FLAMINGO/FRIGOLA 3*

Lloret De Mar, Barselonos pakrantė, Ispanija

Vieta: 90 km iki Barselonos oro uosto, 45 km iki Žironos miesto oro uosto, 300 m iki Loret de Maro miesto centro, 150 m iki paplūdimio.

Viešbutis: Viešbutis pastatytas 1967 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2011 metais. Viešbučio 7 aukštų korpuse yra 240 standartinių dviviečių kambarių (dalis kambarių su dvigule lova, maks. 4 asm.), 36 vienviečiai kambariai (maks. 1 asm.), 100 vieno miegamojo apartamentų (uždaras miegamasis, svetainė, virtuvė su įranga, oro kondicionierius, maks. 4 asm.). Viešbučio kategorija šalyje – 3*.

• vonios kambarys su vonia ir dušu
  • oro kondicionierius (už papildomą mokestį)
  • šildymas
  • palydovinė TV
  • telefonas kambaryje
  • seifas (už papildomą mokestį)
  • balkonas
  • kambariai tvarkomi kiekvieną dieną
  • rankšluosčiai keičiami kiekvieną dieną
  • patalynė keičiama 2 kartus per savaitę
  • 3 barai
  • atviras baseinas
  • poilsio kambariai
  • TV salė
  • terasa deginimuisi
  • skaitymo kambarys
  • parko teritorija (2000 kv. m)
  • automobilių nuoma
  • paštas, faksas
  • 2 konferencijų salės (maks. 100 asm.)
  • gydytojo paslaugos
  • valiutos keitykla
  • automobilių stovėjimo aikštelė (už papildomą mokestį)
  • Nemokamai:
    • internetas
    • biliardas
  • baseinas vaikams
  • vaikiška lovelė (nemokamai)
  • meniu vaikams
  • animacinė programa vaikams
  • diskoteka vaikams

Paplūdimys: smėlio („Playa de Fenals“, „Playa de Lloret“). Skėčiai, gultai, čiužiniai už papildomą mokestį. Prie baseino: gultai nemokamai.

Tel.: +34 972 36 51 88
Adresas: C/Francesc Cambio, 10. Lloret de Mar
www.granhotelflamingo.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę FLAMINGO/FRIGOLA 3*

Genovaitė
2015-07-22
Viešbutyje švaru ir tvarkinga, tačiau rengiami muzikiniai vakarai drebina langus ir sienas. Ten decibelai nematuojami... Mūsų praleistose kelionėse - pirmas toks triukšmingas viešbutis. Šis viešbutis tinka jaunimui, mėgstančiam šėlioti iki paryčių.
Aušra
2015-07-07
Apskritai atostogomis esame patenkinti, vietovė labai patiko, nes graži pakrantė, skaidrus, žydras vanduo. Bet labiausiai nusivylėme viešbučiu Frigola - jis yra triukšmingoje gatvėje, jame būdavo daug triukšmingo jaunimo, naktimis ir paryčiais kaimynai belsdavosi į mūsų kambario duris. Maistas viešbutyje buvo gana geras, personalas malonus, maisto pasirinkimas įvairus, dėl jo nusiskundimų neturime. Kambarius kiekvieną rytą ateidavo išvalyti, tik gana anksti, garso izoliacija kambariuose tikrai prasta, taigi dėl to labai girdėdavosi kaimynų kalbos ir pan. Kadangi tikėjomės ramesnio poilsio, tai visgi pasigailėjome, kad pasirinkome šį viešbutį. Šį viešbutį siūlyčiau rinktis nebent jaunimui, kuris nori daug pramogų kiekvieną vakarą, nerūpestingo poilsio, ramiam poilsiui šis viešbutis netinka. Vykome į ekskursiją Barselonoje, nuvykome į Andorą, taip pat plaukėme laiveliu į Tossa de Mar. Visos ekskursijos labai patiko, paliko daug įspūdžių, gidų darbą vertiname gerai.
Ineta
2015-05-14
Mūsų viešbutis Flamingo mums labai patiko ypač dėl to ,kad jis pačiam centre netoli klubai ir jūra. Viešbuti ir maitinimas geras ir vyko vakarinės programos( tačiau į jas neeidavome nes ten daugiau rinkosi vyresni :)) Šiaip kelionę vertiname puikiai, gerai pailsėjome :), AČIŪ ;) Būtinai kai kitą kartą planuosime kelionę kreipsimės į Jus :)
Jurga
2011-08-25
Neblogas viesbutukas, bet jau kazkas ir rase, labai triuksmingas. Taip pat noreciau atkreipti demesi i tai, kad Frigoloje nera oro kondicionieriaus !!!
Debora
2011-08-04
Su drauge į Ispaniją keliavome rugsėjo mėnesį. Viešbutis mums labai patiko, tačiau apie paplūdimį to paties pasakyti negalime. Jis buvo akmenuotas, todėl nereikėtų pamiršti šlepečių. Oras nebuvo labai geras, bet atostogų kokybė dėl to nenukentėjo. Viešbutis yra kurorto centre. Prie viešbučio yra nemažai restoranų, netgi Mcdonaldas !!! maistas viešbučio restorane buvo tikrai skanus, to nesitikėjome...:) Galėjome valgyti sriubą, makaronus, šviežias salotas, o desertas buvo ledai arba pyragaičiai. Reikėtų įspėti, jog viešbutis ganėtinai triukšmingas, todėl rekomenduoju jauniems keliautojams, kurie neieško ramybės ;)
Petras
2011-08-04
Viešbutis gražus ir tvarkingas. Viešbutyje radome video žaidimų, stalo tenisą ir didelį baseiną. Maitinimas – bufeto tipo. Maistas neypatingai skanus, tačiau kartais gaudavome ir neblogų patiekalų. Didžiąją dalį valgio sudarė makaronai ir bulvės. Mūsų kambaryje buvo gražus balkonas su 2 kėdėmis, vonios kambarys, didžiausias kambario pliusas, jog jį valė kiekvieną dieną. Viešbučio vietai priekaištų taip pat neturiu. 2-3 min iki paplūdimio, aplink viešbutį nemažai pasilinksminimo vietų. Pats pliažas – nepatogus, o jūra labai sūri. Viešbutis tikrai geras, tačiau nerekomenduoju šeimoms, nes vaikams gali būti per daug triukšmo.
Stasys
2011-08-04
Keliavome su drauge, nors mes gana jauni, tačiau viešbutis pasirodė tinkamesni pašėlti mėgstantiems jaunuoliams. Aplink viešbutį labai daug klubų, kavinių ir barų. Mūsų kambarys buvo paprastas, bet už tokią kainą nieko kito ir nesitikėjome. Mūsų dvigulė lova buvo dvi viengulės sustumtos į vieną vietą. Kambarį valė kiekvieną dieną apie 11 valandą. Didžiausia viešbučio problema – TRIUKŠMAS!!! Atrodė, jog viešbutyje gyveno vien tik studentai, kurių vienintelis tikslas kuo daugiau pasilinksminti. Nepaisant to, viešbutis tikrai neblogas, jame radome viską ko reikėjo. Iki pagrindinės gatvės tik 2 min kelio, o ten gali rasti labai jaukių ir ramių restoranų. Nevažiuokit čia, jei tikitės ramiai pagulėti ir atsipalaiduoti.
Toma
2011-08-04
Prieš važiuodami į šį viešbutį perskaitėme tikrai nemažai atsiliepimų. Vos tik atvažiavus viešbutis pasirodė neblogas. Gavome tai, už ką sumokėjome. Kambarį valė kiekvieną dieną, darbuotojai labai draugiški ir malonūs. Maistas valgomas, tačiau galėtų būti ir geriau... Pastebėjome tai, jog kurorte didžioji dalis poilsiautojų – vokiečiai. Viešbutis ganėtinai triukšmingas, įsikūręs šaliai pagrindinės gatvės. Paplūdimys netoli, tačiau akmenuotas. Oras buvo puikus. Apskritai, atostogas galėčiau pavadinti visai nusisekusiomis. ;)

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai