BEST WESTERN LES PALMERES 4*

Kalėja, Barselonos pakrantė, Ispanija

Vieta: 72 km iki Barselonos oro uosto, 40 km iki Žironos oro uosto, 250 m iki Kaleljos miesto centro, 150 m iki paplūdimio.

Viešbutis: Pastatytas 2002 metais, renovuotas 2003 metais. 4-ių aukštų viešbučio pastate yra: 88 standartiniai numeriai (maks. 2 asm., 16 kv.m), 8 vienviečiai numeriai (maks. 1 asm., 12 kv.m), 3 numeriai pritaikyti žmonėms su negalia. Viešbučio kategorija šalyje - 4*.

• vonia/dušas
  • seifas (už papildomą mokestį)
  • mini baras (už papildomą mokestį)
  • balkonas/terasa

• internetas
  • automobilių nuoma
  • automobilių stovėjimo aikštelė/garažas
  • konferencijų salė (iki 35 asm.)

• Nemokamai:
    • pramoginiai renginiai
    • diskoteka
  • Už papildomą mokestį:
    • pirtis
    • masažas

• vaikų klubas (nuo 3 iki 10 metų)

Paplūdimys: miesto, smėlio (Playa de Garbi). Skėčiai, gultai, čiužiniai - už papildomą mokestį. Rankšluosčiai – už užstatą. Prie baseino: skėčiai, gultai – nemokamai, rankšluosčiai – už užstatą.

Tel.: (0034) 93 766 41 30
Adresas: Diputacio, 1 - 08370, Calella, Barcelona, Spain.

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę BEST WESTERN LES PALMERES 4*

Algis
2011-07-11
Praleidau čia savaitę birželio pradžioje. Prieš apsistodamas pasitikslinau ar viešbutyje bus vegetariško maisto, jie tai patvirtino, bet teko nusivilti. Vienintelis vegetariškas patiekalas buvo virti makaronai, pupelės, žirneliai, morkos, be jokio padažo. Teko maitintis vaisiais ir daržovėmis, na bet jie buvo tikrai švieži. Žinau kad esu vegetarai sudaro mažumą, bet kituose viešbučiuose būna daug platesnis asortimentas. Salotų baras buvo labai jaukus, deja salotose būdavo arba mėsos, arba žuvies. Viešbutis švarus, patogus, personalas labai malonus ir draugiškas, išskyrus vyriausiąją padavėją. Girdėjau kitus šnekant, kad vakaro programa buvo išties puiki, negaliu to patvirtinti, nes pats vaikštinėdavau po apylinkes ir barus. Mano kambarys buvo šviesus ir erdvus, gal net kiek per didelis vienam asmeniui. Naktimis erzino iš naktinių klubų sklindantis triukšmas. Beje, netoli yra paplūdimys ir traukinių stotis.
Rita
2011-07-11
Viešėjome čia birželį. Kiekvieną dieną valomi kambariai, keičiami rankšluosčiai. Mano lova buvo nepatogi. Palyginus su kitais viešbučiais Les Palmeres labai mažas, aplink daug gigantiškų pastatų, bet puiku kad neužgožė saulės šviesos prie baseino. Čia buvo apsistoję labai daug įvairių tautybių žmonių, matyt todėl ir maisto asortimentas buvo toks platus. Viskas skanu, pusryčiams būdavo kavos, arbatos, net putojančio vyno. Kadangi aplink buvo daugybė restoranų, todėl vakarieniaudavome vis kitoje vietoje. Į paplūdimį galima nueiti per kelias minutes, per požeminę perėję. Baseinas gan mažas, bet prie jo rinkdavosi nedaug žmonių, todėl gultų būdavo visada. Taip pat buvo ir uždaras baseinas, sauna, masažo ir sporto salės, bet už tai reikėjo primokėti papildomai. Beje ant stogo esanti sūkurinė vonia nepakartojama. Vakaro programa prastoka, bet aplink yra tiek daug ką aplankyti, kad nei vieną vakarą nelikdavome viešbutyje. Vieną dieną, mes negalėjome patekti į savo kambarį, bet pasirodo tai buvo dėl to nes administracijoje mūsų kortelę aktyvavo tik 1 dienai, o ne 10-čiai, bet tai buvo greitai išspręsta. 15 minučių iki traukinių stoties. Rekomenduoju šį viešbutį daugiausiai poroms, nes kiek mačiau nėra jokių užsiėmimų vaikams.
Alfis
2011-07-11
Mudu su žmona šiame viešbutyje praleidome savaitę. Kambariai švarūs ir patogūs, su puikia lova, televizoriumi, nemokamu bevieliu internetu, mažu balkonu. Patalynę keisdavo kas antrą dieną, rankšluosčius kiekvieną. Aplink ramu ir tylu. Restoranas ir baras atrodė puikiai. Valgis labai skanus, viskas šviežia ir gardžiai pagaminta, prie įvairių mėsos, žuvies patiekalų netrūko nei vaisių, nei daržovių. Baseinu mes nesinaudojome, nes iki paplūdimio tik 2 minutės kelio, daugiausiai laiko praleidome ten. Visas personalas, tiek restorane, bare, administracijoje buvo labai atidūs ir draugiški. Baro vadovas Migelis, malonus vyrukas, kiekvieną vakarą sutikdavo mus su šypsena. Mes naudojomės netoliese esančia požemine mašinų stovėjimo aikštele, kainavo 8 eurus dienai. Tikrai rekomenduoju apsistoti Les Palmeres viešbutyje.
Renata
2011-07-11
Norėjome užsisakyti Tropic Park viešbutį Lloret del Mare, bet per klaidą užsisakėme Les Palmere Kaleljoje. Iš pradžių buvome labai įpykę ir norėjome kuo greičiau persikraustyti, bet kadangi atvykome sekmadienį, sutikome čia praleisti vieną naktį ir po to persikelti. Bet kai atėjome į kambarį, nebenorėjome niekur keltis. Kambarys buvo pats švariausias kokį kada esu mačiusi. Vonioje viskas tiesiog spindėjo, kambarinės buvo labai paslaugios. Kambarys erdvus, o lova milžiniška, ko galima daugiau norėti? Patalynė keičiama kas 2 dienas. Jei žadate čia apsistoti, paprašykite kambario viršutiniuose aukštuose su vaizdu į gatvę, nes galinėje viešbučio dalyje vaizdas atsiveria į šiukšlių konteinerius, o pirmuosiuose aukštuose girdisi triukšmas iš gatvės ir barų. Restoranas geras, platus asortimentas pusryčiams ir vakarienei, bet po 7 dienų ima kartotis. Vieta patogi, paplūdimys už 5 minučių kelio, netoli pagrindinė Kaleljos gatvė su daugybe barų, kavinių, parduotuvių ir t.t.
Darius
2011-07-11
Šis vidutinio dydžio viešbutis yra kažkur 550 metrų nuo traukinių stoties, pietinėje miesto pusėje, aplink daug barų, restoranų, netoliese parduotuvės. Nuvažiuoti taksi iki traukinių stoties kainuoja 6 eurus. Viešbutis skoningai dekoruotas, kambariuose puikūs, patogūs baldai, taip pat yra televizorius su daugybe kanalų, plaukų džiovintuvas, nereikia mokėti jokių papildomų mokesčių ar užstatų! Patiekalai įvairūs, aukštos kokybės, pasirinkimas platus. Vietos prie baseino nėra daug, bet už papildomą mokestį galima naudotis soliariumu ar spa paslaugomis. Personalas nuostabus, ir draugiškas ir paslaugus, visi laisvai kalbėjo angliškai. Bare gėrimų kainos nedidelės. Manau šiose apylinkėse būtų sunku surasti geresnį viešbutį, mielai čia grįžčiau. Be to iš Barselonos oro uosto iki viešbučio traukiniu kainuoja 3,75 euro.
Gina
2011-07-11
Viešėjome Les Palmeres 10 dienų su seserimi ir jos vaiku. Viešbutis vienas mažiausių Kaleljoje, bet išties žavus ir tvarkingas. Kažkur 2 minutės kelio pėsčiomis iki paplūdimio, restoranų ir parduotuvių. Kambariai kiekvieną dieną valomi, kaip ir visas viešbutis, labai švarūs. Pusryčių bufete galima gauti visko ko širdis geidžia. Vakarienei išleisdavome po 12 eurų, buvo labai skanu ir verta kiekvieno cento. Nuo viešbučio iki traukinių stoties 10 minučių kelio, iš ten galima traukiniu nuvykti į Barseloną, kelionė į abi puses kainuoja apie 7 eurus. Mums labai nepatiko, kad gretimame kambaryje buvo apsistoję nemalonūs vokiečiai, kurie nuolatos triukšmaudavo, bet tai ne viešbučio kaltė. Viešbutyje nevyko jokie renginiai, nei suaugusiems nei vaikams, vieną vakarą paprašėme administracijoje, kad surastų vaikui auklę, bet žinoma už tai turėjome sumokėti. Iki tol, net nepastebėjome kad aplink yra šaunių barų ir kavinių, visur labai draugiški ir malonūs žmonės, Kalelja tikrai šaunus miestelis.

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai