LONDON HOTEL

Batumis, Sakartvelas (Gruzija)

Jaukus viešbutis, įsikūręs senojoje miesto dalyje. Kasdien tvarkomi, gerai prižiūrimi kambariai, draugiškas personalas.

Viešbučio vieta

Batumio mieste, apie 5,3 km iki Batumio oro uosto, apie 1 km iki paplūdimio.

Viešbutis

Viešbutį sudaro vienas pastatas, viso yra 23 numeriai:

4 Standard Double Room tipo (24 m2, 1 dvigulė lova);

17 Superior Room tipo (28-30 m2, 1 dvigulė lova arba 2 viengulės lovos);

2 Luxe tipo (36 m2, 1 dvigulė lova).

Apgyvendinimas su gyvūnais: neįmanomas

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę LONDON HOTEL

Zita
2023-10-05
KELIONIU AKADEMIJOS vadybininkė darbą atliko puikiai, tačiau Tez Tour organizavimu labai nusivylėme. Tez Tour atstovas prisistate tik pirmą keliones dieną ir viskas. Pasirinktoje ekskursijoje gidas žiauriai prorusiškas visą laiką politizavo, patiko tik ekskursijos pabaiga pietūs ir koncertas sodyboje. Paskutinę kelionės dieną negavome pranešimo kada atvyks vežti į oro uostą, atvyko 8 val. ryto, kai oro uostas už 6 km, o lėktuvas išskrenda 12 val 15 min. likome be pusryčių viebutyje ir oro uoste laukėme virš 4 valandų. Nekreipiant dėlesio į šuos nesklandumus kelionė patiko. Batumyje buvome pirmą kartą. Miestas išpuoselėtas, daug žalumos, žiedų, neišdildomą įspūdį paliko šokantys fontanai, botanikos sudas, vietinių gyventojų nuoširdumas ir vaišingumas. Gyvenome nedideliame viešbutyje London Hotel , kuris yra pačiame senamiestyje, arti jūra ir lankytinos vietos. Viešbučio kambarys didelis su balkonu. Viešbutyje labai švaru: kambarius tvarko ir rankšluosčius keičia kasdien, patalynę kas 2 dienos, kambaryje yra chalatai, šlepetės. Pusryčiai sotūs ir skanūs. Jei vyktume dar kartą, tikėtina rinktumės vėl šį viešbutį.