CRYSTAL GREEN BAY RESORT & SPA

Bodrumas, Turkija
Nuo 816€

Graži erdvi teritorija, skanus ir kokybiškas maistas. Viešbutis orientuotas į šeimyninį poilsį su vaikais: dienos metu vyksta įvairūs sporto ir pramoginiai renginiai. Gerai išvystyta aktyvaus poilsio infrastruktūra - teniso kortas, baseinai, vandens kalneliai. Rekomenduojamas šeimyniniam poilsiui.

Atrinkti šio viešbučio pasiūlymus
+ daugiau filtrų
Pasirinkite pageidaujamą trukmę:
Orientacinis mažiausios kainos žmogui grafikas: Turkija, Antalijos regionas, 6n. , keliaujant 2 suaugusiems
Rezultatai pagal paiešką:
Viešbutis CRYSTAL GREEN BAY RESORT & SPA 5*,
Parinkome datą, kuria, mūsų turimais duomenimis, viešbutis turi mažiausią kainą.

Įskaičiuota:

• Skrydis Vilnius - Bodrumas - Vilnius (skrydžio į vieną pusę trukmė apie 3 val.);
  • Pervežimas Bodrumo oro uostas - viešbutis - Bodrumo oro uostas;
  • Apgyvendinimas pasirinktos kategorijos kambaryje su pasirinktu maitinimu;
  • Registruotas bagažas iki 23 kg;
  • Rankinis bagažas iki 8 kg;
  • Kelionės atstovo paslaugos.

Neįskaičiuota:

• Kelionės medicininių išlaidų ir kiti draudimai;
  • Maitinimas ir vietų pasirinkimas lėktuve;
  • Ekskursijos nuvykus į šalį;
  • Asmeninės išlaidos.

12 km. iki Bodrumo - Milo oro uosto. Maždaug 6 km. iki Giuverdžinliko miesto. Apie 23 km. iki Bodrumo miesto centro. Apie 3 km. iki Basko paplūdimio.

Pastatytas 1991 metais, o atnaujintas 2022 metais (kambariai, viešosios zonos, paplūdimio zona). Bendras viešbučio plotas - 55000 m². Kambarių tipai:

• Standartinis numeris su dvigule arba 2 atskiromis lovomis ir vaizdu į sodą (maksimaliai 2 asm., 20 m²)
  • Didelis dvivietis numeris (maksimaliai 2+1 asm., 23 m²)
  • Dvivietis numeris su vaizdu į jūrą (maksimaliai 2+1 asm., 23 m²)
  • Standartinis trivietis numeris su vaizdu į jūrą (maksimaliai 3 asm., 23 m²)
  • Keturvietis kambarys su vaizdu į sodą (maksimaliai 2+2 asm., 23 m²)
  • Šeimyninis kambarys su vaizdu į sodą (maksimaliai 2+2 arba 3+1 asm., 34 m²)

Numeriuose:

• 3 a'la carte restoranai
  • 9 barai
  • 1 lauko baseinas
  • Prie baseino rankšluosčiai, gultai, skėčiai nemokamai
  • 1 konferencijų salė
  • 4 vandens kalneliai
  • Kirpykla/grožio salonas

Sportas ir pramogos:

• SPA ir sveikatingumo centras
  • Treniruoklių salė
  • Vandens sporto įranga (vietoje)
  • Pramogas organizuojantys darbuotojai

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę CRYSTAL GREEN BAY RESORT & SPA

Tauras
2024-05-12
Šiame viešbutyje užsisakėme savaitei ir tikrai puikiai praleidome laiką. Nebuvau tikras, kaip viskas seksis, bet tai buvo fantastiška patirtis. Jis yra tik 20 minučių nuo oro uosto, tačiau nuošalioje ir ramioje vietoje. Sodai ir žaluma yra puikūs, o tada, kai išeini, vaizdas į įlanką yra tiesiog gražus. Nors viešbutis buvo pilnas, visur jautėsi vietos – daug lovų paplūdimyje ar aplink baseiną arba kambarys, kuriame buvo galima mėgautis šokinėjimu nuo prieplaukos. Porą dienų praleidome gulėdami prie jūros, kitą mėgavomės prieplauka, o paskui – prie baseino.
Birutė
2024-05-10
Tai antrus metus, kai esame Crystal Green Bay. Nelikome nusivylę. Puikus kambario atnaujinimas pakartotiniam apsilankymui ir keletas puikių priedų mūsų kambaryje mūsų 25-osioms vestuvių metinėms. Kambariai yra erdvūs ir labai švarūs, juose yra gerai aprūpintas mini baras. Viešbučio darbuotojai yra labai svetingi ir atlieka nuostabų darbą, kad atitiktų aukštus viešbučio standartus. Nieko čia per daug vargo. Yra tiek daug maisto, kiekvienam kažkas. SPA yra puikus, masažai yra nuostabūs, o hamamo patirtis yra neprilygstama. Nekantraujame kitais metais grįžti į šią nuostabią žalią oazę.
Justina
2024-05-05
Puikus aptarnavimas, puiki animacijos komanda. Gyva muzika ir atmosfera bare yra nuostabi. Kiekvieną vakarą įvairūs pasirodymai, o personalas deda visas pastangas, kad jūsų vasaros atostogos būtų nepamirštamos. Didelis ačiū pramogų komandai
Renata
2024-04-28
Labai draugiškas personalas ir puiki atmosfera. Maistas buvo puikus, o paplūdimys labai atpalaiduojantis. Puikiai praleidome laiką, o amfiteatras buvo puikus Rekomenduoju poroms ir šeimoms. Buvo įvairių barų ir restoranų
Paulius
2024-04-15
Apsistojome Crystal Green Bay viešbutyje 7 dienas. Viešbutis yra fantastiškas, gražioje vietoje. Pramogų komanda „Ismail“ buvo puiki. Labai rekomenduočiau šią vietą.
Gintare
2022-10-14
Viešbutis vidutiniškas. Kambariai tvarkomi kiekviena diena, maistas į savaitės pabaiga jau būna atsibodęs, bet čia mūsų pačių išpindėjimas. Vaikams yra žaidimų kambarys ir lauke žaidimų aikštelė, bet nei vaikų, nei suaugusių baseinas nešildomas. Jūra ir vėsi. Šiaip nelabai yra ka veikti jeigu nepajudi iš viesbučio teritorijos. Kadangi mes su mažu vaiku buvom, tai geriausia pramoga prie jūros, o smiginio kaip čia rašo nėra normalaus, stalo teniso stalas jau į pabaiga, yra padarytas mini golfo laukas, tačiau stipriai nesužavėjo. Viskas su viešbučiu kaip ir gerai, viena iš didesnių bėdu, kad jie labai prastai visi kalba angliškai, ir pilna rusų. Man netrukdė niekas, tik rusai.
Regina
2021-10-20
Puikiai praleidome laiką šiame viešbutyje. Personalas labai paslaugus, visada besišypsantis ir pasiruošęs padėti. Viešbutis įsikūręs gražioje įlankos vietoje, jei mėgstate natūralesnę atmosferą, tai tikrai vieta, kurią turėtumėte aplankyti.
Aleksas
2021-07-29
Šiame viešbutyje ilsėjomės su žmona 2021 m. liepos mėn. Jūros įlanka be bangų, didelė paplūdimio zona, tačiau ypač svarbu paminėti aukštą aptarnavimo lygį ir komandos profesionalumą: Ahmetas bare ir Arda animacinių filmų komandoje tikrai labai stengėsi, kad mūsų poilsis ir laikas ten būtų kuo turtingesnis – gėrimų ir ekskursijų atžvilgiu.
Skaistė
2021-07-25
Viskas buvo labai gerai, personalas buvo tobulas, taip pat animacijos komanda buvo labai draugiška ir paslaugi, todėl mes jautėmės labai patogiai ir laukiamai. Mums viešbutis patiko. Rekomenduoju.
Julius
2021-07-19
Personalas nuostabus!! Labai malonūs, draugiški, linksmi ir visada padės, jei kažko reikia. Mes nuėjome į vakarėlį ir jie stengėsi, kad gerai leistume laiką ir kad dėl nieko nesijaudintumėm. Vaizdas, paplūdimys, aplinka ir visi patogumai tiesiog puikūs, visur gražu, švaru ir gerai prižiūrima. Yra animacija jauniems ir vyresniems.. Kiekvienam amžiui jie turi veiklos. Ir jei norisi kažko daugiau, jie tuo pasirūpina. Viskas puiku!

Prasitęsk Vasarą - sutaupyk iki -15% iki 09.20 Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Spalis Tinka keliaujantiems!
Turkija, Antalijos regionas 2024 Spalis - 2025 Rugpjūtis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai