KERNOS BEACH 4*

Heraklionas, Kreta, Graikija
Nuo 846€

Tai viešbutis įsikūręs prie pat jūros kranto. Viešbučio teritorija tvarkinga ir apželdinta, numeriai erdvūs ir komfortiški. Viešbutyje teikiamos SPA paslaugos, yra du lauko baseinai iš kurių vienas - pritaikytas vaikams. Taip pat yra teniso kortai bei vaikų žaidimų aikštelė. Norintiems vakarą praleisti turiningai, siūlomos teminės vakarienės ir gyvos muzikos koncertai. Už 12 km yra įsikūręs  Golfo klubas, kuriame viešbučio svečiai galės aktyviai praleisti dieną. Viešbutis puikiai tiks tiek šeimoms, tiek poroms.

Atrinkti šio viešbučio pasiūlymus
+ daugiau filtrų
Pasirinkite pageidaujamą trukmę:
Orientacinis mažiausios kainos žmogui grafikas: Turkija, Antalijos regionas, 7n. , keliaujant 2 suaugusiems
Rezultatai pagal paiešką:
Viešbutis KERNOS BEACH 4* 4*,
Parinkome datą, kuria, mūsų turimais duomenimis, viešbutis turi mažiausią kainą.

Įskaičiuota:

• Skrydis Vilnius - Kreta - Vilnius (skrydžio į vieną pusę trukmė apie 3.5 val.);
  • Pervežimas Kretos oro uostas - viešbutis - Kretos oro uostas (jei prie viešbučio nenurodyta, jog pervežimas neįskaičiuotas);
  • Apgyvendinimas pasirinktos kategorijos kambaryje su pasirinktu maitinimu;
  • Registruotas bagažas iki 30 kg;
  • Rankinis bagažas iki 8 kg;
  • Kelionės atstovo paslaugos.

Neįskaičiuota:

• Kelionės medicininių išlaidų ir kiti draudimai;
  • Maitinimas ir vietų pasirinkimas lėktuve;
  • Ekskursijos nuvykus į šalį;
  • Atostogaujant Graikijoje nuvykus mokamas ekologinis mokestis už kiekvieną naktį už kambarį: laikotarpiu nuo 2024.03.01 iki 2024.10.31 1* - 2* - 1.50 EUR; 3* - 3.00 EUR; 4* - 7.00 EUR; 5* - 10.00 EUR; laikotarpiu nuo 2024.11.01 iki 2024.12.31 1* - 2* - 0.50 EUR; 3* - 1.50 EUR; 4* - 3.00 EUR; 5* - 4.00 EUR;
  • Asmeninės išlaidos.

Pastabos:

Keliaujant į Graikiją jokie COVID ribojimai nuvykimui ir grįžimui nebetaikomi.
  • Jei prie viešbučio nurodyta, jog pervežimas (grupinis) į šį viešbutį neįskaičiuotas, galime pasiūlyti privatų pervežimą už priemoką arba automobilio nuomą. Automobilio nuomos kainas galite peržiūrėti: https://kelioniuakademija.lt/automobiliu-nuoma
    Skrydžiai vykdomi į Graikiją, Herakliono oro uostą Kretos saloje

Viešbutis įsikūręs Malyje, ant jūros kranto. Iki artimiausio, Tarptautinio Herakliono oro uosto - 24 km.

Viešbutyje yra 287 numeriai iš kurių 25 - su vaizdu į jūrą. Numerių tipai:

• Superior Bungalow Sea Front (maks. 2 asm.)
  • Superior Bungalow Mountain/Garden View (maks. 3 asm.)
  • Superior Bungalow with Sea View (maks. 3 asm.)
  • Superior Room Mountain View (maks. 2 asm.)
  • Superior Room with Sea View ( maks. 4+1 asm.)
  • Superior Family Suite with Sea View (maks. 3 asm.)
  • Superior Family Suite with Garden View (maks. 4 asm.)

Viešbučio kategorija šalyje - 4*

• Baras
  • Atviras baseinas
  • Prie baseino: gultai, skėčiai, čiužiniai - nemokamai
  • Internetas: nemokamas visoje viešbučio teritorijoje
  • Drabužių skalbimo bei valymo paslauga ( už papildomą mokestį)
  • Parkingas

• Teminės vakarienės ( už papildomą mokestį)
  • Tenisas
  • Spa paslaugos (už papildomą mokestį)
  • Mini golfas

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę KERNOS BEACH 4*

Tomas
2011-08-25
Šis viešbutis yra prie pat paplūdimio ir yra labai gražus, apsuptas didelio sodo ir su milžinišku baseinu. Vieno aukšto nameliai su vaizdu į jūra yra tiesiog nuostabūs ir taip pat juose yra labai gražios pavėsinės, kuriuose sėdėdamas gali mėgautis nuostabiais vaizdais. Vienintelis nusiskundimas yra, kad viešbutyje nėra bevielio interneto ir tikrai šiais laikais tai didelis minusas, tačiau šalia viešbučio yra interneto kavinė.
Vilius
2011-08-25
Aplink viešbutį yra labai gražus ir didelis sodas, todėl žiogų skleidžiami garsai buvo tikrai negailestingi, 18 valandų per parą ir taip kiekvieną dieną. Viešbutyje daugiausiai apsistoję svečiai iš Europos ir daugiausiai iš Vokietijos, todėl šis viešbutyje viskas yra darome dėl jų. Maistas gana neblogas ir tikrai skanus (man patiko). Kambariai švarūs ir valomi kiekvieną dieną. Personalas labai draugiškas, paslaugus ir tikrai profesionalus. Manau šis viešbutis yra gana brangokas, aš tikrai nieko nenoriu atkalbėti nuo keliavimo į šį viešbutį, tačiau manau įvertinti šį viešbutį 4 žvaigždutėm būtų labai dosnu ir tikrai sukelia klaidingą įspūdį. Jeigu šiam viešbučiui būtų duotos 3 žvaigždutės ir būtų sumažinta kaina tikrai visiems šį viešbutį rekomenduočiau aplankyti.
Dovydas
2011-08-25
Ką tik grįžome iš šio viešbučio, kuriame praleidome savaitę. Šis viešbutis pastatytas visai prie pat paplūdimio ir yra ant pagrindinio kelio tarp Malia ir Stalis miestų, kažkur 15 minučių kelio pėsčiomis iki abiejų. Šis viešbutis netiks, jeigu norite kažko labai autentiško ar pamatyti tradicinį Kretos gyvenimo būdą, tačiau puikiai tiks, jeigu norite atsipalaiduoti prie jūros ir mėgautis nuostabiu maistu vietiniuose restoranuose ir baruose, kurių tikrai aplink viešbutį yra labai daug. Kambariai pagrindiniame viešbučio pastate yra labai paprasti, tačiau gerai prižiūrimi ir valomi. Nėra jokio virdulio ar puodukų, todėl negalėjo visą savaitę pasidaryti arbatos. Pusryčiams pasirinkimas tikrai labai gausus ir viena pora mums sakė, kad ir vakare maistas tikrai geras. Prie viešbučio yra labai didelis baseinas, kuris yra kaip alternatyva jūrai. Taip pat viešbutyje yra pašėlusio golfo aikštelė ir 2 teniso kortai, maža parduotuvė, kavinė ir paplūdimio baras. Mums ši kelionė labai patiko ir tikrai mes ketiname čia apsistoti ir dar kartą.
Ieva
2011-08-25
Į viešbutį atvykome ankstyvą rytą po naktinio skrydžio, gavome 117 kambarį, tačiau ne namelį, kaip mes tikėjomės. Kambarys buvo 3 aukštų name, kuriame koridoriuje nebuvo šviesos, todėl buvo sunku įžiūrėti kambario numerį. Kambarys atrodė labai paprastas, tačiau buvome išvarginti kelionės, todėl nusiskundimus nusprendėme pasilaikyti kitai dienai. Oro kondicionierius labai triukšmingas, generatorius buvo kaip tik po mūsų kambario ir jis dirbo visą naktį, taip pat nuo triukšmingos gatvės sklido įvairūs garsai. Kai nuėjau pasiskųsti norėjau pasikalbėti su viešbučio vadybininke, tačiau ji nesiteikė pasirodyti. Kitą dieną mums buvo pasakyta, kad mus perkels į kitą kambarį ir nereikės nieko mokėti (kodėl ji pagalvojo, kad mes turėtumėm mokėti nežinau). Mes buvome perkelti į žymiai tylesnį kambarį, tačiau kambarys išliko vis tiek tik 2 žvaigždučių, nors bent gavau plaukų džiovintuvą, kuris turėtų būti kiekvienam kambary. Toliau viskas klostėsi puikiai, maistas buvo labai geras, paplūdimio rankšluosčiai keičiami kasdien ir gultų bei skėčių buvo pakankamai visiems. Malia miesto senamiestis tikrai nuostabus, tačiau čia būna labai daug žmonių, kurie mėgsta pasilinksminti. Mums šis viešbutis labai patiko nepaisant kelių nesklandumų. Praleidome puikias atostogas čia.
Rima
2011-08-25
Prieš apsistodami šiame viešbutyje mes labai nerimavome, girdėjome kad Malia nėra pačios geriausios reputacijos regionas Kretoje, tačiau vis tiek nusprendėme čia keliauti, nes visgi šis viešbutis yra 4 žvaigždučių. Galiu pasakyti nuo pat tos akimirkos, kai atvykome į viešbutį, viskas ir visi buvo tiesiog nuostabūs. Maistas nepriekaištingas (mes užsisakėme pusryčius ir vakarienę), tikrai niekada negalėtum visko paragauto ko ten viešbutis siūlo, maistas tikrai labai įvairus. Baras buvo gana geras, o baseinas buvo tiesiog milžiniškas. Jūra buvo prie pat viešbučio ir viešbutis turi savo privatų paplūdimį. Mes apsistojome vieno aukšto namelyje su vaizdu į jūrą, kambarys buvo milžiniškas, labai šiuolaikiškas ir vonia tiesiog puiki. Tikrai puikiai praleidome čia laiką ir tikrai norėčiau čia sugrįžti dar kartą.
Gediminas
2011-08-25
Mes šiame viešbutyje buvome apsistoję liepos 1-8 dienomis (užsisakėme kambarį su pusryčiais ir vakarienę) ir gavome puikų vieno aukšto namelį su vaizdu į sodą. Viešbučio personalas tiesiog puikus, ypatingai viešbučio vadybininkas ir restorano vadybininkas. Puikios atostogos, tiesiog labai maži nusiskundimai būtų: 1 nėra virdulio kambaryje, 2 viešbutyje labai mažai pramogų vakare, tačiau lauke netoli viešbučio yra pagrindinė gatvė, kurioje daug barų, restoranų ir t.t. Viešasis transportas buvo tikrai geras, bilietas iki Hersonisos kainuoja 1.2 eurų ir tai trunka maždaug 15 minučių, puiki vieta apsipirkti ir yra netoli uostas. Kambaryje dušą reikėtų šiek tiek atnaujinti.

Graikija, Rodo sala 2024 Spalis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis
Graikija, Rodo sala 2025 Balandis - Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Lapkritis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai