Antalijos regionas , Turkija

2020-04-01 ir daugiau datų
Ultra viskas įskaičiuota

Datos ir kainos

Didelis ir šiuolaikiškas viešbutis, turintis išvystytą infrastruktūrą, jaukius numerius. Vyksta pramoginiai renginiai. Viešbutis tinkantis šeimoms su vaikais ir jaunimui.

Geriausios kainos atostogoms

Rezervuok kelionę į LONG BEACH RESORT HOTEL & SPA DELUXE
2 suaugę, 5-8n., 2020-04-01 Keisti
LONG BEACH RESORT HOTEL & SPA DELUXE

Viešbutis: Pastatytas 2006 metais. Bendras plotas – 75 000 kv. m. Viešbutį sudaro vienas pagrindinis 9-ių aukštų pastatas, dvylika 2-jų aukštų vilų (60% numerių su vaizdu į jūrą) ir dvidešimt keturi šeimos poilsio nameliai, kuriuose yra:
554 Standard room tipo numeriai (8 iš jų pritaikyti asmenims su negalia (dušo kabina), maks. 2+2 asm., 28–30 kv. m),
90 dviejų aukštų Family duplex tipo numerių (kiekviename aukšte – miegamasis, maks. 4 asm., 39 kv. m),
48 dviejų kambarių Villa suite tipo numeriai (su išėjimu prie baseino, 2 miegamieji atskirti durimis, sauna (už papildomą mokestį), maks. 4 asm., 40 kv. m),
24 dviejų kambarių Family chalet tipo numeriai (2 miegamieji atskirti durimis, dušo kabina, 2 LCD televizoriai, visi su vaizdu į ežerą, maks. 4 asm., 43 kv. m).

Viešbučio vieta: Apie 90 km iki Antalijos oro uosto, apie 20 km iki Alanijos miesto centro, apie 5 km iki Avsalaro gyvenvietės, apie 50 m iki nuosavo paplūdimio (per kelią, yra požeminė perėja).

• Drabužių skalbimo paslaugos
  • Dietinis meniu
  • Interneto kavinė 1
  • SPA centras
  • Kirpykla
  • Uždari baseinai: 1
  • Konferencijų salės: 4 (nuo 45 iki 800 asm.)
  • Barai: 12
  • A la carte restoranai: 3 (itališkas, kinietiškas, osmanų, žuvies, meksikietiškas - būtina išankstinė registracija, savaitinės viešnagės metu galima nemokamai aplankyti vieną restoraną 1 kartą)
  • Restoranai: 2
  • Belaidis internetas nemokamai
  • Baseinai: 7 (vienas su jūros vandeniu)
  • Vandens pramogų parkas
  • Gydytojo kabinetas
  • Parduotuvės
  • Kino salė

Numeryje:

• Seifas numeryje, nemokamai
  • Patalynės keitimas: 3 kartus per savaitę
  • Oro kondicionierius: centrinis
  • Aptarnavimas numeriuose: visą parą, nemokamai
  • Vonia
  • Grindys: kiliminė danga (kiliminė danga arba laminatas)
  • Numerių tvarkymas: kasdien
  • Plaukų džiovintuvas: yra
  • Balkonas/terasa
  • Mini baras 2 (geriamasis ir mineralinis vanduo - kasdien, gaivieji gėrimai – atvykimo dieną, nemokamai)
  • Internetas: Wi-Fi nemokamai (nemokamai)
  • Televizorius: yra (rusiškas kanalas)

• Sauna nemokamai
  • Aerobika nemokamai
  • Pirtis nemokamai
  • Diskoteka nemokamai
  • Žaidimų automatai už papildomą mokestį
  • Teniso inventorius už papildomą mokestį
  • Masažas už papildomą mokestį
  • Sūkurinė vonia nemokamai
  • Teniso korto apšvietimas už papildomą mokestį
  • Biliardas už papildomą mokestį
  • Treniruoklių salė nemokamai
  • Turkiška pirtis nemokamai
  • Vandens aerobika nemokamai
  • Paplūdimio tinklinis nemokamai
  • Smiginis nemokamai
  • Thallasso centras 2
  • Vandens sporto priemonės už papildomą mokestį
  • Stalo tenisas nemokamai
  • Gyva muzika nemokamai
  • Teniso kortas nemokamai (3 teniso kortai (2 su tartano, 1 su sintetine danga)
  • Boulingas už papildomą mokestį (2 takeliai)
  • Pramoginiai renginiai nemokamai

• Baseinai vaikams: 2
  • Žaidimų aikštelė
  • Vaikų klubai: 2
  • Švediškas stalas vaikams 2
  • Kinoteatras
  • Atrakcionų parkas nemokamai
  • Auklė už papildomą mokestį
  • Vandens pramogų parkas vaikams (piratų laivas)

Prie baseino:

• Paplūdimio rankšluosčiai nemokamai
  • Skėčiai, gultai, čiužiniai - nemokamai

• Stambaus žvyro/akmenuotas
  • Baras paplūdimyje: nemokamai
  • Nuosavas
  • Pirsas
  • Paplūdimyje: skėčiai, gultai, čiužiniai nemokamai
  • Paplūdimio rankšluosčiai: nemokamai

Аdresas: Türkler Belediyesi, Akdeniz Blv. No:26, 07400 Alanya/Antalya, Turkija
Telefonas: +90 444 7 075
Internetinė svetainė: www.longbeach.com.tr

Atsiliepimai
Vilius
Keliautojo komentaras 2018-11-03 20:21
Jaučiausi kaip kokioje Rusijoje. Tikrai neblogas pasirinkimas atostogauti su vaikais. Jiems ten tikrai bus ką veikti. Bet... Tai, ko gero vienintelis ir pagrindinis šio pramogų ir poilsio cento privalumų. Taigi, viskas iš eilės. Atstumas nuo Antalijos oro uosto tikrai nemažas - apie 2 valan
Rasa
Keliautojo komentaras 2017-11-03 20:36
Ką tik grįžome iš šio viešbučio. Na teritorija, išplanavimas, vandens kalnai 10 balų. Bet maistui neduočiau nė 2 iš 10. Gal čia dėl to, kad prisikvietė alkanų lietuvių pusvelčiui, kuriems tiks bet kas, nežinau. Kaina buvo išties gera, bes beliko valgyti vien bulvytės free + kepta vištiena. Nors pas
Renata
Keliautojo komentaras 2017-04-23 12:11
Viskam tik 10 balu. Vaziavome trise,gavome dvivieti kambari, registraturoje paprasius kito gavome dideli kamb.be pinigu ir greitai.. kambari yra: slepetes.ranksluosciai,arbatinukas,siulu,vateliu,ausu krapstuku,batu saukstas,puodeliai. Maistas tobulas. Suvenyru kainos kosmines.kas megsta stipria nam
Valdas
Keliautojo komentaras 2016-11-02 18:57
Esame siuo metu cia. Viskas ok, tik nerekomenduoju eiti i zuvies restorana. Valgyti labai neskanu, aptarnavimas blogas. Teko visa maista palikti ir eiti valgyti i standartini restorana. Dar didelis minusas, kad is gaiviu gerimu aparatu bega ne sultys o lengvai padazytas vanduo ir kokteiliai suaugusi
Jurgita
Keliautojo komentaras 2016-11-17 16:22
Kelionė buvo puiki! Mano vyras labiau linkęs į pažintines keliones, bet šįkart net ir jis nenorėjo keliauti, tiesiog poilsiavome ir mėgavomės saule :) Vieną vakarą pagąsdino lietutis, bet buvo proga pabūti viešbučio foje, pabendrauti su lietuviais :) Viešbutį buvome užsisakę "Resort", bet nusiunt
Šarūnas
Eksperto komentaras 2016-05-27 15:28
Vienas minusas - tarp viešbučio ir paplūdimio eina pagrindinis kelias, todėll "sea view" kambariuose triukšmas visą parą ,taip pat triukšmas ir nuo viešbučio diskotekos, kuri yra prie paplūdimio. Animacija gana prasta. Viešbutis mėgstamas šeimų. Kambariai gana tamsūs ir nėra jaukūs.
ieva
Keliautojo komentaras 2016-10-26 14:20
Pailsėjome tikrai neblogai, viešbutis iš tiesų geras, nereikia kovoti dėl gultų, pakankamai daug vietų pramogauti vaikams ir pailsėti tėvams, tad net gausiai apgyvendintas, nesudaro sausakimšo viešbučio įspūdžio, mat per dieną žmonės būna gan išsiskirsitę, kas prie jūros, kas įvairiose vietose prie
Aiste
Keliautojo komentaras 2016-05-17 09:29
Kas liečia patį viešbutį, tai gražus,didelis pastatas,aplinka gražiai sutvarkyta,maistas skanus,kaip ir kituose viešbučiuose,na o kas liečia aptarnavimą,tai siaubas,duok nedavęs dolerių,nekreipia i tave dėmesio,jie šokinėja apie saviškius turkų turistus.Šiame viešbutyje vien turkai ir vokiečiai, jie
Anonimas
Keliautojo komentaras 2015-11-02 19:06
buvome rugsejo pabaigoje.viskas 10 balu .rekomenduoju visiems.maistas ivairus.labai skanus.visur svara.aptarnavimas puikus
Alina
Keliautojo komentaras 2015-08-31 22:29
Puiku ! Atostogavome desimt dienu geguzes men. 2015 m. Patiko viskas: oras, maistas, teritorija, baseinai, vaiku pramogos, linksmieji kalneliai, vakarines programos! Mes stengdavomes pusryciaut ir pietaut prie to paties stalo, kadangi labai patiko vaikinas, kuris mus aptarnavo, Mandagus, taktiska
greta
Keliautojo komentaras 2015-04-30 15:03
Gryzom ka tik is sito viesbucio, tai superinis viesbutis poilsiui su vaikais, nes ten vaikams uzsiemimu nuo ryto iki nakties. Aisku ir tevams yra ka veikti, vakariniai sou puikus, superines diskotekos. Viskam duociau 10 balu, isskyrus kambariu tvarkymui. Bet kiek supratau cia mums su tvarkytoja nepa
Jonas
Keliautojo komentaras 2014-06-17 09:07
Puikus viesbutis. daug veiklos, pramogu, o tuo paciu ir norintiems ramybes, pilna ir daug jaukiu kampeliu. Puiki !
Edita
Keliautojo komentaras 2014-07-01 10:23
Nuostabus, puikus, didelis,žalias, erdvus, gražus, tvarkingas, paslaugus, ypatingai tinkantis ilsėtis su vaikais, nes vaikams pramogų užtenka visai dienai. Didelė teritorija,laisvų gultų prie baseinų ar jūros visad galima surasti. Puikios šou programos vakarais. Maitinimas 10 balų. Žodžiu rekomenduo
Jurate
Keliautojo komentaras 2014-05-18 14:11
Viesbutis neblogas, gal kaip tokio dydzio hotelis turetu tureti didesne teritorija nes gultai visur viens prie kito labai suspausta, mazai vietos.. Blogai tas, kad baseinai veikia iki 19val, manau turetu bent iki 21h leisti maudytis. Dar nepatiko bariukas papludimyje buvo labai jau skurdus, norint g
RIMANTA
Keliautojo komentaras 2013-03-27 16:21
Grįžome vakar, viešbutis geras šuolaikišas,šeimoms-vaikučiais, nes puiki animacija, vandens atrakcijos ir maistas netgi alergiškiems galima rasti skanaus. O apie desertai palyginti nebėra su kuo, tiesiog puikūs! Su dukrele nuo šešerių ( dabar jai 13 m.) Afrikos, Azijos ir Europos šalyse esame buv
Sabina
Keliautojo komentaras 2012-08-21 11:45
Ne kartą atostogavome Turkijoje, visuomet rinkomes 5 žvaigždučių viešbučius, bet šis buvo pats blogiausias. Šiaip viešbutis tikrai gražus, teritorija didelė ir veiklos bei užsiėmimų jame rastų bemaž kiekvienas. Tai, kad pliažas šiame viešbutyje yra per kelią visiškai netrukdė, nes tiesiog reikėdavo
Dalė
Keliautojo komentaras 2011-11-09 22:10
Atostogavome spalio pačioje pabaigoje. Viešbutis didžiulis,bet puikiai praleidome laiką.Maistas įvairus,bet atsirinkome,kas mūsų lietuviškai virtuvei artimiau.Visko neišragavome,rinkomes daugiausia akimis.Labai tinka atostogauti su vaikais.Realiai vaizdas daug gražesnis negu nuotraukose.Mes lietuvia
Jolita Esaulova
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Niekada nenorejau vykti i Turkija, nezinau net kodel.. pasirinkome si viesbuti ir likome be galo suzaveti!!! Pirma karta gyvenime noriu sugrizti i ta pacia vieta ir tik i ta viesbuti!!! Ne menkiausio minuselio negaliu pasakyti, nors esame tikrai tokia, kad tinka ne bet kas;) Maistas nerealus, dar n
Agne
Didziausias minusas yra pliazas, nes norint ieiti i jura reikedavo spec avalynes, nes daug akmenu ir gana dideliu. Iki plezo reikedavo pereiti pozemine pereje, nes skiria kelias Alanija_Antalija, siaip mums triuksmas tikrai netrugde. Kambariai gana tvarkingi, ranksluoscius keite kiekviena diena. Ma
Diana
Keliautojo komentaras 2011-06-09 12:05
Viešbutis labai puikus, rekomenduojam visiems, teritorija labai didelė, viskas labai tvarkinga, švaru, gerai apgalvota kiekviena smulkmena, ir poilsiui tinka, ir pasilinksminti, animatorių labai daug, vaikams yra ką veikti, baseinai su kalneliais, karuselės, žaidimų kambarys. Žmonių labai daug, pagr
Inga
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Mums sis vesbutis labai patiko, buvom su vaikuciais labai geras akva parkas , karuseles,tikrai yra ka veikti, personalas labai malonus, kambarius tvarko gerai ir su arbata ir be, buvom su mazu vaiku tai mums kambari dave 1 aukste , kur resepson kad butu patogu ir atvaziavom anksti ryte tai net laukt
DIANA
Viešbutis tikrai labai geras, tiek su vaikais, tiek su kompanija neprailgs atostogos. Šiame regione didžiausias ir geriausias viešbutis. Visą dieną galima praleisti viešbučio teritorijoje, atrasite ką veikti, ne vien pasyviai gulėti. Labai viskas apgalvota. Maistas superinis, geriau turbūt niekur
Simas
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Sveiki, planuojame balandžio mėnesi važiuoti į šį viešbutį. Iškilo toks juokingas klausimėlis, ar su ULTRA all in mini baras yra nemokamas? Ir kaip suprantu visuose baruose alkoholiniai gėrimai yra nemokami? Mokami tik ale carte restoranai?
Kristina
Mums viskas patiko, tikrai rekomenduoju, ir tas kelias tikrai netrukdė, nors langai buvo į jį. Kiekviena ryta neišlipus iš lovos matėme jūra, nes gyvenome stikliniame korpuse. Tikrai super. Vyras sakė kada vėl važiuosime į Turkiją tai tik į šį viešbutį. Dėl rankšluosčių keitimo: jei norite kad ju
Kestutis
Keliautojo komentaras 2011-06-09 13:06
Atostogavome rugsėjį. Oras buvo puikus. Kambariai erdvūs. Dvigulėje lovoje laisvai galima išsitekti trise( su vaiku). Tvarkė normaliai, nors jokių gulbių nedarė(bakšišo palikdavom iš pradžių). maitino gerai, tik vaisių mažas pasirinkimas. Na bet arbūzų kasdien buvo. Ledų duodavo popiet (per 40 baigd
Andzelika
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Rekomenduoju!Ypac su gera kompanija, nes veiklos per akis;)
Raminta
Anksčiau mano rašytame atsiliepime 5 ir 10 nuotraukos ne mano įdėtos.Tai ne "Long beach" vaizdai.
Daiva
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Ilsejomes siame viesbutyje su visa kompanija:) Vazinejame daug ir Turkijoje buvome ne pirma karta. Kai vaziavome, labiausiai bijojome to, kad viesbutis yra per kelia nuo juros. Skaiteme komentarus kur tik imanoma, kad suzinoti kiek tas kelias trugdo poilsiui. Nieks tikrai niekur nerase, kad jis trug
R ir R
Atostogavome Turkijoje jau 4-tą kartą, tačiau buvome maloniai nustebinti: viskas nuo A iki Z buvo išties šaunu. Nors viešbutis didelis ir žmonių daugybė, bet dėmesio ir šypsenos iš aptarnaujančio personalo tikrai sulaukia kiekvienas. Paplūdimys nuostabus, baseinų galybė, barų ant kiekvieno kampo, ma
Inga
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
As tai jau tikrai i si viesbuti niekada negrysiu. Kambariai daugiau maziau atitinka aprasyma, chalatu neduoda ir nera galimybes ju issinuomoti, slepeciu taip pat, tvarkomi kaip ir kiekviena diena, bet tvarkymas apsiriboja lovos patvarkymu ir kranu nublizginimu, kriaukleje pasta stovejo 3dienas, o
nastia
всем привет !была в этой гостиннице с 11 по 18 августа и хочу сказать ,что все супер!еда ,напитки,анимация,территория!конечно отель большой и естественно людей много ,но лежаков хватало на всех!всем советую,не пожалеете!
Edis
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Viesbucio minusai:vakarine animacija kolizejuje vertinciau 2balais,nekokybiskas wifi interneto rysys, tvarko kambarius gerai, mini bara papildo pastoviai.Alkoholiniai gerimai praktiskai kekvieno skoniui, Jack Daniels, Red label, Martini, Bayles, Kahlua, Bazooka, Bakardi, zodziu viskas ko geidzia sir
Vaida
Keliautojo komentaras 2010-07-20 23:22
Labai patiko viesbutis, be galo didelis, daug veiklos vaikams ir suaugusiems nuotraukos neatitinka tikrojo vaizdo. realiai viskas daug graziau :) tinka tiems kurie nori visas atostogas praleisti viesbutyje, nes is jo galima niekur neiti. i trecia diena tik pradejome orientuotis kas kur yra. del svar
Marius
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Viešbutis prie gatvės. Mūsų kambarys buvo į jūros tuo pačiu ir gatvės pusę. (Beje kambarį į jūros pusė gavome be išankstinio užsakyo ir paprašymo). Gatvė ne šiaip, o pagrindinis Alanija-Antalija kelias taigi eismas intensyvus nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro. Tiems kas įpratęs prie tylos gali tru
Kristina
Labai mums patiko, tikrai rekomenduoju, ten neradau nė vieno minuso. Labai norėčiau sugrįžti. Maistas super, gėrimai super, veiklos sočiai.
AGNETA
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Labai saunus viesbutis,patiko viskas nuo A iki Z.Tikrai noreciau dar karta i ji sugrizti:)
Nerijus
Kaip tik planuoju vaziuoti i kelione, ir ieskodamos jos, nusprendziau palikti po komentara, prie viesbuciu kuriuose esu buves. Taigi apie si viesbuti. Man sis viesbutis labai patiko, viskam 10 balu. Didziausias pliusas sio viesbucio, tai yra kad jis nesenai pastytas ir didziule teritorija, kurioje g