tikrai nebuvo ir pat blogiausias pasirinkimas. Kambarys vidutiniško dydžio, turėjome nemažai vietos daiktams susidėti be to vonios kambarys normaliai įrengtas. Labiausiai nepatiko maitinimas – pusryčių kokybė vidutiniška, tačiau vakarienė – visiškai nevalgoma. Negana to, gėrimai viešbutyje kainuoja dvigubai brangiau negu šalia esančiose parduotuvėse. Didžiausias viešbučio pliusas – vieta. Tik 5 min kelio iki centro, o iki paplūdimio tik keli žingsniai. Salou kurortas paliko niekada nemiegančio miesto įspūdį, pailsėjome – puikiai!!! Rekomenduoju ;)

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai