MONICA

Kambrilis, Barselonos pakrantė, Ispanija

"Mònica Hotel" – 4* viešbutis, įsikūręs Kambrilio mieste, vos 100 metrų iki paplūdimio. Svečiams siūlomi erdvus ir šiuolaikiškai įrengti numeriai su moderniausia technika, restoranas, barai ir atviras baseinas, taip pat galima atsipalaiduoti SPA centre. Rekomenduojama poroms ir šeimoms.

Orientacinis mažiausios kainos žmogui grafikas: Turkija, Antalijos regionas, 7n. , keliaujant 2 suaugusiems
Rezultatai pagal paiešką:
Viešbutis MONICA 4*,
Parinkome datą, kuria, mūsų turimais duomenimis, viešbutis turi mažiausią kainą.

Viešbutis įsikūręs apie 16 km iki Reuso oro uosto, 100 m iki paplūdimio, ramioje Kambrilio kurorto vietoje, 7 km iki „Port Aventura“ pramogų parko.

Pastatytas 1971 metais. Iš viso yra 100 kambarių. Kambarių tipai:

• Cambrils - Double with balcony (max. 2 asm., 19 kv. m., su balkonu, vaizdas į miestą)
  • Garden - Double with balcony (max. 2 asm., 19 kv. m., su balkonu, vaizdas į sodą)
  • Cambrils - Large double room with balcony (max. 2 asm., 22 kv. m., su balkonu, vaizdas į miestą)
  • Cambrils – Front double room with balcony (max. 2 asm., 20 kv. m., su balkonu, vaizdas į miestą)
  • Garden - Superior family room with balcony (max. 5 asm., 27 kv. m., su balkonu, vaizdas į sodą)
  • Garden - Quadruple with balcony (max. 4 asm., 27 kv. m., su balkonu, vaizdas į sodą)
  • Cambrils - Superior with terrace and solarium (max. 3 asm., 28 kv. m., su terasa, vaizdas į miestą)
  • Garden - Superior with balcony (max. 3 asm., 24 kv. m., balkonas su vaizdu į sodą_
  • Garden - Superior with balcony and private solarium (max. 2 asm., 24 kv. m., bakonas ir terasa, vaizdas į sodą)
  • Garden - Junior suite with balcony and private solarium (max. 3 asm., 30 kv. m., balkonas ir terasa, sūkurinė vonia, vaizdas į sodą)
  • Cambrils - Double adapted for persons with reduced mobility (max. 2 asm., 24 kv. m.)
  • Double economy (max. 2 asm., 19 kv. m.)
  • Cambrils - Double (max. 2 asm., 24 kv. m.)
  • Garden - Single with balcony (max. 1 asm., 14 kv. m., su balkonu, vaizdas į sodą)

Pasiūlymuose gali būti ir daugiau kambarių tipų. Jei matote poreikį gauti daugiau informacijos. Prieš užsakant konkretų kambario tipą - prašau kreiptis į mūsų konsultantus.

Viešbučio kategorija šalyje - 4*

• Oro kondicionierius
  • Vonia arba dušas
  • Plaukų džiovintuvas
  • Televizorius
  • Lygintuvas
  • Mini baras (už papildomą mokestį)
  • Seifas (už papildomą mokestį)
  • Balkonas arba terasa (ne visuose kambariuose)
  • Sūkurinė vonia (ne visuose kambariuose)

• Restoranas
  • 2 barai
  • 2 lauko baseinai (1 vaikams)
  • Prie baseino: Gultai, skėčiai, čiužiniai - nemokamai
  • Visą parą dirbanti registratūra
  • Seifai
  • Valiutos keitimas
  • Bevielis internetas
  • Konferencijų ir banketų salė (už papildomą mokestį)
  • Automobilių stovėjimo aikštelė
  • Drabužių skalbimo bei lyginimo paslauga (už paildomą mokestį)

Už paildomą mokestį:

• Dviračių nuoma
  • Teminės vakarienės
  • Nardymas (už viešbučio ribų)
  • Dviračių sportas (už viešbučio ribų)
  • Žvejyba (už viešbučio ribų)
  • Golfo aikštynas (iki 3 km atstumu)
  • Masažas

• Vaikų baseinas
  • Vaikų žaidimų aikštelė
  • Žaidimų kambariai
  • Auklės paslaugos / vaikų priežiūra (už papildomą mokestį)
  • Vaikų meniu
  • Vaikams tinkami patiekalai

• Viešas
  • Smėlio
  • Gultai, skėčiai, čiužiniai (už papildomą mokestį)

Adresas: Galceran Marquet, 1, 43850 Kambrilsas, Ispanija

Telefonas: +34 977 791 000

El. pašto adresas: reserva@hotelmonica.com

Internetinė svetainė: https://www.hotelmonica.com/en/

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę MONICA

Vytas
2011-08-08
Atostogavome spalio mėnesį, viešbutyje praleidome vieną savaitę. Gyvenome labai gerame kambaryje, kuris buvo šviesus, tvarkingas ir didelis, su vaizdu į baseiną. darbuotojai labai draugiški. Pusryčiai buvo neblogi, maistas skanus, tačiau ne visada pakankamai šiltas. Labai didelis šaltųjų užkandžių pasirinkimas: mėsa, sūris, duona, vaisiai ir daržovės. Vakarienė mums nuvylė, beveik visą laiką valgėme tą patį. Labiausiai užkliuvo, jog kilimai koridoriuose atrodė seni ir nešvarūs. Cambrils kurortas labai gražus ir jaukus, jame yra daug puikių kavinukių. Visiems rekomenduoju apsilankyti.
Gediminas
2011-08-08
Atostogavome gegužės mėnesį, todėl oras buvo fantastiškas. Maistas labai skanus, kambariai tvarkingi gražiai įrengti ir dekoruoti. Restorano darbuotojai draugiški ir labai šilti žmonės. Viešbutyje taip pat yra baseinas, aplink kurį įkurtas sodas. Viešbutis įkurtas beveik pačiame centre, taip pat iki paplūdimio tik kelios minutės kelio. Maistas skanus, didelis pasirinkimas. Vienintelis nepatogumas, jog naktį galima girdėti kaip gatvėje išvežamos šiukšlės,žinoma, tai ne viešbučio kaltė, bet vis tiek nelabai patogu. Nepaisant to, viešbutis labai geras.
Viktorija
2011-08-08
Atostogavome 2 savaites. Miestas labai patiko, tačiau viešbutis pasirodė vertas 3, o ne 4 žvaigždučių. Vieta labai gera, tačiau kambarys buvo mažas, mums trūko didesnės spintos, ar šiaip vietos susidėti daiktams. Pusryčiai patiko, didelis pasirinkimas, bet vakarienė pasirodė daug prastesnė. Mums trūko šviežių daržovių... Labai nepatiko, jog restorane nuolatos būdavo daugybė žmonių, todėl ten visuomet buvo triukšminga. Didžioji dalis darbuotojų draugiški ir paslaugūs, ypatingai restorane. Laiką praleidome puikiai, atostogos įsiminė ilgam ;) tikimės, kad ir jums patiks, taip kaip patiko mūsų šeimai.
Ingrida
2011-08-08
Nuo atvažiavimo mus labai sužavėjo darbuotojų draugiškumas, mandagumas ir rūpestingumas. Viešbučio restorane valgėme pusryčius ir vakarienė. Maisto buvo daugybė, viskas puikiai paruošta, iš šviežių produktų. Viešbutyje gėrimai buvo visai geri, kaina taip pat normali. Kambariams priekaištų neturiu, juos valė kiekvieną dieną. Baldai ganėtinai patogūs, lovoje miegoti galima, rankšluosčiai minkšti. Baseinas tvarkingas, prie jo stovėjo užtektinai gultų, kuriuos valė kiekvieną dieną. Ar dar kartą čia sugrįžtumėm? Be jokios abejonės!!!!
Neda
2011-08-08
Viešbutį vertintumėm labai teigiamai. Nuostabūs darbuotojai. Kambarys neseniai atnaujintas, lovos patogios, užtektinai vietos tiek mums, tiek daiktams. Pakankamai didelis baseinas, aplinkui nemažai gultų, be to galima pasivaikščioti jaukiame sode. Gėrimai ir užkandžiai skanūs, be to kainos nėra labai didelės. Didžioji dalis svečių ispanai ir prancūzai. Viešbutyje mums nepatiko tik vakarienė, kartais būdavo visai nieko, tačiau dažniausiai labai nuvildavo. Beveik visada valgydavome žuvį, tačiau ji neatrodė labai šviežia. Nepaisant nevykusios vakarienės, visa kita viešbutyje aukščiausios klasės, manau, jog pasirinkę viešbutį nenusivilsite.

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai