SELVAMAR 3*

Lloret De Mar, Barselonos pakrantė, Ispanija

Vieta: 80 km iki Barselonos oro uosto, 30 km iki Žirono oro uosto, 300 m iki Lloret de Mar miesto centro ir 350 m iki paplūdimio.

Viešbutis: Paplūdimio viešbutis. Pastatytas 1988 m. Viešbučio 4-ių aukštų pastate: 228 standartiniai kambariai (50% kambarių su vaizdu į jūrą, 21 kambarys su dvigulėmis lovomis, maks. 4 asm.); 12 šeimyninių kambarių (min. 3 asm., maks. 4 asm.); 3 suite tipo kambariai (uždaras miegamasis, svetainė, mini baras, maks. 4 asm.). Viešbučio kategorija šalyje - 3*.

• vonia ir dušas
  • centrinis šildymas
  • mini baras (už papildomą mokestį)
  • palydovinė televizija
  • balkonas
  • seifas (už papildomą mokestį)
  • keramikinė grindų danga
  • kambariai tvarkomi kiekvieną dieną
  • rankšluosčiai keičiami kiekvieną dieną
  • patalynė keičiama 2 kartus per savaitę
  • aptarnavimas kambariuose (už papildomą mokestį)
  • restoranas (pasaulio virtuvė, švediškas stalas), teminės vakarienės - kartą per savaitę
  • užkandžių baras
  • baras diskotekoje
  • baras prie baseino (tik vasarą)
  • atviras baseinas
  • uždaras baseinas (šildomas)
  • 3 sūkurinės vonios
  • terasa deginimuisi
  • poilsio kambariai
  • TV salė
  • skaitykla
  • žaidimų kambarys
  • konferencijų salė (maks. 300 asm., įrangos nuoma)
  • parkai
  • parduotuvės
  • valiutos keitykla
  • automobilių nuoma
  • paštas
  • automobilių stovėjimo aikštelė (už papildomą mokestį)
  • Nemokamai:
    • dienos pramoginiai renginiai
    • pramoginiai renginiai vakarais
    • flamenko pasirodymai (kartą per savaitę)
    • diskoteka
    • masažo kabinetas
    • biliardas
    • žaidimų automatai
    • galimybė prisijungti prie interneto
  • mini klubas (nuo 5 iki 12 metų, vasarą)
  • pramoginiai renginiai
  • meniu restorane
  • diskoteka
  • lovelė (už papildomą mokestį)

Paplūdimys: miesto, smėlio (Playa de Lloret). Skėčiai, gultai, čiužiniai - už papildomą mokestį. Prie baseino: gultai - nemokamai.

Tel.: +34 972 363311
Adresas: Avda. Vila de Tossa, s/n. Lloret de Mar.

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę SELVAMAR 3*

Irena
2011-08-23
Viešėjome čia tris naktis, jei būčiau neužsisakiusi iš anksto būčiau iš karto dingusi iš šio viešbučio ir aš tiesiai šviesiai, tai pasakiau registratūros darbuotojams. Mums davė kambarį antrame aukšte, galinėje viešbučio dalyje. Kambarys buvo apgailėtinas, mažas, tamsus, pigiai dekoruotas, su vaizdu į kažkokią vielinę tvorą ir nesutvarkytą žemės lopinėlį. Lova buvo sena, purvina, kai kur net pradeginta cigaretėmis. Mes pasiskundėme ir mums davė kitą kambarį, kuris buvo lygiai toks pat. Kitą dieną jie mus apgyvendino kambaryje, viršutiniame aukšte, su vaizdu į baseiną. Šis buvo daug geresnės būklės, ir bent jau balkone buvo įmanoma pasėdėti. Maistą įvertinčiau 2 iš10. Baseinu nesinaudojome, nes jis visada būdavo prigrūstas. Už naudojimąsi kambaryje esančiu seifu reikėjo mokėti 4 eurus per dieną, už mašinų stovėjimo aikštelę irgi buvo kažkoks mokestis.
Dalė
2011-08-23
Aš ir mano vyras apsistojome šiame viešbutyje 5 dienoms. Užsiregistravome greitai, nuėjome į kambarį, kuris buvo pačiame viešbučio gale, pro barą, i patį galą. Kambarys buvo itin paprastas, atitraukėme užuolaidas o už jų buvo plytų siena. Kažkodėl visiškai nenustebome. Iškart nuėjome į registratūrą paprašėme, kad pakeistų kambarį, bet jie atsakė, kad viešbutis pilnas. Žinau, kad mes čia buvome tik 5 dienas, bet tiesą, pasakius matydama tą plytų sieną jaučiausi kaip kalinė. Po kiek laiko jie pakeitė kambarį, kuris buvo šiek tiek geresnis. Pusryčiai labiau tinkami vokiečiams ir prancūzams. Jei jums patinka duona, rageliai, sūris, dešra, tada nepražūsite. Pietūs ir vakarienė buvo skanūs, bet nedelskite nei minutės ir eikite valgyti tik kai prasideda tas laikas, nes mes kiek uždelsėme ir kai atėjome nieko nebebuvo likę. Baseinas buvo gražus, nekilo bėdų gaunant gultą. Kambarį valydavo kiekvieną dieną. Vaikų klubas tik ispanų ir prancūzų vaikams. Tik išėjus iš viešbučio yra keletas kavinių ir barų, kur pinta šviesaus alaus kainuoja 1,70 euro, ir stangria 6 eurai už litrą. Geros atostogos, tikrai gaunate tai kiek sumokate. Pigios atostogos, pigus viešbutis.
Audrius
2011-08-23
Aš ir mano draugas užsisakėme čia savaitę. Aš visada galvoju, kad ką sumoki tą ir gauni, bet jau čia šis posakis nebetinka, nes gauni daug mažiau. Personalas buvo grubus, svečiai grubūs (praktiškai vien vokiečiai). Nei vienas iš darbuotojų nei karto nesišypsojo, išvis jokių mandagumo požymių. Maistas buvo toks neskanus, kad po dviejų dienų tiesiog nusprendėme valgyti kažkur kitur. Jaukių kavinukių, kur patiekia skanų nebrangų maistą, čia apstu, visa ta žodžio prasme, už 10 sekundžių kelio. Tik išėjus iš viešbučio jau gali rinktis iš 5 restoranų. 20 minučių iki paplūdimio ir šurmulingų klubų ar barų. Na mūsų kambarį bent jau tvarkė kiekvieną dieną. Mums neleido pasikeisti kambario, šalia nuolat kažkokios merginos klausydavosi muzikos, be to, į balkoną dažnai įkrisdavo iš viršutinio, kažkieno bikinis ar šlapias rankšluostis. Baseinas buvo visai nieko, bet gėrimus ir maistą čia galima atsinešti tik pirktus viešbutyje. Gultus gauti gan lengva, visa teritorija švari. Dar dėl maisto, tai po pusryčių negauni jokių gėrimų, kava pakenčiama, bet patarčiau atsivežti čia savo arbatos, nes jie neturi normalios. Nei pusryčiams nei vakarienei nebuvo sviesto, negali net duonos užsitepti. O duona jau pastovėjusi, taigi sviesto reikėjo verkiančiai. Ką gi, Lloret tikrai miela ir graži vieta.
Vilmantas
2011-08-23
Viešėjome čia 5 dienas, 2 poros. Turėjome pralaukti 45 minutes, kol sutvarkė mūsų kambarį, bet tai dar ne pasaulio pabaiga. Išgėrėme porą gėrimų bare, pasimėgavome atostogų atmosfera. Kambariai buvo labai paprasti, bet tiek ir tesitikėjome. Švarus, su karštu dušu, patogiomis lovomis, ir su balkonu į baseiną, kas mums labai patiko. Oro kondicionierius buvo silpnas, bet tai mums netrukdė. Viešbutis geroje vietoje, šalia parduotuvės, barai, norint patekti į paplūdimį reikėjo pereiti keletą siaurų gatvelių, su parduotuvėmis ir restoranais, netoli buvo labai gražus bažnyčios kiemas, čia galima stabtelėti išgerti kavos, alaus ar kokteilį. Vakarais nelikdavome viešbutyje, taigi nematėme kokie jame vyksta renginiai, eidavome į aplinkinius restoranus. Aplankykite Gauchos kepsnių namus, ten labai skanūs kepsniai! Ir dar restoraną netoli pilies, su vaizdu į jūrą, aptarnavimas, maistas ir gėrimai ten 5 žvaigždučių kokybės. Viešbutyje viešėjo daugybė ispanų, prancūzų, vokiečių, bet mums tai patinka, kai būna toks tautybių miksas, tada ir pajauti tą tikrąją atostogų dvasią. Pusryčiai kiek prastoki, bet kai pagalvoji, kiek mažai sumokėjai, tai man keista kaip jie dar išvis turi iš ko pamaitinti svečius. Švieži vaisiai ar daržovės pusryčius būtų labai pagerinę. O valgyti ar gerti ne viešbutyje gan brangu. Rekomenduoju šį kurortą 100 procentų.
Edita
2011-08-23
Kai atvykome buvome apgyvendinti viešbučio gale esančiame kambaryje. Vėl grįžome į registratūrą, paprašėme, kad mums pakeistų turimą kambarį į su vaizdu į jūrą, ir jie labai maloniai tai padarė. Kambariai buvo labai paprasti, bet mes to ir tikėjomės už kainą, kurią sumokėjome. Baseinas buvo pati geriausia viešbučio vieta, jis buvo labai švarus, didelis ir tvarkingas. Visą laiką buvo laisvų gultų skirtingose vietose. Maistas mums nepatiko, pasirinkimas ribotas, beveik tie patys patiekalai kiekvieną vakarą. Maisto kokybė irgi buvo prasta. Padavėjos atrodė nusivariusios nuo kojų ir jos tikrai nebuvo patys meiliausi žmonės viešbutyje. Ką gi, bet blogiausias dalykas restorane buvo kiti svečiai, daugiausiai jie buvo vokiečiai arba prancūzai. Visi buvo labai grubūs ir atrodė kad visiškai nesupranta kaip reikia stovėti eilėje! Viešbutis geroje vietoje, iki paplūdimio 10 minučių iki barųir klubų 15 minučių. Paplūdimys padengtas tokiais mažais akmenukais, tikrai ne smėliu ir gan skauda pėdas juo vaikščioti. Apylinkėse daug parduotuvių ir restoranų.

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai