ALBAMAR 2*

Lloret De Mar, Kosta Brava, Ispanija

Vieta: apie 35 km nuo Žironos (oro uosto), 75 km nuo Barselonos (oro uosto), šalia Lloret de mar miestelio (4,5 km iki centro), prie paplūdimio.

Viešbutis: pastatytas 1967 m., paskutinį kartą atnaujintas 2003 m. Dviejuose pastatuose esantį apartamentų kompleksą sudaro 28 apartamentai: A-AT tipo (maks 4asm.), B-BT tipo (maks. 5 asm.) B1-B1T tipo (maks. 6 asm). Viešbučio kategorija šalyje - 2*

• vonios kambarys
  • vaikiška lovelė (paprašius)
  • virtuvė (mikrobangų krosnelė, šaldytuvas, viryklė, kt.)
  • individualus šildymas
  • balkonas

• pagrindinis restoranas
  • sodas
  • atviras baseinas
  • internetas (nemokamas Wi-Fi visame viešbutyje)
  • automobilių stovėjimo aikštelė (nemokama, vieša; šalia viešbučio)
  • seifas
  • picos užsakymas į apartamentus

• vaikų žaidimų aikštelė

Paplūdimys: nuosavas, smulkaus žvyro; nemokami paplūdimio rankšluosčiai (viešbutyje)

Prie baseino: gultai

Tel. +34 972 36 48 23
Adresas: Platja de Santa Cristina, s/n, 17310 Lloret de Mar, Ispanija
Internetinė svetainė

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę ALBAMAR 2*

Tautvilė
2011-08-24
Viskas ką galiu pasakyti, tai kad viešbutis tiesiog fantastiškas! Apartamentuose buvo viskas ko mums prireikė visos viešnagės metu. Paplūdimys netoli, jame ne daug žmonių, galima nuostabiai ramiai pasideginti. Patariu kai eisite į pliažą pasiimti kokius batus ar šlepetes, nes ten vien smulkūs akmenėliai ir ilgiau vaikštant paskausta pėdas. Mes buvome vieninteliai anglai, bet tai nesutrukdė mūsų vaikams žaisti su kitais vaikais, nors ir visi kalbėjo skirtingai. Nuo centro gal viešbutis kiek per toli (bent jau mums), idealiausiai čia būtų buvę atvykti su mašina, tada būtumėm galėję išnaršyti apylinkes, bet šiaip mes labiau linkę tik gulėti paplūdimyje ar prie baseino, taigi musm viskas buvo gerai. Apartamentuose užteko vietos mums visiems 4 (aš, vyras ir du vaikai). Kai kur buvo pasidengusios dulkės, bet to nesureikšminome, be to jau reikėtų kai kuriuos baldus pakeisti naujais, nes jau kiek pasenę. Bet kam čia kritikuoti kai moki tokią nedidelę kainą. Mums čia labai patiko, personalas labai mielas ir draugiškas, visame viešbutyje vyrauja tokia raminanti atmosfera, nekantraujame atvykti čia dar kartą.
Izolda
2011-08-24
Puiki, puiki ir dar kartą puiki vieta! Šį viešbutį vien dėl to ir pasirinkome – kiek atokiau nuo centro, bet visgi netoli parduotuvių ir pan., šalia paplūdimys, ramu, tylu – PASAKA. Buvome čia su keletu draugų, dvi savaites. Paplūdimys nėra tik išėjus pro duris, bet tereikia paeiti kokias 10 minučių - šauni mankšta kiekvieną dieną. Paplūdimys labai gražus. Apartamentai buvo dideli, su vonia, virtuvėle. Vieną dieną kilo problemų su viryklė, bet kai pranešėme apie tai darbuotojams, po poros valandų viskas buvo sutvarkyta.Kas dar dėl virtuvės, tai jau būtų pats laikas pagaląsti peilius. Personalas buvo labai malonus ir paslaugus (Ana, Housna, Merė). Mums trūko šiek tiek kambarinių darbo, rankšluosčius ir patalynę turėdavome keistis patys. Sodininkas puikiai atliko savo darbą, gerai prižiūrėjo augalus, visur buvo labai švaru ir tvarkinga.
Joana
2011-08-24
Buvome apsistoję Albamar viešbutyje 3 dienoms. Viešbutis yra ant kalno, reikia šiek tiek išlieti prakaito norint nueiti iki ir pareiti nuo paplūdimio. Šiaip vieta tai gera, nes iki Lloret ir iki pačio paplūdimio nereikia toli eiti, tik tas kalnas sudaro visus nemalonumus, ypač manau būtų nepatogu su mažais vaikais arba senesniems žmonėms. Netoli Žironos oro uostas ir iš čia galima lengvai rasti būdą kaip nuvykti į Barseloną. Apartamentai buvo erdvūs, pro juos buvo galima išeiti prie baseino. Jau reikėtų juos modernizuoti, nes baldai gan senoki. Mes tikėjomės čia rasti muilo, ar aliejaus kepimui ir t.t. bet spėkite, kadangi viešėjome pirmieji po žiemos, viskas buvo išluota nieko naudingo neradome. Be to, drėgmės lygis buvo labai aukštas ir vakarais apartamentuos buvo net vėsoka. Miegamasis mums buvo per mažas. Apylinkės labai ramios, o pats viešbutis apsuptas didelio, prižiūrėto sodo. Personalas buvo labai draugiškas.
Timotis
2011-08-24
Išsinuomavome mašiną, kad nuo Žironos oro uosto atvyktumėme iki viešbučio, ir džiaugėmės tai padarę, nes viešbutis buvo kiek toliau nuo pagrindinės gatvės pasileidus žemyn. Aprašymas kaip atvykti nuo oro uosto iki viešbučio jų internetiniame puslapyje gan tikslus, pasiklysti praktiškai būtų neįmanoma. Viešėjome čia su žmona, keturių ir dviejų metų vaikais. Mus apgyvendino vieno miegamojo apartamentais, bloke tarp kitų 12-kos. Apartamentai patogūs ir švarūs, mums buvo svarbiausia, kad visiems užtektų vietos, jos netrūko. Lovos, palyginus su kitais apartamentais, kuriuose esame gyvenę gan patogios. Viešbučio teritorijoje buvo baseinas ir gražus sodas, su vaikais daugiausia laiko praleisdavome būtent ten. Iki paplūdimio irgi netoli, bet kiek sunku kas kart kopti į kalną. Mums dar labai patiko, kad nesigirdi jokio iš centro sklindančio triukšmo, nes vieną dieną kai buvome ten, žmonių apstu, iš visų barų girdisi muzika ir panašiai, žodžiu, toks lyg ir chaosas, o mūsų gatvelė buvo rami, o kaimynų arba nebuvo arba jie buvo labai korektiški kitų atžvilgiu. Šaunios atostogos, rekomenduojam Albamarą visiems.

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Graikija, Kreta 2024 Rugsėjis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai