RIDOMAR 3*

Lloret De Mar, Kosta Brava, Ispanija

3* viešbutis „Hotel Ridomar“ įsikūręs Lloret de Mar miesto centre, vos 400 m iki paplūdimio. Svečiams siūlomi 3 tipų numeriai su visais patogumais, restoranas, baras, Spa centras ir net konferencijų salė, tad kiekvienas suras kuo užsiimti. Rekomenduojama šeimoms ir poroms.

Šis viešbutis neturi kainų pardavimui internetu.

Atsiųskite mums užklausą ir mes operatyviai pasiūlysime šį ar kitą viešbutį Jūsų atostogoms arba rinkitės iš aktualių pasiūlymų.

Aktualūs pasiūlymai

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai

29 km iki Cheronos oro uosto, Lloret de Mar miestelyje, apie 400 m iki paplūdimio.

Viešbutyje yra 3 tipų numeriai:

• Economy Double Room (maks. 2+2 asm., 15 kv.m)
  • Double with Spa Access (maks. 2+2 asm., 17 kv.m)
  • Triple Room (maks. 3+2 asm., 18 kv.m)

Pasiūlymuose gali būti ir daugiau kambarių tipų. Jei matote poreikį gauti daugiau informacijos, prieš užsakant konkretų kambario tipą – prašau kreiptis į mūsų konsultantus.

Viešbučio kategorija šalyje – 3*

• Vonia arba dušas
  • Plaukų džiovintuvas
  • Oro kondicionierius
  • Seifas (už papildomą mokestį)
  • Televizorius
  • Balkonas arba terasa

• Pagrindinis restoranas
  • Baras
  • Atviras baseinas
  • Prie baseino: skėčiai, gultai (nemokamai)
  • Konferencijų salė
  • Drabužių skalbimo bei valymo paslauga
  • Internetas: Wifi visoje viešbučio teritorijoje

• Vaikų meniu

• Miesto
  • Smėlio
  • Skėčiai, gultai (už papildomą mokestį)

Adresas: Av. de Catalunya, 49, 51, 17310 Lloret de Mar, Girona, Spain

Telefonas: +34 674 21 51 42

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę RIDOMAR 3*

Sidnis
2011-08-23
Šioms atostogoms skyrėme labai nedaug pinigų, todėl nesitikėjome nieko ypatingo. Bet likome sužavėti. Interjeras gražus, visame viešbutyje nerasi nei menkiausios dėmelės. Mūsų kambarys buvo didelis, kiekvieną dieną kambarinė pakeisdavo rankšluosčius ir patalynę. Vonią ir dušą irgi kasdien išvalydavo. Balkone buvo stalas. Mums patiko baras ir žaidimų kambarys, su biliardo, teniso stalais ir t.t. Ir jie būna atidaryti iki vėlumos. Jaukus restoranas. Pusryčiai skanūs, platus asortimentas. Na gėrimai ir maistas kartais galėdavo būti kiek karštesni, bet tai mūsų vienintelė kritika. Vakarais buvo patiekiamas daug įvairių salotų. Personalas buvo mielas ir visada paslaugus. Angliškai jie kalbėjo gan prastai, bet jie juk ispanai tai kam jiems tobula anglų kalba. Net prisijuokdavome bandydami susikalbėti. Viešbutis stovi ant gan stataus kalno, bet galima eiti zigzagais pro visokias gatveles ir tada nėra jau taip blogai. Mums nei karto nekilo dėl to problemų, bet manau seniems žmonėms arba su sveikatos sutrikimais, tai būtų nepatogu. Viešbutyje yra liftas. Rekomenduočiau Ridomar trumpoms pigioms atostogoms.
Šeila
2011-08-23
Iš karto pasakysiu – nuostabus viešbutis. Registratūros ir restorano darbuotojai patys geriausi kokius kada nors sutikau per ilgus keliavimo metus. Mes į Žironą vykome į vestuves, ir kai pamačiau viešbutį, pagalvojau: „dar viena tarakonų būstinė“, bet likau maloniai nustebintas. Viskas labai švaru, rankšluosčius ir patalynę keičia kiekvieną dieną. Kambarys buvo gražiai ir gan moderniai dekoruotas. Personalas iš tikrųjų itin geras, jie stengiasi iš paskutiniųjų padėti kuo tik galėdami. Vestuvių dieną mes kėlėmės 6 valandą ryto, o išvykti planavome 8 valandą. Prieš tai nusprendėme restorane užkąsti, sutikome moterį, kuri prižiūri restoraną ir ji pasakė, kad jei būtumėm jai pranešę, ji būtų pusvalandžiu anksčiau atidariusi restoraną ir būtumėm galėję tinkamai papusryčiauti. Parodykite man nors vieną viešbutį, kuriame taip pasielgtų? Manau nerasite. Tikrai rekomenduojame šį viešbutį.
Leslė
2011-08-23
Švarūs, patogūs ir jaukūs kambariai, vonia didelė su geru dušu. Personalas malonus, kai atvykome aprodė viešbutį, bet tik keli darbuotojai kalba angliškai. Iki paplūdimio kažkur 20minučių kelio. Einant į viešbutį iš paplūdimio ar iš centro, reikia lipti į nedidelį kalną, tai gali būti kiek sunku senyviems žmonėms. Šiaip viešbutyje naktį labai ramu, galima puikiai išsimiegoti. Iš terasos, esančios ant stogo, atsiveria pribloškiantis Lloret de Maro vaizdas. Baseinas irgi ant stogo, taip pat ir sūkurinė vonia, kas blogai, kad negali kontroliuoti vandens temperatūros, vanduo joje visada šaltas. Pusryčiai visai nieko, bet ir ne itin geri. Nėra vietos kur statytis mašiną, viešbučio aikštelė skirta mažoms mašinoms, o gatvės šalia viešbučio visada prigrūstos, na dar galima naudotis mokama aikštele esančia už 10 minučių kelio. Labiausiai mums nepatikęs dalykas, kad viešbutis ant kalno, daugiau viskas pakenčiama.
Gailė
2011-08-23
Mano pirmasis kambarys pirmame aukšte buvo labai didelis, bet itin dvokė tabaku ir kvapas buvo įsigėręs į baldus, patalynę ir t.t. Dėl tos smarvės, aš paprašiau, kad man pakeistų kambarį, pakeitė kitą dieną. Be to, pirmame aukšte buvo triukšminga, nes žmonės tai pareidavo tai išeidavo, visą naktį trankomos durys. Antrasis kambarys buvo jau 4 aukšte, bet ir jis buvo ne ką geresnis, na čia bent jau galėjai naktį ramiai miegoti, bet nuo 7h ryto viršutiniame aukšte kažkas įjungdavo skalbimo mašiną. Kai įėjau į kambarį pro lubas tekėjo vanduo ir matėsi, kad kambarys jau buvo porą kartų aplietas vandeniu. Ant lovos buvo užsidėjęs juodas pelėsis, net ir ant pakabų buvo pelėsio! Kitą rytą kai pabudau pamačiau, kad langas iš vidinės pusės aprasojęs, nieko keista, kodėl mano rūbai neišdžiuvo per 24 valandas! Be to, pro langą matėsi tik pastato siena, išskyrus pro vonios langą matėsi keli namukai. Vieta man irgi nepatiko, nes per daug rami, bet iš kitos pusės, tai čia niekada nebūdavo automobilių spūsčių. Ant stogo buvo milžiniška terasa su nedideliu baseinu ir sūkurine vonia. Pusryčiams patiekiama daug maisto, ypač jei mėgsti mėsą, tai rasi ką suvalgyti.
Lilijana
2011-08-23
Ridomar viešbutis puikiausiai tinka atostogoms su šeima. Personalas stengiasi asmeniškai pasirūpinti kiekvienu svečiu, ir čia visą laiką jautiesi laukiamas. Mūsų kambarys buvo į nedidelę gatvę (ne pagrindinė). Kambarys buvo didžiulis, ir kaip visas viešbutis nepriekaištingai švarus. Šiek tiek daugiau lempų ar stipresnių elektros lempučių būtų viešbutį padarę išvis tobulu. Lovos patogios, oro kondicionierius ir televizorius veikė puikiai. Pusryčiai buvo gan paprasti, bet visada gausus pasirinkimas ir viskas šviežia. Pietums buvo patiekiama daug daugiau maisto, didelės porcijos, arba tiesiog galėjai pasirinkti kažką iš bufeto. Gatvėje šalia viešbučio galėjai nemokamai statytis mašiną, arba už 250 metrų, nusileidus nuo kalno, taip pat nemokamoje mašinų stovėjimo aikštelėje. Visame viešbutyje buvo galima naudotis bevieliu internetu. Apylinkės ramios, iki miesto centro gal koks 15 minučių pėsčiomis (einant link viešbučio reikia lipti į kalvą, taigi jei eisite pėsčiomis numesite kelis kilogramus:)). Jums patiks ši vieta, mes čia praleidome 9 šaunias dienas!

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai