AQUA-HOTEL BERTRAN 3*

Lloret De Mar, Barselonos pakrantė, Ispanija

Vieta: 80 km iki Barselonos oro uosto, 30 km iki Žironos miesto oro uosto, 50 m iki Loret de Maro miesto centro, 350 m iki paplūdimio.

Viešbutis: Viešbutis pastatytas 1973 metais, renovuotas 2002 metais. Viešbučio 6 aukštų korpuse: 138 standartiniai dviviečiai kambariai (maks. 4 asm.), 5 vienviečiai kambariai (maks. 1 asm.). Viešbučio kategorija šalyje - 3*.

• vonios kambarys su vonia ir dušu
  • šildymas
  • palydovinė TV
  • telefonas kambaryje
  • seifas (už papildomą mokestį)
  • balkonas
  • kambariai tvarkomi kiekvieną dieną
  • rankšluosčiai keičiami kiekvieną dieną
  • patalynė keičiama 2 kartus per savaitę

• tarptautinės virtuvės restoranas (švediškas stalas)
  • baras
  • atviras baseinas
  • terasa deginimuisi
  • TV salė
  • konferencijų salė (maks. 40 asm.)
  • paštas, faksas
  • valiutos keitykla
  • automobilių stovėjimo aikštelė

• Nemokamai:
    • pramoginiai renginiai (2 kartus per savaitę)
  • Už papildomą mokestį:
    • žaidimų automatai

• vaikiška lovelė (nemokamai)
  • meniu vaikams restorane

Paplūdimys: miesto smėlio paplūdimys („Playa de Lloret“). Skėčiai, gultai, čiužiniai už papildomą mokestį. Prie baseino: skėčiai, gultai nemokamai.

Tel.: +34 972 365 90
Adresas: Sant Josep, 49, 17310, Lloret de Mar, Girona, Spain.

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę AQUA-HOTEL BERTRAN 3*

Laima
2017-10-30
Grįžome iš kelionės pailsėję ir labai patenkinti. Jūsų komanda dirba puikiai! Pakako informacijos. Darbuotojai visada buvo pasiruošę padėti. Ilsėjomės viešbutyje Asia byach resort & SPA. Puikus viešbutis. Kartais trūko kai kurio aptarnaujančio personalo pakantumo, tačiau viską kompensavo geras oras ir maistas.
Sigita
2017-10-30
Kelionės įspudžiai nenusakomi, pranokę visus lūkesčius ( 5 metus svajota ir planuota kelionė). Esu patenkinta ir dėkinga už Jūsų darbą ir paslaugumą. Su organizatoriais mažai bendravome (mus tikrai labai maloniai pasitiko, apgyvendino ir suteikė visą reikalingą pirminę informaciją), nes keliavome ir šalį pažinome savarankiškai. Viešbutis tikrai netiks įnoringiems, prabangą mėgstantiems žmonės ar šiaip priekabiems. Viešbutį rinkomės dėl jo vietos, o ir tikslas buvo kuo daugiau keliauti ir pažinti šalį, o ne gulėti prie viešbučio baseino. Personalas tikrai nuoširdus, stengiasi ir paslaugūs, aišku ne be marokietiško tempo...“po 20 minučių dažniausiai būna po 2 val.“ niekur neskuba-bet juk atostogos... Labai didelė viešbučio teritorija, gražūs iškarpyti augalai. Viešbučio vieta verta 5 žvaigždučių (kiek žinau, vien už savo vietą jis yra gavęs papildomą žvaigždutę). Tik išėjus iš teritorijos per promenadą- paplūdimys, visos pramogos čia pat, uostas irgi už kelių šimtų metrų, išėjimas į miestą per registratūrą iš kitos pusės irgi labi patogus, tai ir lėmė mus pasirinkti šį viešbutį kitai viešnagei. Pro valgyklos langus atsiveria puikus Atlanto vandenyno vaizdas. Jeigu tikslas ne asmenukės prabangiame viešbučio kambaryje o tikras noras pažinti šalį ir keliauti- tikrai rekomenduoju šį viešbutį- kainos ir vietos santykis išties puikus.
Jonas
2017-10-30
Visumoje kelionės įspūdžiai neblogi. Oras pasisekė. Ir labai buvo smagu paskutines keturias dienas keliauti automobiliu aplink Kretos salą, apsistojant skirtingose vietose. Labiausiai patiko Matala ir Chania. Viešbutis tinkamas permiegoti 1- 2 naktis, o ne gyventi 9 dienas. Mūsu nuomone tai nėra atostogoms tinkamiausias viešbutis ir iki trijų žvaigždžių ten toli gražu. Labiausiai viešbutyje patiko aptarnaujantis personalas: draugiški, malonūs padavėjai, administratorė. Labiausiai nepatiko - klaikus chloro kvapas kambaryje. Tokio dar gyvenime nebuvome patyrę, atrodė, kad atėjom ne į viešbutį, o į viešą stoties tualetą. Į prašymą daugiau taip kambario nechloruoti - personalas atsižvelgė. Maistas geras, šviežias, pasirinkimas nebuvo labai didelis, tačiau mums pilnai pakako to kas buvo pasiūlyta. Pats viešbutis yra įsispraudęs tarp privačių gyvenamųjų namų. Baseinas nedidukas, vanduo jame šaltesnis negu jūroje. Viešbučio korpusai vienas priešais kitą, išėjęs į balkoną už penkiolikos metrų priešais matysi kaimynus (privatumo nedaug). Iki jūros netoli, bet šalia esantis paplūdimys labai siauras ir nešvarus. Iki gero - reikia paėjėti kokius 600 metrų. Vykstantiems į šį viešbutį patartume apsistoti neilgam, o kad smagiai pabūti Kretoje patartume nuomotis automobilį ir keliauti po salą, per lankytinas vietas, pietinės pakrantės miestelius ir paplūdimius, praleisti po dieną ar dvi Agios Nikolaos, Matala, Chania, Retimno, sustoti išsimaudyti skirtinguose paplūdimiuose. - Mes taip ir darėme pagyvenę Marilisoje keturias dienas. Taip pat patartume nesusitikinėti su Tez Turo atstovu Donatu Izmodenovu. Nes jis tendencingai sako netiesą apie vairavimą saloje ir automobilių nuomą. Pasak jo, nuomos firmos masiškai turistus apgaudinėja, parduoda paslaugas su nepilnais draudimais, o policija tik ir tyko kur čia kokį turistą nubausti. Žodžiu prišnekėjo daug istorijų, neva visur vien tik pavojai ir įžūliai grūdo tezturo ekskursijas. Sulaukėme iš jo klausimo kuris tiesiog pribloškė " tai ko jūs čia iš vis atvažiavot?". Kai suprato kad visos trys jo brukamos ekskursijos mūsų nedomina, o planuojame keliauti savarankiškai, tai pasiūlė automobilių nuomos paslaugas, kurios daugiai negu dvigubai brangesnės už esančias šalia viešbučio... Nusipirkome vieną Tez turo ekskursiją ir jos tikrai mums užteko. Buvo gražu, įdomu, tačiau ilgam prisiminsime, kaip Izmodenovas pats užduoda klausimą "Kaip manote, ar yra Kretoje kiaulių?" ir paskui pats atsako, " Taip, yra, tai girti lietuviai viešbučio bare". Ir visos ekskursijos metu nevengė menkinti turistus lietuvius, kokie neišmanėliai, žiopliai ir girtuokliai. Žemas lygis. Trumpai tariant - pirmoji diena ir susitikimas su Tez turo "perliuku" D. Izmodenovu - atostogų nuotaiką gerokai pagadino man ir mano šeimos nariams. Geriau to susitikimo nebūtų buvę iš viso.
Diana
2017-10-30
Viskas buvo puiku, nepatyrėme jokių nepatogumų...Na gal tik buvom šiek tiek susinervinę, kai užsakytas trivietis kambarys tebuvo paruoštas tik dviems. Nelabai buvo jauku, kai atvežti apie 3 val. nakties, turėjome laukti, kol dar ateis pakloti vieną lovą...Tai tik toks vienas nesusipratimas, kuris dienos metu būtų smulkmena... Šiaip viešbutis ( Kimeros ) tikrai geras- skanus maistas, ganėtinai įvairus.Labai graži ir prižiūrima aplinka, paplūdimys,stulbinantys vaizdai į kalnus. Kambariai irgi jaukūs, gal tik tvarkymas jų atsainokas ( nepadeda net palikti arbatpiningiai), na, bet čia smulkmena. Puikūs animatoriai- kiekvieną vakarą kas nors nauja paruošta.Žodžiu, puikiai pailsėjome
Almutė
2017-10-30
Pasirinkome Kosta Bravos miestelį Lloret de Mar, ir likome juo sužavėti. Tai labai jaunatviškas miestelis, kuriame netrūksta naktinių klubų ir pasisėdėjimų vietų su kompanija. Paplūdimys tvarkingas, o pakrantėje įsikūrusiose kavinėse galima pasimėgauti ispaniškais užkandžiais ar atsigaivinti naminiais ledais už prieinamą kainą. Tikrai manėme, kad paplūdimio kavinėse kainos bus kur kas didesnės :) Didžiausią įspūdį paliko pakrantė, kuria keliaujant atsvėrė pasakiški vaizdai: apžiūrėjome Sant Joan pilį, pasivaikščiojome Platja de Lloret paplūdimu bei pasimėgavome žygiu per pėsčiųjų alėją. Taip pat apsilankėme ir Barselonoje, tačiau vis tiek didesnį įspūdį paliko Kosta Bravos kurortas. Kalbant apie viešbutį Aqua Hotel Bertran Park, esame juo patenkinti taip pat. Jis pačiame miesto centre, iki jūros maždaug 3 min kelio pėsčiomis. Šalia Sant Roma bažnyčia, kurią aplankėme. Viešbutyje dirba paslaugus personalas, maisto kokybė labai aukšta (platus asortimentas, šviežias ir kasdien vis kitas maistas), taip pat viešbutyje įrengtas baseinas, baras, yra galimybė pažaisti biliardą ar paskaityti knygą viešbučio vestibiulyje. Taip pat pats interjeras labai modernus ir naujoviškas. Šis viešbutis puikiai tinka jaunimui, jaunoms šeimos, kurios dar neturi vaikų, kadangi keletą vakarų vyko koncertai šalia baseino, lauke. Norintiems ramybės siūlyčiau rinktis kitą viešbutį. Pirmą kartą naudojomės Jūsų įmonės teikiamomis paslaugomis ir likome patenkinti suorganizuota kelione. Viskas suorganizuota buvo tiksliai, nebuvo jokių nesklandumų. Vienintelė problema su kuria susidūrėme buvo apmokėjimas už kelionę. Atlikus apmokėjimą per Paysera jis buvo nepriimtas, ir buvo prašoma sumokėti prisijungus prie internetinės bankininkystės. Taip ir buvo padaryta, tačiau kaip paaiškėjo buvo atliktas tiek pirmasis mokėjimas, tiek antrasis. Tačiau šioje situacijoje jūsų kolektyvas labai operatyviai sureagavo ir išsprendė visa tai. Labai norime padėkoti Laurai Spranaitytei, kuri padėjo išspręsti šią problemą. Taip pat ši mergina noriai atsakė į visus mus dominančius klausimus ir pateikė patarimų prieš kelionę. Taigi ačiū už puikiai suorganizuotas atostogas ir sėkmės darbuose :)
Jonas
2017-10-30
Bendrai kelionė labai patiko, oras geras, vanduo šiltas, smagu gražu. Viešbutis geras, tvarkingas, vieta tikrai gera, praktiškai centre, tik pirmą kartą jį surasti truputį klaidu, nes autobusas paleidžia už kokių 200-300m, o jis ne prie pagrindinės gatvės, bet google maps viską greitai išsprendžia. Viskas ten gerai, verta aplankyti aplinkinius miestelius, botanikos sodus, kurie tikrai gražūs. Šį viešbutį rekomenduoju drąsiai, nes tikrai tvarkingas.
Marta
2011-07-16
Viešėjome šiame viešbutyje dvi savaites, dviviečiame kambaryje. Kambariai švarūs su balkonu į baseiną ir skverą. Vonia erdvi ir švari, tik gaila, kad nebuvo kilimėlių, o rankšluosčio tam naudoti buvo neleidžiama. Kambarinės tvarkydavosi kiekvieną mielą dieną. Vieta aukščiausios klasės, tik 5 minutės iki centro, ten pilna įvairiausių pramogų. Bet apylinkės netriukšmingos. Manau puikiai tinka tiek šeimoms, poroms ir vienam asmeniui. Maistas laibai skanus, saugokitės, nes aš priaugau 3 kilogramus! Personalas draugiškas ir paslaugus (ypač blondinė vokietė dirbanti administracijoje). Mašinų stovėjimo aikštelė nedidelė netilpo visos viešbučio svečių mašinos. Nebuvo patiekalų kuriuos būtų galima išsinešti, jei dieną nebūni viešbutyje praleidi 3 patiekalus. Nepasaint visų trūkumų viešbutį tikrai rekomenduojame, mums viešnagė patiko.
Nina
2011-07-16
Buvome apsistojusios (14 merginų) Aqua viešbutyje 3 dienas. Viešbutis netoli policijos nuovados. Kai atvykome mane nustebino viešbučio išorė, viskas labai gražu. Tik užsiregistravus iškart gavome kambario raktus. Kambarys buvo švarus ir kiekvieną dieną valomas kambarinių. Mums nepatiko, kad kambaryje nebuvo nei šaldytuvo nei virdulio, tai buvo pravertę. Vieninteliai indai kambaryje buvo stiklinės vonioje! Pro balkoną ne pats geriausias vaizdas į gatvę. Visas viešbutis buvo itin švarus, be menkiausios dėmelės. Restoranas irgi prižiūrimas, maistas skanus. Bare barmenas buvo paslaugus ir darė dieviškus mojito! Jis dirbo labai greitai, nereikėjo ilgai laukti eilėse. Baseinas standartinis, bet vietos užteko visoms, netekdavo stumdytis ar pyktis dėl gulto. Viešbučio vieta patogi, netoli visa eilė barų(5-7 minučių atstumu), sunku išsirinkti vieną. Beje, gerai, kad nesigirdėjo jokio triukšmo, naktį buvo įmanoma miegoti ramiai. Iki parduotuvių keletas minučių pėsčiomis, taip pat ir iki paplūdimio. Išsiregistruoti reikia iki 10 valandos ryto, o jei dar ne laikas keliauti lagaminus galima pasidėti bagažo saugykloje. Man atrodo, kad viešbutis sudarytas iš dviejų blokų. Pirmąjame administracija ir kambariai, o kitas priešais, bet tų kambarių aš nemačiau. Daugiausiai viešbučio svečiai buvo jauni žmonės, na bet buvo ir pensinkų, ir didelių šeimų. Visi buvo mandagūs ir draugiški. Mums labai patiko šis viešbutis, mielai čia dar apsistotumėme!
Marius
2011-07-16
Nustebino švarus, jaukus viešbutis ir malonus personalas. Kambariai buvo pakankamai dideli, patogūs, puikiai veikė oro kondicionierius, standartinio dydžio lovos, visur švaru. Kambarinės ateidavo kiekvieną dieną (išskyrus kai palikdavo užraša „netrukdyti“), pakeisdavo rankšluosčius, išnešdavo šiukšles ir t.t. Beje, niekas neprieštaravo, kad naudojame tuos pačius rankšluosčius prie baseino. Vakarieniaudavome viešbutyje, bufete buvo didžiulė įvairovė maisto, net mano išrankiai daug kas draugei patiko. Pusryčiams buvo ir karštų ir karštų patiekalų. Kumpis nebuvo kaip namie, bet keptos pupelės, kiaušiniai ir skrebučiai labai skanūs. Baseinas nedidelis, bet niekada nebūdavo perpildytas, be to, ir aplink vietos buvo daug, gultai nebuvo sugrūsti vienas šalia kito. Vieta mums be galo patiko, viešbutis buvo tarp siaurų gatvelių, aplink daugybė parduotuvių ir barų. Netoli traukinių stotis ir įvairiausi naktiniai klubai. Iki paplūdimio reikia pereiti pereiti kelias gatveles, bet nei vienas iš mūsų nesikvietė taksi, nors buvome gan tingūs. Kai kurie iš mūsų kambrių buvo su vaizdu į kitus pastatus, bet kam leisti laiką mažame balkone, kai aplink yra tiek įvairių pramogų. Personalas puikiai atliko savo darbą, taip pat didžioji dalis buvo labai draugiški.
Patrikas

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai