MEDBLUE KREMASTI 5*

Ialissos, Rodo sala, Graikija

Vieta: Ialyssos miestas. Ant jūros kranto,  12 km atstumu iki Rodo miesto centro, 4 km atstumu iki Rodo oro uosto.

Viešbutis: atnaujintas 2007 metais, kambarių skaičius 180. Viešbutyje yra 114 standartinių kambarių (maks. 3 asm.) ir 6 liukso kambariai (maks. 4 asm.) 4 aukštų pagrindiniame pastate ir 60 junior tipo liukso kambarių su privačiais baseinais. Viešbučio kategorija šalyje – 5*.

• vonia, jaccuzzi (tik liukso tipo kambariuose)
  • radijas
  • šaldytuvas
  • CD/DVD grotuvas
  • seifas (už papildomą mokestį)
  • balkonas

• masažas
    • spa
    • dviračių nuoma

Paplūdimys: žvyro, gultai ir skėčiai nuo saulės – už papildomą mokestį. Prie baseino: gultai ir skėčiai nuo saulės - nemokamai

Telefonas: +302241094265
Faksas: +302241094270
Internetinė svetainė: http://www.hoteloceanblue.eu

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę MEDBLUE KREMASTI 5*

Stasys
2015-09-25
Kelionė labai patiko, viskas suorganizuota buvo labai gerai, rūpesčių nebuvo praktiškai jokių. Viešbutis buvo neblogas, tik truputi buvo triukšminga kol apsipratome, nes pro mūsų viešbutį pastoviai skraidė lėktuvai, nes tai jų nusileidimo takas į oro uostą.Tik problemėlė ta, kad viešbutis labai mažai turi prie jūros gultų kur ir nepavyko gauti ir jų gultai labai prasti. Todėl teko truputį paėjėti toliau ir pirkti gultus po 3 eurus dienai. Šiaip viskas gerai jūra čia pat, labai puiku. Viešbutį galimą rekomenduoti ir kitiems, maitinimas geras, jautėsi aptarnaujančio personalo rūpestingumas. Vykome į ekskursiją visai dienai, kuri vadinosi po atviru dangumi. Aplankėme 7 vietoves, buvome prie Akropolio archeologinių griuvėsių, labai patiko, gidė Galina labai puiki buvo.Toliau vykome į vyno gamyklą, degustavome įvairių rūšių vynus ir kai kurių rūšių nusipirkome į namus. Taip pat vykome į aliejaus gamyklą ir kitur. Buvome sustoję pačiame piečiausiame Rodo salos taške kur susilieja Egėjo jūra su Viduržemio jūra.
nerijus
2015-08-30
Niekam nerekomenduociau ten vaziuot. Kambariai baisus karsto vandens nera lovos ziauriai sutrintos po pirmos nakties vos islipom is lovos. Aptarnavimas baisus patalyne per septynes dienas pakeite viena karta ir tai tik apklotus:) turejom pries isvaziuojant perziureti gerai lagaminus nes radom tarakonu. Lektuvai skraido istisai garsas erzinantis ir tikrai netinkantis atostogom. Maistas neblogas tikrai ipac vaisiai. Niekam tikrai nerekomenduociau i ta viezbuti vaziuot.
vilte
2013-05-23
Apsilankius siame viezbutyje pirmiausia iskyla klausimas is kur sis viezbutis gavo 4 zvaigzduciu ivertinima (nors pasiziurejus nuotraukos tikrai patraukia aki). Nei pats viezbutis, nei vieta, nei baseinas, nei maistas ar aptarnavimas nera vertas tu 4 zvaigzdziu. Lektuvai palei viezbuti praskrenda kas 5 minutes, garso izoliacijos kambaryje nera tad visi sie garsai girdisi ir neleidzia ramiai miegoti net ir nakti. Maistas nuobodus ir toks pat visa laika, aptarnaujantis personalas visiskai neskuba, kambariai susideveje, tai vonia kiaura, tai lova suluzusi(kambari keiteme 2 kartus ir tai paskutiniajame gyvenome su neveikianciu fenu, kurio taip ir nesugebejo per savaite laiko sutvarkyti ,nors prisizadejo po valandos viska istaisyti). Baseinas labai mazas ir nuo jo vandens mane nuolat bere, o jura salia taciau gulejimo vietos labai nedaug, nes siaura pakrante ir salia kelias, tai toks jausmnas kad degintumeisi ant kelio ir masinos nuolat vazineja. Kalbant apie animatorius, tai pasamdyti jauni paaugliai kurie pastoviai leidzia ta pacia muzika ir nesugalvoja jokios veiklos poilsiautojams. Vakarai taip pat labai nuobodus be jokios vakaro programos. Apibendrinant, labai esu nusivylusi siuo viezbuciu ir nelinkiu niekam jame apsilankyti ir susigadinti atostogu:)
Jolanta
2013-05-23
Šiame viešbutyje buvome birželio pabaigoje.Iš viso išlaipino 15 lietuvių .Be lietuvių buvo pilna anglų,prancūzų,vokiečių ir visai nedaug rusų.Šiaip viešbutis neblogas,patogus susisiekimas,tik priėjimas prie jūros ties viešbučiu, tragiškas.Maistas skanus,pasirinkimas nemažas.Kambarys mūsų buvo neblogas,o draugų, su kuriais susipažinome viešbutyje,kambaryje lašėjo vonioje lubos.Aišku pakeitė jiems į kitą,o kitame dvi dienas neveikė kondicionierius,bet iš esmės gyvent ir džiaugtis atostogomis galima.Man patiko :)

Graikija, Rodo sala 2024 Spalis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Lapkritis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai