CALYPSO 3*

Salou, Barselonos pakrantė, Ispanija

Vieta: 110 km iki Barselonos oro uosto, 200 m iki Salou miesto centro, 400 m iki paplūdimio.

Viešbutis: Pastatytas 1980 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2008 metais. Viešbutis priklauso Medplaya viešbučių grupei. 6-ių aukštų viešbučio pastatuose yra 514 numerių: standartiniai numeriai (maks. 4 asm.), Premium tipo numeriai (maks. 2 asm.), šeimyniniai numeriai (maks. 2+2 asm.), šeimyniniai Superior tipo numeriai (maks. 2+3 asm.). Viešbučio kategorija šalyje – 3*.

• vonia/dušas
  • seifas (už papildomą mokestį)
  • balkonas
  • šaldytuvas (pagal užklausimą, už papildomą mokestį)

• 2 restoranai (1 a la carte)
  • 3 barai
  • 2 atviri baseinai
  • sūkurinė vonia
  • internetas
  • valiutos keitykla
  • parduotuvės
  • konferencijų salė (iki 20 asm.)

• Nemokamai:
    • pramoginiai renginiai
  • Už papildomą mokestį:
    • stalo tenisas
    • biliardas

• 2 baseinai
  • vaikų klubas
  • pramoginiai renginiai

Paplūdimys: miesto, smėlio (Playa del Capellans). Skėčiai, gultai, čiužiniai – už papildomą mokestį. Prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai – nemokamai.

Tel. (+34) 977 38 49 00
Faksas (+34) 977 38 35 13
Internetinė svetainė
www.medplaya.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę CALYPSO 3*

2014-06-12
Strategiškai viešbutis įsitaisęs gana geroje vietoje (apie 10min iki vieno iš 2 paplūdimių), iki pagrindinės gatvės - 1min, iki pačio centro - apie 5 min. Tačiau viešbučio nerekomenduoju, nebent jaunimui, kuris nežada leisti daug laiko viešbučio terirotijoje. Viešbutis gan triukšmingas, čia dažnai užveža didžiules vaikų grupes, kurie atvyksta čia dėl Portaventuros parko. Taip pat viešbutį pamėgę anglai, kurie yra gana ir triukšmingi. Beje, šalia yra minikarusėlės, nuo kurių pastoviai sklinda triukšmas. Mums pateko kambarys su vaizdu į gatvę, tai vakarais pastoviai kas nors triukšmavo. Pats viešbutis labai nudėvėtas, nors kambariai dar pusėtini, gana tvarkingi, nemažos lovos, vonios kambarys irgi tvarkingas, yra balkoniukas. Restorane kartais ant stalų būdavo užtiestos popierinės staltiesės. Maistas vidutinis, negalima sakyti, kad nebuvo ko valgyti. Visada būdavo nemažai vaisių (trešnių, ananaso, arbūzo). Tačiau rytais iš saldumynų nebuvo nieko skanaus: visuomet sintetiniai krosanai ir supakuoti beskoniai sausainiai.
loreta
2013-10-05
keliavome si rugseji, sauleta, jura silta, Salou mums primine Nida, ramu, kaskart rasdavome vis kita prieiga prie juros, viesbutis puikus, darbuotojai sypsosi ( isskyrus mums priskirta rusu gida Olega, kuris susiraukes ir nepatenkintas sededavo visbuty nustatytom valandom, bet mes apsejom ir be jo), keliavom pacios ir daug, su rusu firmom La Plana, kur kainos per pus pigesnes o gidai profesionalus ir labai emocianalus rusakalbiai. Siaip viesbutis matomai dar neatrastas lietuviu, todel toje didziuleje erdveje jautemes itin puikiai. Maistas kokybiskas ir l;abai skanus! o jau vaisiu - pasirinkimas nerealus! Rekomenduojame aplankyti! Barselonoje ispardavimai, kur ir apsipirkome firminese parduotuvese ! Geru jums atostogu!
Neringa
2013-06-10
Viešbutis atitinka savo 3 žv. Personalas ir registratūroje, ir valgykloje labai malonus. Kambarius patvarkydavo (žodis sutvarkydavo netinka) kiekvieną dieną, numestus rankšluosčius pakeisdavo, kitus perlankstydavo. Per dvi sav. patalynę pakeitė vieną kartą - 8-ą dieną pasiskundus recepcijoje. Maisto pakako, greitai papildydavo. Žuvies per vakarienę buvo po dvi rūšis, mėsos ir daugiau. Daug daržovių, vaisių irgi ne vienos rūšies. Desertų ir gausiai. Pietūs buvo skurdesni dėl mažesnio valgančių skaičiaus. Kontingentas: žemesnio soc. sluoksnio britai (apie 50 proc.), kitą dalį iš pradžių sudarė ispanai ir prancūzai, vėl padaugėjo rusų. Animacija gera pirmiausia vaikams - diskotekas vedė trimis, keturiomis kalbomis ir nuoširdžiai. Vėliau, per pasirodymus suaugusiems dažniausiai buvo rodomi vietinės grupės sukurti miuziklai.
Lukrecija
2011-08-04
Apie viešbutį teko skaityti tiek gerus, tiek blogus atsiliepimus, bet mums atostogos labai patiko. Pats viešbutis pasirodė nepriekaištingai tvarkingas ir švarus. Kambarys buvo pakankamai didelis, turėjome nemažai vietos daiktams susidėti, balkoną. Kambarį ir vonią valę kiekvieną dieną. Baseinai geri, aplinkui daug vietos, pilna laisvų gultų. Maistas restorane – super!!! Mėgavausi kiekvienu patiekalu, rinktis taip pat buvo iš ko. Dienos metu vyko renginiai vaikams, tačiau mums tai nebuvo aktualu, kadangi mūsų sūnus jau nebe vaikas, tačiau vakarai buvo ypatingai smagūs. Turbūt vienintelis viešbučio trūkumas buvo tas, jog pro mūsų kambario langus buvo matyti gatvė nuo kurios sklido triukšmas. Nepaisant to, pailsėjome labai gerai. Rekomenduoju;)
Ovidijus
2011-08-04
Su žmona ir dviem vaikas atostogavome antrą kartą. Nuoširdžiai galiu pasakyti, kad ir šį kartą viešbutis nenuvylė. Pramogos buvo aukščiausios klasės. Darbuotojai ypatingai draugiški be to moka elgtis su vaikais. Kambariai gal ir nėra patys geriausi, bet aplink siūloma tiek daug pramogų, jog būtų tikra nesąmonė visą laiką sėdėti kambarėlyje. Viešbutis įkurtas - pasakiškoje vietoje, aplinka puikiai sutvarkyta, iki paplūdimio ir centro (parduotuvių, kavinių, pramogų parko) tik kelios minutės. Viešbutį vertinčiau 100 balų. Tikimės jog pavyks čia apsilankyti ir kitais metais :)
Liudvikas
2011-08-04
Atostogavome liepos pradžioje. Viešbutis – neblogas. Mūsų kambarys buvo labai paprastas, bet didelių nepatogumų tai nesukėlę, kadangi į kambarį grįždavome tik pernakvoti. Numerį valė ir rankšluosčius keitė kiekvieną dieną. Galėjome naudotis ir seifu už kurį reikėjo palikti 30 eurų užstatą, tačiau jį atgavome gražinę kambario raktą. Visi darbuotojai labai draugiški ir puikiai kalbėjo angliškai. Maistą galėčiau įvertinti 56 žvaigždutėmis, labai didelis pasirinkimas. Kiekvieną dieną galėjome valgyti šviežių salotų, vaisių. Didelis pliusas tas, jog galėjome valgyti nuo 8 val ryto iki 23 val vakaro ir nebuvo jokio limito, kiek ir kada galima suvalgyti. Pramogos buvo neblogos, labiau pritaikytos vaikams nei suaugusiems. Viešbutis tikrai geras, net nedvejodamas čia apsilankyčiau dar kartą.
Kamilė
2011-08-04
Viešbutyje gyvenome 2 savaite, buvome nusipirkę viskas įskaičiuota paketą. Viešbutis buvo tiesiog – fantastiškas!!! Labai patiko maistas, gėrimus galėjome imti visą dieną iki 23:30 val. Malonu buvo dar ir tai, jog išeinant visai dienai , viešbučio darbuotojai parūpina ir pikniko krepšį. Viešbutyje yra keli baseinai, prie kurių stovi daugybė gultų. Visi darbuotojai buvo tikri profesionalai. Viešbučio siūlomos pramogos, greičiausiai pačios geriausios, kokias tik man yra tekę matyti. Visa komanda labai draugiška ir tikrai išmano savo darbą. Kambarys pasirodė ankštokas, bet tvarkingas su labai didele spinta. Vaikams viešbutis patiko, beveik visą laiką praleido mažylių diskotekoje. Aplinkui daugybė parduotuvių, už viešbučio taip pat yra nedideli atrakcijonai. Viešbutį rekomenduoju visiems – čia ras ką veikti ir tėvai ir vaikai!!!!

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai