Viešbutis įsikūręs ant jūros kranto, šalia smėlio paplūdimio, tai itin jaukius apartamentus turintis 5* viešbutis, garantuojantis komfortiškas atostogas. Viešbutis turi 7 restoranus, 9 barus, 3 sukūrines vonias, 2 baseinus, didelę terasą su sodu ir skėčiais bei gultais. Viešbučio svečiams organizuojami pramoginiai renginiai bei aktyvūs žaidimai visai šeimai, mažiesiems įrengta žaidimų aikštelė. Viešbutyje galima išsinuomoti dviračius ir patyrinėti apylinkes. Viešbutis puikiai tiks ne tik poroms, bet ir atostogoms su visa šeima. Atsiliepimus apie viešbutį skaitykite Tripadvisor komentaruose »
Vieta: Paplūdimyje, Majų Rivjeros kurortinėje zonoje, apie 100 km iki Kankuno oro uosto, apie 35 minutės iki Plaja del Karmen, apie 20 minučių iki Tulumo.
Kambariuose: lyginimo lenta: yra; kosmetinis veidrodis; mini baras (kasdien pildomas); televizorius: palydovinė; ventiliatorius (įmontuotas lubose); seifas numeryje, už papildomą mokestį (už papildomą mokestį); telefonas (išoriniai skambučiai - už papildomą mokestį); plaukų džiovintuvas: yra; žadintuvas; balkonas/terasa; lygintuvas: yra; kavavirė; oro kondicionierius: yra; internetas: už papildomą mokestį; internetas: už papildomą mokestį; vonios reikmenys.
Viešbučio teritorijoje: golfas už papildomą mokestį (18 duobučių, šalia viešbučio); vandens aerobika nemokamai; nardymo pamokos už papildomą mokestį; treniruoklių salė nemokamai; katamaranas nemokamai; stalo tenisas nemokamai; pramoginiai renginiai nemokamai; teniso kortas nemokamai (apšvietimas už papildomą mokestį); teniso korto apšvietimas už papildomą mokestį; vandens polo nemokamai; parašiutas už papildomą mokestį; paviršinis nardymas nemokamai; futbolas nemokamai; tinklinis nemokamai; tinklinis nemokamai; dviračiai nemokamai; nardymas už papildomą mokestį; mini golfas nemokamai; baidarės nemokamai; žvejyba už papildomą mokestį; nardymo pamokos nemokamai (bandomasis baseine); krepšinis nemokamai; motorinės vandens sporto priemonės už papildomą mokestį (hidrociklai); smiginis nemokamai; burlenčių sportas nemokamai; paplūdimyje: skėčiai, gultai nemokamai, smėlio, paplūdimio rankšluosčiai: nemokamai.
Turizmo renginio sąlygos
Prašome tiksliai ir įdėmiai susipažinti su Turizmo renginio sąlygomis TUI Poland Sp. z o.o., būstinė Varšuvoje, Domaniewskiej g. 41, 02-672 Varšuva. Turizmo paslaugų teikimo sutarties sudarymas yra tolygus visiškam pateiktų Turizmo renginių sąlygų, kurias gavote turizmo renginio pardavimo vietoje
prieš sutarties pasirašymą, priėmimui. Turizmo renginių sąlygos susijusios su turizmo renginiais, kurių organizatorius yra TUI Poland Sp. z o.o. (toliau vadinamos „TUIˮ).
1 TURIZMO PASLAUGŲ TEIKIMO SUTARTIS
1.1 Kliento rezervuota galimybė dalyvauti turizmorenginyje laikoma pasiūlymu sudaryti TUI turizmo paslaugų teikimo sutartį (toliau vadinama „sutartimiˮ), Rezervacija gali būti pateikta raštu, žodžiu arba telefonu bei elektroniniu būdu per internetinį puslapį www.tui.pl arba mobiliosios programos pagalba. Internetinis puslapis www.tui.pl ir raštiška TUI informacija yra tik kvietimas sudaryti sutartį ir pagal Civilinio kodekso nuostatas nereiškia pasiūlymo.
1.2 Sumokėjus avansą ar pilną kainą, turizmo renginio pardavimo punkte Klientas gauna sutartį bei kelionės patvirtinimą su visais esminiais duomenimis apie rezervuotą turizmo renginį.
1.3 Pareiškėjas priima visą atsakomybę už pilnos turizmo renginio kainos sumokėjimą už visus sutartyje nurodytus dalyvius bei sumokėdamas turizmo renginio kainą (avansą ar pilną kainą) akceptuoja sutartį ir neprivalo jokiu kitu būdu išreikšti sutikimo jos sudarymui.
1.4 Pareiškjėas, kuris sudarė sutartį, tai atlieka ir visų kitų sutartyje nurodytų turizmo renginio dalyvių vardu ir tuo pačiu perima atsakomybę už tai, kad sutarties sąlygų laikysis ir tie dalyviai. Jis taip pat atsakingas už turizmo renginio dalyvių informavimą apie visas turizmo renginio detales.
2 SUMOKĖJIMAS UŽ TURIZMO RENGINĮ
2.1 Klientas sumokėdamas avansą/pilną kainą už turizmo renginį bei visą sumą už sudarytą pilną draudimą tuo pačiu sudaro sutartį. Avansas turi būti ne mažesnis, nei 25% (dvidešimt penki) turizmo renginio kainos arba ne mažiau, nei 45% (keturiasdešimt penki) turimo renginio kainos, kuomet kai tai yra Last Minute, TOP pasiūlymas, kai rezervuojamas tik skrydis, kelionė laivu (kruizas), rezervuojant pasiūlymo paketą, kai skrydis į vieną pusę arba į dvi puses vykdomas kruizinėmis linijomis: QATAR AIRWAYS (QR), EMIRATES (EK), AIR FRANCE (AF), KLM ROYAL DUTCHAIRLINES (KL), SWISS INTERNATIONAL AIRLINES (LX), CONDOR (DE), ETIHAD AIRWAYS (EY), TAP PORTUGAL (TP), LOT POLISH AIRLINES (LO) LUFTHANSA (LH), THAI AIRWAYS INTERNATIONAL (G), AIR MAURITUS (MK), SINGAPORE AIRLINES (SQ), AUSTRIAN AIRLINES (OS), FINNAIR (AY), TURKISH AIRLINES (TK), BANGKOK AIRWAYS (PG), KENYA AIRWAYS (KQ), PRECISION AIR (PW), SRI LANKAN AIRLINES (UL), AEGEAN AIRLINES (A3), BRITISH AIRWAYS (BA), FLYDUBAI (FZ), IBERIA (IB), AIR SEYCHELLES (HM). Galimai likusią sumokėti sumą reikia sumokėti likus 35 dienoms iki turizmo renginio pradžios. Tuo atveju, kai turizmo renginys susijęs su namo, apartamento ar atostogų buto naudojimu (atvykimas savo nuožiūra), likusi kainos dalis turi būti sumokėta likus 50 dienų iki turizmo renginio pradžios. Avansą ir likusią kainos dalį reikia sumokėti pagal Turizmo renginių sąlygų 3.3 punkto nuostatas. Mokėjimo data laikoma diena, kai piniginės lėšos sumokamos tiesiogiai turizmo renginio pardavimo punkte arba lėšos patenka į TUI nurodytą banko sąskaitą. Tuo atveju, kai avansas nesumokamas laiku, manoma, kad sutartis nėra sudaryta.
2.2 Tarpininkaujant TUI sudarytas papildomas draudimas nuo nelaimingų atsitikimų, gydymo išlaidų, tai pat atsisakymo išlaidų draudimas sudaromas mokant avansą ar visą kainą priklausomai nuo turizmo renginio rezervavimo termino. Kitų TUI teikiamų paslaugų išlaidos, tokių kaip tarpininkavimas gaunant vizą, taip pat rezervavimas telefonu ir užklausos, nėra (jeigu internetiniame puslapyje www.tui.pl nėra jokios kitokios vienareikšmiškos informacijos) įskaičiuotos į turizmo renginio kainą. Taigi, jei tokios išlaidos atsirastų, jos turėtų būti apmokėtos turizmo renginio pardavimo punkte kartu apmokant turizmo renginio
kainą.
2.3 Klientas pradėjęs turizmo renginį yra įpareigotas kartu su savimi turėti kelionės dokumentus. Kelionės dokumentai Klientui prieinami tinklalapyje my.tui.pl likus 5 dienoms iki turizmo renginio pradžios. Klientas
yra įpareigotas savarankiškai juos atsispausdinti. Kai skrydžio dieną Klientas neturi kelionės dokumentų, TUI Klientui reikalaujant, kuomet tai bus įmanoma, atspausdins Klientui reikalingus kelionės dokumentus už papildomą mokestį 20 PLN už rezervaciją. Šiuo tikslu Klientas gali kreiptis į TUI išvykimo punktą
vėliausiai likus 2 valandoms iki skrydžio. Šis mokestis yra TUI patirtos išlaidos dėl dokumentų spausdinimo. Klientas gali prašyti TUI pateikti individualius su tuo susijusių išlaidų paskaičiavimus.
2.4 Jeigu turizmo renginio kaina nebus pilnai sumokėta 2.1 punkte nurodytu terminu, sutartis gali būti nutraukta tą dieną, kai iki turizmo renginio pradžios lieka 35 dienos arba 50 dienų, kuomet turizmo renginys susijęs su namo, apartamento ar atostogų buto naudojimu (atvykimas savo nuožiūra). Tokiu atveju TUI apsunkina Pareiškėją atsisakymo dalyvauti turizmo renginyje išlaidomis, kurių dydis nurodytas ir vadovaujantis taisyklėmis apibrėžtomis Turizmo renginių sąlygų 6.2, 6.4 ir 6.5 punktuose.
2.5 Siekiant apdrausti galimus Klientų reikalavimus TUI dėl pinigų grąžinimo, TUI pagal 1997 m. rugpjūčio 29 d. Turizmo paslaugų įstatymo 5 str. ir su juo susijusį 10 str. sudarė Draudimo sutartį - Garantija mūsų Klientams iš Deutscher Reisepreis-Sicherungsverein VVaG (DRS), būstinė Miunchene. Draudimo sutarties sudarymo patvirtinimas yra Garantinis sertifikatas, kuris yra pateiktas Turizmo paslaugų sąlygose.
2.6 Siekiant apdrausti galimus Klientų reikalavimus dėl pinigų susigrąžinimo iš TUI, TUI informuoja, kad pagal 1997 m. rugpjūčio 29 d. Turizmo paslaugų įstatymo 5 str. ir su juo susijusiu 2a skyriumi moka reikalingo dydžio įmokas Garantiniam fondui. Būdas, kuriuo siekiama išmokėti lėšas iš šio draudimo, nurodytas 1997 m. rugpjūčio 29 d. Turizmo paslaugų įstatymo 5 str. 5c-5m punktuose.
3 PASLAUGOS, KAINOS
3.1 Paslaugų rūšis ir apimtis susiję su turizmo renginiu apibrėžta remiantis informacija patalpinta internetiniame puslapyje www.tui.pl. Prieš sutarties sudarymą TUI pasilieka sau teisę bet kuriuo metu keisti duomenis esančius internetiniame puslapyje www.tui.pl. Turizmo renginys prasideda ir baigiasi pagal Kliento įsigytą turizmo renginio trukmės laiką nuodytą sutartyje. Pirma ir paskutinė turizmo renginio diena skirta transportui.
3.2 Tik informacija esanti internetiniame puslapyje www.tui.pl sutarties sudarymo dieną sudaro sutarties dalį. Pasirinktų kelionių aprašymai esantys internetiniame puslapyje www.tui.pl nesudaro turizmo paslaugų teikimo sutarties dalies.
3.3 Turizmo renginių bei papildomų paslaugų kainos nurodytos internetiniame puslapyje www.tui.pl, Turizmo renginių sąlygose bei kituose TUI Klientams perduodamuose dokumentuose, išreikštos zlotais (PLN). Priimtinos šios mokėjimo formos: elektroninis pavedimas, mokėjimas kreditine kortele per TUI rezervacijų sistemą arba mokėjimo terminalą, tradicinis pavedimas, grynieji. Tuo atveju, kai mokama tiesiogiai turizmo renginio pardavimo punkte, galimas tik mokėjimas grynaisiais, tradiciniu pavedimu, kreditine kortele per mokėjimo terminalą arba atliekant šią operaciją per TUI rezervacijų sistemą, jeigu tas pardavimo punktas numato tokią galimybę. Nėra galimybės jungti įvairias mokėjimo formas pasirenkant mokėjimą kreditine kortele per TUI rezervacijų sistemą, kaip pvz. avansas sumokamas kreditine kortele per TUI rezervacijų sistemą, o likusi dalis mokama grynaisiais, arba avansas sumokamas grynaisiais ar pavedimu, o paskui likusi sumos dalis kreditine kortele per TUI rezervacijų sistemą. Kuomet kreditinė kortelė nėra autorizuojama (mokant per terminalą ar per TUI rezervacijų sistemą), Klientas yra įpareigojamas reikalaujamą sumą sumokėti grynaisiais. Kreditinės kortelės sąskaita, kai mokama kreditine kortele per TUI rezervacijų sistemą, apsunkinama avanso suma per vieną savaitę po sutarties sudarymo, tuo tarpu likusios kainos dalies nuskaičiavimas įvyksta likus maždaug 35 (trisdešimt penkioms) dienoms iki turizmo renginio. Mokėjimas kreditine kortele per TUI rezervacijų sistemą galimas tuomet, kai iki sutarto turizmo renginio pradžios lieka mažiau, nei 14 dienų. Mokėjimas elektroniniu pavedimu galimas sudarius sutartį online per www.tui.pl internetinį puslapį bei pardavimo punkte, jeigu toks pardavimo punktas numato tokią galimybę. Nėra galimybės mokėti kreditine kortele per TUI rezervacijų sistemą kuomet sutartis sudaroma online bei atliekant telefoninę rezervaciją.
3.4 TUI stengiasi pagal galimybes atsižvelgti į sutartyje nenumatytus ypatingus Klientų pageidavimus nenurodytus informacijose esančiose internetiniame puslapyje www.tui.pl, kaip pvz. kambariai vienas šalia kito, aukštas ar konkretus kambario numeris. Tik raštiškas TUI patvirtinimas dėl sutartyje nenumatyto Klieno pageidavimo yra pagrindas Klientui reikšti reikalavimus TUI atžvilgiu, kuomet pageidavimas neįgyvendinamas. Kai sutartyje nenumatytas Kliento pageidavimas neįgyvendinamas ir Klientas negauna raštiško TUI patvirtinimo, tai tokiu atveju tai negali būti pagrindas reikšti bet kokius reikalavimus TUI
atžvilgiu.
3.5 TUI dėl to, kad organizuoja turizmo renginius neužtikrina globos nepilnamečiams asmenims bei asmenims, kurių atžvilgiu yra pagrindas riboti teisnumą. Šie asmenys gali dalyvauti turizmo renginyje tik tuomet, kai yra suaugusių asmenų globa.
3.6 Tarptautinė atvykimo valanda dažniausia prasideda po 15:00 valandos vietinio laiko atvykimo dieną, tuo tarpu baigiasi išvykimo dieną 12:00 valandą vietos laiko. Kai kuriais atvejais galimybė pasinaudoti maitinimu gali būti ribojama dėl realių atvykimo valandų. Iki išvykimo valandos, kai baigiasi para viešbutyje, Klientas privalo kartu su savo lagaminais palikti viešbučio kambarį. Tokiu atveju Klientas privalo savo bagažą palikti specialiai tam paskirtoje vietoje, jeigu tokią galimybę viešbutis siūlo.
3.7 Naminius gyvūnus leidžiama pasiimti tik tuo atveju, kai gaunamas raštiškas TUI patvirtinimas. Gyvūno transporto bei gyvenimo viešbutyje išlaidas pilnai apmoka Klientas. Klientas neturi galimybės pasiimti gyvūną, kai negauna raštiško TUI patvirtinimo ir tai negali būti pagrindas reikšti bet kokius reikalavimus TUI atžvilgiu.
4 PASLAUGŲ IR KAINŲ KEITIMAS
4.1 TUI pasilieka sau teisę keisti turizmo renginio sutartinę kainą ir papildomai pateiktą kelionės patvirtinime dėl transporto išlaidų padidėjimo (pvz. mokestis už kurą), mokesčių įvairioms įstaigoms padidėjimo, mokesčių padidėjimo bei mokesčių už oro uostą, pakrovimo arba iškrovimo jūrų ir oro uostose išlaidų padidėjimo, valiutų kursų padidėjimo. Kai yra poreikis kelti kainą, TUI kiekvieną kartą įsipareigoja dokumentuoti vieną iš aukščiau nurodytų aplinkybių dėl įtakos kainos padidėjimui. Apie kainos pasikeitimą TUI nedelsiant informuos Pareiškėją tarpininkaujant pardavimo punktui, kuriame buvo sudaryta sutartis. Klientas bus informuotas apie tokią situaciją nedelsiant vos jai atsiradus, vėliausia likus 21 dienai iki išvykimo datos. 20 dienų laikotarpiu iki išvykimo datossutartyje suderinta kaina su Klientu negali būti
padidinta.
4.2 Tuo atveju, kai TUI keičia esmines sutarties sudarytos su Klientu sąlygas dėl priežasčių nepriklausomų nuo TUI, prieš turizmo renginį, tuomet TUI arba pardavimo punktas, kuriame buvo sudaryta sutartis, privalo nedelsiant informuoti Pareiškėją apie tų pokyčių turinį. Gavus tokią informaciją Pareiškėjas per ateinančias septynias dienas yra įpareigotas raštu informuoti TUI arba pardavimo punktą, priklausomai nuo to, iš ko gavo informaciją apie pakeitimą, ar priima siūlomą pakeitimą, ar atsisako sudarytos sutarties ir jam grąžinamos sumokėtos sumos. Klientas, kuris priima siūlomus pakeitimus sutartyje neturi teisės reikalauti kompensacijos dėl to, kad sutinka su pakeitimais. Jeigu Klientas pasinaudoja teise atsisakyti sutarties dėl to, kad nesutinka su
įvestais pakeitimais, jam suteikiama teisė dalyvauti kitame pakaitiniame turizmo renginyje organizuojamame TUI to paties arba aukštesnio standarto, jeigu sutinka rinktis žemesnio standarto turizmo renginį ir jam bus grąžintas kainos skirtumas arba bus reikalaujama grąžinti mokėjimus sumokėtus dėl sudarytos sutarties.
4.3 Jeigu yra poreikis keisti išskridimo arba grįžimo oro uostą dėl to, kad skrydis buvo anuliuotas, kaip nurodyta 13.1 c punkte, likus 7 dienoms iki turizmo renginio pradžios, TUI gali pasiūlyti vietoje sutarties atsisakymo alternatyvų skrydį iš kito oro uosto.
5 NUOLAIDOS VAIKAMS
5.1 Tuo atveju, kai turizmo renginio dalyvis yra vaikas, Pareiškėjas privalo apie tai informuoti, nurodyti vaiko amžių bei tikslią gimimo datą ir tam įrodyti pateikti atitinkamą dokumentą. TUI turi teisę patikrinti vaiko amžių pagal asmens dokumentus. Kuomet vaiko amžius neatitinka nurodyto, TUI bus įgaliotas
paskaičiuoti ir paimti teisingą turizmo renginio kainą kartu su tvarkymo mokesčiu, kurio dydis 150 PLN. Šis mokestis atitinka TUI patirtas išlaidas dėl įvestų pakeitimų. Klientas gali kreiptis į TUI pateikti individualius paskaičiavimus dėl įvesto pakeitimo. Vaiko amžius įgaliojantis gauti nuolaidą yra priimamas turizmo renginio pabaigos dienai.
5.2. Už vaikus jaunesnius, nei 2 metai, keliaujančius lėktuvu, kai kalbama apie turizmo renginį susijusį su skrydžiu ir apgyvendinimu, neskaičiuojamas joks mokestis. Tik tuo atveju, kai išperkamas vien skrydis, mokama 10% skrydžio kainos plius tarifas individualiai nustatytas oro vežėjo. Abiem atvejais vaikas keliauja be teisės turėti atskirą sėdėjimo vietą.
6 ATSISAKYMAS IŠ DALYVIO PUSĖS,
SUTARTIES PAKEITIMAS, PAKAITINIAI
ASMENYS
6.1 Prieš turizmo renginio pradžią Klientai turi galimybę atsisakyti turizmo renginio. Pareiškimą dėl turizmo renginio atsisakymo Pareiškėjas privalo pateikti raštu pardavimo punkte, kuriame sudarė sutartį. Atsisakymo pateikimo data laikoma jo pateikimo diena pardavimo punktui, kuriame buvo sudaryta sutartis.
6.2 Jeigu Klientas atsisako dalyvauti turizmo renginyje arba dėl priežasčių nepriklausomų nuo TUI nedalyvauja turizmo renginyje, tuomet TUI turi teisę reikalauti iš jo sumokėti visus draudimo mokesčius bei iš tikrųjų patirtų išlaidų sumas, kurios ne didesnės, nei nurodyta vadovaujantis taisyklėmis apibrėžtomis Turizmo renginių sąlygų 6.4 ir 6.5 punktuose, ir kurios buvo patirtos rengiant turizmo renginį. Atliekant priklausančių sumų skaičiavimą atsižvelgiama ir į išlaidas kurių išvengta, taip pat į galimybę kitokiu būdu panaudoti mokėjimus. TUI palieka galimybę Klientui apsispręsti dėl įrodymų kaupimo atsižvelgiant į atsisakymą dalyvauti turizmo renginyje, kai sąlyginai jame nedalyvauja ir susidaro išlaidos mažesnės, nei tos, kurias TUI realiai apibrėžia kaip atsisakymo išlaidas, kai jos ne didesnės, nei apibrėžta 6.4 ir 6.5 taškuose, Klientas sąlyginai gali kreiptis pateikti realiųišlaidų paskaičiavimą jo rezervacijai.
6.3 Klientas apmoka atsisakymo išlaidas, nes neatvyko laiku į oro uostą arba turizmo renginio pradžios vietą, laiku nurodytu kelionės dokumentuose arba kai jis turizmo renginio negali pradėti dėl to, kad neturi dokumentų, pvz. paso ar būtinos vizos. Jeigu Klientas neinformavo TUI apie savo atsisakymą dalyvauti turizmo renginyje prieš jo pradžią, tai privalo pardavimo punktą, kuriame sudarė sutartį, informuoti raštu apie tai, kad tokiame turizmo renginyje nedalyvauja, vėliausia iki dienos pabaigos, kuomet turizmo renginys prasidėjo.
6.4 Atsisakymo dalyvauti turizmo renginyje
standartiškai už vieną asmenį yra:
- likus 31 dienai iki renginio pradžios 25% nustatytos
kainos
- likus 30 dienų iki renginio pradžios 40% nustatytos
kainos
- likus 24 dienoms iki renginio pradžios 50%
nustatytos kainos
- likus 17 dienų iki renginio pradžios 60% nustatytos
kainos
- likus 10 dienų iki renginio pradžios 80% nustatytos
kainos
- likus 3 dienoms iki renginio pradžios 90% nustatytos
kainos.
6.5 Atsisakymo išlaidos sudarančios išimtis standartinei taisyklei apibrėžtai 6.4 punkte yra: A. Pasiūlymai last minute, pasiūlymai TOP, dienos pasiūlymai, ypatingi pasiūlymai, pasiūlymai taupiems, kelionė laivu (kruizas) rezervuojant pasiūlymų paketą, kuriame skrydis lėktuvu į vieną pusę arba dvi puses įgyvendinamas tarpininkaujant oro linijoms RYANAIR Limited, WIZZ AIR HUNGARY Ltd., rezervuojant pasiūlymų paketą paremtą oro linijomis, kuriame skrydis į vieną pusę arba į dvi puses įgyvendinamas tarpininkaujant kruizinėms linijoms:
QATAR AIRWAYS (QR), EMIRATES (EK), AIR FRANCE (AF), KLM ROYAL DUTCHAIRLINES (KL), SWISS INTERNATIONAL AIRLINES (LX), CONDOR (DE), ETIHAD AIRWAYS (EY), TAP PORTUGAL (TP), LOT POLISH AIRLINES (LO) LUFTHANSA (LH), THAI AIRWAYS INTERNATIONAL (TG), AIR MAURITUS (MK), SINGAPORE AIRLINES (SQ), AUSTRIAN AIRLINES (OS), FINNAIR (AY), TURKISH AIRLINES (TK), BANGKOK AIRWAYS (PG), KENYA AIRWAYS (KQ), PRECISION AIR (PW), SRI LANKAN AIRLINES (UL), AEGEAN AIRLINES (A3), BRITISHAIRWAYS (BA), FLYDUBAI (FZ), IBERIA (IB), AIR SEYCHELLES (HM):
- likus 31 dienai iki renginio pradžios 45% nustatytos
kainos
- likus 30 dienų iki renginio pradžios 55% nustatytos
kainos
- likus 24 dienoms iki renginio pradžios 65%
nustatytos kainos
- likus 17 dienų iki renginio pradžios 75% nustatytos
kainos
- likus 10 dienų iki renginio pradžios 85% nustatytos
kainos
- likus 3 dienoms iki renginio pradžios 95% nustatytos
kainos
B. Butai, apartamentai ir atostogų butai (atvykimas
savo nuožiūra):
- likus 46 dienoms iki renginio pradžios 25%
nustatytos kainos
- likus 45 dienoms iki renginio pradžios 50%
nustatytos kainos
- likus 35 dienoms iki renginio pradžios 80%
nustatytos kainos
- likus 2 dienoms iki renginio pradžios 90% nustatytos
kainos
C. Tuo atveju, kai sutarties objektas yra skrydis
užsakomuoju lėktuvu:
- likus 31 dienai iki renginio pradžios 45% nustatytos
kainos
- likus 30 dienų iki renginio pradžios 50% nustatytos
kainos
- likus 14 dienų iki renginio pradžios 75% nustatytos
kainos
- renginio pradžios dieną 95% nustatytos kainos
C taisyklė galioja tik tuomet, kai atsisakoma skrydžio užsakytu lėktuvu ir netaikoma, kai atsisakoma kombinuotų renginių, kuriems galioja atskiri reguliavimai nurodyti 6.4 ir 6.5 punktuose, potaškiuose A, B. Šie mokesčiai yra lygiaverčiai išlaidoms, kurias patiria TUI. Turizmo renginių žemiau nurodytuose regionuose atveju: Meksikas (CUN), Kuba (VRA), Kenija (MBA), Šri Lanka (CMB), JAV (MIA), Tailandas (BKK ir HKT, KBV), Madera (FNC), Žaliojo Kyršulio Salos (SID), Jungtiniai Arabų Emyratai (DXB, DWC, FJR, RKT), Dominikana (PUJ), Zanzibaras (ZNZ), Mauricijus (MRU), Seišeliai (SEZ), Maledyvai (MLE), Balis (DPS), Jamaika (MBJ) atsisakymo išlaidos bus skaičiuojamos pagal 6.5 punkto A potaškį. Išimtimi yra regionai Meksikas (CUN), Kuba (VRA), Jamaika (MBJ), ZEA (RKT) Kenija (MBA), Dominikos Respublika (PUJ), Mauricijus (MRU), Šri Lanka (CMB), Zanzibaras (ZNZ), Žaliasis Kyšulys (SID) tuo atveju, kai skrydžiai į dvi puses įgyvendinami remiantis užsakytų lėktuvų linijomis: TUIflyNetherlands, Travel Service, EnterAir, Small Planet Airlines, SunExpress, Norwegian, Corendon Airlines, PegasusAirlines, Ryanair Sun.
6.6 Pareiškėjui pageidaujant, pagal galimybes, jei yra laisvų vietų, yra galimybė vieną kartą nemokamai keisti sutartį, jeigu apie pakeitimą pranešama likus 31 dienai iki turizmo renginio pradžios arba likus 46 dienoms iki turizmo renginio pradžios tuo atveju, kai turizmo renginys susijęs su namo, apartamento ar atostogų buto naudojimu (atvykimas savo nuožiūra). Tuo atveju, kai sutartis keičiama į brangesnę, reikia primokėti skirtumą atsiradusį dėl perskaičiavimo pakeitimo įvedimo dieną. Kai sutartis keičiama į pigesnę, kainos skirtumas negali būti didesnis, nei 10% pirminės kainos (iš pirmos sutarties). Kiekvieno kito pakeitimo atveju (pradedant nuo antro), nepaisant kainos skirtumo, t.y. gali būti mažesnis arba didesnis, nei 10%, pranešto likus 31 dienai iki turizmo renginio pradžios arba likus 46 dienoms iki turizmo renginio pradžios tuo atveju, kai turizmo renginys susijęs su namo, apartamento arba atostogų buto (atvykimas savo nuožiūra) naudojimu bei sutartis keičiama praėjus 31 dienai iki išvykimo dienos arba likus 46 dienoms tuo atveju, kai turizmo renginys susijęs su namo, apartamento ar atostogų buto (atvykimas savo nuožiūra) naudojimu pakeitimai gali būti įvedami tik nutraukus esamą sutartį vadovaujantis Turizmo renginių sąlygų 6.2, 6.4, 6.5 punktuose apibrėžtomis sąlygomis ir tuo pačiu sudarant naują sutartį, kuria vadovaujantis Klientas yra įpareigojamas sumokėti kainą už turizmo renginį, kuri nurodyta naujoje sutartyje. Kai pakeitimas įvedamas Kliento pageidavimu turizmo renginio sutartyje apimančioje skrydį lėktuvu, ir yra susijęs su atvykimu savo nuožiūra arba atvirkščiai, tai pat kai pakeitimai susiję su sezonų keitimu, tai pakeitimas galimas tik nutraukus esamą sutartį vadovaujantis Turizmo renginių sąlygų 6.2, 6.4, 6.5 punktuose apibrėžtomis taisyklėmis ir sudarant naują sutartį, kuria vadovaujantis Klientas yra įpareigojamas sumokėti kainą už turizmo renginį nurodytą naujoje sutartyje. Sutarties keitimas turizmo renginių žemiau nurodytuose regionuose atveju: JAV (MIA), Meksikas (CUN), Kuba (VRA), Kenija (MBA), Šri Lanka (CMB), JAV (MIA), Tailandas (BKK ir HKT, KBV), Madera (FNC), Žaliojo Kyšulio Salos (SID), Jungtiniai Arabų Emyratai (DXB, DWC, FJR, RKT), Dominikos Respublika (PUJ), Zanzibaras (ZNZ), Mauricijus (MRU), Seišeliai (SEZ), Maledyvai (MLE), Balis (DPS), Jamaika (MBJ) bei tuo atveju, kai keliaujama laivu, galimybės keisti nėra. Išimtį sudaro regionai Meksikas (CUN), Kuba (VRA), Jamaika (MBJ), ZEA (RKT) Kenija (MBA), Dominikos Respublika (PUJ), Mauricijus (MRU), Šri Lanka (CMB), Zanzibaras (ZNZ), Žaliasis Kyšulys (SID), tuo atveju, kai skrydžiai yra į dvi puses įgyvendinami tarpininkaujant užsakomų lėktuvų linijoms: TUIflyNetherlands, Travel Service, EnterAir, Small Planet Airlines, SunExpress, Norwegian, Corendon Airlines, Pegasus Airlines, Ryanair Sun. Turizmo renginio sutarties keitimo atveju, kai skrydis yra į vieną pusę arba į dvi puses, įgyvendinamas per RYANAIR Limited, WIZZ AIR HUNGARY Ltd. oro linijas, nėra įmanomas.
6.7 Sutarties keitimas pageidaujant, apie kurį kalbama 6.6 punkte, suprantamas kaip pvz. apgyvendinimo vietos keitimas ar kelionės trasos keitimas, turizmo renginio laiko keitimas bei turizmo renginio programos keitimas. Jeigu iš sudarytos sutarties matyti, kad turizmo renginyje turi dalyvauti keli dalyviai, atsisakymas bent vieno jo dalyvio dalyvauti turizmo renginyje arba dalyvio amžiaus keitimas TUI įgalioja iš naujo paskaičiuoti kainą už dalyvavimą turizmo renginyje.
6.8 Iki turizmo renginio pradžios Pareiškėjas turi teisę perduoti trečiajam asmeniui sutartyje numatytas teises ir pareigas. Pavaduojantis asmuo privalo tenkinti visus reikalavimus būtinus dalyvauti turizmo renginyje. Pareiškėjas privalo informuoti TUI apie dalyvio pakeitimą raštu iki turizmo renginio pradžios. Turizmo renginio dalyvio keitimas likus 31 dienai iki turizmo renginio pradžios yra nemokamas. Už pakeitimus įvedamus likus mažiau, nei 31 dienai iki išvykimo datos, TUI paskaičiuoja tvarkymo mokestį, kuris lygiagretus TUI patirtoms išlaidoms dėl įvedamų pakeitimų. Kai kalbama apie skrydžius oro linijomis, plaukimą laivu (kruizas) arba turizmo renginius su skrydžiu užsakytu lėktuvu arba turizmo renginius paremtus skrydžiu į vieną pusę arba skrydžiu į dvi puses oro linijomis RYANAIR Limited, WIZZ AIR HUNGARY Ltd., tai toks pakeitimas nėra įmanomas, nebent Klientas gaus TUI raštišką patvirtinimą apie galimybę įvesti dalyvio pakeitimą ir su tuo susijusias išlaidas. Už turizmo renginio išlaidų ir papildomų išlaidų, susijusių su pavaduojančio asmens keitimu, apmokėjimą solidariai atsako: Klientas ir pavaduojantis asmuo. Klientas gali kreiptis į TUI pateikti individualius paskaičiavimus jo patirtų išlaidų dėl teisių ir pareigų, numatytų sutartyje, perkėlimo trečiajam asmeniui.
6.9 Kai rezervuojamas pats skrydis užsakytu lėktuvu pagal akcijinį pasiūlymą, grįžimo termino keitimas prasidėjus turizmo renginiui nėra įmanomas. Kuomet rezervuojamas skrydis oro linijomis grįžimo termino arba oro uostų keitimai prasidėjus turizmo renginiui nėra įmanomi, nebent TUI pavyks gauti raštišką oro linijų patvirtinimą, kad toks pakeitimas galimas ir Klientas raštu patvirtins, kad padengs išlaidas susijusias su tokiu pakeitimu.
6.10 Visi mokėjimai susiję su atsisakymu ir sutarties keitimu, tai pat mokesčiai už individualią turizmo renginio eigą reikalaujami nedelsiant.
6.11 Kuomet paskaičiuojamas tvarkymo mokestis Klientas turi teisę gauti individualų išlaidų, susijusių su tvarkymo mokesčio skaičiavimu, paskaičiavimą.
7 KELIONĖ LĖKTUVU
7.1 Nuo 2006-07-16 kelionės organizatorius yra įpareigotas pagal 2005-12-14 reglamentą EG/2111/2005 informuoti keleivius, kurie naudojasi oro transportu, apie oro vežėją, kurie vykdo pervežimą. Jeigu sutarties sudarymo dieną oro vežėjas dar nėra žinomas, tai organizatorius įsipareigoja laikinai nurodyti numanomą vežėją. Kai galutinaisužinomas vežėjas, organizatorius nedelsiant informuos apie tai Klientą per pardavimo punktą, kuriame Klientas įsigijo turizmo renginį. Tuo atveju, kai keičiamas vežėjas po sutarties sudarymo Klientą apie tai nedelsiant informuos TUI. TUI pasilieka sau galimybę keisti oro vežėjus ir skrydžių numerius. Oro vežėjų sąrašas, kuriems draudžiama vykdyti vežimus bendrijoje yra Civilinės aviacijos tarnybos tinklalapyje.
7.2 TUI skrydžiai lėktuvu dažniausia vyksta non-stop, tačiau yra galimybė dėl programos ir techninių sumetimų, skristi su persėdimais kelionės metu. Kai kuriais atvejais atvykimas į apibrėžtą vietą galimas naktinėmis valandomis, o grįžimas ryte.
7.3 Kai kurių skrydžių atveju yra galimybė rezervuoti apibrėžtas vietas lėktuve už papildomą mokestį nurodytą internetiniame puslapyje www.tui.pl. Informacija apie tokią galimybę prieinama internetiniame puslapyje www.tui.pl. Kai vietos lėktuve rezervacijos neįgyvendinamos mokestis už vietų rezervavimą lėktuve pilnai grąžinamas Klientams.
7.4 Informacija apie leistiną bagažo svorį kiekvienam dalyviui nurodyta kelionės dokumentuose. Vaikai iki 2
metų atskiro bagažo negali turėti.
7.5 Likus 48 valandoms iki skrydžio Klientas yra įpareigotas patikrinti išvykimo valandą turizmo renginio pardavimo punkte arba tinklalapyje my.tui.pl. Grįžimo termino patvirtinimą Klientas privalo atlikti TUI informacinėje knygelėje, kuri yra viešbutyje. Tuo atveju, kai sudaroma sutartis, kurios objektas yra skrydis lėktuvu, Klientas yra įpareigotas patikrinti išvykimo valandą pardavimo punkte, TUI rezervacijų centre numeriu +48 22 255 03 01 arba tinklalapyje my.tui.pl likus 48 valandoms iki išvykimo, o grįžimo valandą pagal kelionės dokumentuose pateiktą informaciją.
7.6 Klientai dalyvaujantys turizmo renginyje apimančiame skrydį lėktuvu arba klientai, kurie sudarė sutartį dėl turizmo paslaugos, kurios dalykas yra tik skrydis lėktuvu, privalo atvykti į oro uostą bent dvi ar tris valandas prieš planuojamą išvykimą pagal informaciją nurodytą kelionės dokumentuose.
7.7 Ypatingo pobūdžio bagažo (sporto įranga, invalido vežimėliai ir pan.) transportas leistinas anksčiau apie tai pranešus kelionių punkte, kuriame buvo sudaryta sutartis, už papildomą mokestį. Informacija apie tokio pobūdžio transporto kainas prieinama oro linijose, kurios atsakingos tik už transporto organizavimą ir
įvykdymą, kaip ir mokesčių paskaičiavimą. Ypatingo bagažo transportas iš paskirties oro uosto į viešbutį ar
vietą, į kurią pagal sutartį vyksta Klientas, vykdomas Kliento sąskaita ir rizika. Gyvūnų pervežimas galimas
tik anksčiau apie tai pranešus ir gavus oro linijų patvirtinimą už papildomą mokestį. Tokiu atveju taikomos Turizmo renginių sąlygų 3.7 nuostatos.
7.8 Pinigų, vertingų daiktų, technikos prietaisų ir vaistų, esančių transportui perduotame bagaže, praradimo rizika atitenka Klientui. Galima žala padaryta oro transporto metu šalinama pagal oro vežėjui galiojančius teisės aktus. Vertingų daiktų pervežimas (pinigai, vaistai, elektronikos prietaisai, brangenybės ir pan.) galimas tik registruotame bagaže.
8 PRIEŽIŪRA VIETOJE TURIZMO RENGINIO
METU
Turizmo renginių, kuriuos organizuoja TUI, metu Klientus prižiūri Service World of TUI (vietos rezidentas arba įstaiga, informacija internetiniame puslapyje www.tui.pl) arba kambario savininko įgaliotinis pagal informaciją nurodytą kelionės dokumentuose.
9 VIEŠĖJIMO PRAILGINIMAS VYKSTANT
TURIZMO RENGINIUI
Jeigu Klientai ketina prailginti viešėjimą turizmo renginio metu, Klientų prašoma, kad jie susisiektų atitinkamai anksčiau su turizmo renginio organizatoriaus atstovu. Viešnagės prailginimas galimas tik tuomet, kai dar yra laisvų apgyvendinimo vietų, sąlyginai laisvų vietų lėktuve arba kitoje transporto priemonėje. Klientas yra įpareigotas sumokėti už prailgintą viešnagę grynaisiais vietoje. Tuo atveju, kai dėl viešnagės parilginimo bus pakeistas oro uostas, Klientas negali dėl to teikti reikalavimų dėl pakaitinės transporto priemonės užtikrinimo. Išlaidos už viešnagės prailginimą apskaičiuojamos pagal sezoninius dienos tarifus. Tokiu atveju prašome patikrinti Jūsų draudimo galiojimą bei galimai ir vizą.
10 INDIVIDUALI TURIZMO RENGINIO EIGA
Klientas gali pavesti TUI suorganizuoti individualų turizmo renginį. Jeigu tokio renginio suorganizavimas įmanomas, TUI kiekvieną kartą paskaičiuoja tvarkymo mokestį, kurio dydis 150 PLN už asmenį. Jeigu individualaus renginio trukmės laikas skiriasi nuo dažniausia taikomo savaitinio renginio, skaičiuojamas papildomas mokestis, kurio dydis 150 PLN už asmenį. Šis mokestis yra lygiagretus TUI patirtoms išlaidoms už individualaus turizmo renginio suorganizavimą.
11 YPATINGOS NUORODOS KLIENTAMS,
KURIE NAUDOJASI BUTAIS, ATOSTOGŲ
NAMŲ APARTAMENTAIS (ATVYKIMAS SAVO
NUOŽIŪRA)
11.1 Butai, apartamentai ir atostogų namai gali būti užimami tik tokio kiekio suaugusiųjų asmenų ir vaikų, kuris patvirtintas sutartyje. Kiekvienas Klientas yra įpareigotas palaikyti švarą ir tvarką apgyvendinimo vietoje bei patalpose, kurios skirtos bendram naudojimui.
11.2 Naminiai gyvūnai gali būti laikomi butuose, apartamentuose ir namuose tik tokiu atveju, kai informacija internetiniame puslapyje www.tui.pl aiškiai numato tokią galimybę. Jei Klientas neturi galimybės pasiimti su savimi gyvūno, tai nėra pagrindas reikšti bet kokius reikalavimus TUI.
11.3 Informacijoje pateiktoje internetiniame puslapyje www.tui.pl perduodant raktus gali atsirasti pareiga Klientui sumokėti atitinkamą užstatą siekiant apdrausti galimai padarytos žalos apmokėjimą. Užstato grąžinimas arba atskaitymas vykdomas išvykstant iš apgyvendinimo vietos ir perduodant naudojamas patalpas tokios būklės, kokia numatyta sudarytoje sutartyje.
11.4 Klientai yra įpareigoti laikytis nustatytų atvykimo ir išvykimo terminų iš apgyvendinimo vietos bei keičiant tuos terminus yra įpareigoti informuoti apie tokį faktą organizatoriaus atstovą atitinkamai anksčiau, tai yra tokiu laikotarpiu, kuris leistų TUI atitinkamai įvykdyti prisiimtus įsipareigojimus Kliento atžvilgiu.
11.5 Tuo atveju, kai sutartis susijusi su apgyvendinimu butuose, apartamentuose arba atostogų namuose papildomos išlaidos, kurių nebūtina padengti, nėra įtrauktos į turizmo renginio kainą. Jeigu internetiniame puslapyje www.tui.pl nėra informacijos, kad jos įskaičiuotos į turizmo renginio kainą, tai tokie mokesčiai mokami vietoje.
12 DRAUDIMAI TURIZMO RENGINIO METU
12.1 Visi TUI Poland Klientai apimami pagrindiniu draudimu nuo nelaimingų atsitikimų, gydymo išlaidų bei bagažo atsižvelgiant į tai, kad turizmo renginių atveju Lenkijos Respublikos teritorijoje pagrindinis draudimas apima tik draudimą nuo nelamingų atsitikimų.
12.2 Draudimo sumos už pagrindinį draudimą numatytą Bendrose draudimo sąlygose „Allianz TUI Poland Klientamsˮ, kurios sudaro draudimo sutarties Nr. 132298, sudarytos 2016-08-18 su Draudimo ir perdraudimo įmone ALIANZ SPÓŁKA AKCYJNA, būstinė Varšuvoje, priedą, yra atitinkamai tokios:
-gydymo išlaidos (laisvalaikio sportai) ir assistance iki
40 000 PLN
- transporto ir repatriacijos išlaidos (įtraukta į gydymo
išlaidų draudimą)
-nelaimingų atsitikimų pasekmės:
- ilgalaikė žala sveikatai pagal draudiko lentelę iki 20
000 PLN
- mirties atveju 10 000 PLN
- paieškos ir gelbėjimo išlaidos iki 22 000 PLN
- gydymo išlaidų apmokėjimo garantija iki gydymo
išlaidų draudimo sumos dydžio
-bagažas iki 500 PLN.
12.3 TUI rekomenduoja visiems savo Klientams įsigyti papildomą draudimą, platesnės apimties, pagal standartinį variantą, optimalius variantus (optimalus draudimas, optimalus draudimas su atsisakymu 100%) bei praplėsti aukščiau minėtus variantus all inclusive draudimu. Papildomai yra galimybė praplėsti draudiminę apsaugą nuo atsisakymo išlaidų arba ankstesnio grįžimo iš turizmo renginio 80% arba 100%. Informacija susijusi su šia draudimo rūšimi teikiama pardavimo punkte.
12.4 Tikslus draudimo variantų apimties aprašymas: pagrindinio, standartinio, bei draudimų nuo atsisakymo išlaidų ar ankstesnio grįžimo iš kelionės yra Bendrose sąlygose „Allianz TUI Poland klientamsˮ TUiR Allianz, būstinė Varšuvoje, yra Turizmo renginių sąlygose.
12.5 Pagal draudimą sudarytą tarpininkaujant TUI neišduodamas atskiras polisas, rezervacijos numeris jos yra tuo pačiu ir poliso numeris.
12.6 Sudarius sutartį, kurios dalykas yra tik skrydis lėktuvu, draudiminė apsauga pagal pagrindinį draudimą nuo nelaimingų atsitikimų bei gydymo išlaidų padengimas prasideda po išvykimo oro uoste ir apima 24 valandas po šio momento.
13 TURIMO RENGINIO ORGANIZATORIAUS
SUTARTIES NUTRAUKIMAS
13.1 TUI turi teisę nutraukti sutartį likus 7 dienoms iki turizmo renginio pradžios pateikiant Pranešančiajam atitinkamą pareiškimą raštu, jeigu: a) reikalaujamas arba apibrėžtas turizmo renginių dalyvių skaičius informacijoje pateiktoje internetiniame puslapyje www.tui.pl arba kelionės patvirtinime nebuvo pasiektas. Turizmo renginių atveju, kurie susiję su keliavimu ar kruizu, TUI gali nutraukti sutartį dėl turizmo paslaugų teikimo dėl to, kad nėra pakankamo informacijos kiekio, apie kurią kalbama internetiniame puslapyje www.tui.pl arba kelionės patvirtinime minimalaus keliautojų skaičiaus, likus 7 dienoms iki turizmo renginio pradžios;
b) atsirado įvykis, kuris turi nenugalimos jėgos savybių; c) asmenų skaičius neviršija 140 renginiams, kai skrendama lėktuvu.
13.2 Jeigu sutartis nutraukiama dėl priežasčių esančių TUI pusėje, Klientas gali nedelsiant pateikti pareiškimą dėl to, jog laukia TUI pasiūlytos pakaitinės turizmo paslaugos tokio paties arba aukštesnio standarto, arba žemesnio sandaro, jei Klientas sutiktų ir būtų grąžintas kainos skirtumas. Jeigu Klientas nepasinaudos savo teise dalyvauti kitame turizmo renginyje, nedelsiant gaus sumokėtos sumos už dalyvavimą turizmo renginyje grąžinimą.
14 NEĮPRASTOS APLINKYBĖS, NENUGALIMA
JĖGA
14.1 Jeigu dėl nenugalimos jėgos turizmo renginio įgyvendinimas bus ypač sudėtingas, tai tiek Klientas,
tiek TUI turi teisę nutraukti sutartį.
14.2 Tuo atveju, kai įvykis susijęs su nenugalima jėga įvyko pradėjus turizmo renginį, TUI yra įpareigota imtis bet kokių būtinų veiksmų siekiant užtikrinti turizmo dalyviams grįžimą, jeigu sutartyje TUI buvo įpareigota užtikrinti transportą grįžimui. Dėl to atsiradusios transporto organizavimo ir užtikrinimo išlaidos dėl nenugalimos jėgos padengiamos Kliento ir TUI lygiomis dalimis.
15 ATSAKOMYBĖ
15.1 TUI įsipareigoja įgyvendinti sutartį su didžiausiu kruopštumu, taip pat atsižvelgiant į vykdomos ūkinės veiklos profesinį ir profesionalų pobūdį.
15.2 TUI atsako už turizmo paslaugų sutarties neįgyvendinimą arba netinkamą įgyvendinimą, nebent neįgyvendinimas arba netinkamas įgyvendinimas atsiranda dėl Kliento aplaidumo ar neveikimo, trečiųjų asmenų neveikimo arba aplaidumo, kurie nedalyvauja sutartyje nurodytų paslaugų teikime, jeigu tų veiksmų ar aplaidumo nebuvo įmanoma numatyti arba išvengti, arba jie nenugalimos jėgos pobūdžio. Atsakomybės apribojimas dėl sutarties neįgyvendinimo arba netinkamo įgyvendinimo neatleidžia TUI nuo įsipareigojimo suteikti pagalba Klientui turizmo renginio metu.
15.3 TUI nėra atsakinga už žalą atsiradusią dėl to, kad Klientas dalyvavo sporto renginiuose ir kituose renginiuose organizuojamuose turizmo renginio metu, kurių organizatoriumi nėra TUI.
15.4 TUI nėra atsakinga už tai, kad atitinkamos diplomatinės atstovybės laiku išduotų ir pristatytų vizas.
15.5 TUI galimai yra atsakinga kartu su vežėju pagal tarptautinius susitarimus iš Varšuvos, Hagos ir Gvdalacharos, papildomą susitarimą dėl skrydžių į JAV ir Kanadą iš 1999-05-28. Varšuvos konvencija ir papildomi susitarimai dėl skrydžių į JAV ir Kanadą apriboja vežėjo atsakomybę mirties ar kūno sužalojimo atveju, kaip ir bagažo sugadinimo ar praradimo atveju. Apie žalą padarytą Kliento bagažui vykdant skrydžius lėktuvu reikėtų informuoti tiesiogiai oro linijos atstovybę patvirtinus žalą pasinaudojant registracijos forma (P. I. R). Bagažo sugadinimo atveju skundą reikia teikti raštu oro linijų atstovybei per 7 dienas po to, kai buvo atsiimtas sugadintas bagažas, o bagažo praradimo atveju per 21 dieną.
15.6 Kai transportas vykdomas laivu ir keltu, galioja atitinkamo laivo savininko nuostatos, jeigu transportas nėra TUI turizmo renginio sudėtine dalimi.
15.7 TUI pagal šioje apimtyje galiojančius teisės aktus savo atsakomybę už paslaugų nesuteikimą ar netinkamą suteikimą apriboja iki dvigubos turizmo renginio kainos kiekvieno kliento atžvilgiu. Apribojimas netaikomas žalai padarytai asmeniui.
15.8 Klientas prasidėjus turizmo renginiui ir per visą jo trukmės laikotarpį yra įpareigotas turėti su savimi išspausdintus kelionės dokumentus. TUI nėra atsakinga už tai, kad Klientas jų neturi, nebent neturėjo galimybės jų atsispausdinti dėl priežasčių, už kurias atsakinga TUI.
16 PAREIGA BENDRADARBIAUTI
16.1 Jeigu turizmo renginio metu Klientas nustato, kad sutartis vykdoma klaidingai, yra įpareigotas nedelsiant apie tai informuoti TUI atstovą viešėjimo vietoje bei paslaugų teikėją atitinkamai pagal paslaugos rūšį.
16.2 Klientai nuomojantys butus, apartamentus ar atostogų butus esant poreikiui pateikti skundą privalo juos teikti tiesiogiai kelionės dokumentuose nurodytam kontaktiniam asmeniui. Kai intervencija neveiksminga, tuomet reikia susisiekti su artimiausia Service World of TUI atstovybe arba vietos agentūra
atstovaujančia TUI.
16.3 TUI tikisi, kad Klientai bendradarbiaus su TUI tokiu būdu, kad turizmo renginys vyktų sklandžiai ir atitinkamai pagal sutartį. Dėl to bendradarbiavimas turėtų atrodytų šitaip: - turėti galiojantį pasą arba asmens tapatybės kortelę per visą turizmo renginio laikotarpį bei 6 mėnesius jam pasibaigus, atsižvelgiant į tai, kad išskirtiniais atvejais šis laikotarpis turi būti ne trumpesnis, nei 12 mėnesių; - turėti galiojančią vizą; - tenkinti kitus panašius reikalavimus įgalinančius viešėti tam tikroje valstybėje, kurios teritorijoje vyks turizmo renginys; - turėti TUI išduotus kelionės dokumentus.
16.4 Klientas taip pat atsakingas už kitų reikalavimų tenkinimą, ypač dėl sveikatos būklės, kuri leidžia jamdalyvauti turizmo renginyje be žalos savo sveikatai ir kitiems jo dalyviams.
17 SKUNDAI IR IEŠKINIO SENATIES
TERMINAS
Visus skundus dėl turizmo renginio įgyvendinto ne pagal sutartį reikia teikti raštu laikotarpiu ne ilgesniu, nei 30 dienų iki turizmo renginio pabaigos, turizmo renginio organizatoriui adresu: Kliento aptarnavimo skyrius TUI Poland Sp. z o.o., Domaniewska g. 41 02-672 Varšuva. TUI atmes reikalavimus pateiktus praėjus 30 dienų po turizmo renginio pabaigos. Skunde Klientas privalo nurodyti pažeidimus, kurie padaryti įgyvendinant sutartį bei apibrėžti savo reikalavimus. Klientų skundai nagrinėjami TUI terminais numatytais šioje srityje galiojančiuose teisės aktuose. Pardavimo punktas, su kuriuo buvo sudaryta sutartis nėra įgaliotas priimti skundus iš Klientų.
18 NUOSTATOS DĖL PASŲ, VIZŲ, DEVIZŲ IR
SVEIKATOS APSAUGOS
18.1 Prieš turizmo renginio pradžią reikia susipažinti su nuostatomis taikomomis pasams, vizoms ir sanitarinėmis paskirties valstybėje, kurios pateiktos internetiniame puslapyje www.tui.pl, o su jų galimais pakeitimais nurodytais kelionės patvirtinime. Ten pateikiama esminė informacija susijusi su reikalaujamais formalumais dėl turizmo renginio. Kitų tautybių, nei lenkai, piliečiai įpareigoti surasti informaciją apie įvažiavimo į valstybę taisykles pateikiamas atitinkamose diplomatinėse atstovybėse ir privalo besąlygiškai jų laikytis.
18.2 Klientas perima atsakomybę už galiojančių teisės aktų laikymąsi ir paisymą, kurie būtini tam, kad įvyktų turizmo renginys. Visomis pasekmėmis dėl turizmo renginio atsisakymo išlaidų apmokėjimo, kuris atsirado dėl to, kad nebuvo paisoma tų teisės aktų, išskyrus tuos, kurie atsirado dėl klaidingos informacijos ar informacijos trūkumo iš TUI pusės, apsunkinamas Klientas. Atsižvelgiant į ilgą dokumentų, įgalinančių kirsti valstybės sieną (pasas, asmens tapatybės kortelė),išdavimo laiką prašome atsižvelgti į šį faktą planuojant kelionę į užsienį.
18.3 Informuojame, kad Europos Sąjungoje galima keliauti su asmens tapatybės kortele. Keliaujantys vaikai privalo turėti savo asmens tapatybės dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę).
18.4 Keliaujant į šalis neesančias Europos Sąjungoje, kiekvienas keliaujantis asmuo, tame tarpe ir vaikas, privalo turėti galiojantį pasą.
19 BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Šios Turizmo renginių sąlygos nepažeidžia Turizmo paslaugų įstatymo nuostatų bei kai kurių vartotojų teisių apsaugos įstatymo bei atsakomybės už žalą padarytą pavojingo produkto. Pavienių sutarties nuostatų negaliojimas nepažeidžia visos sutarties galiojimo. Tai taikoma taip pat šioms Turizmo renginių sąlygoms, kurios sudaro sudedamąją Turizmo paslaugų teikimo sutarties dalį. Galimi ginčai dėl turizmo paslaugų teikimo sutarties šalių bus sprendžiami derybų keliu, o nepavykus jų išspręsti, visuotinio teismo atitinkamo pagal vietą ir dalyką TUI Poland Sp. z o.o. Įregistravimas Mazovijos vaivadijos Turizmo organizatorių ir turizmo tarpininkų registre numeriu 726. Šios Turizmo renginių sąlygos galioja turizmo renginiams rezervuotiems iki 2017-12-01.
TUI Poland Sp. z o.o. Įregistravimas Mazovijos vaivadijos Turizmo organizatorių ir turizmo tarpininkų registre numeriu 726. Šios Turizmo renginių sąlygos galioja turizmo renginiams rezervuotiems iki 2017-12-01.
Įsiminta
Naudojame slapukus, kad galėtume suasmeninti turinį bei skelbimus, teikti visuomeninės medijos funkcijas ir analizuoti srautą. Be to, svetainės naudojimo informaciją bendriname su visuomeninės medijos, reklamavimo ir analizės partneriais, kurie gali ją pridėti prie kitos jūsų pateiktos arba naudojant paslaugas surinktos informacijos. Jei norite sužinoti daugiau, spauskite čia.