RAVINDRA BEACH RESORT & SPA 4*

Rezervuok kelionę į RAVINDRA BEACH RESORT & SPA 4*
2 suaugę, 5-8n., Keisti
RAVINDRA BEACH RESORT & SPA 4*

Viešbutis: 139 km iki Bankoko oro uosto, 14 km iki Patajos miesto centro, Jomtien paplūdimyje. Viešbutis pastatytas 2007 metais. Viešbutyje yra 277 numeriai: 228 Superior tipo numeriai (maks. 2+2 asm., 42 kv.m), 36 Deluxe tipo numeriai (maks. 2+1 asm., 42 kv.m), 8 šeimyniniai numeriai (uždaras miegamasis, maks. 2+2 asm., 84 kv.m), One bedroom pool villa, Two bedrrom pool villa tipo numeriai. Viešbutis šalyje nekategorizuotas.

Numeriuose:

• parduotuvės
  • drabužių skalbimo paslaugos
  • internetas
  • 6 konferencijų salės (iki 700 asm.)

• Nemokamai:
    • treniruoklių salė
  • Už papildomą mokestį:
    • masažas
    • vandens sporto priemonės

• vaikų klubas

Paplūdimys: smėlio, nuosavas. Skėčiai, gultai ir rankšluosčiai - nemokamai. Prie baseino: skėčiai, gultai, rankšluosčiai - nemokamai.

Tel. +(66 038) 235 777
Faksas +(66 038) 235 767
Internetinė svetainė http://www.ravindraresort.com/

Atsiliepimai
Diana
Keliautojo komentaras 2011-08-25 10:29
Viešbutis mums pasirodė labai geras. Viskas neseniai atnaujinta ir ypatingai tvarkinga. Didžiausią įspūdį paliko privatus paplūdimys, kuriame saugiai galėjo žaisti mūsų vaikai. Apsauginiai ir kiti darbuotojai ganėtinai draugiški ir paslaugūs. Viešbučio baseinas mus maloniai nustebino, pats viešbutis
Gražina
Keliautojo komentaras 2011-08-25 10:28
Mums labai patiko privatus paplūdimys. Kambarys taip pat geras, jame buvo daug erdvės, patogiai apstatytas, turėjome atskirą dušą ir vonią. Nemokamai galėjome naudotis sporto centru. Visus mūsų problemos buvo susijusios su maitinimu. Didžioji dalis darbuotojų buvo ganėtinai malonūs ir paslaugūs, tač
Lina
Keliautojo komentaras 2011-08-25 10:26
Viešbutyje stabtelėjome tik vienai nakčiai. Viešbutyje buvome apsistoję su mažu vaiku (mūsų dukrai 4 metai). Labai patiko, jog viešbutyje radome ne tik suaugusiųjų, bet ir vaikų baseiną. kambarys buvo pakankamai didelis ir tvarkingas. Viešbučio darbuotojai – nuostabūs, šilti ir paslaugūs žmonės. Mai
Ramunė
Keliautojo komentaras 2011-08-25 10:23
Viešbutį mums rekomendavo vyro bendradarbis. Pats pastatas stovi ganėtinai atokioje vietovėje, iki paplūdimio tik kelios min kelio, viešbutyje taip pat yra 3 nuostabūs baseinai. Su vyru pastebėjome, jog viešbučio bufetas siūlo daugiau negu galimo norėti: švieži vaisiai, salotos, tradiciniai patieka
Andrėja
Keliautojo komentaras 2011-08-25 10:24
Apie viešbutį nieko blogo pasakyti negaliu. Man kelis kartus teko gyventi 5 žvaigždučių viešbučiuose ir galiu drąsiai sakyti, jog šis viešbutis yra vienas iš geresnių. Darbuotojai buvo ypatingai paslaugūs, draugiški ir atidūs. Naudojomės ir SPA centro paslaugomis, tiesa pasakius, kainos pasirodė kie
Nida
Keliautojo komentaras 2011-08-25 10:25
Viešbutyje yra trys patys gražiausi baseinai, kokius man yra tekę matyti atostogų metu. privatus paplūdimys puikiai pritaikytas vaikų žaidimams. Kambariai erdvūs ir labai tvarkingi. Darbuotojai draugiški ir paslaugūs. Atostogavome žiemos metu: nuo gruodžio 24 iki sausio 3 dienos. Mėgavomės kiekviena