SORRA DAURADA 3*

Malgrat De Mar, Barselonos pakrantė, Ispanija

Vieta: Apie 200 m iki Malgrat de Maro kurorto centro, 50 m iki jūros, 75 km iki Žironos oro uosto.

Viešbutis: 285 numeriai (yra numerių neįgaliesiems), restoranas, 3 barai, baseinas (skėčiai, gultai - nemokamai), internetas, seifas registratūroje (už papildomą mokestį). Viešbučio kategorija šalyje - 3*.

Kambariai:

• Centrinis oro kondicionierius,
  • balkonas/terasa,
  • vonia/dušas,
  • telefonas,
  • televizorius.

Pramogos:

• Stalo tenisas, biliardas, vandens sportas paplūdimyje - už papildomą mokestį.
  • Viešbutyje vyksta pramoginiai renginiai (periodiškai).

• baseinas,
  • žaidimų aikštelė.

Paplūdimys: Smėlio, 50 m nuo viešbučio (per kelią); skėčiai, gultai - už papildomą mokestį.

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę SORRA DAURADA 3*

Rim
2017-09-28
Buvome 10 dienų. Viešbutis švarus ir gražus. Kambariai yra renovuoti ir ne. Buvome nerenovuotame, bet užtat su vaizdu į jūrą. Renovuoti 15 Eur už parą brangesni. Garso izoliacija prastoka, bet jei kaimynai normalūs- viskas gerai. Spintos mažokos, seifai kambaryje (mokami), televizorius, bet nėra plaukų džiovintuvo. Kambariai kasdien valomi ir keičiami rankšluosčiai. Lovos normalios. Yra kondicionierius, veikė tyliai ir gerai. Yra WI-FI, bet dingdavo ir vėl reikėdavo prašyti kodo. Maistas tikrai geras, pakankamai visokiausių daržovių, troškinių. Kasdien galima rinktis gaminius iš vištienos, jautienos, kiaulienos ir žuvies. Buvo jūros gėrybių diena- krevetės, geldelės ir t.t. Kartą per visą vakarienę grojo saksofonas, kartą visoms moterims buvo dovanojamos rožės. Nors žmonių tikrai daug, vietos valgyti ir patiekalų visiems užtenka, švaru. Jau ryte lediniame inde būdavo šampanas, vynas būdavo visada (mes turėjome „viskas įskaičiuota), kiti gėrimus turėjo pirkti. Daug deserto, vaisių. Kadangi buvome rugsėjo pradžioje, tai kartais lydavo, baseine vanduo buvo šaltokas, maudėsi mažai, bet baseino teritorijoje yra bariukas, kur yra gėrimai ir užkandžiai, pakankamai gultų, kurie nemokami. Baseine yra visai atskira spalvinga teritorija vaikams. Labai jaukus baras su pintomis kėdėmis, malonus aptarnavimas. Be kitų gėrimų galima paragauti ispaniškos sangrijos ir šampano- Cavos. Kiekvieną vakarą didelėje salėje buvo įvairūs renginiai- papūgų šou, flamenko ir pan. Buvo galima linksmai pašokti. Iš baro prie staliukų atsinešami gėrimai, kurie kažkodėl pilstomi į plastikinius indus, kartais į stiklinius?? Esant geram orui stogas atviras, blogam- užsitraukia stiklinis stogas. Daugiausia vidutinio amžiaus žmonių ir su mažais vaikais. Ramu. Registratūroje draugiškai galima išspręsti visas problemas angliškai, vokiškai , rusiškai. Šiaip renginiai viešbutyje baigiasi 23 val. Iki jūros labai arti, reikia praeiti požeminiu perėjimu po el. traukinuko bėgiais. Traukinukas visai arti. Garsas kaip ateinančio smarkaus vėjo gūsio , kuris praeina suskaičiavus iki 10. Visai netrukdo. Paplūdimys smulkaus žvyriuko, žmonės daugiausia guli ant savo rankšluosčių (viešbučio draudžiama), yra gultai po 5 Eur ir skėtis 5 Eur. Mums esant jūra bangavo, o iškart gilu. Viešbutis prie pagrindinės gatvės, kurioje daug parduotuvėlių ir barų, netoli nuo miestelio centro, kur bažnyčia, pilies bokštas, į kurį nemokamai kelia funikulierius ir matosi visas miestelis. Einant gatve nepastebi kaip atsiduri Santa Susannoje. Kaip 3 žvaigždučių viešbučiui tai tikrai geras.
2016-09-19
Tikrai rekomenduotume šį viešbutį ir patys mielai ten grįžtume dar. Viešbutyje labai malonus aptarnavimas, labai paslaugus personalas. Maistas labai skanus ir pasirinkimas tikrai platus. Buvome nustebinti vienos vakarienės metu, buvo patiektas papildomas banketinis stalas vien su jūros gerybėmis, neteko to matyti niekur kitur. Be to rytais ( ne kiekvieną rytą) būdavo patiekiamas šampanas :) skani kava iš aparatų. Buvo devynias dienas ir vakarienės maistas nesikartojo. Labai patogi viešbučio vietą, perėjus šalia esantį geležinkelį atsiduri papludimyje. Šalia yra kavinių ir parduotuvėlių alėja, netoliese senamiestis. Šiame viešbutyje kas vakarą vyko gyvos muzikos koncertai.
Daiva
2016-09-08
Viešbutis geras,pramoginiai vakarai viešbutį skirti vyresnio amžiaus, kam virš 60 m,baseinas negilus skirtas daugiau vaikams,daug moksleivių ir senyvo amžiaus žmonių. Keliauti norintiems labai gera vieta arti traukinių stotis ,autobusų sustojimas. Pervežimas į aerouostą galėtų būti valandą ankstesnis mus paėmė iš viešbučio 2 val.vietoj aerouoste buvome 4 ryto.skrydis 6,20.registracijai į skrydi eilės iki durų paskui bėgimas iki mėlynumo. Kambarį gavome kampinį į sieną vaizdas nekoks ,kambarį stiklinės plastikinės,tai teko patiems pirktis stiklines,internetas tik 3 d po 30 min,kuris reikalauja kas 10 min slaptažodžio,reikėjo patiems pirktis savaitei 15 e veikia tik vestibiulį,fenas mokamas ,šaldytuvas mokamas ,pultelis mokamas. Mes daug keliavome tai savo vakarienę perkeldavome į kitos dienos pietus.
ieva
2014-08-24
Viešbutis kuklus bet tvarkingas ir švarus. O aptarnavimas ir maistas nerealus, 7 rūšių vaisiai, moliuskai, krevetės, austres. Baseinas mažiukas bet mums visiškai tai neaktualu tad problemų nesukėlė. Internetas tik pirmame aukšte ir mokamas tai vienintelis trūkumas. Tikrai rekomenduoju :)
Aušra
2011-08-11
Vos atvažiavus mus maloniai nustebino viešbučio aplinka, tačiau užėjus į kambarį teko gerokai nusivilti. Kambarys buvo senas ir apipelijęs. Vonios kambarys netvarkingas su sulūžusiomis pakabomis. Ir šiaip visur gulėjo didelis dulkių sluoksnis ir mūsų balkonas buvo prie pat kito viešbučio balkono (iš ten visą naktį sklisdavo triukšmas). Paties viešbučio izoliacija ne ką geresnė, girdėdavome viską, ką veikė mūsų kaimynai. Ryte paprašėme, jog kambarys būtų pakeistas, tačiau jokios reakcijos nesulaukėm... Maistas buvo valgomas, žinoma, galėjo būti didesnis pasirinkimas, nes beveik kiekvieną dieną valgydavome tą patį. Paplūdimys – neblogas, vanduo skaidrus, bet mūsų atostogų metu jame buvo labai daug medūzų, todėl beveik visą laiką kabojo raudona vėliava. Rekomenduoju aplankyti Barseloną – nenusivilsite.
Arnoldas
2011-08-11
Viešbutis panašus į daugumą viešbutukų, įsikūrusių netoli pakrantės. Važiuodami būkite pasiruošę, jog kambario sienos ypatingai plonos, todėl girdėsite ką veikia jūsų kaimynai. Visuose kambariuose yra balkonas, todėl galima vakarais ramiai pasėdėti. Pats kambarys neblogai įrengtas – nieko netrūko. Maistas viešbučio restorane skanus, didelis pasirinkimas, galima valgyti įprastus patiekalus arba mėgautis ispaniška virtuve. Prie viešbučio yra parduotuvių, neblogų kavinukių ir t.t. iki traukinių stoties ir paplūdimio apie 5 min kelio. Nemanau, jog pasirinkę šį viešbutį apsiriksit.
Laima
2011-08-11
Atostogos Ispanijoje ir viešnagė viešbutyje mums labai patiko. Darbuotojai tikri profesionalai kalba keliomis užsienio kalbomis, visuomet šypsosi ir stengiasi padėti. Kambariai neypatingi, juose radome visus būtiniausius baldus, viskas puikiai veikė. Patiko, jog mūsų numerį valė kiekvieną dieną. Pusryčiai buvo neblogi, vienintelis minusas, jog karštieji patiekalai buvo neypatingai skanūs. Viešbučio pramogos neblogos, jomis naudojomės tik kelis kartus, tačiau nenusivylėme. Vienintelis patarimas: jeigu išgirsite kokį triukšmą ar susidursite su kitais nepatogumais – pasiskųskite registratūroje, darbuotojai viską sutvarkys akimirksniu
Povilas
2011-08-11
Viešbutis tikrai geras, juo galėtų skųstis tik nuolat nepatenkinti ir didelės prabangos trokštantys poilsiautojai. Tuo metu, kai mes atostogavome, viešbutyje taip pat gyveno nemažai mokinukų, tačiau negirdėjome jokio triukšmo ir nepatyrėme jokių nepatogumų. Vieną kartą jie bandė stumdytis restorane, tačiau darbuotojai greitai nuramino ir sudrausmino. Apskritai darbuotojai buvo rūpestingi, mandagūs ir paslaugūs. Kainos viešbučio restorane normalios. Maistas skanus, puikiai paruoštas, daug ispaniškų patiekalų. Kambariai taip pat nenuvylė. Vienu žodžiu, viešbutis puikus pasirinkimas, jeigu ieškote nebrangių, bet gerų atostogų.

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai