REIMAR 3*

Palamos, Kosta Brava, Ispanija

Vieta: įsikūręs san Antoni De Calonge kurorte, iki paplūdimio 10 m, 106 iki Baselonos, 35 km iki Žironos.

Viešbutis: pastatytas 1962 metais, atnaujintas 2004 metais. Viešbutį sudaro 49 kambariai išsidėstę 3 pastato aukštuose. Kambarių tipai: dvivietis kambarys, standartinis kambarys su balkonu, dvivietis kambarys su vaizdu į jūrą.Viešbučio kategorija šalyje – 3*

• vonia/dušas
  • balkonas
  • centrinis šildymas
  • šaldytuvas
  • seifas
  • skaitmeninė/kabalinė televizija
  • terasa

• visą parą veikianti registratūra
  • baras
  • automobilių stovėjimo aikštelė ( už papildomą mokestį)
  • skalbykla
  • liftas
  • restoranas su vietomis nerūkantiems
  • bagažo saugykla
  • belaidis interneto ryšys (nemokama)
  • laikraščiai

• teniso kortai
  • soliariumas
  • biliardas
  • burlenčių sportas
  • sūkurinė vonia
  • nardymas
  • plaukimo baseinas lauke

Paplūdimys: smėlio/smulkaus žvyro. Skėčiai, gultai, čiužiniai, paplūdimio rankšluosčiai –gali būti už papildomą mokestį. Prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai, paplūdimio rankšluosčiai – gali būti už papildomą mokestį.

Adresas: Hotel Reimar Pssg. Torre Valentina S/n 17252 Sant Antoni De Calonge Spain
Tel. 877-214-4288

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę REIMAR 3*

Katryna
2011-08-07
Personalas buvo labai mandagus ir paslaugus. Pusryčiai buvo skanūs, gan didelis pasirinkimas. Vieta tiesiog stulbinanti ir dar labai patogi. Kažkur 30 metrų iki paplūdimio, ir viešbutis tarsi pradinis taškas puikiems pasivaikščiojimams pagal pakrantę. Kiekvienoje užkandinėje ar restorane yra ir vietinės virtuvės patiekalų ir įvairių visiems gerai žinomų. Gėrimų ir maisto kainos čia gan nemažos. Viskas buvo švaru, kambarys irgi. Nieko ekstravagantiško čia nerasite, tik pagrindinius, reikalingiausius dalykus. Kambarinės keikvieną dieną sutvarkydavo kambarius, pakeisdavo rankšluosčius. Vienintelis dalykas kas mums nepatiko, tai, kad jau reikėtų atrestauruoti vonią, dušą, baldus, nes jie jau kiek pasenę. Be to, būtina paminėti, kad ant stogo yra sūkurinė vonia, ji nereali, o atsiveriantys vaizdai pribloškiantys. Už tokią kainą tikėjomės tikrai daug mažiau, bet gavome žymiai daugiau, rekomenduojam šį viešbutį kiekvienam.
Šarlė
2011-08-07
Puiki vieta, rami, su didžiuliu paplūdimiu tik perėjus nejudria gatvę. Baseinas labai švarus ir tiesiog kvieste kviečia jame pasipliuškenti. Einant smėlėta jūros pakrante galima nueiti iki pata Palamos (apie 3km atstumas). Skanus maistas, platus asortimentas, kiekvieniems pietums ar vakarienei būdavo kažko naujo, viską ko norėjome buvo galima pasirinkti patiems. Man labiausiai patiko kepta žuvis. Personalas buvo malonus ir draugiškas, visada šypsojosi. Saugokitės kambario 348 viešbučio priekinėje pusėje, antrame aukšte. Mes buvome papildomai sumokėję už vaizdą į jūrą, bet šis kambarys yra pusiau mažesnis nei standartinis kambarys. Dušas taip pat mažytis.Tai turbūt pats mažiausias kambarys visoje Kosta Bravoje. Jis tikrai per mažas dviem žmonėms ir galiausiai mes persikėlėme į standartinio dydžio kambarį, iš kurio jūra matosi tik pasisukus. Antrąjame kambaryje (jis buvo net pigesnis) lova buvo kur kas patogesnė, didelė vonia su bidė. Na šis kambarys tikrai pataisė atostogas ir mūsų nuotaikas. Laiką praleidome nuostabiai.
Marija
2011-08-07
Pasirinkome šį viešbutį po ilgų dvejonių, bet galiausiai nenusivylėme. Prieš tai keliavome kruizu ir nekantravome pamatyti viešbutį. Jei jūs norite tradiciškos britiškos vietos su sporto barais ir t.t. ir t.t. tada ši vieta tikrai ne jums, nes cia vyrauja ispaniška atmosfera, viešbutyje be mūsų daugiau nebuvo nei vieno anglo. Viešbutis nemodernus, bet švarus, patogus, su puikiais vaizdais ir vietove. Dar niekada nebuvau mačiusi baseino esančio taip šalia jūros. O sėdėti sūkurinėje vonioje (ji ant stogo) ir žiūrėti į jūrą buvo tiesiog fantastiška. Pusryčiai kiekvieną rytą buvo tokie patys. Einant bulvaru yra daug restoranų ir kavinių. Kurortas mums pasirodė idealiai tinkantis šeimoms atostogoms, nes čia nuolat važinėjosi šeimos dviračiai ar riedučiais (yra atskiras kelius), beto, visur ramu ir tylu. Mums šios atostogos patiko.
Lauris
2011-08-07
Visų pirma norėčiau pasakyti, kad personalas buvo labai draugiškas. Viešbučio vieta patogi susisiekimo atžvilgiu, iki paplūdimio vos keletas minučių pėsčiomis (tereikia pereiti kelią), aplink parduotuvės, barai, restoranai. Požeminiame aukšte yra baseinas, o ant stogo sūkurinė vonia. Kambariai švarūs ir jaukūs, bet deja, lova buvo pati prasčiausia, kokioje tik kada nors esu miegojęs. Mes keliavo trys draugai ir visų mūsų lovos buvo prastos, todėl blogai išsimiegojome. Prie viso to, dar ir oro kondicionierius skleidė didelį triukšmą, gerai, kad čia praleidome tik vieną dieną, beje, kambarinė vistiek buvo atėjusi sutvarkyti kambario pakeitė rankšluosčius. Tiesa, maistas tikrai skanus, viskas šviežia, gerai paruošta. Visiems buvo skanu. Jei lovos būtų ne tokios nepatogios, o oro kondicionierius taip neburgztų, tai būtų geriausias mano aplankytas viešbutis. Visiems rekomenduoju.

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai