COSTA ADEJE GRAN HOTEL 5*

Tenerifė, Ispanija

Viešbutis: 20 km iki pietinio Tenerifės oro uosto, 500 m iki paplūdimio. Pastatytas 2001 metais. Viešbutis priklauso Gf Hotels viešbučių grupei. 5-ių aukštų viešbučio pastate yra 457 numeriai: 438 standartiniai numeriai (maks. 3 asm., 40 kv.m), 14 Senor suite tipo numerių (maks. 2+1 asm., 60 kv.m), 4 Royal suite tipo numeriai (maks. 4+2 asm., 130 kv.m), 1 Imperial suite tipo numeris (maks. 4+2 asm., 170 kv.m). Viešbučio kategorija šalyje - 5*.

• vonia/dušas
  • mini baras (už papildomą mokestį)
  • seifas (už papildomą mokestį)
  • balkonas/terasa

• 3 restoranai (1 a la carte)
  • 4 barai

• golfas
    • mini golfas

• žaidimų kambarys

Paplūdimys: miesto, smėlio (Playa Fanabe, Playa del Duque). Skėčiai, gultai - už papildomą mokestį. Prie baseino: skėčiai, gultai - nemokamai.

Tel. +34 902 23 07 52
Faksas +34 922 71 67 52
Internetinė svetainė www.gfhoteles.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę COSTA ADEJE GRAN HOTEL 5*

Ruta
2014-12-04
Tikrai nuostabus viesbutis ir nuostabus kurortas. Spalio menesi oro tempertura 35, vandens tepmeratura -25. Iki juros buvo 500 metru, taciau zingsniuodavome su malonumu, tuo paciu, jeigu ko reikedavo uzsukdavome apsipirkti i parduotuve ir t.t. Maitinimas viesbutyje tikrai labai geras- pradedant nuo saltu uzkandziu , baigiant karstais patiekalais ir desertais. Svarbu, laiku, savo skrandziui pasakyti "stop", kitaip , apsivalgymas garantuotas, nes viskas buvo tikrai labai skanu. Buvome issinuomave automobili, aplankeme Teides ugnikalni. Tikrai vertas demesio reginys. Nors, ugnikalnio virsuneje "gniauze kvapa"-t.y. truko oro, buvo sunku kvepuoti ir tai juto visi turistai, kadangi ugnikalnis yra 3718 metru virs juros lygio. Tiesiog, deguonies stygius, reikia truputi pailseti, giliai pakvepuoti:)...Tiesa, ir butinai reikia siltai apsirengti, nes temperatura virsuje kardinaliai skiriasi. Dar vaziavome ziureti Drakono medzio , kuris yra 1000 metu senumo, bet kelione buvo labai ilga ir varginanti (kadangi visi keliai vingiuoti, didelio greicio neisvystysi), o vaizdas , kuri isvydome nebuvo jau toks ispudingas, kokio tikejomes. Todel, siulyciau geriau nuvaziuoti I Loro parka. Kelione likome suzaveti. Patyreme daug maloniu ir isimintinu ispudziu:) Jeigu, kam neteko pabuvoti Tenerifeje, ja aplankyti tikrai butina. Aisku, nepamirskite su savimi pasiimti geros kompanijos , ir geros nuotaikos:)
Aistė
2011-08-11
Kai mes atvykome į šį viešbutį buvau be galo priblokštas. Registratūra labai graži ir pirmas įspūdis buvo tikrai puikus ir pats viešbutis mūsų niekada nenuvylė. Viešbučio vieta tiesiog puiki, galbūt viešbutis ne itin tinka šeimoms su mažais vaikais, nes iki paplūdimio gana ilgas kelias ir kalnas gana status. Kitą vertus esate puikioje vietoje, kad galėtumėt pasirinkti įvairius vietos restoranus ir esate arti visko. Kambarys buvo milžiniškas ir jame buvo viskas ko tik gali prireikti per atostogas. Aptarnavimas nuo pat tos akimirkos kai atvažiavome buvo nuostabus, tikrai nieko blogo nepastebėjome. Baseinai buvo puikūs ir visada galima rasti laisvą gultą, o terasa esanti ant stogo tiesiog puiki. Aš paprastai niekada negrįžtu į tą patį viešbutį, tačiau šiam viešbučiui padarysiu išimtį. Nuostabi vieta palyginus su kaina.
Martynas
2011-08-11
Mes ką tik grįžome iš nuostabių atostogų ir šį viešbutį rekomenduočiau visiems. Maistas gali tapti šiek tiek pasikartojantis (čia jeigu būčiau labai priekabus), tačiau visi standartai tikrai yra aukšti, padaryti atskirą barą, kur gali užsisakyti patiekalų iš makaronų yra geras sprendimas. Daug viešbučio svečių man sakė, kad žuvis ypatingai skani čia, tačiau liūdna, bet aš nevalgau žuvies. Kambariuose lovos labai patogios, o kambarinės atlieką savo darbą labai gerai. Šis viešbutis yra orientuotas į šeimas, gausu užsiėmimų visiems, jeigu tik užsimanai. Viešbutyje yra 4 baseinai iš kurių galima pasirinkti ir vienas skirtas tik suaugusiems.
Monika
2011-08-11
Mes praleidome labai malonią pertrauką nuo darbų, kuri truko 10 dienų. Kambarys yra didelis ir visada prie baseino buvo galima rasti laisvų gultų. Baseinas buvo geras, visą dieną buvo vykdomi įvairūs užsiėmimai ir vaikai turėdavo ką veikti, netgi ir vyresni (paaugliai), kurie po to susitikdavo ir vakarais. Taip pat yra baseinas tik suaugusiems ant viešbučio stogo, kuris nėra labai reklamuojamas. Kambariai pasiekiami labai lengvai, tačiau vienintelis nusiskundimas yra, kad kambariuose negalėjai pasidaryti nei arbatos, nei kavos ir dušas buvo nekoks. Restorane maistas patiekiamas bufeto stiliumi, maistas gana įvairus. Valgomasis nėra itin graži vieta valgyti ir sporto salė jau pasenusi. Geros atostogos, tačiau jeigu ieškote kažko itin tobulo tada pasirinkite kitą viešbutį.
Vilius
2011-08-11
Šis viešbutis jau seniai pastatytas, todėl dažymo darbai jam tikrai nepakenktų, registratūra labai erdvi ir labai gražiai papuošta. Baras gana geras, tačiau galėtų būti gražesnė vieta, tam kad svečius labiau trauktų jame apsilankyti. Praverstų ir pakelta scena. Tuomet kaip daug žmonių turėkite kantrybės palaukti savo gėrimų, nes padavėjai labai užimti, tačiau jie yra labai malonūs ir mandagūs. Kambarys pakankamai didelis, švarus ir gerai vedinamas. Turėti kambarį su vaizdu į baseiną buvo labai gražu. Kambarys valomas kiekvieną dieną ir gana anksti. Baseinas geras, mes apsistojome tylioje vietoje ir tuo buvome patenkinti. Niekada nepastebėjome ar išgirdome jokių problemų. Tačiau būtų šaunu jeigu lėkštės ir puodeliai būtų nurenkami darbuotojų. Restoranai buvo gana geri. Pritaikyti įvairių šalių svečiams, maistas aukštos kokybės ir jo itin gausu, visada rasi kažką tinkančio sau. Yra tam tikrų vietų kurios turėtų būti patobulintos, tačiau mes radome tikrai puikią vietą ir mėgavomės savo apsilankymu.
Antanas
2011-07-27
Grįžau iš šio viešbučio praeitą savaitę. Tikrai ne 5 žvaigždučių viešbutis. Šis viešbutis tikrai geros kainos ir ypatingai jeigu keliauji su paaugliais. Paslaugos ir personalas šaunūs labai draugiški paslaugūs ir jų negalima kaltinti dėl nieko. Maistas patiekiamas bufeto stiliumi, bet labai geras net ir išrankiems maistui, šviežia žuvis ir mėsa, labai geros salotos ir t.t. Alkoholio, kiek tik nori. Kambariai švarūs, bet šiek tiek ankštoki ir sienos labai plonos. Baseinas labai švarus, valomas kiekvieną dieną, tačiau aplink baseiną labai nedaug vietos ir reikia daugiau prižiūrėjimo, tiesą sakant sienos prie baseino skilinėja. Viešbutis labai gyvas, todėl jeigu norite tylių atostogų, šis viešbutis jums netiks, labai gera vieta paaugliams. Viešbučio SPA apgailėtina, nešvaistykite savo pinigų, reikia visiškai viską atnaujinti. Lubų tinkas griūna, neduoda jokių chalatų. Viskas atsibosta per pusdienį, o kainuoja 40 eurų. Mes į šį viešbutį negrįšime, nors ir turėjome geras atostogas. Patarimas: Įsitikinkite, kad gavote kambarį su vaizdu į baseiną ir kuo aukščiau.

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai