AQUA HOTEL BELLA PLAYA 3*

Malgrat De Mar, Barselonos pakrantė, Ispanija

Vieta: 65 km iki Barselonos oro uosto, 40 km iki Žironos miesto oro uosto, 500 m iki miesto centro, 250 m iki paplūdimio.

Viešbutis: Viešbutis pastatytas 1988 metais, renovuotas 2002 metais. Viešbučio 7 aukštų korpuse: 222 standartiniai dviviečiai kambariai (2 vienvietės lovos, maks. 3 asm.), 24 vienviečiai kambariai (dvigulė lova), 24 šeimyniniai kambariai (2 vienvietės lovos ir 1 dvigulė lova, miegamasis su durimis, svetainė, tik 4 asm.), 4 kambariai neįgaliesiems. Viešbučio kategorija šalyje - 3*.

• vonios kambarys
  • šildymas
  • palydovinė TV
  • telefonas kambaryje
  • seifas (už papildomą mokestį)
  • keramikinė grindų danga
  • balkonas
  • kambariai tvarkomi kiekvieną dieną
  • rankšluosčiai keičiami kiekvieną dieną
  • patalynė keičiama 2 kartus per savaitę

• tarptautinės virtuvės restoranas (švediškas stalas)
  • kavinė
  • baras prie baseino
  • atviras baseinas
  • uždaras baseinas
  • terasa deginimuisi
  • parko teritorija
  • TV salė
  • skaitymo salė
  • automobilių ir dviračių nuoma
  • paštas, faksas
  • gydytojo paslaugos
  • valiutos keitykla
  • automobilių stovėjimo aikštelė (už papildomą mokestį)

• Nemokamai:
    • biliardas
    • žaidimų automatai
    • internetas

• vaikiška lovelė (nemokamai)
  • mini klubas

Paplūdimys: miesto smėlio paplūdimys („Playa de Malgrat de Mar“). Skėčiai, gultai, čiužiniai už papildomą mokestį. Prie baseino: skėčiai, gultai nemokamai, čiužiniai už papildomą mokestį.

Tel.: +34 937 654 118
Adresas: C/Roger de Flor, s/n, 08380, Malgrat de Mar, Barcelona, Spain.

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę AQUA HOTEL BELLA PLAYA 3*

Ždrūnė
2013-05-23
Atvykę į viešbutį, išsigandom kad papuolėm į statybas, iš abiejų pusių vyko statybos, bet kambarį gavom baseino pusėn, todėl jokio diskomforto nejautėm. Maistas normalus, nieko įpatingo, bet skanu, dar ir ispaniškos virtuvės paragavo, žodžiu norma. Na va švara tai minusas nerealus. Atvykę pirmą dieną negalėjom kambarį basomis vaikščioti, nes grindys buvo nešvarios, patalinės per visą savaitę taip ir nepakeitę, spintoje radom svetimų trazų, nu žodžiuuuuuuu. Visa kita, normos ribose :-)
Simas
2011-10-14
Labai labai likome viskuo patenkinti ! :) Ačiū Jums ! :) Viešbutis buvo super, pro balkoną matėsi jūra, aptarnavimas geras, maistas skanus, įvairus pasirinkimas, tik pusryčiai visada vienodi, bet tai smulkmena. Į ekskursijas vykome, važiavome į Montserrat vienuolyną, Barseloną, matėme beveik visas miesto įžymybes, šokančius fontanus ir pan. Viešbutį tikrai rekomenduočiau ir patys su mielu noru dar kartą ten grįžtume.
Saulė
2011-07-16
Viešbutis netoli pagrindinės gatvės. Kambariai geri, ko gero su patogiausiom lovom kokiose tik miegojom per atostogas. Miego kokybė buvo nepakarotojama dar ir dėl to, nes puikiai veikė oro kondicionierius. Kambarius kasdieną sutvarkydavo. Viešbutyje buvo svečių iš visos europos, daugybė vokiečių, prancūzų. Man atrodo mes buvome vieninteliai britai. Mums vieta patiko vien dėl to, nes visada galėjai nueiti į kurį nors vieną iš šalia esančių barų ir tiesiog paplepėti su darbuotojais. Per savo 5 dienų viešnagę nei karto nematėme nei vieno girto, ar šiaip triukšmaujančio žmogaus. Keletą vakarų viešbutyje atliko pasirodymus magai ir akrobatai. Pusryčių metu maistas labai skanus, o pietus ir vakarienę mes valgydavome aplinkiniuose baruose. Kainos neaukštos, o maistas skanus (pinta San Miguel 1,25 euro). Lauke yra keli baseinai, mano nuomone jie turėtų būti šildomi, nes kai ilipau vidun, nuo šalčio mane net ištiko šokas, pradėjau kvėpuoti tik po 20 sekundžių. Beje ir viduje buvo baseinas, ir net gan didelis. Manau, kad Bella Plaja yra vertas ir 4 žvaigždučių. Rekomenduojame šį viešbutį, bet mums labiau patinka Kaleljos kurortas.
Maiklas
2011-07-16
Mes buvome apsistoję Bella Plajoje ir praeitais metais, mums šis viešbutis labai patiko, todėl šiais metais vėl čia apsistojome. Viešbučio vieta tiesiog nuostabi, šalia pagrindinės turistų gatvės ir vos kelios minutės iki paplūdimio. Šalia daug parduotuvių, traukinių stotis (kelionė į abi puses į Barseloną 7 eurai). Praktiškai čia nereikia jokio transporto, visur galima tiesiog nueiti. Viešbutis tiek iš išorės tiek iš vidaus labai gražus, švarus, erdvus ir gerai vėdinamas. Kambariai dideli ir visuose yra balkonai. Mus nuvylė maistas. Šiais metais tikėjomės to paties kaip ir praeitais, bet šį kart viskas buvo kiek kitaip. Stalai buvo 6-8 vietų, todėl reikėdavo juo dalintis su nepažįstamais žmonėmis. Pusryčiai buvo visai nieko, didelis pasirinkimas. Vakarienei buvo labai daug įvairių salotų ir daržovių, bet labai mažai šaltų užkandžių, sūrio, o visa kita vien karšti patiekalai, kai paprašėme sūrio ir mėsos mūsų paklausė kurio iš šių dviejų norėtumėme, abiejų negalėjome gauti. Prie visų karštųjų patiekalų buvo patiekiamos mažos skrudintos bulvytės, tokios kaip MacDonalde. Vieną vakarą jau net skundėmės administracijoje, nes aš esu alergiškas jūros maistui ir česnakui, o buvo tik žuvis, spagečius su česnaku, bulvytės su česnakiniu padažu, bulvės su česnakų sviestu (be to, tai buvo vienintelis vakaras kai matėme bulves). Na nepaisant ne kokio maisto, mūsų atostogos buvo tikrai nepakartojamos, mielai apsilankysime čia ir kitais metais.
Ričardas
2011-07-16
Manau viešbutis šaunus, kambariai erdvūs, švarūs su dideliu balkonu (vaizdas į įėjimą). Maistas skanus, platus asortimentas. Personalas labai malonus ir paslaugus. Teritorija prie baseino irgi švari, buvo daug gultų. Beje viešbutyje išviso yra trys baseinai, du lauke ir vienas viduje. Iki paplūdimio tik keletas minučių pėsčiomis, pliažas tiesiog stulbinamas, labai švarus. Kas man labiausiai nepatiko tai apylinkės, nežinau čia gal dėl to, kad vykome jau rūgpjūčio pabaigoje ar ką, nes visi barai buvo labai tušti, kai kurie net išvis uždaryti. Na bet visiškai blogai nebuvo, kai kurios vietelės labai gražios, pavyzdžiui The Budha baras, taip pat meksikiečių užeigėlė (pavadinimo neprisimenu) buvo atidaryta iki ankstyvo ryto, čia buvo galima užkąsti ar išgerti kokteilių (su vaizdu į jūrą). Šiaip viešbučio vieta patogi, netoli traukinių stotis, iš ten į Barseloną 50 minučių, o į Gironą 40. Mes porą dienų keliavome, porą tingyniavome prie baseino ar paplūdimy.

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai