H10 EUROPA PARK 3*

Salou, Barselonos pakrantė, Ispanija

Vieta: 110 km iki Barselonos oro uosto, 400 m iki Salou miestelio centro, 800 m iki paplūdimio, 1 km iki vandens pramogų parko „Port Aventura”. 2006 m.

Viešbutis: pilnai renovuotas. Tai šeimyniškas viešbutis, kuris tinka visų amžiaus grupių asmenims. Viešbutyje yra 325 kambariai, kurie yra apipavidalinti šiuolaikiškai kukliai su spalvingais akcentais. Restorane „Les Vinyes“ maistas tiekiamas savitarnos stiliumi, jame taip pat vyksta maisto ruošimo svečių akivaizdoje pasirodymai. Viešbutis „H10 Europa Park“ yra įsikūręs Salou centre, aplink jį yra parduotuvių, restoranų ir šurmuliuojančių barų. Viešbučio kategorija šalyje - 3*.

Kambariai:

• vonia arba dušas
  • seifas
  • mini baras (už papildomą mokestį)
  • balkonas arba terasa

• pramoginiai renginiai
  • Už papildomą mokestį:
    • biliardas

Paplūdimys: smėlio, skėčiai, gultai – už papildomą mokestį. Prie baseino: skėčiai, gultai – nemokamai.

Tel. (34) 977 38 14 00
Adresas: C/ Birmingham, 3 E-43840 - Salou Spain
www.hotelh10europapark.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę H10 EUROPA PARK 3*

Mantvydas
2011-08-06
Viešbutyje lankėmės antrą kartą. Viešbutis stovi arti pagrindinio kelio, bet jokių nepatogumų tai nesukėlė. Visi – registratūroje dirbę žmonės, barmenai, padavėjos, kambarinės – labai draugiški ir paslaugūs. Kambarys patogus ir tvarkingas, su vaizdu į baseiną. Restorane galėjome rinktis iš daugybės patiekalų, viskas šviežiai ir gerai paruošta. Restorane niekados nesusidūrėme su jokiomis problemomis ieškodami laisvo staliuko. Reikėtų įspėti, jog žmonės prie baseino yra linkę užsiimti gultos, uždėdami ant jų rankšluosčius, todėl reikėtų nepatingėti ten nueiti šiek tiek ankščiau. Dienos metu vyko įvairūs žaidimai, viktorinos. Vakarais – dainos, šokiai ir t.t. pabaigoje norėčiau pasakyti, jog viešbutis tikrai geras, įsikūręs Salou centre (iki barų ir klubų tik 2 min kelio).
Konstantinas
2011-08-06
Viešbutyje lankėmės birželio pabaigoje ir puikiai pailsėjome. Darbuotojai buvo tikri profesionalai, labai draugiški ir nuostabūs. Viešbutyje buvo geros pramogos: vieną vakarą netgi mėgavomės fejerverkais! Viešbutis siūlo skanius kokteilius, maistui priekaištų taip pat neturime. Prie baseino nueidavome ne ankščiau kaip pusę 11, bet visuomet rasdavome laisvų gultų. Tik 5 min iki paplūdimio. Pats kurortas – jaukus. Penktadienio ir šeštadienio vakarais grožėjomės fontanų šou. Iki Cambrils galima nuvažiuoti ir grįžti už 11 eurų. tikrai dar kartą apsilankysime.
Margarita
2011-08-06
Pirmiausiai norėčiau pasakyti, jog viešbutis labai geras. Nežinau ko galima tikėtis važiuojant į panašius viešbučius, tačiau mes tikrai nenusivylėme. Atostogavome 11 dienų. viešbutis buvo labai tvarkingas, kambarinės dirbo nepriekaištingai (kiekvieną dieną nauji rankšluosčiai, patalynė). Kambarys modernus, visi prietaisai gerai veikė. Maistas buvo neblogas, nors labai išrankiems ir nebūtų ką valgyti. Salou kurortas labai patiko: aplankėme pramogų parką(apie 125 min kelio), iki Barselonos galima nuvažiuoti autobusu. Viešbutį tikrai rekomenduočiau visiems.
Kostas
2011-08-06
Atostogavome 7 dienas. Keliavome du suaugę ir dvi paauglės mergaitės. Viešbutis didelio įspūdžio nepaliko. Turėjome du gretimus kambarius. Gerai, jog mūsų kambariai buvo penktame aukšte, nes mergaičių kambaryje neužsirakino balkono durys. Dėl to net tris kartus kreipėmės į darbuotojus, tačiau jie nepajudino nė piršto, kad durys būtų sutvarkytos. Negana to oro kondicionierius taip pat neveikė... dar vienas minusas – baseinas ( per mažas). Žodžiu atostogomis nusivylėme...

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai