HAROMAR 3*

Calella, Kosta Brava, Ispanija

Vieta: apie 40 km nuo Žironos (oro uosto), Calella miestelyje (apie 600 m nuo centro), šalia paplūdimio (per kelią).

Viešbutis: pastatytas 1969 m., paskutinį kartą atnaujintas 2003 m. 7 aukštų viešbutį sudaro 124 kambariai: 108 dviviečiai (maks. 2+1 asm.), 16 vienviečių (maks. 1+1 asm.). Viešbučio kategorija šalyje - 2*

• vonios kambarys
  • virtuvėlė
  • seifas
  • šildymas
  • balkonas

• pagrindinis restoranas (a la carte)
  • kavinė
  • baras
  • atviras baseinas (sezoninis)
  • medicinos pagalba (už papildomą mokestį)
  • liftas
  • viešbučio seifas
  • konferencijų salė
  • TV kambarys
  • automobilių stovėjimo aikštelė
  • internetas (Wi-Fi už papildomą mokestį)

• žaidimų kambarys

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę HAROMAR 3*

Tadas
2011-07-19
Kaleljoje esame buvome ne vieną kartą, o Haromar viešbutyje apsistojome jau trečią (praleidome čia savaitę). Šis viešbutis mums tikrai patinka, todėl ir nesirenkame jokio kito, visur švaru, jauku. Senieji darbuotojai mus jau gerai pažįsta, maloniai pasitinka, kas kart jaučiamės kai atvykę pas draugus į svečius. Kambariai sutvarkomi kiekvieną dieną, jei nenori, kad tvarkytų tereikia užsidėti kortelę „netrukdyti“. Visada užsisakome kambarį su balkonu. Lauke buvo mažas baseinas bet mes juo nesinaudojome. Kas apie maitinimą, maisto asortimentas ir skonis mūsų nei karto nenuvylė, viskas šviežia, puikiai paruošta. Vieta mums taip pat labai patinka, nes šalia paplūdimys. Jūros vanduo šiltas, bangos kartais itin didelės. Pliaže galima pažaisti tinklinį, siūlomos įvairios vandens pramogos. Išėjus laukiant kelių minučių atstumu daugybė parduotuvių, barų. Netoli traukinių stotis, bet jokio triukšmo nesigirdi.
Vaiva
2011-07-19
Haromar viešbutyje viešėjome 2 savaites, mes su vyru ir dar keletas draugų. Galiu pasakyti, kad negaila išleistų pinigų, atostogos buvo nuostabios. Šalia viešbučio nuostabūs paplūdimiai, netoli senamiestis, kuriuo praklaidžiojome valandų valandas siauromis senovinėmis gatvelėmis, tikrai yra į ką pažiūrėti. Be to, buvo šimtai parduotuvių, kavinių, barų. Kabai daug vokiečių, na bet mums tai nė kiek netrukdė. Kambariai erdvūs ir švarūs, kiekvieną dieną ateidavo tvarkytis kambarinė. Mūsų kambaryje buvo balkonas, ir visi reikalingi daiktai, tik gaila, kad plaukų džiovintuvo nebuvo, na bet apie tai žinojome iš anksto. Personalas mums buvo draugiškas ir paslaugus, dauguma laisvai kalbėjo angliškai. Maistas patiko, didžiulė įvairovė, nei vienas iš mūsų nebuvo alkanas, nors esame gan išrankūs. Manau tiek kurortas tiek viešbutis labiausiai tiktų šeimoms ir poroms.
Donatas
2011-07-19
Praleidome Kaleljoje savaitę, puikus kurortas, o iki nuo Haromar viešbučio iki paplūdimio vos pora minučių pėsčiomis. Visa pakrante driekiasi barai ir kavinės, be to pačiam gale yra ir nudistų pliažas. Miestas gražus, na nedaug ką gali rasti britiško, bet žuvies su skrudintomis bulvytėmis buvo kiekviename bare. Labai daug vokiečių ir danų turistų. Visur pilna įvairiausių parduotuvių, ir skirtų turistams ir net nemažai garsių dizainerių. Patarčiau iš anksto išsikeisti pinigus, nes bankuose imamas 6 eurų komisinis mokestis, o keityklą radome tik vieną. Čia yra turistinis autobusas (atrodo lyg traukinys), kuris važiuoja aplink miestą, man atrodo jis nemokamas, bet niekada juo nevažiavome. Barai ir užkandinės siūlo įvairų maistą, tikrai atitinkantį kiekvieno skonį. Mums labai patiko kavinė baras Top. Traukinių stotis šalia paplūdimio, iš čia galima nukeliauti į Barseloną maždaug už 6 eurus (į abi puses). Kambariai švarūs, lovos patogios, vonia erdvi, daugiau nieko mums ir nereikėjo, nes atostogas stengėmės praleisti aktyviai, į kambarius grįždavome tik permiegoti, beje buvo ir televizorius. Visi žmonės labai malonūs, mums neprailgo viešnagė, mėgavomės kiekviena diena, puikiai pailsėjome.
Julius
2011-07-19
Jei norite viešbučio arčiau paplūdimio, tai tada reikia ieškotis tokio kuris būtų jame, nes tarp paplūdimio ir Horomar yra tik geležinkelis kurį reikia pereiti ir tai užtrunka vos kelias minutes, taigi vieta 10/10. Iki Kaleljos centro 5 minutės pėsčiomis, ten daugybė barų, kavinių, parduotuvių. Kambariai visai nieko, bet gan maži, kambaryje nebuvo nei vienos rozetės, tik vonioje viena, todėl telefonus turėjome krautis nutiesę laidą iš vonios. Nebuvo ir virdulio, o kaip ryte be karštos kavos puodelio? Kambarius valydavo kiekvieną dieną, beje kambaryje buvo balkonas, oro kondicionierius ir televizorius. Mes buvome užsisakę tik pusryčius, todėl apie pietus ir vakarienę nieko negaliu pasakyti. Pusryčiams asortimentas buvo didelis, maistas įvairus, šalta mėsa, skrebučiai, daugybė kavos, arbatos ir karšto šokolado. Bare buvo biliardo stalas, televizorius, netoli nedidelis baseinas, bet jis nebuvo reikalingas kai šalia jūra! Žodžiu už mažą kainą, gavome viską ko tikėjomės.
Rita
2011-07-19
Buvome apsistoję Haromar viešbutyje su savo sužadėtiniu 2 savaites. Vienas žodis viską nusako-BLAKĖS! Mes buvome apgyvendinti 315 kambaryje, manėme, kad jo interjeras šiek tiek pasenęs, na bent jau buvo švaru. Bet taip atrodė tik iš pirmo žvilgsnio! Kai atvykome visą dieną nebuvome kambaryje ir po to nusprendėme truputį numigti. Mane pažadino mano sužadėtinis ir liepė nepanikuoti, bet išlipti iš lovos kaip galiu lėčiau (lovos buvo dvi viengulės). Kai išlipau pamačiau daugybę vabalėlių ropojančių lovoje! Fu! Nusiprausus po dušu susisiekėme su administracija ir jie atsiuntė visiškai angliškai nekalbantį žmogų „išspręsti problemos“. Jis pakėlė čiužinį ir tiesiog ranka nupurtė blakes, bet kai pamatė mūsų veidus, kažkur dingo ir po keletos minučių grįžo nešinas 416 kambario raktu. Šis buvo daug geresnis ir jame nebuvo jokių vabalų. Bet manęs neapleido jausmas, kad jei vienoje lovoje jų yra, turėtų būti ir kitose. Aš tikrai niekada nerekomenduočiau apsistoti šiame viešbutyje, kad ir kaip čia pigu. Be to personalas nebuvo labai malonus, na bent jau su vokiečiais jie elgėsi daug geriau. Kalelja nuostabus kurortas, šalia paplūdimys, parduotuvės, visa kita ko reikia, bet viešbutis mums buvo tikras košmaras.

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai