MARE NOSTRUM RESORT 5*

Tenerifė, Ispanija

Viešbutis: 17 km iki pietinio Tenerifės oro uosto, Plaja de Las Amerikas kurorto centre, pirmoje viešbučių linijoje. Kompleksas pastatytas 1996 metais. Mare Nostrum susidaro trijų viešbučių kompleksas: Cleopatra Palace, Marco Anthonio Palace ir Julio Cesar Palace, kurie priklauso Expo Hoteles & Resort viešbučių tinkliui.

JULIO CESAR PALACE 5*/MARCO ANTONIO PALACE 5*
Viešbučio keturių aukštų pagrindiniame pastate yra 116 numerių, iš jų 47 – dviviečiai numeriai su vaizdu į baseiną, 46 dviviečiai numeriai su vaizdu į sodą (maks. 3 asm.), 9 Luxury tipo numeriai su atskiru baseinu ir vaizdu į  sodą (maks. 3 asm.), 7 Luxury tipo numeriai su atskiru baseinu ir vaizdu į baseiną (maks. 3 asm.), 5 Suite tipo numeriai su vaizdu į baseiną ( maks. 3 asm.), 2 Suite tipo numeriai su atskiru baseinu ir vaizdu į baseiną ( maks. 3 asm.).

CLEOPATRA PALACE 5*
Viename 4 aukštų pastate yra 199 numeriai, iš jų 90 dviviečių su vaizdu į baseiną, 78 dviviečiai su vaizdu į jūrą (maks. 3 asm.), 25 Luxury tipo dviviečiai numeriai (maks. 3 asm.), 4 Suites Sea View tipo numeriai (maks. 2+2 asm.), 2 Presidental Suite tipo numeriai.

• vonia arba dušas
  • mini baras (už papildomą mokestį)
  • seifas (už papildomą mokestį)
  • balkonas arba terasa

• parduotuvės
  • drabužių skalbimo paslaugos
  • automobilių nuoma
  • 20 konferencijų salių (iki 3400 asm.)

• Nemokamai:
    • golfas
    • mini golfas
    • biliardas

• Vaikams: (Mare Nostrum Resort teritorijoje)
  • 4 baseinai
  • vaikų klubas Turtle (nuo 6 mėn. iki 3 metų)
  • vaikų klubas Willy (nuo 4 iki 7 metų)
  • jaunuolių klubas Salor (nuo 8 iki 12 metų)
  • paauglių klubas Surfer (nuo 13 iki 16 metų)
  • klubas Vawe (virš 18 metų)
  • klubas Koral (virš 18 metų)

Paplūdimys: miesto, smėlio (El Camison). Skėčiai, gultai – už papildomą mokestį. Prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai – nemokamai. Paplūdimio rankšluosčiai – nemokamai.

Tel. (+34) 922 757500
Faksas (+34) 922 787721
Internetinė svetainė www.marenostrumresort.com/en/

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę MARE NOSTRUM RESORT 5*

Ernesta
2011-08-19
Viešėjome Mediterranean Palace viešbutyje, viršutiniame aukšte, su nepakartojamu vaizdu į kalnus. Mano nuomone, viešbutis nusipelnė kiekvienos savo turimos 5 žvaigždutės, nes aptarnavimo, paslaugų lygis labia aukštas. Kambarys nebuvo toks kokio būtent tikėjausi, bet buvo itin švarus ir pakankamai erdvus, negalvokite, kad kažkas buvo blogai, viskas buvo šaunu. Personalas, kuris dažniausiai dirbo su mumis buvo nuostabus, nuo registratūros darbuotojos iki pasiuntinuko, kuris mus palydėjo iki kambario, padavėja bare, restorano kolektyvas, net kambarinės nuolatos šypsodavosi ir t.t. Visi buvo puikūs. Deja, bet mūsų baseinas buvo uždarytas, bet galėjome naudotis Cleopatra viešbučio baseinu. Restorane mes tik pusryčiaudavome, nes buvome tik juos užsisakę, vėliau dėl to kiek gailėjomės, nes maistas mums visiems labai patiko (keliavome visa šeima). Praleidome nerealias 2,5 valandos spa centre, tai labai atpalaidavo, tiesiog fantastiška.
Dona
2011-08-19
Jau keletą metų iš eilė vykstame atostogauti į Tenerifę, išbandėme daugybę viešbučių, bet šis pats geriausias. Viešėjome čia šiais metais jau 3 kartus ir kaskart likome patenkinti. Registracija vyksta taip greitai ir maloniai, kad net nepastebi, kai jau esi kambaryje, kuriame apstu nemokamų higienos reikmenų, šlepetės, chalatai. Pusryčiai šaunūs, pradedant nuo dribsnių, baigiant rūkyta lašiša. Mano sūnui čia taip pat labai patiko, jis praleisdavo valandų valandas žaisdamas futbolą su kitų tautybių vaikais ir net keliais profesionaliais futbolininkais. Antradienį vakare mus pakvietė į Med Palace terasą išgerti kokteilių ir pažiūrėti teatro pasirodymų. Taip pat vakarais vyksta diskoteka vaikams ir driežų pasirodymai. Personalas labai mielas, jie mėgsta maloniai pasišnekučiuoti, kad įsitikintų jog nieko netrūksta ir viskas gerai. Mums leido pasilikti savo kambarį iki vakaro, nes mūsų skrydis buvo tik naktį. Viešbutis priešais paplūdimį. Mes tiesiog įsimylėję šį viešbutį ir nekantraujame vėl atvykti čia. Kaip visada viskas 10 iš 10!!!
Santara
2011-08-19
Cleopatra Palase viešbutyje buvome apsistoję savaitei prieš du metus, ir žinojome ko tikėtis, nors ir šį kartą dviem dienoms. Viešbutis vis dar toks pat geras, ar net geresnis. Viešnagė prasideda maloniu registratūros darbuotojų sutikimu, nepagadina viešbučio reputacijos. Draugiškas ir paslaugus personalas stengiasi padaryti bet ką, kad tik svečiai būtų laimingi. Fantastiškas pusryčių pasirinkimas. Cleopatra yra mūsų mėgstamiausias viešbutis Tenerifėje. Kambariai yra „protingo“ dydžio, erdvūs ir labai švarūs. Lovos puikios, vonia nepriekaištingai švari, o oro kondicionierius dirba tyliai ir gerai. Už užstatą, kurį vėliau grąžina, gauni geros kokybės paplūdimio rankšluosčius. Cleopatra vienas iš keletos viešbučių, kuriame kambarį reikia palikti tik 12h, ir be jokių nemalonumų visą dieną galima nemokamai naudotis atsarginiu kambariu, atsigaivinti duše, jei skrydis tik vakare. Viešbučio vieta patogiausia palyginus su kitais, aplink didelis pasirinkimas kavinių, restoranų, parduotuvių, šalia paplūdimys (nuostabus smėlėtas). Be to, mums pasisekė, nes gavome kambarį su vaizdu į jūrą. Ką gi, Cleopatra vis dar fantastiškas viešbutis, rekomenduoju visiems ir mielai apsilankyčiau čia vėl.
Justas
2011-08-19
Buvome čia apsistoję su mergina. Mare Nostrum viešbučiuose apsistojame jau kažkur 10 metų ir kiekvienais metais viskas tik gerėja ir gerėja. Viešbutis centre, net nelabai įsivaizduoju kokia kita vieta galėtų būti geresnė. Vietiniai restoranai tiesiog fantastiški. Pats viešbutis labai geras, žinoma kai kuriems kambariams jau reikėtų atnaujinimo, bet kaina visada prieinama ir logiška. Mūsų kambaryje buvo milžiniškas balkonas. Kaip ir įprastai, kambariai buvo valomi kiekvieną dieną, keičiami rankšluosčiai, patalynė. Personalas labai šaunus, ypač Dorata Med Palace viešbutyje, ji kantri ir paslaugi bet kokioje situacijoje, ji pravedė mums ekskursiją po Sero Antono kambarius (jie nuostabūs). Tiesa, maistas čia kaip ir visa kita, irgi aukštos kokybės ir skanus. Šis viešbutis idealiai tinka išrankiems žmonėms, kurie nori geriausio.
Valdas
2011-08-19
Buvome apsistoję Med palace viešbutyje pirmą liepos savaitę. Viskas šiame viešbutyje labai aukštos kokybės ir daug ką reikia pagirti. 1. Vieta nuostabi (labai tinka pasivaikščiojimams vakarais) 2. Netoli oro uostas, galima ten patekti arba taksi, kainuoja apie 25 eurus, arba autobusu. 3. Maistas labai geras. Perskaičiusi kelis atsiliepimus, jaudinausi, nes maniau, kad maistas nekoks. Bet kai praleidau čia 8 dienas, įsitikinau, kad visi tie atsiliepimai buvo nerealistiški. Maistas buvo įvairus, kiekvienas galėjo rasti kažką sau patinkančio ir mėgautis puikiu skoniu. 4. Palyginus su kitais viešbučiais, kaina išties puiki. 5. Užsiregistravimas ir išsiregistravimas buvo greiti, registratūros darbuotojai buvo mieli ir paslaugūs. 6. Kambarys nelabai buvo panašus į 5 žvaigždučių viešbučio kambarį, bet dėl to negaliu skųstis, nes visa kita buvo nuostabu. 7. Baseinas gražus, kai kurie žmonės anksti ryte pasidėdavo rankšluosčius ant gultų, bet vis tiek buvo įmanoma rasti laisvų ir mėgautis saule. 8. Daugiausiai čia viešėjo šeimos su vaikais, bet vaikai mums netrukdė, manau jie buvo per daug užsiėmę įvairiomis viešbutyje personalo rengiamomis pramogomis. 9. Šalia paplūdimys, tiesiog priešais viešbutį. Ar rekomenduočiau Med Palace? Žinoma taip. Maistas geras, vieta gera, personalas geras.
Emilė
2011-08-19
Viešėjome Cleopatroje 4-tą kartą. Buvome užsisakę standartinį kambarį. Kai atvykome mus pavaišino kava, ko seniau nedarydavo. Mus priregistravo labai greitai. Jūs net neįsivaizduojate kaip mes nustebome kai užlipome į 4 aukštą ir įėjome į kambarį su vaizdu į jūrą ir už tai nemokėjome nei cento. Buvome labai patenkinti. Seifas buvo nemokamas, nors man atrodo, kad kituose kambariuose už jį reikia mokėti, nes seniau mes mokėdavome papildomai. Tai pat ir už šaldytuvą nereikėjo mokėti. Vonia buvo milžiniška, su Molton Brown higienos priemonėmis, chalatais ir šlepetėmis. Dideliame balkone buvo 2 kėdės, stalas, čiužinys, 2 gultai ir rankšluosčiai. Turbūt šiame kambaryje jau senai negyveno niekas, nes gultai buvo tiesiog juodi nuo dulkių. Nuo paskutinės mūsų viešnagės pusryčių kokybė tikrai pagėrėjo, o aplinka daug ramesnė nei seniau. Be to, dabar galima valgyti ir lauke. Pasirinkimas irgi buvo platesnis, rūkyta lašiša, ikrai ir t.t.Pirmąją naktį miegojome su atidarytomis balkono durimis ir 6 valandą ryto buvome pažadinti kažkokio keisto burzgesio, ko gero nuo paplūdimio valymo mašinos. Jei jautriai miegate, jau geriau duris uždaryti. Be to, pastebėjome kad paplūdimyje dirba labai geri gelbėtojai. Mielai apsistočiau Cleopatros viešbutyje vėl ir vėl, man čia labai patinka.
Dangira
2011-08-19
Mes jau daugybę kartų viešėjome ir Med palace ir Cleopatra viešbučiuose ir nei karto neteko nusivilti. Šį kartą viešėjome čia su mergina, praleidome savaitę. Nuo oro uosto iki viešbučio taksi 15-20 minučių kelionė kainuoja 25eurai. Puiki vieta, šalia paplūdimio, kuris puikiausiai tinka tiek šeimoms tiek poroms. Paplūdimį kiekvieną dieną valo, vyras važinėja su vėžimėliu surenka net mažiausias šiukšleles. Maistas Cleopatroje nuostabus, nors aš esu itin išrankus, man viskas turi būti švariai higieniškai paruošta, ir gražiai atrodyti, taigi niekada nenusivyliau, čia labai skanus maistas. Tiems, kam patinka valgyti ramioje ir atpalaiduojančioje aplinkoje, rekomenduočiau Cleopatra, nes maistas čia skanesnis ir aplinka ramesnė nei Med palace, nes ten dažnai būna triukšmingiau. Kambariai labai gražūs, erdvūs ir nuolat tvarkomi. Rekomenduoju visiems.

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai